Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Hűtőgép kompresszor
 
Témaindító: niedziela, idő: Ápr 25, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   19 / 40
(#) aramis válasza StMiklos hozzászólására (») Feb 17, 2015 /
 
Nekem így néz ki a bosch hűtőgép bekötése danfoss relével
(#) marceeee hozzászólása Márc 2, 2015 /
 
Sziasztok!

A szakerto segitsegeteket szeretnem kerni abban, hogy vajon hogyan lehet a kepen lathato Danfoss nyomaskapcsolo jelenleg beallitott kikapcsolasi erteket modositani? 4-rol 6 barra szeretnem novelni. Gondolom a kijelzo felett levo, aranysarga csavaron kellene allitanom. Ehhez valami specialis szerszam kellene?

Koszonom szepen a segitseget elore is!
A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2015

P1130700.JPG
    
(#) kaqkk válasza marceeee hozzászólására (») Márc 21, 2015 / 1
 
Ha jól emlékszem a 7 es villáskulcs pont rámegy és könnyedén tekerhetö nem kell nagy erő a beállításhoz
(#) eros hozzászólása Márc 29, 2015 /
 
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni.A hütőgép elkezdett füstölni,megnéztem mi a bibi és láttam,hogy az inditó relé éget szét, vagy legalábis azt gondolom. Mit tudok vele csinálni.Egyáltalán érdemes vele foglakozni,vagy lehet,hogy azért füstölt, mert a kompresszor ment tönkre.Mellékelem a képet.
(#) kaqkk válasza eros hozzászólására (») Márc 29, 2015 /
 
Ez ptc indítórelé előfordul hogy a kompresszor életben marad akkor is ha ez leég egy próbát megér , vegyél újat és szereld fel ....
(#) eros válasza kaqkk hozzászólására (») Márc 29, 2015 /
 
Köszönöm a segitséget, megpróbálom.
(#) StMiklos válasza marceeee hozzászólására (») Márc 29, 2015 /
 
Szevasz!

Azért csak óvatosan.
Az egyfázisú motorok nem szeretnek terhelés alatt indulni, kicsi az indítónyomatékuk.
Ha jól nézem a mostani beállítás 4bar és 2 bar differencia.
Így 4-nél kapcsol ki, 2-nél vissza.
Ha megemeled 6-ra, akkor 4-nél fog visszakapcsolni, ez kétszeres terhelést jelent!
Nem lepődnék meg, ha nem indulna...
A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2015
(#) eros válasza kaqkk hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Szia! Találtam egy viszonylag olcsót,ez szerinted jó hozzá?
(#) kaqkk válasza eros hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Nem ! Olyat keress min ami rajta volt az a fekete izé a kompresszor áramvédelme , nem érdemes kihagyni .
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2015
(#) eros hozzászólása Márc 31, 2015 /
 
Sziasztok! Senki nem tud segiteni abban, hogy a képen látható inditó relével meg tudon e javitani?
(#) kaqkk válasza eros hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Ha nagyon akarod ezt is rá lehet kókányolni , de kösd rá a kilxont is (az a fekete izé amire azt mondtam az előbb hogy áramvédő)
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2015
(#) eros válasza kaqkk hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Szia! Köszönöm a választ.Mivel nem tudom,hogy a kompresszor él e még,ezért nem szeretnék most többet erre költeni. Ha igy kötöm össze az jó lesz?
(#) kaqkk válasza eros hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Elvileg jó így
(#) scooby_ válasza zolee-boy hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Hello!
Le a kalappal, ez valami iszonyat jól néz ki!!
(#) marceeee válasza StMiklos hozzászólására (») Máj 24, 2015 /
 
Hello!

Köszi szépen a választ!

A bekapcsolási érték maradna 2 bar. Csak a kikapcsolásit próbálnám felemelni 6-ra.
Nem értek hozza sajnos. Szerinted ez így megoldható?
Köszi!

mod: Pótoltam a hiányzó magyar karaktereket!
A hozzászólás módosítva: Máj 24, 2015
(#) Mircsof hozzászólása Máj 24, 2015 /
 
Sziasztok!
Egy hűtőgép kompresszor és egy autóból kiselejtezett gáztartályt próbálok összehozni, de problémába ütköztem.
Az egyik az, hogy a kompresszor képes-e elindulni nyomás alatt vagy kell hozzá visszacsapószelep a tehermentesítésére?
A másik probléma az az, hogy az első próba közben észrevettem, hogy olajat nyom ki a levegővel együtt (5 barig nyomattam kb.). Üzem közben a hőmérséklete még bőven a kézzel megfogható tartományban volt. Ez a hiba arra utal, hogy kopott, és az utolsókat rúgja?
Köszönök minden segítséget!
(#) Noo válasza Mircsof hozzászólására (») Máj 24, 2015 /
 
Szia. Én tegnap raktam össze az enyémet. Ez 4 Bár felett nem tud elindulni, kell hozzá tehermentesítős visszacsapó szelep.
Nem tudom, hogy kopásra utal-e de valamennyi olajat köpködhet. Mivel a levegőt belülről szívja és ott az olajozás miatt belemehet. Ha nem akarsz sok olajat a levegőbe akkor át kell alakítani, hogy kívülről szívjon.
(#) Mircsof válasza Noo hozzászólására (») Máj 24, 2015 /
 
Köszönöm a választ!
A légtelenítő részt épp most rakom össze...
(#) kaqkk válasza Noo hozzászólására (») Máj 25, 2015 / 2
 
Nem ! Az olaj azért kerül a levegőbe mert ilyen kialakítású az olajzó rendszer(szóróolajzás) a megoldás egy olajleválasztó a nyomó oldalon olaj visszavezetéssel
(#) Noo válasza kaqkk hozzászólására (») Máj 26, 2015 /
 
Akkor viszont én értelmeztem rosszul a szóróolajzást. Úgy gondoltam, hogy a belsejében fröcsköli az olajat amit be tud szívni.
(#) tiborjan hozzászólása Aug 12, 2015 /
 
Üdv!

Ha akad még itt valaki akkor szeretném kérdezni, hogy ezt az indítórelét hogyan kell rákötni a hűtő komprira? A motorból csak 3 kábel lóg ki (barna/fekete nem látom rendesen - lila - piros). A piros gondolom a 0/föld, a sötét a fázis, a lila meg a segédfázis?
Nem a reklám helye, de ezt találtam hasonlót ahhoz amilyen nekem van: http://www.jofogas.hu/nograd/Regi_Orosz_hutogep_inditorele_elado_31...01.htm
(#) Mircsof válasza tiborjan hozzászólására (») Aug 12, 2015 /
 
Itt van pár rajz, biztos találsz megfelelőt! Bővebben: Link
(#) aramis hozzászólása Szept 6, 2015 /
 
Sziasztok! Szét vágtam flexel egy bosch hűtő kompresszorát,, mert leállt és nem lehet javítani. ki derült ,hogy a dugattyúzárófejben van egy lemez szelep amely letörött és a dugóra ráragadt és ezért nem indult el .ezt a lemezt kicseréltem a motor most már elindul és működik csak azt szeretném kérdezni hol tudnám ki vezetni a levegőt talán jó lenne motorkerékpár tömlő félfújáshoz.
*
A hozzászólás módosítva: Szept 6, 2015

szelep.jpg
    
(#) VIM válasza aramis hozzászólására (») Szept 10, 2015 /
 
Szia! Kettő csőcsonk van ami a tartály falán van és belül nem csatlakozik sehova, a harmadik az a kimenet amivel fújtatni tudnál. Ha ezt szétszedés közben levágtad akkor azt cak keményforrasztással tudnád helyreállítani.
(#) aramis válasza VIM hozzászólására (») Szept 10, 2015 /
 
Szia! Egyszóval tehát a házban van a sűrítés ezért vissza kell hegeszteni a két fél részt és csak úgy lesz nyomás így gondolod.??
(#) tibibalogh520 válasza aramis hozzászólására (») Szept 10, 2015 / 1
 
Szia! A házban a szívás van!
(#) VIM válasza aramis hozzászólására (») Szept 11, 2015 /
 
Az ellapított csővégek valamikor a feltöltéshez kellettek, azok maradnak úgy leforrasztva. A szabadon lévő nyitott csőcsonk a visszatérő ág, tehát ezen fog levegőt beszívni (mivel nem zárt már a rendszer). A nyomó ág az utóhűtő-szűrő egység tetején jön ki, ezt kellene kivezetni és erre kötni a tömlőt amivel majd fújtatni akarsz. Ha oldalt hozod ki akkor egy ILYEN vagy ehhez hasonló megoldás jó lesz. A probléma esetleg ott lesz, hogy a tömítést hogyan oldod meg az olajszivárgás ellen a fedél és az alsó rész között. Ha javasolhatom akkor egy edényzet átmérőjű parafa vagy olajálló gumi alátétet vágjál ami legalább 2cm széles legyen és kívül-belül kb. 1-1cm-rel érjen túl a széleken. A fedelet az alsó részhez nagy átmérőjű awab-bilincsel tudod megoldani vagy kalodás keretet csinálsz hosszú menetes szárral, keményfa átkötővel és ezt leszorítod az alaplapra amire a komprit is ráfogatod. Így egy szerelhető példányod lesz.
(#) aramis válasza VIM hozzászólására (») Szept 11, 2015 /
 
Szia Köszönöm ez egy tökéletes válasz így valóban megoltható lesz .
egyenlőre parafával oldanám meg és ha lesz ma jd később gumi azzal fogom megoldani .Még egyszer kösz nagyon jó ötlet
*
A hozzászólás módosítva: Szept 11, 2015
(#) VIM válasza aramis hozzászólására (») Szept 11, 2015 /
 
Nincs mit! Olajat csak annyit önts bele, hogy a tengely vége kb. 1cm-t érjen bele, ennyi elég a folyamatos felhordáshoz a csőtengelyen keresztül. A szívó oldalra tehetsz egy ILYEN szűrőt (vagy ehhez hasonlót), hogy ne szippantson be koszt az olajtérbe.
(#) Plero hozzászólása Nov 9, 2015 /
 
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Kaptam egy embraco EMY26CLC hűtőgép kompresszort.
Indító nincs rajta. Hogyan tudom megmérni, hogy jó-e a kompresszor és milyen indító kell hozzá?
Következő: »»   19 / 40
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem