Fórum témák
» Több friss téma |
Nekem így néz ki a bosch hűtőgép bekötése danfoss relével
Sziasztok!
A szakerto segitsegeteket szeretnem kerni abban, hogy vajon hogyan lehet a kepen lathato Danfoss nyomaskapcsolo jelenleg beallitott kikapcsolasi erteket modositani? 4-rol 6 barra szeretnem novelni. Gondolom a kijelzo felett levo, aranysarga csavaron kellene allitanom. Ehhez valami specialis szerszam kellene? Koszonom szepen a segitseget elore is! A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2015
Ha jól emlékszem a 7 es villáskulcs pont rámegy és könnyedén tekerhetö nem kell nagy erő a beállításhoz
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni.A hütőgép elkezdett füstölni,megnéztem mi a bibi és láttam,hogy az inditó relé éget szét, vagy legalábis azt gondolom. Mit tudok vele csinálni.Egyáltalán érdemes vele foglakozni,vagy lehet,hogy azért füstölt, mert a kompresszor ment tönkre.Mellékelem a képet.
Ez ptc indítórelé előfordul hogy a kompresszor életben marad akkor is ha ez leég egy próbát megér , vegyél újat és szereld fel ....
Szevasz!
Azért csak óvatosan. Az egyfázisú motorok nem szeretnek terhelés alatt indulni, kicsi az indítónyomatékuk. Ha jól nézem a mostani beállítás 4bar és 2 bar differencia. Így 4-nél kapcsol ki, 2-nél vissza. Ha megemeled 6-ra, akkor 4-nél fog visszakapcsolni, ez kétszeres terhelést jelent! Nem lepődnék meg, ha nem indulna... A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2015
Szia! Találtam egy viszonylag olcsót,ez szerinted jó hozzá?
Nem ! Olyat keress min ami rajta volt az a fekete izé a kompresszor áramvédelme , nem érdemes kihagyni .
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2015
Sziasztok! Senki nem tud segiteni abban, hogy a képen látható inditó relével meg tudon e javitani?
Ha nagyon akarod ezt is rá lehet kókányolni , de kösd rá a kilxont is (az a fekete izé amire azt mondtam az előbb hogy áramvédő)
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2015
Szia! Köszönöm a választ.Mivel nem tudom,hogy a kompresszor él e még,ezért nem szeretnék most többet erre költeni. Ha igy kötöm össze az jó lesz?
Hello!
Le a kalappal, ez valami iszonyat jól néz ki!!
Hello!
Köszi szépen a választ! A bekapcsolási érték maradna 2 bar. Csak a kikapcsolásit próbálnám felemelni 6-ra. Nem értek hozza sajnos. Szerinted ez így megoldható? Köszi! mod: Pótoltam a hiányzó magyar karaktereket! A hozzászólás módosítva: Máj 24, 2015
Sziasztok!
Egy hűtőgép kompresszor és egy autóból kiselejtezett gáztartályt próbálok összehozni, de problémába ütköztem. Az egyik az, hogy a kompresszor képes-e elindulni nyomás alatt vagy kell hozzá visszacsapószelep a tehermentesítésére? A másik probléma az az, hogy az első próba közben észrevettem, hogy olajat nyom ki a levegővel együtt (5 barig nyomattam kb.). Üzem közben a hőmérséklete még bőven a kézzel megfogható tartományban volt. Ez a hiba arra utal, hogy kopott, és az utolsókat rúgja? Köszönök minden segítséget!
Szia. Én tegnap raktam össze az enyémet. Ez 4 Bár felett nem tud elindulni, kell hozzá tehermentesítős visszacsapó szelep.
Nem tudom, hogy kopásra utal-e de valamennyi olajat köpködhet. Mivel a levegőt belülről szívja és ott az olajozás miatt belemehet. Ha nem akarsz sok olajat a levegőbe akkor át kell alakítani, hogy kívülről szívjon.
Köszönöm a választ!
A légtelenítő részt épp most rakom össze...
Nem ! Az olaj azért kerül a levegőbe mert ilyen kialakítású az olajzó rendszer(szóróolajzás) a megoldás egy olajleválasztó a nyomó oldalon olaj visszavezetéssel
Akkor viszont én értelmeztem rosszul a szóróolajzást. Úgy gondoltam, hogy a belsejében fröcsköli az olajat amit be tud szívni.
Üdv!
Ha akad még itt valaki akkor szeretném kérdezni, hogy ezt az indítórelét hogyan kell rákötni a hűtő komprira? A motorból csak 3 kábel lóg ki (barna/fekete nem látom rendesen - lila - piros). A piros gondolom a 0/föld, a sötét a fázis, a lila meg a segédfázis? Nem a reklám helye, de ezt találtam hasonlót ahhoz amilyen nekem van: http://www.jofogas.hu/nograd/Regi_Orosz_hutogep_inditorele_elado_31...01.htm
Itt van pár rajz, biztos találsz megfelelőt! Bővebben: Link
Sziasztok! Szét vágtam flexel egy bosch hűtő kompresszorát,, mert leállt és nem lehet javítani. ki derült ,hogy a dugattyúzárófejben van egy lemez szelep amely letörött és a dugóra ráragadt és ezért nem indult el .ezt a lemezt kicseréltem a motor most már elindul és működik csak azt szeretném kérdezni hol tudnám ki vezetni a levegőt talán jó lenne motorkerékpár tömlő félfújáshoz.
* A hozzászólás módosítva: Szept 6, 2015
Szia! Kettő csőcsonk van ami a tartály falán van és belül nem csatlakozik sehova, a harmadik az a kimenet amivel fújtatni tudnál. Ha ezt szétszedés közben levágtad akkor azt cak keményforrasztással tudnád helyreállítani.
Szia! Egyszóval tehát a házban van a sűrítés ezért vissza kell hegeszteni a két fél részt és csak úgy lesz nyomás így gondolod.??
Szia! A házban a szívás van!
Az ellapított csővégek valamikor a feltöltéshez kellettek, azok maradnak úgy leforrasztva. A szabadon lévő nyitott csőcsonk a visszatérő ág, tehát ezen fog levegőt beszívni (mivel nem zárt már a rendszer). A nyomó ág az utóhűtő-szűrő egység tetején jön ki, ezt kellene kivezetni és erre kötni a tömlőt amivel majd fújtatni akarsz. Ha oldalt hozod ki akkor egy ILYEN vagy ehhez hasonló megoldás jó lesz. A probléma esetleg ott lesz, hogy a tömítést hogyan oldod meg az olajszivárgás ellen a fedél és az alsó rész között. Ha javasolhatom akkor egy edényzet átmérőjű parafa vagy olajálló gumi alátétet vágjál ami legalább 2cm széles legyen és kívül-belül kb. 1-1cm-rel érjen túl a széleken. A fedelet az alsó részhez nagy átmérőjű awab-bilincsel tudod megoldani vagy kalodás keretet csinálsz hosszú menetes szárral, keményfa átkötővel és ezt leszorítod az alaplapra amire a komprit is ráfogatod. Így egy szerelhető példányod lesz.
Szia Köszönöm ez egy tökéletes válasz így valóban megoltható lesz .
egyenlőre parafával oldanám meg és ha lesz ma jd később gumi azzal fogom megoldani .Még egyszer kösz nagyon jó ötlet * A hozzászólás módosítva: Szept 11, 2015
Nincs mit! Olajat csak annyit önts bele, hogy a tengely vége kb. 1cm-t érjen bele, ennyi elég a folyamatos felhordáshoz a csőtengelyen keresztül. A szívó oldalra tehetsz egy ILYEN szűrőt (vagy ehhez hasonlót), hogy ne szippantson be koszt az olajtérbe.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |