Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
 
Témaindító: bodoo, idő: Ápr 3, 2006
Lapozás: OK   3 / 44
(#) Balazs_555 válasza Janoska hozzászólására (») Szept 13, 2007 /
 
Van ALDL-hez is sokk cucc, de mivel ez GM-es autókon használt protokoll, így majdnem minden progi amerikai tipusokhoz van, egy progit találtam, ami elvileg tudta a 94-es 2.0-ás omegát, de csak azt.
(#) logika válasza kukac_24 hozzászólására (») Szept 28, 2007 /
 
Szia kukac 24!

Peak System CAN bus-USB átalakító érdekelne Skoda Octavia II szeretnék diagnosztizálni.

Köszi
(#) Kotesz hozzászólása Okt 6, 2007 /
 
Sziasztok!

Renault Megane Break 2001.06. szekérhez milyen kábelre van szükségem az imobiliser kulcs illesztéséhez?

Előre is köszönöm a választ.

Kotesz
(#) vicsys hozzászólása Okt 6, 2007 /
 
Keresem az
EOBD2 (galletto v. 10.80) progi fullos verzióját.
Aki tud segítsen, légyszi-légyszi!
(#) Dudus válasza Kotesz hozzászólására (») Okt 6, 2007 / 1
 
Nem kábelre, hanem egy diagnosztikai műszerre és programra lenne szükséged és esetleg néhány PIN kódra. Pl. a DEC_SUPERSCAN_II képes erre, de milliónál kezdődik az ára. Román srácok fejlesztettek egy olcsóbb megoldást de úgy rémlik az meg a kulcsillesztést nem tudja.
(#) molnarp válasza Janoska hozzászólására (») Okt 15, 2007 /
 
Sikerült megcsinálni az Opel autoscanner hardverét?
(#) Tyrex hozzászólása Okt 16, 2007 /
 
Sziasztok nekem egy mitsubishi sigma-hou kéne valamilyen interfész kapcs rajz.Ha valaki tud segitsen,kérem
(#) kisgyerek1986 hozzászólása Okt 16, 2007 /
 
Renault Thaliához diagnosztikai csati kellene.
Kompletten a egész.
Köszi
(#) Dudus válasza kisgyerek1986 hozzászólására (») Okt 17, 2007 /
 
Az aljzat vagy a dugó? OBD-s a thalia aljzata?
(#) Rumcaiss hozzászólása Nov 12, 2007 /
 
Sziasztok!
Szükségeem lenne LEXIA 3-ra illetve OPEL TIS 2004-től.
Ha valakinek megvolna esetleg tud Gyári CD-t feltörni akkor privizzen rám...
(#) Norbi1 válasza bodoo hozzászólására (») Nov 12, 2007 /
 
Sziasztok!!! BODOO nekem van ami kéne neked!!!
keress meg!!!
(#) Norbi1 válasza vicsys hozzászólására (») Nov 12, 2007 /
 
Vicsys!!! Szia
(#) Norbi1 válasza vicsys hozzászólására (») Nov 12, 2007 /
 
Vicsys!!! ITT VAGY???
(#) Pisti72 hozzászólása Feb 22, 2008 /
 
Sziasztok!
Új vagyok a fóromun, sok hasznos infót találtam amit köszönök!
Az lenne a kérdésem, hogy valakinek volt-e már dolga Fenix 5.1-es motorvezérlővel.
Én elakadtam vele, az asszony S40-esében van, a Vol-Fcr nem tudja kezelni. A KKL interfész más egységeket kezel (ABS, ECC, Airbag) de a motorvezérlőjét nem tudom elérni.
(#) Dudus válasza Pisti72 hozzászólására (») Feb 22, 2008 /
 
Nem OBD-s. A motorvezérlő K-vonala nem a 7-es lábon van hanem a 11-esen. Nagyon kevés eszköz képes vele kommunikálni. Utángyártott programmal még nem láttam működni.
(#) Pisti72 válasza Dudus hozzászólására (») Feb 23, 2008 /
 
Azt, hogy nem OBD-s úgy érted, hogy OBD II-es?
Szóval akkor ne is kinlódjak vele. Marad a Bosch Kts Esi progival, az kezelte, csak hát nem két forint.
Szerinted érdemes beruházni egy ilyen eszközbe, ha az ember ugyan nem főállásban, de ezzel foglalkozik.
Őszintén szólva ezektől a neten vásárolható kütyüktől (ELM327,stb) nem vagyok elájulva, a típusfüggő adatokat nem is nagyon kezelik, és ha összeszámolnn amit ezekre költöttem, egy használt KTS 500-as kártya már kifutotta volna belőle! (Ebay-on láttam 400 euroért)
(#) Dudus válasza Pisti72 hozzászólására (») Feb 23, 2008 /
 
Igen, pongyolán fogalmaztam. Nem OBDII-es.

A kommunikáció ugyanaz , mint az ISO9141-nél de a protokol más.

Nekem is ilyen vezérlő van az autómban, keresem a megoldást, de eddig semmi. Ha lesz valami majd szólok.

Nem szeretem a nagyon univerzális dolgokat , de a BOSCH KTS-re igazán rosszat még nem hallottam.
(#) Valteri válasza Dudus hozzászólására (») Feb 29, 2008 /
 
Hali
1998-as évjáratú VW Golf IV-hez jó a mellékelt illesztő?
Amennyiben nem , akkor milyen szabványt használ és milyen eszközt kell építeni hozzá. Hibakód olvasásra kellene
Előre is köszi az infót.
(#) Dudus válasza Valteri hozzászólására (») Feb 29, 2008 /
 
Ismerem azt a rajzot, de nem szeretem. Nem kezeli korrekten a K és az L vonalat , nem illeszkedik a Buszhoz sem.

Én ezt építeném meg ehhez az autóhoz.
(#) Valteri válasza Dudus hozzászólására (») Feb 29, 2008 /
 
Először is köszi a gyors reagálást!
Valami más rajzod nincs véletlenül, amibe nem kell ilyen speciális IC. Egyébként hol lehet beszerezni?
(#) Dudus válasza Valteri hozzászólására (») Feb 29, 2008 /
 
Hát a rövid válasz, hogy boltban

Kb. 200Ft - ba kerül, lehet helyette SI9241AEY-t vagy SI9243AEY-t használni.

Meg lehet építeni diszkrét elemekből is de ennél jobbat nem lehet összerakni.
(#) Pisti72 válasza Pisti72 hozzászólására (») Márc 3, 2008 /
 
Hétvégen megkíséreltem a Fenix 5.1-est egy KTS 500-as kártyával kiolvasni -vásárlás elötti próbaként, és elképedve tapasztaltuk, hogy nem kezeli. Az EsI valami olyasmit ír, hogy 520-tól fölfelé olvassa a kts. Lehetséges ez, vagy valamit elbénáztunk?
(#) Dudus válasza Pisti72 hozzászólására (») Márc 3, 2008 /
 
Mert nem szabványos OBD dugó kell hozzá. A 11-es a K vonal a 15-ös az L. Kösd be így a KTS-t ( szokott lenni banándugós kábel break out box-szal) és lehet, hogy szerencséd lesz.
(#) Pisti72 válasza Dudus hozzászólására (») Márc 3, 2008 /
 
Igy próbáltuk, de nem ment. Eléggé hihetelen, nem? Az mondjuk igaz, hogy korábban 650-essel nézték, azzal ment, K a 11-esbe és kész.

(#) Dudus válasza Pisti72 hozzászólására (») Márc 3, 2008 /
 
Meg kell nézni a KTS-eteket, hogy a specifikáció szerint kellene-e tudnia.
(#) Pisti72 válasza Dudus hozzászólására (») Márc 3, 2008 /
 
Esetleg lenne ötleted, hogy hol lehet utánanézni, mert a Bosch honlapján nincs róla semmi.
ISO és KWP felirat volt rajta és KTS 500 as a száma, ez az a laptopba való kártya.
A Vaterán találtam, és mivel fel sem merült bennem, hogy gond lehet, nem néztem sehol utána.
(#) bbalazs_ hozzászólása Márc 3, 2008 /
 
Azt szeretnem kerdezni, hogy ha magam szeretnek kommunikalni a computerrel (mindenfele chip nelkul), akkor ha megepitem a sima kettranzisztoros kapcsolast es ugy kiserletezem, akkor elronthatok-e valamit a computerben?

A computer a hibas kodokra, probalkozasokra siman hallgatassal reagal vagy pedig letilt?

Tudja-e valaki, hogy hogyan kell inicializalni a kommunikaciot?
Mennyi ido mulva kell ujra inicializalni, ha egyszer nem fordulunk hozza bizonyos idon belul?

Valaszaitokat elore is koszonom.
(#) Dudus válasza Pisti72 hozzászólására (») Márc 4, 2008 /
 
Nem tudja

Itt láthatod.
(#) Dudus válasza bbalazs_ hozzászólására (») Márc 4, 2008 /
 
HA korrekt az adaptered nem tudsz hibát csinálni benne. Ha találomra küldözgeted az adatot max átkódolod és nem fog menni vagy hibát ír ki, de ha korrekt programot használsz vagy maradsz a standard OBD2 - es kódoknál nem lesz baj.

Inicializálni sokféle képen lehet. Van amit az L-vonalon van amit a K-n és ott is többféle eljárással. Erről nem sok infót találsz a neten. Szerintem vegyél egy ELM chipet, az korrekten kezeli a kapcsolatot és monitorozd a portot, hogy mikor mit csinál. Így könnyebben meg tudod fejteni.
(#) bbalazs_ válasza Dudus hozzászólására (») Márc 4, 2008 /
 
NEM akarok ELM chipet. Rendkivul ellenszenves a ceg eladasi politikaja. A cucc egyebkent igy ranezesre egy felprogramozott mikrokontroller.

A kocsi OBD-II-es kompatibilis (elvileg). Eloszor csak standard kodokat kuldozgetnek.

Az inicializalasrol sajnos ellentmondasos infokat kaptam, aszondja 5Hz-en kell adni valamit, aztan atallni 10400-as baudrate-re, aztan onnantol kezdve mar standard kommunikacio.
Most rendeltem si9243-at, azzal megoldom a szintillesztest. Csak jo lenne legalabb valami peldaprogram, mert ami leirast talaltam, mind mashogy inicializal (nem a gyors/lassura gondolok!)

Tudsz valamit a kodok elkuldeserol? Mi az a header resz? Az a PID? Cheksumot hogyan szamolunk?

Elore is koszonom valaszod.
Következő: »»   3 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem