Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   206 / 340
(#) strehoka hozzászólása Jan 14, 2016 /
 
Udv. Mindenkinek!
Abban kérném a segitsegeteket, hogy szerintetek gyári tolatoradar szenzort össze lehet e hazasitani mondjuk egy Valeos központtal? Van nekem egy 1998 Audi A6 avantom és vettem hozzá gyári szenzorokat csak ezek 3 vezetekesek. Szerintetek megoldható?
Előre is köszi a választ!
(#) Baxi hozzászólása Jan 16, 2016 /
 
Hi Mesterek!
Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az járható út lenne, hogy a második lambda szonda értékét le osztanám. Ugyanis a katalizátorom "meghalt". A ECU meg feszt hibát dob hogy a katalizátor hatásfoka alacsony. Válaszokat előre is köszönöm.
(#) Doncso hozzászólása Jan 17, 2016 /
 
Sziasztok.
Azt szeretném tudni, hogy ha egy 0,1 ohmos ellenálláson 0,4v feszültség esést mérek, az sok vagy kevés egy autó nyugalmi áramának? Persze úgy hogy kb 5-6db belső tér világitás megy. (olyan volt a helyzet, hogy nem tudtam kikapcsolva megmérni)
(#) zolika60 válasza Doncso hozzászólására (») Jan 17, 2016 /
 
Az 4A. Az izzók teljesítményétől függ, hogy ez sok vagy nem.
(#) Doncso válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 17, 2016 /
 
Sikerült megmérnem úgy, hogy nem világitanak az izzók. Teljes nyugalmi állapotban 54mA. Akkor ezek szerint akku kuka. 2 éve van nálam a kocsi, de az akku már használt volt. Electrik Power vagy mifene, gondolom nem nagy márka, szerintem 3 éves biztos, hogy van. 100Ah-es. Csak azt furcsállom, hogy ilyen hirtelen, zutty. Meghótt. Semmi előjel.
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2016
(#) zolika60 válasza Doncso hozzászólására (») Jan 17, 2016 /
 
Tölts bele vizet, hátha észhez tér. Bár kicsi az esély erre. Ne törődj a gondozás mentes felirattal. Az 54mA határeset. 40 alatt jobban eltudnám fogadni. Van benne valami műholdas riasztó?
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2016
(#) Doncso válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 17, 2016 /
 
Műholdas riasztó nincsen benne, de nagyon sok az elektronika. E39-es 5-ös bmw.
(#) zolika60 válasza Doncso hozzászólására (») Jan 17, 2016 /
 
Akkor ennyi. Valamennyit tudok jóárasítani az új akkun. Ha érdekel írj privátban.
(#) Doncso válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 17, 2016 /
 
Köszönöm a felajánlást. Megrendeltem egy varta silvert 100Ah-t, nem bizok az olcsó akkukban, mindenfélét irnak, ezekről az exide-ról, meg az elektrik powerről, remélem a varta jó minőségű
(#) zolika60 válasza Doncso hozzászólására (») Jan 17, 2016 / 2
 
Mindenféle gyártmányúban tudok segíteni. Egyébként szerintem az Exide a nyerő, ha az ár nem annyira számít. A szervizben viszonylag sok akkut veszünk, de garanciális időn belül probléma csak a márkásabb darabokkal volt mióta én ott dolgozom. (lassan tíz éve) Bár ennek szerintem az az oka, hogy ezek sokáig hevernek a kereskedői raktárakban.
(#) Doncso válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 17, 2016 /
 
Hmmm. Na most elgondolkoztam. Mert igazából, irnak sok jót és rosszat is mindegyikről. De hol lehet az igazság?
(#) schumboock hozzászólása Jan 17, 2016 /
 
Sziasztok!
Seat cordoba 94.-es. Elektromos visszapillantó tükrökhöz kellene egy bekötési rajz.
(#) zolika60 válasza Doncso hozzászólására (») Jan 17, 2016 /
 
Az igazság odaát van. Csak az elmúlt negyven autószerelős év tapasztalataiból tudok tanácsot adni. Tavalyig két év garanciát adtak szinte minden akkura. Azt a legolcsóbb fajták is kibírták. Három év fölött, meg a márkásakból is csak azok működnek többnyire, aminél nem veszed figyelembe a gondozás mentes feliratot és időnként töltesz bele vizet. Nekem hat-hét évig megy egy akku. Igaz úgy használom, ahogy neki a legjobb. Naponta megyek minimum 120km-t két részletben, tehát mindig töltve van.
(#) Doncso válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 18, 2016 /
 
Értem. Nagyon köszönöm a segitséget. Okosabb lettem.
(#) Dragan1 hozzászólása Jan 19, 2016 /
 
Sziasztok

Az autón van üdvözlő fény vagy parkoló fény, mikor sötét van és nyitom zárom, xenon. Ilyenkor ugye az akksirol kapja a xenon fényszóró akapcsolashoz szükséges áramot. Be lehet állítani hány másodpercig vilagitson.
A kérdésem az lenne hogy ez nagyon megterheli az akkumulátort? Inkább kikapcsoljam ezt a funkciót?
Hogy a témához is hozzá szóljak, szerintem az Exide akku a nyerő.
(#) BarnaPili válasza Dragan1 hozzászólására (») Jan 19, 2016 / 1
 
Nem veszélyes a két xenon terhelése az akkura nézve,ha tetszik,ne kapcsold ki. Ha ennyi betesz az akkunak,akkor az már igencsak vacak.
István
(#) Dragan1 válasza BarnaPili hozzászólására (») Jan 19, 2016 /
 
Köszönöm
(#) Gyozo92 hozzászólása Jan 21, 2016 /
 
Sziasztok! Állófűtésekkel foglalkozik valaki? van egy Webasto thermo top v gyári cabuszos állófűtésem, amiben a két hőérzékelő közül az egyik rossz. Azt mondták a webastonál, hogy nincs bele alkatrész, mert gyári, volkswagen szerivizbe kell menni, és ott 400e körül kicserélik a kazánt. Na ennyiért ne cseréljék ki a kazánt, inkább szerkesztenék bele egy hőgombát, csak nem tudom, hogy ugyan olyan volt-e mint a másik, vagy másféle. Sajnos semmilyen leírást nem találtam róla. A másik hőgombája sima hőellenállás, 10 fokon 5K, 70 fokon 900 ohm körül.
(#) zolika60 válasza Gyozo92 hozzászólására (») Jan 21, 2016 /
 
Van ilyesmi topic. Szerintem az a hőgomba is hasonló lehet mint a másik. Persze ez csak tipp.
(#) adamka368 hozzászólása Jan 24, 2016 /
 
sziasztok segitséget kérnék abb h az autóm generátora gyujtás ráadásra nemmutatja a töltést viszont ha leveszem a gyujtást világit a töltés visszajelzőm dioda hibára gyanakszok h átengedi az áramot diodahíd csere bolti ára 20ezer az lenne a kérdésem h ha kicserélgetem a diodákat elvileg jonak kellene lennie komlett hidcsere nélkülis ugye? vagy van ott valami más egyéb is mit diodák?
(#) BarnaPili válasza adamka368 hozzászólására (») Jan 24, 2016 /
 
Szedd szét,és mérj párat. Lehet,hogy a beépített fesszabályzó ment tönkre.
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2016
(#) hg6dab válasza adamka368 hozzászólására (») Jan 24, 2016 /
 
Nem írtad a tipust, de a legtöbb mai autóban nem lehet egyenként cserélni a diódákat a hídban. Szét kell szedned, kiforrasztani - csavarozni az állórész tekercset, így tudod kimérni a diódahíd diódáit. A leírt jelenséget a feszszabályzó okozhatja. Ha ezt nem tudod külön vizsgálni, akkor kizárásos módszerrel tudod eldönteni.
(#) adamka368 hozzászólása Jan 24, 2016 /
 
A fesszabályzom elvileg műkszik ha a töltésem állando 14.2v bosch generátor 14v 70A Bosch
0123110005
90 389 247
Astra f
(#) attika válasza adamka368 hozzászólására (») Jan 24, 2016 /
 
opeloknál a kontrol lámpán keresztül megy a generátor gerjesztése ha az kiég nincs töltésed,de ebben az esetben ez most nem jelent semmit mert nálad egyfolytában világít ami én szerintem diódahíd lesz.Vagyis majdnem,hogy 100%,főleg ha töltésed is van.
(#) Chipmunk1960 válasza adamka368 hozzászólására (») Jan 25, 2016 /
 
Szia, Ha a diódahódból szállt el akkor, ha ráadsz minden villamos fogyasztót, a feszültségnek esnie kell, mert nem bírja árammal.
(#) hg6dab válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 26, 2016 /
 
Valóban, ilyenkor nem megy 13,6 - 13,8-nál feljebb. Mivel 14,2-őt írtál, így mindhárom fázis tekercs és az összes dióda jó kell, hogy legyen. Agyafúrt problémákat tud okozni több érintkezési hiba is. Ellenőrizz minden oldható csatlakozást, beleértve a feszültségszabályozót is. Opeleknél gond szokott lenni még a generátor testelésével is.
(#) Chipmunk1960 válasza hg6dab hozzászólására (») Jan 26, 2016 /
 
Én "adamka368 " -nak írtam, nem tudom, hogy mennyi a töltése?????
(#) zolika60 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 26, 2016 /
 
Pedig írja a hozzászólásban amire válaszoltál. 14,2.
(#) adamka368 hozzászólása Jan 26, 2016 /
 
14.2 a töltés és elég hangos gerjedő hangot hallani az utastérbe
(#) attika válasza adamka368 hozzászólására (») Jan 26, 2016 /
 
Még azóta sem szedted szét és nem nézted meg amiket itt leírtak???
Csak találgatásra nem fog magától megjavulni.
Itt már felsorolták a generátorban lévő összes alkatrészt,hogy mi lehet a hibás.
A 14,2-es töltés még jó is lehet,de ha világít a lámpa akkor valami nem jó.
Következő: »»   206 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem