Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Udv. Mindenkinek!
Abban kérném a segitsegeteket, hogy szerintetek gyári tolatoradar szenzort össze lehet e hazasitani mondjuk egy Valeos központtal? Van nekem egy 1998 Audi A6 avantom és vettem hozzá gyári szenzorokat csak ezek 3 vezetekesek. Szerintetek megoldható? Előre is köszi a választ!
Hi Mesterek!
Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az járható út lenne, hogy a második lambda szonda értékét le osztanám. Ugyanis a katalizátorom "meghalt". A ECU meg feszt hibát dob hogy a katalizátor hatásfoka alacsony. Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok.
Azt szeretném tudni, hogy ha egy 0,1 ohmos ellenálláson 0,4v feszültség esést mérek, az sok vagy kevés egy autó nyugalmi áramának? Persze úgy hogy kb 5-6db belső tér világitás megy. (olyan volt a helyzet, hogy nem tudtam kikapcsolva megmérni)
Az 4A. Az izzók teljesítményétől függ, hogy ez sok vagy nem.
Sikerült megmérnem úgy, hogy nem világitanak az izzók. Teljes nyugalmi állapotban 54mA. Akkor ezek szerint akku kuka. 2 éve van nálam a kocsi, de az akku már használt volt. Electrik Power vagy mifene, gondolom nem nagy márka, szerintem 3 éves biztos, hogy van. 100Ah-es. Csak azt furcsállom, hogy ilyen hirtelen, zutty. Meghótt. Semmi előjel.
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2016
Tölts bele vizet, hátha észhez tér. Bár kicsi az esély erre. Ne törődj a gondozás mentes felirattal. Az 54mA határeset. 40 alatt jobban eltudnám fogadni. Van benne valami műholdas riasztó?
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2016
Műholdas riasztó nincsen benne, de nagyon sok az elektronika. E39-es 5-ös bmw.
Akkor ennyi. Valamennyit tudok jóárasítani az új akkun. Ha érdekel írj privátban.
Köszönöm a felajánlást. Megrendeltem egy varta silvert 100Ah-t, nem bizok az olcsó akkukban, mindenfélét irnak, ezekről az exide-ról, meg az elektrik powerről, remélem a varta jó minőségű
Mindenféle gyártmányúban tudok segíteni. Egyébként szerintem az Exide a nyerő, ha az ár nem annyira számít. A szervizben viszonylag sok akkut veszünk, de garanciális időn belül probléma csak a márkásabb darabokkal volt mióta én ott dolgozom. (lassan tíz éve) Bár ennek szerintem az az oka, hogy ezek sokáig hevernek a kereskedői raktárakban.
Hmmm. Na most elgondolkoztam. Mert igazából, irnak sok jót és rosszat is mindegyikről. De hol lehet az igazság?
Sziasztok!
Seat cordoba 94.-es. Elektromos visszapillantó tükrökhöz kellene egy bekötési rajz.
Az igazság odaát van. Csak az elmúlt negyven autószerelős év tapasztalataiból tudok tanácsot adni. Tavalyig két év garanciát adtak szinte minden akkura. Azt a legolcsóbb fajták is kibírták. Három év fölött, meg a márkásakból is csak azok működnek többnyire, aminél nem veszed figyelembe a gondozás mentes feliratot és időnként töltesz bele vizet. Nekem hat-hét évig megy egy akku. Igaz úgy használom, ahogy neki a legjobb. Naponta megyek minimum 120km-t két részletben, tehát mindig töltve van.
Értem. Nagyon köszönöm a segitséget. Okosabb lettem.
Sziasztok
Az autón van üdvözlő fény vagy parkoló fény, mikor sötét van és nyitom zárom, xenon. Ilyenkor ugye az akksirol kapja a xenon fényszóró akapcsolashoz szükséges áramot. Be lehet állítani hány másodpercig vilagitson. A kérdésem az lenne hogy ez nagyon megterheli az akkumulátort? Inkább kikapcsoljam ezt a funkciót? Hogy a témához is hozzá szóljak, szerintem az Exide akku a nyerő.
Nem veszélyes a két xenon terhelése az akkura nézve,ha tetszik,ne kapcsold ki. Ha ennyi betesz az akkunak,akkor az már igencsak vacak.
István
Sziasztok! Állófűtésekkel foglalkozik valaki? van egy Webasto thermo top v gyári cabuszos állófűtésem, amiben a két hőérzékelő közül az egyik rossz. Azt mondták a webastonál, hogy nincs bele alkatrész, mert gyári, volkswagen szerivizbe kell menni, és ott 400e körül kicserélik a kazánt. Na ennyiért ne cseréljék ki a kazánt, inkább szerkesztenék bele egy hőgombát, csak nem tudom, hogy ugyan olyan volt-e mint a másik, vagy másféle. Sajnos semmilyen leírást nem találtam róla. A másik hőgombája sima hőellenállás, 10 fokon 5K, 70 fokon 900 ohm körül.
Van ilyesmi topic. Szerintem az a hőgomba is hasonló lehet mint a másik. Persze ez csak tipp.
sziasztok segitséget kérnék abb h az autóm generátora gyujtás ráadásra nemmutatja a töltést viszont ha leveszem a gyujtást világit a töltés visszajelzőm dioda hibára gyanakszok h átengedi az áramot diodahíd csere bolti ára 20ezer az lenne a kérdésem h ha kicserélgetem a diodákat elvileg jonak kellene lennie komlett hidcsere nélkülis ugye? vagy van ott valami más egyéb is mit diodák?
Szedd szét,és mérj párat. Lehet,hogy a beépített fesszabályzó ment tönkre.
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2016
Nem írtad a tipust, de a legtöbb mai autóban nem lehet egyenként cserélni a diódákat a hídban. Szét kell szedned, kiforrasztani - csavarozni az állórész tekercset, így tudod kimérni a diódahíd diódáit. A leírt jelenséget a feszszabályzó okozhatja. Ha ezt nem tudod külön vizsgálni, akkor kizárásos módszerrel tudod eldönteni.
A fesszabályzom elvileg műkszik ha a töltésem állando 14.2v bosch generátor 14v 70A Bosch
0123110005 90 389 247 Astra f
opeloknál a kontrol lámpán keresztül megy a generátor gerjesztése ha az kiég nincs töltésed,de ebben az esetben ez most nem jelent semmit mert nálad egyfolytában világít ami én szerintem diódahíd lesz.Vagyis majdnem,hogy 100%,főleg ha töltésed is van.
Szia, Ha a diódahódból szállt el akkor, ha ráadsz minden villamos fogyasztót, a feszültségnek esnie kell, mert nem bírja árammal.
Valóban, ilyenkor nem megy 13,6 - 13,8-nál feljebb. Mivel 14,2-őt írtál, így mindhárom fázis tekercs és az összes dióda jó kell, hogy legyen. Agyafúrt problémákat tud okozni több érintkezési hiba is. Ellenőrizz minden oldható csatlakozást, beleértve a feszültségszabályozót is. Opeleknél gond szokott lenni még a generátor testelésével is.
Én "adamka368 " -nak írtam, nem tudom, hogy mennyi a töltése?????
Pedig írja a hozzászólásban amire válaszoltál. 14,2.
14.2 a töltés és elég hangos gerjedő hangot hallani az utastérbe
Még azóta sem szedted szét és nem nézted meg amiket itt leírtak???
Csak találgatásra nem fog magától megjavulni. Itt már felsorolták a generátorban lévő összes alkatrészt,hogy mi lehet a hibás. A 14,2-es töltés még jó is lehet,de ha világít a lámpa akkor valami nem jó. |
Bejelentkezés
Hirdetés |