Fórum témák
» Több friss téma |
Minden más működik tökéletsen,csak a km óra nem mindig.
Sziasztok!
Thaila 1.4 16V 2002-es Az a problémám hogy előfordul hogy nem indul az autó,hiába indítózom.Egyáltalán meg sem tekeri az önindítót.Amikor megmozgatom a motortében a reléket,akkor beindul. Tud valaki segíteni ebbe a kérdésben. Heti egy két alkalom,de elég idegesítő, Ugyanis egy ember matat a motortérben,egy meg indítózik. Köszönöm!
Keresd meg azt a relét aminek a mozgatása segít. Vedd ki a helyéről takaríts meg a lábait és a csatlakozóját és tedd vissza. Nagyjából ennyi. Ha ettől nem javulna meg cseréld ki egy új darabra.
A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2014
Üdv!
Ha van benne inditás gátló (és ha kb ugyan az mint a 2003-as Clio II), akkor az utastéri központi egységnél kell a kábeleket megigazítani (Clio-nál ez a kormány alatt balra található, a biztosítéktáblánál). Én is ezzel küzdök, illetve nálam már rosszabb a helyzet. Készülj fel arra, hogy előbb-utóbb cserélni kell a csatlakozókat. Ha nem foglalkozol vele, akkor az idő előre haladtával egyere több hülyeséget fog csinálni.
Imre vagyok !
Ezen túl estem ! Szembe állsz az autóddal nyitott motorfedéllel és a motor jobb oldalán keresel egy patkó alakú jeladót ( 2db 10-es anya fogja, kissé nehéz hozzáférni ) ! Ez egy mágnes jeladó ami elromlani gyakorlatilag nem tud viszont hamar kontakt hibás lesz. Takarítsd le és fújd be kontakt sp..-vel. Az általános szerelő nem ismeri ezt a dolgot bezzeg a márkaszervizesek ! Ezen lehet akasztani ...
Már beléd futottam többször ( ezen a fórumon ) úgy látszik aggaszt a kocsid sorsa ! De hogy a fenébe ne, hát Én is az interneten találtam meg a választ , nem a sima autószerelőnél !
Imre vagyok !
Leírtam a 99 %-os tanácsomat bisztos látod ! Mágnese jeladó!
Azért mert Cliót keressél hiszen a Thália annak az alvázára van építve és így máshogy kezelik !
Szia!
Rossz a javaslatod. A leírt konkrét hibajelenség, az -önindító nem forgatja meg a motort-. Lehetséges megoldások: relé csere- motortérben vezetékek, csatlakozások ellenőrzése, tisztítása rögzítése legvégül az önindító motor javítása/ perselyezés, behúzómágnes cseréje stb/ ImreAmbrus Az általad leírt "Mágnese jeladó" pontosan Felső holtponti jeladó meghibásodása, koszolódása esetén, fordulhat elő, hogy az önindító pörgeti a motort, de az köszörül, de nem indul be.
Sziasztok! 2002-es 1,4 8v Thalia az utóbbi időben hogy bejött a hideg indítás után ahogy beindult rögtön le is állt. kb10. indításra indult itthon amit tudtam megnéztem... Maradt a szervíz ott innyektor tisztító folyadékot tettek bele és azt mondták hogy nálunk mocskosabb a benzin ezért 4 évente kell bele. Ez csak nekem új? Vagy tényleg így van?
Sziasztok
2007-es thalia gyári autórádiójához keresek használati utasítást. Vissza szeretném kódolni. A kód megvan csak a folyamathoz kellene egy kis segítség.
Itt a 001.jpg-n le van írva. De ha az autód használati utasítása megvan, abban is le van írva.
Sziasztok.
Lenne egy nagy gondom. Bal első tompítottat kellene kicserélnem. Nincs az az isten amiért a helyére tudnám rakni az égőt és a foglalatot. 2003 a gyártási év 1,4 benzines.
Szia!Szedd le a kupakot a jobb oldalirol,kukkancs bele milyen pozicioban van az égő-kiindulási alapnak jó lesz.Az enyémben (2004-es 1,4 benzin) kettő fém "pálcika" szorítja oda az égőt a helyére,melyeket külön-külön kell bejátszani a helyükre.Nehéz elmagyarázni,úgy képzeld el mint a régi kitűzőket,ha a hegyes felét nyomod a kitűző tűje kinyílik.Ennek a fém pálcikának is ilyen a működése,azzal a különbséggel hogy odaszorítja a fényszóró szoknyáját.Lenyomva és oldalra elmozditva kinyilik és kivehető az izzó.
Ez elforgatós volt. De sikerült beerőszakolnom. De azért egy vaslapáttal elbeszélgetnék a tervezőjével.
Sziasztok!
2001-es 1.4RN thalia a következőt produkálja. A két gyári kulcs közül az egyik tudja csak nyitni a központi zárat, a másikat megtanítani se tudom. A tanítás menete: nyomom a központi zár gombját, míg vissza nem jelez az autó a zárak zárásával, majd ismételt kinyitásával, ezután a gombot megnyomom a kulcson, amit egy zárással konstatál. SDR# segítségével felfedeztem, hogy amelyiket nem tudom neki megtanítani, az egy hangyányit odébb sugároz és kevésbé erőteljesen (433.535 helyett 433.59 körül, a pontos értékekre két nap távlatából már nem emlékszem ) Az elemcserén természetesen túl vagyok, friss, bontatlan csomagolásból kiszedett elemet raktam bele. Másik problémám, hogy bár mindkét kulcs indítja az autót, gyakorlatilag majd minden indítás előtt be kell rá tanítani, hogy induljon a kulccsal. Ennek menete: kulcs betesz a gyújtáskapcsolóba, majd a gombot nyomva tartva elfordítom, míg az immo piros kis lámpája ki nem alszik, ekkor vissza alaphelyzetbe és mehet az indítás. E két problémára vajon mi lehet a megoldás? Merre keresgéljek a probléma forrása után (mondjuk évek óta ez már a helyzet, de az, hogy a kulcsot már meg se tudom tanítani az új)? És vajon mi lehetett az a szekvencia, amit véletlenül eljátszva tanítás helyett az autón bekapcsoltuk a sebességfüggő ajtózárást? (Vagyis indulás után egy adott sebességet elérve bezáródnak az ajtók.) Ezt apa csinálta, amikor véletlenül elfütyülte a tanítást, de azóta se jöttünk rá hogyan sikerült
Üdv!
Pedig az elforgatós egyszerűbb, ilyen van a Clio-mban is. Beilleszted a helyére és egy negyed fordulattal rögzíted. A helyzetjelző trükkösebb, azt ne csavargasd, azt csak ki kell húzni. Én csavargattam egy órát mire rájöttem.
AZ nem is gond. Arra én is rájöttem. Na de hogy a kezemet le kell csiszolni hogy beférjen. na az vicces. A suzukiba elég 3 perc hogy kicseréljem mind a 2 égőt. Mert ott van hely. Egy pont a suzuki javára
Üdv!
Ha a kulcs nem jó frekin működik, akkor szerintem rossz, de lehet bele fér még ennyi eltérés. Hogy mindig elfelejti a betanítottat, az lehet az UCH hibája (sajnos minden ilyet ez tárol és vezérel), illetve lehet ezért nem is nyitja az ajtót a másik kulcs. Az ajtózárást nyitott vezető oldali ajtó mellett a központizár gombjának hosszan nyomva tartásával lehet ki-be kapcsolni. Pittyenéssel nyugtázza. Arra már nem emlékszem, hogy kell e gyújtás, vagy nem.
No, de nem is arról volt szó, hogy a kezed nem fér be. Amúgy igen, a hely elég szűkös, főleg, ha van klíma is, mert pont ott mennek a csövek.
A boltos keze kb az enyém fele volt. De ő is csak szidta a kitalálóját. Csak nehéz a helyére illeszteni pontosan.
Van ennél rosszabb is. Egy másik gyártónál ki kell szedni az egész lámpatestet. Na annál nem kell az út szélére félreállva izzót cserélni.
Nekem (Hyundai i30) a kézikönyvem úgy kezdi fogj egy 10-es kulcsot és tekerd ki a három csavart, ami fogja a fényszórót. Na ez a könnyebbik fele, mert utána még tekergetni kell a komplett lámpatestet mindenfele, hogy kijöjjön a helyéről. Fiat punto mk2 - lökhárító le, hogy hozzáférj a fényszóró csavarjához. És még lehetne sorolni
Na de, hogy ontopik is legyek kicsit. Köszi a választ a kulcskérdésemre. A freki nagyon közel van egymáshoz, csak a pontos értékre nem emlékszem, hogy mennyire és persze egy héttel ezelőtt nyitotta a kocsit mindkettő, csak folyamatosan volt ez az elfelejtős tanítós "móka". Ez az UCH mennyire javítható alkatrész? Vagy csak simán cserélendő dolog és a kulcsok újra tanítása kell neki? Vagy kicsit komolyabb a csere művelete?
Javítható, ha találsz a környéken olyat aki ilyennel foglalkozik. Nekem panel probléma volt, mert ha meghajlítottam a nyákot, rendbejött minden hülyesége. Szóval én vettem egyet bontottan és átforrasztottam az EEPROM-ot a régiről az újra. Így legalább a kulcsot nem kellet újraprogramozni. De mivel neked lehet tanítani (sajnos nekem csak CLIP szoftverrel lehet OBD-n keresztül), ezért nem hiszem, hogy kellene forrasztanod. Ha cseréled az UCH-t akkor a verzióra figyelj, én újabbat kaptam és most távirányítóval csak bezárni tudom. Gondolom 2 gombos távirányítóra volt már programozva, de lusta vagyok átprogramoztatni, meg sajnálom rá a pénzt. Regisztrálj be a Renault Forum-ba, sokat segítenek. Lehet, hogy csak valami piti baja van és nem is kell cserélni.
Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2016
Szia!
Nagyságrendileg kb. milyen összeg volt a bontott? A fórumra beregisztráltam, köszi, körül fogok rajta nézni...
Ha az UCH egyszer megtanulta a kulcsot, tobbet nem felejti el. A kulccsal lehet valami, pl. az antennaja nem erintkezik vagy hasonlo.
Nekem 25eFt volt, a tiédbe kisebb tudású van szerintem, az talán olcsóbb valamivel.
Idézet: „Másik problémám, hogy bár mindkét kulcs indítja az autót, gyakorlatilag majd minden indítás előtt be kell rá tanítani, hogy induljon a kulccsal.” Ha időről időre elfelejti mind a két kulcsot, akkor nem azokkal van a gond.
Sziasztok, Kérlek bennetek aki tud valamit a problémámra, megkérem szóljon hozzá . Van egy 1,4-es Renault Tháliám. 2005-ös évjárat. A gond az, hogy van mikor ha kis gázt adok neki, közben a kuplungot kinyomom, mivel váltani szeretnék, elkezd a motor magától felpörögni, akkor gyorsan sebességbe kell tennem, mert nem hagyja abba. A probléma akkor nagy mikor lámpánál állok, és a motor egyre hangosabb pedig üresbe van mintha a túráztatnám az autót. Aki hozzá tud szólni hogy mi lehet a hiba, kérem írja meg. Előre is köszönöm
|
Bejelentkezés
Hirdetés |