Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv!
Az lenne a nagy próblémám, hogy hallgattam a hifi egységemet (elég hangosan) és véletlenül összeért a két kábel (piros,fekete) ilyenkor am a hifi auton lekapcsolja magát., megis történt de viszont mikor kikapcsoltam és vissza már semmi hangot nem adott ki a hangszórókra Mi lehet a baj? Erősítő? Végfok? vagymi???? mert a bement az jó equalizer megy rendesen csak hangot nem hallok amikor bekapcsolom egy pattanó hangot hallok és annyi. tovább semmi! Ez egy Sony MHC-BX5 típusú hifitorony! össz 160W-os hangfalakkal! +még egy 300W-os mély rávolt kötve de nem az adott neki... mert az erősítő benne 2x80w tehát az bírta. Várom sűrgősen a válaszokat!! Előre is köszi By: Gabi
Szia,
Több mint valószinű kiment a végfokod! Ha ez áll fent akkor már csak egy csere segíthet rajta (Ic -s?). Sony MHC-BX5. (ezután ha lehet gyírebben a smile -kkel)
Üdv! KEzdő vagyok nem nagoyn értek hozzá
IC az mit is jelent?
Hogy nem tranzisztoros. Szóval a lényeg az, hogy kiment a végfokja, s csak egy csere oldja meg a problémát. Esetleg még próbáld meg kihúzni a konnektorból a Hi-Fi -t egy 5 percre, s azután probáld meg, s ha akkor sem megy akkor bizony szét kell szedned és végfok csere, akkor látod majd meg, hogy Ic -s vagy tranzisztoros (ha addig a neten nem kerül rólla infó). Esetleg ha nem-nagyon értesz
a dolgokhoz, akkor rábízod egy valakire aki jártas az elektronikában,.. Még annyit jólenne tudni, hogy mindkét fele nemmegy? Abból gondolom, hogy Ic -s, mert azok szoktak koppanni mikor kimennek,..
Mostmár nagyjábol képbe vagyok hogy mi is az!
Tehát a végfokot ott találom ahol a a hangfalakat kell csatlakoztatni? Mert ma már szétszedtem mert az 5 perc áramszünet se hozott szerencsét Aztán ott hátul ahol csatlakoztatni kell a hangszórókat 2x2 hley van piros fekete.az lenne a végfok ?:O Ha igen akkor ebbe milyen kellen mert az erősítő benne 2x80w....
Nem-nem! Az csak a csatlakozó dugó ami hátul van, az a piross-fekete (pozitív-negatív). Szétszeded