Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Jelszót viszont csak úgy tudnak megszerezni ha ilyen spam-levelen keresztül megpróbálnak rávenni hogy meg add nem?
Eddig csak az email cím van meg nekik? Ha a paypal ír levelet mindig a nevemen szólít és sosem kér azonosítást sem adatot csak tájékoztat. Ez a levél "Hello dear "-nek szólított ,de egy új lapon és a paypal.com -on keresztül változtattam meg a jelszavamat,innentől kezdve bukták nem? Én meg tanultam megint valamit.
Amúgy teljesen úgy nézett ki mintha a paypal küldte volna logó háttér stb kék fehér ,gondolom nem nehéz ezt ugyan úgy megírni
Ha lett volna támadás vagy beléptek volna oroszországból idegen a paypal-omra akkor a hivatalos paypal.com on is a belépés után küldenének értesítőt nem csak az email-re ami a spam közé landolt nem? Mint az ebay nem csak az email-re küld hanem az ebay fiokodon belül is értesít. Javíts ki ha nem így van
Arról nem is beszélve, hogy a Google szerint ez az IP cím Finnország, Helsinki városához tartozik...
Akkor ezt elkerültem...ezer email címre elküldik biztos beugranak páran .
Én egyszer írtam az ebay-nek hogy 2 hónapja várok egy csomagot 1000Ft Értékűt 3 nap múlva rajta volt a számlán a lóvé.
Olyan nekem is volt már hogy nem jött meg a csomag és panaszkodtam, másnapra vissza volt utalva a pénz. De most még a csomag sincs feladva.
Az a kérdés hogy van-e valami maximális időkorlát az ebay-en, amíg lehet reklamálni? Nem akarok lecsúszni és elveszíteni a pénzem.
Nekem már nincs külföldi számlám, mégis hogyan tudnék itthonról rendelni ebay vagy alibaba- ról?
Ha van egy bankkártyád, akkor tudsz. Ha nincs, akkor a bankodnál szerezz egy virtuális kártyát.
Nekem jó.
Erre valaki tud valamit?
Ilyen esetben fel kell venni az eladóval a kapcsolatot , hogy miért nem kapsz semmilyen visszajelzést arról , hogy intézi e az ügyet vagy sem.
Elvileg egy vásárlásnak az átfutási ideje hétvégét leszámítva , és a banki ügyintézés idejét leszámítva olyan 3-4 nap .Ennyxi nap után kell kapnod e mail visszajelzést arról , hogy feladta elküldte kísérő szám egyebek stb.Ha ez nem , így van , és az eladót megkeresve , vagy válasz nincs , vagy kitérő válasz érkezik különböző okokkal , akkor rögtön e bay hez kell fordulni nem kell halogatni az időt .
Semmi baj az oldallal, nálad lehet a hiba...
Próbáld esetleg másik böngészővel, töröld az előzményeket, a csokikat, az ideiglenes mappákat, mindent. Aztán újraindítás, és próba. Ha ezután se megy, passzolom...
home-gateway bolondult meg.
Köszi mindenkinek.
én kb 60 nap előtt kicsivel reklamáltam.
a 2 hónap 61-62nap már lecsúszás...
Ismerősöm sikeresen megadta a pp adatait egy adathalásznak, aztán kapta az smst, hogy 50ezer forintot akartak levenni a bankszámlájáról. Ilyen esetben gondolom nem elég a paypalon jelszót cserélni. Az kicsit durva, h a paypalról hozzáférnek a bankszámlán lévő pénzhez.
Miért lenne durva, ha a kártya hozzá van rendelve a paypal-hez ?
A PP számot nem szokás megadni sehol senkinek, de ha már valaki gondatlan és megadja, legalább használjon virtuális kártyát, és csak akkor tegyen rá pénzt és annyit amennyit el is vásárol.
Lehet, hogy nem ismerem a pp minden funkcióját. Mi úgy csináltuk, h a bankszámláról utaltunk a pp számlára. Azt hittem önmagában a kártya száma nem elég. Na mindegy. Amúgy szerencséje volt a srácnak, mert a bankja észlelte, hogy mi történik és tiltotta a tranzakciót.
A PP-ról már hogy férhetnének hozzá a bankszámládhoz [a magán folyószámládhoz]
A bankkártya számával próbálkoztak? A security number sem látszik igy nem is értem mégis hogy sikerült-avagy nem a tranzakciót megpróbálni ? Más: Ki hogy elégedett az új felülettel? Mert én nem. Rendre használom a régi felület opciót. A hozzászólás módosítva: Márc 24, 2016
Közben kiderült, hogy az volt a szerencse, hogy a tranzakció megkezdése előtt pár órával használta itthon a kártyáját/számláját. A banknak meg gyanús lett, hogy utána meg Angliából próbálkoztak.
ezért járhat pórul aki a fizikai kártyáját rendeli hozzá a virtuális kártya helyett..
Normál esetben, ha a PayPal számládon nincs elég pénz (én egy fillért sem szoktam tárolni rajta), akkor a PayPal számlához rendelt kártyáról (számláról) vonják le az összeget. Ha a PayPal hitelesítette a kártyát és a számlát, nem kell semmilyen azonosító a pénz levételéhez. Ezért érdemes egy virtuális vagy internetkártyát tartani. Ez egy elkülönített bankszámla és ha a tulajdonosnak van egy kis esze, csak minimális összeget tart rajta, nem a főkártyát társítja a PayPal fiókhoz.
Nem is értem miért kell kártyaszámot hozzárendelni. Nekem évek óta anélkül is működik,havi szinten használom a PP-t. Virtuális kártya is minek,ahol nem fogadják el a PP-t ott nem kell vásárolni.
Értem! Köszi.
Nos én mindig tudatosan vásárlok PP segítségével igy mielőtt fizetek/vásárlok topup-olom az összeget,semmivel sem többet,mint szükséges. Szerencsémre (?) legyen mondva az elmúlt 5 év alatt egyszer sem kaptam biztonsági figyelmeztetést,legfeljebb javaslatot az adatmódosításra a Paypal-tól A hozzászólás módosítva: Márc 24, 2016
Idézet: a PP-hez kell a virtuális kártya ha nem akarsz 'topup-olni'... „Virtuális kártya is minek,ahol nem fogadják el a PP-t...”
Nekem megfelel ha folyószámláról töltök át forintot. Legegyszerű és legbiztosabb. Ezért nem értem minek vesződni a plusszal. De ez én vagyok.
Idézet: „Nekem megfelel ha folyószámláról töltök át forintot.” És miért nem mindegy, hogy a virtuális kártyára töltesz át, vagy a PP-re ?
Hello!
Én is kaptam ilyen levelet a spanba. support@paypal.com tol. Azt kertek erositsem meg a paypayl fiokom. (Arra az email cimemre kuldtek amelyik nincs is hozza adva a paypalhoz)Tiltsd le az emailt.Hasznalj avastot. |
Bejelentkezés
Hirdetés |