Fórum témák
» Több friss téma |
Jó reggelt!
Így,hogy benne van a P0170 hibakód egy pöccre indult ma reggel. Letakarítottam, nem volt vészesen koszos, de volt rajt némi "anyag". Hiba törlés után érezhetően nehezebben indul megint. Nem értem,hogy tárolt hibával miért indul könnyebben? Talán azért mert "vészüzemben" van a vezérlő elektronika?Hmm ez rejtély.
Szia! Ennek a típusnak nincs véletlenül egybe a légmennyiség mérő és a beszívott levegő hőfokmérője?
Szia! Sajnos ezt nem tudom. Annyira nem vágom a dolgokat. De látottak alapján előfordulhat,hogy egyben van.
Viszont amikor kihúztam a mérőegységet a házból egy lapos műanyag lap tárult elém. Egy ellenállás volt ráforrasztva és belső felén egy lapka volt, azon is látszott némi kosz és a műanyag lap végén 3-vagy 4 szál volt. De csak egy oldalról lehet belátni. Nos én tiszta szesszel megöntöttem óvatosan és vattával letisztítottam a koszt.. Ezeken a szálakon is volt kosz, az első legjobban látható szál 3/4-e koszos volt nem látszott a fémszál. Most kb 15 perce próbáltam indítani elindult elsőre. ( kb 1 órát állt) Majd megpróbálom 2-3 óra múlva mit produkál. A légtömegmérő Bosch száma: 0280 218 031 Keresek képet aztán felteszem ide a légtömegmérő belsejéről. A hozzászólás módosítva: Máj 5, 2016
http://www.injektor.hu/images/jelad%C3%B3/luftmm.jpg Ilyen van benne.
Ebben együtt van a kettő. A hőmérője az egy dióda 1N. ... sorozatú. A huzalokat csak óvatosan tisztítsd, ne érj hozzá semmivel. Féktisztító spray talán jó lesz a tisztogatáshoz.
Értem. A lapkát amit láttam azt törölgettem le vattával.(nagyon óvatosan) A huzalt is leöntöttem tiszta szesszel és nagyon óvatosan éppen csak hozzá érve tisztítottam szintén vattával. Akkor most,hogy hozzá értem elronthattam(tom) a légtömegmérőt? Vehetek újat?
Nem de feleslegesen ne kerüljön rá szösz, piszok.
Nos, javulás szinte semmi,kínomban lehúztam a légtömegmérőről a csatit. Az autó megy minden megtorpanás, rángatás nélkül, illetve 1x éreztem némi gondolkodást gázadásnál. Figyelj mértem ellenállást a légtömegmérő 2-3as lábán, kiszerelt állapotban és 1 Ohm volt az ellenállása. Könyv szerint 2,5-3,1 Ohmnak kell lennie ha jól értelmezem az írást. Most így hagyom lehúzott állapotban és holnap reggel meglátom,hogy hogyan reagál az indításra.Szerinted,lehet rossz a légtömegmérő azért mert lehúzott csatinál is szinte ugyanúgy megy mintha a csati a helyén lenne?
A hozzászólás módosítva: Máj 5, 2016
Szia! Találtam pár dolgot az AutoData programban hátha segít.
A hozzászólás módosítva: Máj 6, 2016
Sziasztok!
Van egy 2006-os G Astra-m. Olyan problémám keletkezett, hogy a világításkapcsolóm nem működik rendesen. Ha felkapcsolom a helyzetjelzőt kialszik a műszerfal világítás és az óra is. Ha tovább kapcsolom akkor semmi. Se műszerfal világítás, se fényszóró. Ha tovább tekerném akkor világítana a fényszóró, de a műszerfal továbbra sem. Sajnos nem vagyok autóvillamossági szaki, így nem tudom a kapcsolónak van köze hozzá vagy a biztosítékokhoz, vagy esetleg máshoz. Választ előre is köszönöm! Zoli
A lámpakapcsoló jobb felén van egy tekerentyű azt tekerd fel
A hozzászólás módosítva: Máj 6, 2016
Na igen új autó még nekem. Köszönöm! Viszont a fényszóró továbbra sem akarja az igazat.
Hello! Murphy szerint: "Ha semmiképen nem boldogulunk, akkor sajnos el kell olvasni a használati útmutatót.." Pld..
Astra G-nél elő szokott fordulni a kapcsoló hibája.
Azt próbáld még meg, hogy tompítottra tekered a kapcsolót és próbáld a hátsó ködlámpát felkapcsolni. HA az felkapcsol akkor vagy biztosíték vagy izzó. Ha nem kapcsol fel akkor a kapcsoló rossz. A hozzászólás módosítva: Máj 7, 2016
Szia!
Köszönöm. Írtam üzenetet. A hiba továbbra is fenn áll. A hozzászólás módosítva: Máj 7, 2016
Marad a kapcsolóhiba mert nem világít. Esetleg nincs valami tipped hogy hogy vegyem ki? A két oldalsó fül ami bent tartja az megvan, onnan viszont nem igazán akar kijönni. Erősebben nem merem húzni nehogy eltörjek benne valamit.
Fogsz kettő kártyát (lakcím, stb) bedugod két oldalt ahol a fém körmök vannak, és a tekerő gombnál fogva kihúzod az egészet.
Opel 1.4 8v f astram van.Hirtelen gázadásra lehörög a motor, és pár másodpercre meg is zavarodik, időnként világít a motor lámpa, nagyon sokat fogyaszt, aztán gondol egyet és megy szépen.
Mi lehet a probléma? A segítséget előre is köszönöm!
Hajjaj, nekem pont most futott le egy ugyanilyen dolog! Azt mondta a szerelő, hogy a tankban van valami nyomásszabályozó, és annak a tömítése öregedett el. Mondjuk az enyém 16v és és G, de a jelenség kisértetiesen hasonlít. Főleg a "megy szépen". Aztán egyszercsak sehogy se megy
Sziasztok!
Érdelődnék, hogy valaki épített már be egy hűtő ventillátoros előtét ellenállás helyett Kínából érkezett 93341907 számú előtét ellenállást.A Red koalán is ugyanezt adják, csak drágábban. Én csak a bekötésére lennék kiváncsi, melyik lábakra kell forrasztani. Köszi a segítséget
Köszi!
De hol van a 2000-es évjáratú f astran az egr szelep?
Mint bármilyen autón, amin van ilyen. A kipufogó és a szívócső között.
Köszi!
Azt lehetne tudni milyen nyomásszabályozóról van szó?
Azért kérdeztem mert szerintem ezen pont nincs!
Szia! Már régebben volt szó hasonló problémáról és ITT találod meg a leírást. Ez a hiba ismert Opeles gyári hiba amit a rendelési számokkal ellátott alkatrészek beszerzésével és beépítésével lehet megszüntetni. A motorhőfok érzékelő kontaktus hibája okozhatja a túlzott tüzelőanyag fogyasztást.
Az F szériában az üzemanyag nyomás szabályozó az injektor hídon / központi injektorban van.
Van egy üzemanyag visszatérő cső a tankig és a "fölösleges" üzemanyag azon tér vissza.
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék a Hozzáértőktől... Hibajelenség: Check control világít, motor dadog de egyébként van benne erő mert lehet vele előzni..stb, gázadáskor villog a check control (katalizátor veszélyben...) A vezérlés felőli 1 es henger valószínűleg nem megy vagy csak részlegesen mert a gyertya csupa trutyi, a kijelzett 2 es hengerben a gyertya szép barnára égett, ott nagy baj nem lehet. 1 es gyertya felcserélve a 4 es hengerével, semmi változás, gyertya jó. Kivillogtatva: 0301,0302,0300, 0300 (igen ez kétszer van benne, ráadásul egymás után, utolsó kijelzett hibának, nem vágom...) kódok, tehát "1 és 2 es henger égés kimaradások", 2x "egyszerre több hengeren égés kimaradás") Kompresszió : Henger 1 - 14,2 bar, 2 - 14 bar, 3 - 12,3 bar (gyanús de nem ezt jelzi hibának, és a gyertya nem szutykos tehát ebben a hengerben van égés!) 4 - 14.5 bar Gyujtástrafósor kilőve, bontóban 3 at is kipróbáltam, mindnél ugyanez a hiba volt. Kokszosodásra gondoltak a szervízben, olajcsere égető adalékos motormosással, Castrol Edge 05W30 olaj...stb. Liqui Molyi szeleptisztító üzemanyag adalék..., benzinszűrő csere, injektor tisztítás...250km folyamatos üzem relatíve nagy fordulaton (4-5 e), semmi változás. Kérdésem... a G Astra Z16XEP motornál hogyan van megoldva a gyújtás elosztás? Esetleg még valami HALL jeladós hibára tudok gondolni ami gondolom 4 db jeladóból áll + rotor és az egyes hengerhez tartozó nem megy..stb. Vagy ez már más elven működik? Szerintem elektromos hiba lehet de vajon mi? Mondtak valami alsó és felső holtponti jeladót is, de ha ezek hibásak lennének akkor gondolom nem csak egy hengernél lenne gyújtás problémám. Mivel a kompresszió jó és a víz - olaj se keveredik hengerfej vagy hengerfej tömítés probléma sem lehet... Valami 5let esetleg? Köszi A hozzászólás módosítva: Jún 5, 2016
Urak kinai replika OP-COM használatában tud valaki segíteni? XP alatt használom(nám), drivere fent van, az interfészt látja de nem olvas ki semmit, lefagy a notebookom ha kiválasztom a paraméterek alapján az autót, automatikus felismerésnél fel sem ismeri a kocsit. Olyan mintha nem kommunikálna az ECU val. Esetleg van valakinek szoftvere/drivere hozzá? Hátha esetleg azzal menne... 2008/10 ver 1,45 a jelenlegi verziom.
köszi |
Bejelentkezés
Hirdetés |