Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Reklamáció, azt hiszem azonnal, mert ha lejár akkor mindent rendben lévőnek vesznek örökre.
Ha az érkezési idő, és a vitanyitási idő egyezik, akkor mindenképp nyiss vitát (Open dispute).
Egyébként miért csak most kezdesz felocsúdni? Ha a feladástól számított 5-6 napon belül nem jelenik meg a csomagkövetőben a csomagod, máris jelezni kellett volna az eléadónak a megvásárolt áru részleteinél. Van ott egy üzenetküldő doboz. Ha elmondtad volna neki, hogy nem jó a szám, valószínüleg utánnanéz, mert vagy elírta, vagy a csomaghoz nem tartozik követési szám, csak beírt egy kamut (mert valamit be kell), de ha ezt közli veled, akkor várhatsz nyugodtan tovább. Viszont ha nem válaszol egyáltalán, és valóban kifutsz a vitanyitási időből, akkor egy két nappal előtte meg kell nyitni a vitát (Open disput), és hivatalosan az aliexpress intézi a dolgot. Így ha valóban nem kapod meg a tételt, visszautalják a pénzed.
Köszi !
Azért vártam, mert nem volt még ilyen esetem és pár dollárosnál nem foglalkoztam vele, hogy 2 hónap lejárta után jön meg. De most kitöltöttem az Open dispute űrlapot és várom a fejleményeket.
Sziasztok.
Valaki leírná hogy kell panaszt tenni hogy nem kaptam meg a megrendelt terméket?
Jó lett volna azzal kezdened, hogy melyík oldalon rendeltél, aliexpress ebay más esetleg?
A hozzászólás módosítva: Aug 30, 2016
Bocsánat. Az ebayon rendeltem.
A rendelési listádban (Purchase history) megkeresed a terméket amit nem kaptál meg, a mellette lévő [More actions] linkre kattintva feljön egy felugró ablak.
[Contact seller] linken írhatsz az eladónak egyeztetés céljából, vagy [I didn't receive it] linken jelezheted hivatalosan, hogy nem kaptad meg az árut. Ha van még időd, ajánlott az első linket használni először...
Ha hivatalosra megyek vagy csak jelezni szeretném az eladónak akkor mindig a szállítási dátummal jön.
The estimated delivery date for this item is Sep 01, 2016.If you haven't received your item by then, contact the seller through the Resolution Center.
Még nem járt le a megadott szállítási határidő. Szeptember 2-án írj a hivatalos oldalra.
Megérkezett az Ali válasza:
"Seller accepted buyer's proposal" Ha jól értelmezem, akkor az eladó elismerte...és majd visszakapom a pénzem. Ilyenkor milyen értékelést szoktak adni ? (négy sorban vannak a csillagok, különböző szempontok szerint)
Attól még írhatsz neki, hogy nem kaptad meg, de a szállítási határidő után még 5 nap türelmet szokás adni. Általában ez idő alatt meg is érkezik.
Sziasztok, csak én nem tudok most belépni az aliexpress oldalra vagy nektek is hibát dob?
(Két böngészővel is próbáltam...)
Hát ez érdekes, nekem explorerrel, és firefoxal is ezt dobja...
Tegnap még semmi baja nem volt... A hozzászólás módosítva: Szept 5, 2016
Megnéztem Windows Explorerrel is, azzal is hibátlan.
Most már magától megjavult... Köszi...
A hozzászólás módosítva: Szept 5, 2016
Mostanában szokott ilyet csinálni. Várni kell és megjavul, aztán megint csinálja majd
Szia! Időnként nálam is bedobta, majd visszaállt emberi nyelvre .
Akkor az igazság odaát (szerveroldalon) van úgy érzem...
A hozzászólás módosítva: Szept 5, 2016
Valahol a kínai Nagy Fal mögött. <¦-)
Sziasztok. A panaszomra ezt az üzenetet kaptam. Sajna a fordító nem sokat segített. Mi a teendőm?
Hallo der Verkäufer hat Ihnen geantwortet und eine andere Lösung für das Problem vorgeschlagen. Nachricht des Verkäufers: „friend,Thanks for your message. I am really sorry to hear that you still haven't received the sent package. In this situation, maybe the package had been lost or hold in the shipping way. But please don't worry. To be friendly, I can resend another new one to you ASAP. But before do it, please confirm if your address is corret as follows: (pontos címem van ott)( By the way, please also supply your phone number, so that the postman can easily contact you when the package arrived. Hope to hear from you again. Thanks.I am sorry for any inconvenience. Any question, Please feel free to contact me. I will do my best to serve you. Have a nice day!!“ Wenn Sie mit dieser Lösung zufrieden sind, können Sie dem Käufer dies über die Seite „Probleme klären“ mitteilen. Für den Fall, dass Sie dieses Angebot nicht akzeptieren möchten, sollten Sie dem Verkäufer einen Lösungsvorschlag senden, mit dem Sie zufrieden wären. Sie können Einzelheiten zu dieser Anfrage auch unter „Probleme klären“ ansehen. A hozzászólás módosítva: Szept 8, 2016
Pedig ez még fordítóval is érthető.
Értesítenek, hogy az eladó üzent és egy megoldást javasolt: Sajnálja, hogy nem kaptad meg a megrendelt terméket és felajánlotta, hogy ismét küldi, ha megerősíted egy válasz üzenettel a postacímedet, nehogy rossz címre küldje. Aztán az értesítést küldő weboldal azt kéri még, hogy ha ez a megoldás nem felel meg, amit az eladó felajánlott, akkor tegyél javaslatot a probléma megoldására.
Köszi. Csak hát van hogy félrefordít. Így nem nagyon adok a a gépi fordításra ha fontos.
Rendeltem egy 2.8-as TFT LCD-t touch screen-nel. Megérkezett, karcos, refund. Védő film nincs rajta.
Rendeltem más eladótól ugyanazt, megérkezett, karcos, touch nem megy. Reklamálok. Terméket kellene váltani, hogyan lehet, hogy 2 tök különböző eladó ugyanazt a terméket rosszul szállítja? Típust kellene váltani? A hozzászólás módosítva: Szept 12, 2016
Peches vagy. Csak azt nem írtad, hogy honnan rendelted. Én már több darabbal bírok és mind jó, hibátlanul érkezett. Banggood, E-bay, Aliexpress.
Szerintem vannak olyan szériák, amik gyári hibásak. Ebből készül rengeteg darab, mire észreveszik. Inkább eladják aprópénzért, hibásan, mint sem ki legyen dobva. Ezt meg kihasználják az eladók, és pl. minden második termékként a hibásat küldik. Ebből szerintem a felhasználók fele automatikusan, próba nélkül pozitívat nyom, a másik valamekkora része fél év múlva sem teszteli, van, aki elfogadja, hogy ő nem tudja feléleszteni. A maradék kis rész pedig veszekszik az eladóval. Megéri. DHT-11-el jártam így. 5 különböző eladótól rendeltem, különböző árakon, és meg sem mozdult a páratartalom egész nap. Olyan volt, mint amikor az asszony kimosta a kis páratartalom mérőm. A szenzor vizet kapott, lerakódott rá vízkő, fene tudja mi még, azóta az sem mozdul sehova. Simán lehet, hogy egy szállítmány a hajón beázott, vagy szállítás során egyik helyiségből másikba pakolva lecsapódott a pára minden szenzoron. Ez rengeteg veszteség lenne, inkább eladják valahogy... Kijelzővel is hasonló lehet.
Igen, sajnos nem ismerik a minőségellenőrzést. A márkás megrendelőknek kiválogatják a garantáltan jó minőségű termékeket, ami marad, megy a kereskedőkhöz. Persze ez nem azt jelenti, hogy ott csak hibásak vannak, de sajnos gyakran előfordul.
Alkudozni kellett volna az eladóval..:
- az neked túl olcsó, többet szeretnél fizetni érte.. Hátha veszi a lapot és nem azt az olcsó vackot küldi..
Ismerik a minőségellenőrzést - csak árfüggő. Én már megtanultam, hogy ne akarjam mindenáron a legolcsóbbat megvenni. Van egy ésszerű határ, ami alá nem megyek le. Akkor jó áron kapom még, de nincs minőségi gondom. Ezzel együtt most én id befürödtem, de nem jöttem ki rosszul a dologból. A lányomnak rendeltünk telefont. Én hiába ajánlottam neki készüléket a tapasztalataim alapján, neki csak egyfajta design tetszett. Megérkezett, azonnal működött, de.... a wifi nem. Nosza tegyünk rá firmware-t - bele is halt - végleg. Visszaküldtem, visszatérítették az árát, lett másik vásárolva. A legtöbbet a postán bukhattam volna, mert 12-13eFt-ért akarták volna visszaszállítani. Ezt nyilván megbeszéltem az eladóval, aki súgott, hogy van ennél olcsóbb megoldás is. A postán is a homlokukra csaptak - és elment negyed annyiért - levélként... Leírva ez egyszerű - de elment vele fél év.... A végeredmény azonban szuper. A pénzt visszakaptuk és az új telefon olyan, hogy mindenki a csodájára jár. Meizu M3 note lett belőle.
Most dumálok az eladóval. Működik végül, de karcos.
Három touch TFT LCD jött eddig. Egy oké, viszont a touch screent sikerült háromféle variációban bekötni. Véletlenül sem ugyanarra a pinre. Ezért is gondoltam, hogy rossz. Lehet, hogy fél árban kiegyezek, ha ajánlja. |
Bejelentkezés
Hirdetés |