Fórum témák
» Több friss téma |
Hiba megoldva !
Szia! DE mi volt a hiba ha szabad érdeklődni?
Szia , igen , csak a 20 soros hozzászólásból ennyit tett fel ...
Szóval a gyújtókábel ütött át néha , ezzel tönkretette a feszültségszabályozót és megzavarta az ecu-t és az összes elektronikát . Február közepe óta volt hibás . Az általatok javasolt lépések , már régen megtéve . Szerelők a karjukat széttárták , vagy 200.000.- minimummal ugrottak volna bele . Mindezt Budapesten . Mindezt egy 40km-es tesztkör után írom . Városi forgalom szimulálva , néha haza és locsolás , nehogy a száraz idő , miatt "javult meg" . A szerelők is találomra javították volna zolika60 . Hiába a műszerpark , amit kiír az csere ! Volt akivel csak elbeszélgettem , hogy hogy is állna hozzá és elég meglepő válaszok jöttek. Még holnap tesztelem tovább . Ebben a kocsiban új korában (50.000km) sem bíztam . A tíz év alatt ezt be is bizonyította sajnos . Üdv
Azért van olyan szerelő, aki nem találomra javít. A gyertyakábel meg az első dolog amit gyújtáshiba esetén vizsgálnék, mióta nem rézből készülnek.
Az zavart meg engem is , meg a szerelőket , hogy nem egyértelmű gyújtáshiba volt . Sokszor rángatás nélkül fulladt stb. Tíz perc után meg továbbment , még tíz kilométert. A kábelt , már szétvágtam és látszik a csatlakozáson az elszíneződés , amit a hibás érintkezés okozott .
A szerelők korrektek voltak , mert előre leszögezték , hogy mit és mennyiért javítanak rajta . A pénztárcám viszont relatíve szűkös ( vagy nem vagyok bolond) és nem engedhetek meg egy 35.000.-os vezérlés szettet 110.000.- ért kicseréltetni és 25.000.- es trafót 50.000.- ért belerakni . De ez már off. Jó lenne , ha a XVII. kerületben is lennének "kispénzűeknek" szerelők.
Idézet: Biztosan vannak, csak keresni kell. Vagy megtanulni a javítását a használt masinának. Mondjuk ez a nehezebb út. „Jó lenne , ha a XVII. kerületben is lennének "kispénzűeknek" szerelők.”
Sziasztok.Nekem olyan problemam lenne a golf 4esunkel hogy a sofor mogotti hatso ajtot nem lehet kinyitni se kivulrol se belulrol.Gyerekzar nem aktiv nemtudom mi lehet vele.Ha belulrol nyitnam meghuzom a kart a pocok feljon majd vissza megy a helyere.Zarasra nyitasra nem reagall es mivel nem lehet kinyitni szetszedni sem tudom.Ha valakinek volt ilyen problemaja kerem segitsen.Koszonom elore is.
Szia! Talán ha áramtalanítod a központi zár áramkört akkor a mechanikus belső kioldás működni fog, mert a zár belseje tartalmaz még elektromos reteszt is.
Probaltam levenni az akku-rol de ugyanugy nem nyilik ki semmi valtozas.
Ültess valakit hátra. Nyisd ki az ajtót, kapja el a gombot és közben vedd le az akkusarut. Így remélhetőleg nyitva marad. Ha nem sikerül, akkor sajnos csukott állapotban kell szétszerelni az ajtót.
Probaltam lehuzott ablaknal elkapni a gombot meg is volt de vissza huzodik magatol.Nyitasra abszolut nem reagall az ajto hiaba nyomom a centralt.Csukva meg hogy szedjem szet az ajto csavarjai alul vannak.
Azért húzódik vissza mert az elektronikus reteszt működtető motor nem áll meg a végállásánál és vissza áll alaphelyzetbe, behúzza a stiftet. Azt a pillanatot kellene elkapnod amíg a stift fent van és akkor nyitni a külső kilincscsel vagy akkor áramtalanítani ezt az áramkört. Rá kell "feszíteni" (meghúzni a kilincset) a nyitásra, hogy az átmenetnél kioldjon a retesz.
Megprobaltam azt amit zolika irt hogy elkapom a stiftet es leveszem az akkurol de ugyanugy vissza huzodik.Csak a belso kilincs meghuzasara jon fel a pocok de a kilincs is nehezen huzhato meg.Nemtudom hogyan nyissam ki.A vezerlese a sofor ajtoban talalhato?Esetleg nezzem meg azt?
Feszültség mentes állapotban meghúzod a belső kilincset, ekkor feljön egy kicsit a stift amit fel kellene tudnod húzni (pl. egy fogóval) és ott tartani, majd a belső kilincset elengedni és újra meghúzni, ekkor kellene nyílni az ajtózárnak. Ha levetted az akku sarut, annak a kp. zár áramkörnek nem volna szabad működnie.
A hozzászólás módosítva: Jún 18, 2017
Hat akkor valoszinu valami mechanikus hiba lehet mert tartottam a pockot es se belulrol se kivulrol nem lehet kinyitni az ajot aramtalanitott allapotban.
Valamit nem jól csinálhatsz vagy nem mondasz el mindent az adott helyzetről. Ha a stiftet nem tudod felhúzni annyira mint a többi nyitott ajtó stiftje akkor az még nem fog nyílni. Fel kell tudni húzni a stiftet, különben nem old ki a retesz. Ezen a képen a felső részen abba a műanyag rész furatába van beakasztva a stift fémpálcája amivel ezt a "karocskát" felső helyzetbe kellene húzni. A képen a nyitott állapot van éppen. A ferde nyíl felől húzódik a belső kilincs működtető rúdja amivel ezt a "műanyag karocskát" meg lehet emelni de nem lehet teljesen felemelni, mert nagy az áttétel ebből az irányból.
Ezen a képen látszik a legjobban, hogy mekkora az áttétel. A nagy menetemelkedésű orsó végén lévő fülbe van beakasztva a "karocska" belső darabja és ezt a műanyag keretet tolja lefelé, forgatva az orsót az pedig az áramtalanított motort ami egy röpsúlyos fékkel van ellátva.
Bocsi hogy csak VW család , és nem echte Skoda...,
Audi A4 2.0 Tdi 2005 BLB gyári riasztót nem lehet kikapcsolni és autó nem indul!!!! Elözmény : Homlokfal le lett szerelve.,kijártunk vele kb 10métert homlokfal nélkül..Utána akkusaru levéve : Egy délelöttött állt igy kb levett saruval.., Akkusaru visszatételekor megszolalt a gyári riasztó dudája., távirányitóval nem sikerült kikapcsolni.., sajnos gyujtásráadással sem sikerült kikapcsolni.,noha igy is ki kellene tudni kapcsolni a riasztót mivel már CAN-es., , a müszerfal teljesen halott.,csak elakadásjelző villog riasztás alatt ., semmiféle gyujtásra müködő visszajelző nem ég, semmi safe vagy valami kijelző-hibaüzenet.., ablakemelők szintén nem müködnek., központizár csak feltételesen pl bal ajtó nyitás-zárás jó a belső központizár kapcsolóról, de a retesz oldása már nem, és sima zárás-nyitás sincs a többi ajtóra stb.., világitások jók, természetesen öninditózni sem lehet., saját önakkuról is megy a riasztó..,biztiket jónak találtam.., saru le és föl és várakozás megtörtént.., MI TÖRTÉNHETETT???? u.i: A távirányitó frekvencia adása Ok. . Az immo része nem hibás., ugy értem hogy "Teszt"-re OK, 48Megamos crypto CAN van benne. Leolvasó tekercs ad ki jelet. Köszi és üdv Lezli mi történhetet???
A gépháztető kapcsolójára visszakerült a csatlakozó? Ha igen a vezetéke nem sérült?
Felhuztam azt a pockot amennyire kell de nem nyilt ki az ajto.Eloelete annyi volt hogy egyik nap akarom nyitni es nem nyilt ki.
Kösszi..,reggel ezzel kezdünk.., érintőleg nekem is eszembejutott., de annyira besokaltunk a váratlanságtol stb .., ( ügyfél is pont akkoriban érdeklödött...,) hogy továbbsiklódtam ..,mivel nem bökte kl a kapcsoló a szemem..,máshol kerestem , de csak egy-két pillanatig..,
Bárcsak a proféta beszélne Belöled!!! Német Audi forumon olvastam néhány ,valószinűtlennek tünő., rémisztő esetet..,amire most nem gondolok mert nemigen tudnék elaludni...,holnap jelentkezem..,ennél az Audinál a müszeregységben van az immó???? Esetleg tudsz majd valami korrekt javitót e-feladatra? Űdv Lezli
Sajnos a hajnali felkelés nem hozott eredményt..,homlokfal csatlakozók összedugva ., motortérnyitó kapcsolóval egyetemben..., (zárban van ,ezért nem tünt fel rögtön ...)továbbra sincs gyujtásrákapcsolás....,félek hogy az érdeklődésem egy korrekt müszercsoportjavitó után aktuálissá is válhat ...,
Egészen konkrétan pontositva ennyi az elözmény: Javitás után----saru vissza ---immo kioldott---gyujtás megjelenik, és egy két pillanatra öninditózás volt, csak az uj öninditó kiprobálása végett-----hajtotta tökéletesn stb., nem indult el gázolaj stb miatt----ehhez képest most visszafelé sorrendben: Riasztó saruvisszatételre bekapcsol és blokkol+duda..,se távadóval, se gy.kulcsal nem lehet kikapcsolni!!!!
Sziasztok nekem olyan problémám lenne hogy a Golf IV 1.9 PDTDI (digitális klimas) a klíma kompreszorom csak 5.2voltott kap és nem akkar behúzni a mágnes kuplung ez mitől lehet??
Vissza kell követni a vezeték útját. Valami kontakthiba lesz.
Ma megprobaltam ugy kinyitni ahogy mondtad levettem az akkumulatrorrol es megfogtam a pockot felhuztam amennyire csak feljott de az ajto igy sem nyilt ki se belulrol sem kivulrol.En ezt mar nem ertem.
Akkor más út nincs, szereld ki a hátsó ülést és csukott állapotban szereld le a kárpitot.
Ha megnézed ezt a videót és ezekből még amire szükséged lehet a megértéshez, akkor világos lehet majd számodra, hogy valami nagyon nem kerek annál az ajtózárnál, mert mechanikusan, a gyári megoldásokat ki lehet nyitni a bemutatott megoldásokkal, de ha valami más központi zár lett utólag beépítve akkor ahhoz ismerni kellene a mechanika kapcsolódási pontját. A hátsó zárat a stift felhúzással nagyon nehezen lehet átbillenteni a nyitott állapotba a "kereszt" alakú áttétel miatt ami a stiftet mozgatja, jelezve azzal a zárt vagy nyitott állapotot. Ha nem tudod áterőltetni a belső kilincs segítségével segítve a megemelést akkor sajnos majd csak a kárpit lebontása után lehet jobban hozzáférni. Talán HA megnézed a jobb hátsó ajtókárpit rögzítését és HA nincs alul rögzítve a kárpit csavarokkal, talán majd akkor lehet ügyeskedni a lepattintással és leemeléssel Ha kivetted előtte a hátsó ülést. Ügyes legyél ....
Mar neztem alul vannak a rogzito csavarjai ha mas nem lessz elviszem valami szerelohoz az csak ki tudja nyitni
Az ablakemelővel próbáltad már lentebb engedni az ablakot és úgy megpróbálni a nyitást?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |