Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Sziasztok.
Skoda Octavia BFQ motorkódú P0101 és P0172 hibakódot hoz. A légtömegmérő cserélve de igy is világít a hibakód lámpa. Hibatörlés után egy ideig rendben üzemel majd minden jelenség nélkül ismét hibaüzenet jelenik meg. Akinek valami ötlete van azt szeretettel várom.
Légbeszívó cső nem lyukas, karter visszavezető cső cserélve.
Az rendben van hogy a csöved nem lyukas a légtömegmérő körül, de ezer más h elyen a légtömegmérő után falsolhat, vákuum csövek tömítések, stb, nem a csőről volt szó.
Köszönöm, át fogom nézni az egész motort.
Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni, octávia 1.9 tdi 1u tolató radar néha elfelejt bekapcsolni, a tolatólámpák pedig csak akkor világítottak ha a kuplungot felengedtem hol keressek hibát? mi lehet az oka? előre is köszönöm,
Sziasztok. Ugyan nem Oktáviával van gondom, de ez is Skoda, gondoltam, hátha idetéved valaki aki hallott már ilyenről. Van egy Superb-m olyan gondom van vele, hogy a navigációja elindítás után nem lát műholdat, egyet sem. Azt írja, hogy Kelet Európa térkép van benne, de ha megyek vele csak a semmi közepén "megy a nyíl". Találkozott már valaki ilyen hibával? Mi lehet a gondja? Ja igen ha erőlködök vele akkor kimond valamit angolul, de nem értem a szöveget, így a jelentését sem tudom. annyit lehet belőle leszűrni, hogy valami nem aktív.
A hozzászólás módosítva: Aug 1, 2017
2001-es Octavia komfortmodulja hülyéskedik. Csere, vagy érdemes lehet belenézni?
Sziaztok! 1.6 octaviam BFQ motorkódos reggelenként az első indításnál kicsit pöfögve (néha vissza is durran) indul. Elég erős szag jön a kipufogóból, de pár perc mulva beáll az alapjárat. Mi lehet a hiba oka, chek lámpa nem jelez, hibakód nincs. Segítséget előre is köszönöm.2008 évjárat.
Szia Fórumtárs!
Első körben, (hogy ne kelljen pénzt költeni) a pillangó szelep környékén néznék szét. Szelep teljes tisztítása (kb. fél óra) tömítettségek ellenőrzése. Vákuumcsöveknél pici repedés is elég sajnos. Ezután ha nem gyógyul meg akkor lambda szonda ellenőrzés. Remélem az említettek segítenek valamicskét.
Köszönöm a válaszod, a fojtószelep kb 3hónapja lett tisztítva. Vákum csöveket nézegetem mindig de még eddig semmi hibát nem találtam. Az érdekes az, hogy csak a reggeli első indításnál csinálja.Vízhőfok jeladó cserélve. Lambda ellenőrzés alatt mit értesz, hibakód nincs.
Sziasztok!
Adott egy o1 1.6 akl kicsikocsi. Egyszer csak nem indult. Öninditó nem teker nem kattog, nem vesz fel feszültséget sem. Tolásra nem indul. Az AC pumpa gyujtás ráadásakor folyamatosan megy, nem áll le. Injectorokig eljut a benzin rendesen. Visszafolyo ágon nem folyik vissza semmi. Kábelek csatlakozások, biztositékok, relék jók. Immora hiba jelet nem dob ki a müszerfalon, valamint attól tekertetnie kellene és az ac is megállna pár masodperc utan. Valakinek esetleg valami ötlete??
LED-esre átszerelés gyári xenosról.
Helló! Ez volna a kérdés : Audi 2.0.T Quatró eredetileg xenonos.., hogy volna lehetséges komlett Fényszórótestel átszerelni LED-es kivitelre az első világitásokat .., arra a tényre .,hogy ez mennyire nem szabályos.., autópapirban sincs ez fölvezetve stb-stb..,most talán nem kellene echte németes módra kitérni.. ,sokkal nkább a kivitelezhetőségre., pl a világitásellenör lámpa funkcióra stb. köszönök minden segitőkész választ! üdv Lezli
Helló!
Ez volna a HELYES kérdés : Audi 2.0.T Quatró eredetileg xenonos.., hogy volna lehetséges komlett Fényszórótestel átszerelni hagyományos halogén égős kivitelre .., arra a tényre .,hogy ez mennyire nem szabályos.., autópapirban sincs ez fölvezetve stb-stb..,most talán nem kellene echte németes módra kitérni.. ,sokkal nkább a kivitelezhetőségre., pl a világitásellenör lámpa funkcióra .esetleges hibakód beirásokra stb. köszönök minden segitőkész választ! üdv Lezli
Sziasztok,
2005-ös Octavia Tour (1.6 benzin/gáz, BFQ) Reggel nehezen indul, krákog majd elkapja, fordulatszám megemelkedik és egy fél perc kell ahhoz, hogy beálljon. Csak egy hibakódot dob: PO441 Gyertya két hónapja cserélve.
Sziasztok!
2008-as Octavián mit csinál ez a ventilátor? Egy hete, a reggeli első indításnál hangos a kocsi, ha rögtön leállítom, elmúlik, többször nem csinálja aznap, más hibatünet nincs. Az 1-essel jelölt cső le volt esve. Összefügghet?
Szekunder levegő szivattyúnak hívják, indítás után kb 1 percig megy.
Dugd vissza rá a csövet és kész. Lehet azért volt nagyobb hangja, mert az le volt csúszva.
skodafabiaclub fórumból másolva:
Üdv! A hibakód szerint nincs rendben a tankszellőztető rendszer. Ennek az a feladata hogy a tankban keletkezett benzingőz ne a szabadba kerüljön, hanem eljusson a motorba, ahol "elég". Amikor nem jár a motor, akkor a gőz a jobb hátsó kerék mögé épített tartályban tárolódik. Ez a kód pl. akkor keletkezik, ha a tartályt és a motort összekötő cső valahol eldugul, vagy a rendszer tömítetlen, vagy a vezérlőszelep nem működik (ennek a jele N80 és a motortérben található kb. a motor és a hűtőfolyadék tartály között). Első körben talán ez utóbbit érdemes ellenőriztetni, ha jól emlékszem a motorvezérlőt diagnosztikai műszerrel kimenet teszt módba kapcsolva le lehet ellenőrizni a működését. Én még annyit hozzátennék, hogy google-ban találtam olyan megoldást erre a hibára, h tanksapkát cseréltek.
Sziasztok !
2006-os Octavia 1-es / BFQ/ autómon elment a tompított világításom. Reflektor, helyzetjelző ködlámpák működnek, biztosítékok rendben. Valaki találkozott hasonló problémával ?
Üdv,segítséget kérek.
O1 gyári symphony rádió akkucsere után kódot kér.Volt már kivéve az akku,de akkor működött utána a rádió.Elő lehet a kódot varázsolni valahogy?Sajnos nincs a papírjai között.Köszönöm,Csaba.
Nekünk a fényváltó kapcsoló vacakolt egyszer ,ugyanez volt a tünete.
Köszönöm, a fényváltó kapcsoló volt kontakt hibás
Sziasztok! Nem Oktávia hanem Skoda Fabia 1,4 16v kocsim van nem akarok neki topicot nyitni.. A problémám a szervószivattyúval adódott néha menet közben elszállt és nem ment pár pillanatig (20-30 sec) a kontroll lámpa csak egy pillanatra villant ki..Én fogtam magam lekaptam és ekkor lepődtem meg,hogy a főtáp csatlakozóján van egy kis lyuk melyből lefordítva ömlik az olaj. Hiányzott a tartályból kb egy deci de nem tudtam hová tűnt mert pár hónapja vettem a kocsit és ezt nem néztem meg rajta,de szerintem más sem mert nagyon szépen koszos volt ,nem volt jele,hogy bárki is lecsavarta volna a kupakot róla valaha.Ez az olaj belement a motorba és az elektronikába mit és szépen kimostam alkoholban és ,hogy pepecseletm egy 330 és egy 470 mikrós kis smd kondi a kezemben maradt alatta olyan berohadt szerű forrasztással. Kimértem őket tökéletes a kapacításuk így profin visszaforrasztottam,hogy a nagykönyvben le van írva. Összeraktam most működik tökéletesen. A kérdésem találkozott valaki ilyen hibával? KOYO szivattyú 65000 a felújítása. Maga az elektronika szerintem nem sérült (ha a kondi érintkezik szerintem most is menne az olaj ellenére) de a szivattyú részét nem mertem megbontani és erre lennék kíváncsi ha valaki már szedett szét ilyet mi miatt lehet olaj a motorban? Olyan mintha úgy lenne kialakítva ha túlnyomás van akkor a motorba megy az olaj,legalább is erre következtettem a kis rések és kamrák kiképzéséből az öntvényen.Szóval ha valaki tud valami okosságot írjon legyen szíves mivel így,hogy elektronikailag nem sérült sokallom a felújítási költséget mivel a hagyományos mechanikus szervókat 20-25 ezerért újítják fel..
Sziasztok!
Octavia I GLX 99-s /aee motorkód/ leveszem a gyújtást ès a jobb első ajtó magas hangszóró zümmög 3-4 mp.-ig nem mindig produkálja magát a múlt hèten egyszer a hèten több alkalommal. A rádió nem volt bekapcsolva , de lehet nincs összefüggés. Jövőhèt után tudom elvinni szerelőhöz , de ő is csak annyit mondott , hogy èrdekes. Ha valakinek van ötlete , előre is köszönöm!
Sziasztok. tudna valaki segiteni? van egy octáviám 1.6 benzin 97-es és nem megy a vizhőfok mérő órám.és a hütőventilátorom,kicserélték a jeladót a termosztát házon,és ahütőn a jeladót és semi nem változott nemvetem volna észrehogyfőzné avizet mert 156km mentem egyszere vele és semi baja nemvolt nem ment el a viz és az olajsem de engem idegesit nincs a termosztáthoz valami köze? én nemtudom mert ez az első oktáviám 2-hete vetem tudvalaki segiteni meg köszöném!!
Kedves Attila01234!
Először is ellenőrizd le, hogy egyáltalán működik-e az óracsoport. Lehet csak valami vezeték hiba. Ilyen korú autónál már előfordulhat. Azért ha kérdést teszel fel legalább az olvashatóságra figyelj. Ennyire tiszteld meg a fórum segítőkész tagjait! Üdv: csibai
köszönöm a tanácsod és elnézést ha nem jól ir tam valamit nem szoktam irkálni a gépen sajna enyiben kimerül a számitógép tudásom mégegyszer elnézést....
|
Bejelentkezés
Hirdetés |