Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autó antenna hiba
Témaindító: Nagy istván zsolt, idő: Júl 21, 2010
Témakörök:
A problémám a következő, beázott a tetőm az autómban, egy régi autóról van szó 1996, évjárat mint kiderült az autóantennánál folyt be a víz, a vételi minőségem már akkor sem volt jó. A városban nagy térerőjű helyi állomások jól jöttek de a várost elhagyva semmilyen állomás nem volt fogható a fejegységem hibátlan pionner cd -s rádió, gondoltan itt az idő az antenna cserét már nem húzhatom tovább kicseréltem,de a helyzet változatlan maradt. kérdésem találkozott valamelyikőtök már esetleg ilyen jellegű hibával?
Tiszteletem mindenkinek. Jó ötleteket szeretnék kérni. Nálam jelentkező probléma pont ellentétes. Olyan helyen működik tökéletesen ahol más rádióval vételi hiba van. Aluljáróban,nagyfeszültségű vezeték közelében,épületek alatt-között,stb. Ha ezek nincsenek a környezetben sistereg és áthalásos. Kipróbáltam már sok mindent, következőket tapasztaltam.Gyújtás bekapcsolva, kikapcsolt rádió mellett,kihúzom az antenna vezetékét a rádió hátuljából. Utána visszadugom és így tökéletes mind addig míg, le nem veszem a gyújtást. A jármű újra indításakor kezdődik minden újra. Előre is köszönöm értékes ötleteket. B.Zoltán
Szia.Köszönöm szépen a hozzászólásodat.ÉN autószerelő lennék,az elektronikát nem tanultam.Márkaszervizbe vagyogatok,vezetők elvárják mindenhez kel értenem..(pedig nem vagyok politikus).A Turner még mond is valamit de FET az már magas,nem az én világom.A rádió 1db.kb.60000ft most 3db-nak ugyanaz bánata. Ezeket meg tudom indítani csak játszani kel vele,leírtak szerint.
Sziasztok!
Nekem hasonló problémám lenne, mint az első kérdést feltevő Nagy istván zsolt-nak, de nem vagyok benne biztos. Szóval nemrég vettem egy használt '98-as Hondát. Nem ázott be az antenna tudtommal és nem is rozsdásodik az autó. A rádió vétel viszont nem a legjobb. Nagyrészt azért jól jönnek a rádiók, de sűrűn besistereg, hibázik ott ahol más (újabb) autóval stabil, hibátlan a vétel. Több fejegységgel is próbáltam. Igaz régi fejegységek, de pl ami most van benne egy 2000 körüli anno nagyon komolynak számító Pioneer fejegység, szóval gondolom nem itt lehet a probléma. Kérdés. Egy antenna el tud romlani (gyári van benne)? Ha kicserélem egy mai erősítős antennára (nem értek hozzá, csal találtam ilyeneket pár ezerért boltban) akkor megszűnik a probléma? Kérem segítsen valaki! Köszönöm! Üdv, Roland
Sziasztok, 3 vezetékes 12 V os motors antennát hogy kell bekötni?
Az tudom, hogy a fekete a test, a másik kettőből a kéket, az fejegység elektromos antenna vezetékére kell kötni ha jól tudom, és a 3. hova? Előre is köszi.
Szia, és azt honnan adom neki, nem tudom azért kérdezem.
előre is köszi.
sziasztok!
hasonló gondom lenne, gyári fejegységet egy pioneer 6100bt re cseréltettem nemrég, a gyári antennával viszont szinte semmi fm adót nem fog. egy kis jelerősitő közbeikatatása sem hozott érdemi változást. mit javasoltok? az eredeti rádióval kiváló a vétel. az fejegység kis vételi készsége a ludas? hirschmann vv1 állitolag 20db el erősit,vagy valami szintén hirschmann erősitős antenna segithet a dolgon? köszönöm a segitséget
Sziasztok. A punto antenna gondommal átköltöztem ide és köszönök minden ötletet és segitséget. Most ott tartok hogy holnap szeretném megkeresni a rádio test vezeték honnan indul és nem e ott van valami bibi. Persze hogy okozhatja e ez a problémámat azt nem tudom.
Sziasztok. Ma behuztam egy kábelt az aksitol a rádioig és letesteltem vele a rádio házat. Most az adok viszonylagosan szépen jönnek viszont ha transmittert használok a zene alatt van egy folyamatos zugás állo motornál is. Viszont észrevettem hogy ha közelitek a kezemmel a transmitterhez csillapodik a zaj. Ez utal valami konkrét hibára vagy még mindig nincs meg a ludas? Köszönök minden javaslatot ötletet.
Üdv mindenki!
Az lenne a problémám hogy tegnap vettem a boltban egy nem túl drága (1600HUF) értékű erősítős autós antennát, ami beüzemelés után hát nem sok jót produkált. Először az erősítőnek nem adtam tápot, már akkor is rossz volt a vétel gyakorlatilag semmilyen adó nem jött be (előtte egy méteres vezetékdarabbal több adó is bejött) majd miután ráadtam a tápot, nem elég hogy egy adót sem talált de még alapzajos is lett! Mi lehet a probléma?
Szia!
Hová szerelted fel az antennát? Testet kap a talpa?
Szia! Természetesen kap testet, bár azt megjegyzem ez nem épp autós felhasználás, hanem van egy "műhely" rádióm és ahhoz van bekötve. A tépegységet riasztósoktól szereztem, 7,2Ah akku és egy tápegység ami tölt is át is kapcsol csinál mindent.
Egy ilyen antennának kell ellensúly, nem elég a koaxkábel testelése. Rakj a testelésére (felfogatás) valamilyen vezetéket vagy fémdarabot, amelynek viszonylag nagy a felülete (mint az autónak).
Én is a nagy fém felületre tippeltem, a felfogatásra adtam neki testet egy vezeték darabbal. Mégis mekkora lemezt tegyek alá?
Mire van lehetőséged, valamilyen fém tartószerkezet. De a te esetedben sokkal jobban jártál volna egy egyszerű URH-dipólantennával, amit szintén meg lehet venni üzletben.
Valójában a rádió egy 26x27x32 cm es dobozba van beépítve hangszórókkal táppal együtt, így egy hordozható kis kompakt egységet képez! Az volt a reményem hogy a dobozon belül elrejtem az antennát, és "antenna nélkül" biztostok majd jó vételt! Lehet túl sokat akartam
Antenna nélkül nem tudsz biztosítani semilyen, nem hogy jó vételt. Az autórádiók többnyire jól árnyékolt fémházban vannak, antenna nélkül esélytelen. Egy 1,5 m kilógatott darab dróttal nagyobb esélyjel produkálhatnál vételt.
A gk erősítős antenna nem igazi antenna, az autó fémfelülete nélkül semmit nem ér. Ha fix helyen használod, megéri egy rendes külső antennát felszerelni, semmi értelme az antennát eldugdosni, úgyis megy (táp)vezeték a dobozodba, eggyel több nem szabad, hogy számítson. Nem is értem, miért az antennán akarnak spórolni, mikor az egy rádiós eszköz működésének alapvető feltétele. A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2018
És/vagy tekerd körbe az antenna dróttal a hálózati kábelt. Úgy legalább csak beszivárog valami jel...
Mellesleg darab "dróttal" meglepően jó vétel is lehetséges A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2018
Műhelybe mindenképpen a darab vezetéket részesíteném előnyben. Ezek az erősítős antennák nem tartalmaznak rendes antennát, általában veszteségesek. Csak azért van bennük a erősítő, hogy autóban tükör mögött, tükörben elhelyezve azzal az arasznyi vezetékkel, ami benne van, vegyen valamit. Jóságuk még sokszor így sem éri el az erősítő nélküli, jól méretezett antennákét. De azoknál is inkább a mechanikai tartás a lényeg, sokszor inkább rövidebbek, csak az autón minél tovább bírja. Műhelyben egy vezetéket sokkal könnyebb a polcon végigfektetni, szögre akasztva kifeszíteni, stb. A megfelelő irányt kísérletezéssel kell megállapítani.
Valójában helyet is fog változtatni a rádió elég sűrűn mikor hol telepítünk, a táp kábel szabvány csatival csatlakozik a dobozba ami bármikor kihúzható, és egy riasztó tápegység és egy akkumulátor került beépítésre így gyakorlatilag egy zenélő doboz van a kezünkben csak nyűg az antennával szórakozni mindig.
Hello Mindenkinek,
Van egy 2001-es volvo s40 -em,amiben is az automatikus antenna játszik velem. Bizonyára ismeritek a megoldást: teleszkópos antenna, kis villanymotor húzza-tolja ki-be. A probléma a következő: eleinte csak visszahúzni nem akarta,ha kézzel rányomtam, megindult. Később már kitolni sem akarta,rá kellett segíteni, hogy induljon. Ezek nem folyamatos, időnként jelentkező problémák voltak. Egy bütykölés után már alig akar működni. Félúton megáll, oda-vissza. A mechanikus részeken nem találtam gondot, hogy szétszedtem a motort, a kommutátor eléggé kopott, szerintetek ez lesz a probléma okozója? (láttam ugyanilyen kocsikat ezzel a jelenséggel) Képeket csatolok. |
Bejelentkezés
Hirdetés |