Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Renault elektronika
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Hali!
A megfelelő mennyiséggel van feltöltve? A klímakörben lévő nyomáskapcsoló, ha jól tudom 2bar alatt semmiképp nem engedi elindulni a kompresszort. Ha digit klíma van, akkor maga a vezérlő panel is lehet döglött. A nyomáskapcsoló is lehet rossz természetesen.
Nyomás kapcsoló új.Nem gázzal töltve, de 10 báron se indult el. Nekem az a gyanúm, hogy az alacsony feszültségű áramkörben van valami ,mert több hibát is hoz, amitől az autó el se indulna, de mégis tökéletesen működik. Kivéve a klíma.
Dízel vagy benzines? Esetleg alv.szám.vagy legalábbb motorkód kellen.
Annak függvénye,h.,mi tartozik bele.. Szerintem a klíma nyomásérzékelő többnyire az 1-es körben van. A tiednél, majd ha lesz adat pontosítunk.. Jaa, most néztem a képet amit csatoltál. Akkordízel gondolom. Az EGR, a pedálpotméter, az elosztócső nyomásérzékelő, a klíma érzékelője és a szívócső nyomásérzékelő és hőm.érzékelő /vagy a turbónyonás érzékelő. De ezekből leginkább a klíma érzékelő vagy az egr szokta zavarba hozni ezt a kört. Nem törölhető hibák? Visszajönnek?
Hiba elhárítva.
Jó estét ! Ezzel a kütyüvel kulcsprogramozáson kívül lehet e csinálni valamit ? DDT 2000 programot (használhatót) lehet valahol szerezni , ahhoz milyen készüléket lehetne használni ??
De ugyn ezt a számu kijelzöt szerezzek akkor? mert nekem nem jo,ha ilyet szerzek az jo lehet vajon?
Ha ugyanolyan a dugasz rajta, akkor jó lehet mas típusszámmal is.
Üdv!
Nekem fenntartásaim lennének egy olyan oldallal szemben, ahol nem tudják helyesen leírni a Megane, vagy a Scenic márkanevet. Akkor mennyire lehet kompatibilis a készülék a vassal?
A renault Scenis 1.9dci 2002-es hez szeretnék szerelős Szervízelős-javítós könyvet venni.. esetleg valaki ?? köszönöm.
Végülis generátor felújítás lett a megoldás...
Szép jó estét !A 2002 es dci 1.9 scenic-em nem gyújt a zárral lehet valami mert érezni is lehet hogy nem kapja meg(olyan simán odatekeredik és nem rúgja vissza a kulcsot.Ha kicserélném a zárat hogyan lehet a kulcsot programozni .?
Üdv!
Nem kell programozni! A két kulcsban átcseréled az elektronikát és kész. Ha mégis kellene, akkor Renault CLIP szoftver és a hozzá tartozó kábel kell. Régebbi Clio-nál volt valami trükk, de annak nekem is utána kell néznem. Bár kétlem, hogy ehhez jó lenne. Huhh. Kicsit nehéz volt visszafejteni a kódot írásjelek nélkül.
Szia!
Miért nem javíttatod meg? A legolcsóbb és marad a zár.. Ha bontottat teszel vagy ugyártottat csak beleteszed az "új"tollat a "régi"kulcsfejbe. Nem kell programozni
Baján tudom,h.HOGY hol és ki csinál ilyet. De gondolom kb._mindenhol van egy (vagy több) szaki aki ezzel és ilyesmivel foglalkozik.
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2018
Moderátor által szerkesztve
Szóval a kapcsoló átviszi a 12 őt12 V-ot, de valami mintha letiltotta volna. , Az immobilizer mintha rendben vona. Videó . Tolásra megindult, így haza tudtam jönni vele 250 kilóométert. Köszönöm az ötleteket.
A hozzászólás módosítva: Szept 28, 2018
Moderátor által szerkesztve
Miért nem viszed el egy olyan emberhez, akinek van diagnosztikája?
Az élő adatokban egyből látszódna, hogy lássa-elátja-e a BCM, vagy sem, a kulcs állapotát. A hozzászólás módosítva: Szept 28, 2018
Moderátor által szerkesztve
Mindaddig, míg a hozzászólásaid nem érik el a helyesírás elfogadott minimumát, azok törlésre kerülnek!
Mint korábban jeleztük, a hozzászólás (és a rá adott válasz) törlésre került.
A régi kulcsot az immobilizer gyűrűjében hagytam így a bekapcsoláskor nem kezd el gyorsvillogni hanem a műszerfalon szépen kialszik sorban az izzítógyertya és a stop lámpa, startra kész állapotot jelez . Ezek után indítanám de semmi nem történik. A kapcsoló B2-es kivezetésén megjelenik a tápfeszültség .. Az önindítóból semmi nesz nem érkezik . Hát így állunk . Ja még csak annyi hogy az üzemanyag pumpa is beindul.
A hozzászólás módosítva: Okt 17, 2018
Sziasztok,
Clio2002-es, középen a rádió, idő, hőmérséklet kijelzőben kiégett a második izzó is, így már teljesen sötét. Mi a pontos típusa, teljesítménye az izzónak?Előre meg szeretném venni, nem szétszedett műszerfallal járkálni a boltok közt. köszi
Sanszos, hogy 1.2-1.3W csupasz lesz...ilyen.
Bemész a legközelebbi autós boltba, és kérsz "műszerfal izzót" (más néven: rizsszem izzót), és az lesz az. A teljesítménye általában - ahogy Inhouse is írta - 1,2 - 1,3 W. Arra figyelj, hogy létezik 6 - 12 - 24 V-os változat is, tehát a feszültséget is közöld az eladóval! (Az ára kb. 70-80,- Ft/db.)
Üdv mindenkinek!A segítségeteket szeretném kérni.2004-es Megane ll. CC-m van Nem működik a tempomat,a hátsó szélvédő fűtés,és hibakódként hozza a két övfeszítőt,és a légzsákokat is.Villamossági szerelő szerint a központi vezérlő modul miatt vannak a hibák,amibe Ő nem tud belenyúlni.Mire számítsak,ha elviszem egy Renault szervizbe?Lehet frissíteni,vagy nagyon drágán cserélik esetleg?Létezik talán valami más megoldás ?A kényelmi berendezések hibái nem zavarnak annyira,de a biztonságiak miatt szeretném mindenképp rendbe hozatni.Köszönöm előre is,ha valaki válaszra méltat.
Hali!
Nekem egy évvel öregebb Clio II van, szerintem nem lehet nagy különbség. A kényelmi funkciókat az UCH vezérli, nálam ez a kormány alatt balra a biztosító táblánál található. Ez hajlamos a rosszalkodásra, egyszer megéri felújíttatani/átforrasztani (a lyukgalvánokat is). Nekem pár évet bírt. Most kellett lecserélnem, kb 25eFt körül találni bontottat. Az új legalább a duplája és még fel is kell programozni. A biztonsági dolgokat másik doboz vezérli, de nem azzal lesz a baj. Az ülés alatti csatlakozók kontaktosak, a vezérlő pedig ellenállást mér, hogy rajta van-e a légzsák. UCH-t mindenképpen el kell intézni, mert az indexet és az ablaktörlőket is az vezérli. Elég kellemetlen, ha esőben és kanyarodáskor egyszer csak megáll, vagy nem működik.
Helló!Köszi a tippeket,de sajnos nálam nem válik be.A villamossági szerelő mondta,hogy arra már van megoldása,ha az ablaktörlő,irányjelző, nem működne,ez megszokott típus hiba.Ellenőrizte a légzsákok csatlakozóját is.A tempomatot,a hátsó szélvédő fűtést is a központi vezérlő irányítja.Legalább is szerinte.Régi motoros a szakmájában,nem hiszem,hogy tévedne,de minden lehetséges.Talán még az lehetne megoldás,ha olyanhoz vinném az autót,aki csak Renaultokkal foglalkozik,de ilyen sajnos nincs a környéken,Egerben lakom.Renault szerviz van,de horror árakon dolgoznak,de úgy tűnik csak ott kötök ki a végén.
Ha légzsák hiba is van, lehet(nem szokatlan),h.a kormány alatti forgócsati a hibás és azért nem jó a tempomat se. Ez akár hallatszik is és látszhat is, ha benézel a kormány és burkolata közé.
Az övfeszítők hibáját (ha eddig is nálad volt hiba nélkül az autó) az ülés alatti csatik kontakthibája okozhatja. A hátsó szélvédőfűtés biztije a motortéri "bizti.dobozban" van. A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2018
A Clio ablaktörlő kapcsolója is megérne egy misét, beépített szopató.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |