Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Renault elektronika
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Simán cserélhető, nem "kódolt". Max. az autódhoz kell konfigurálni,ha nagyon eltérőt vettél.
Persze az a jó, ha cikkszámra stimmel! Az aksira csatlakozó kábeleket megnézném,h.rajta van e mind, nem e laza, ill,h.a rajta lévő biztik épek e!?
Amikor nem azonosít az immo, indítózás sincs, valaminek csak kell ott lennie.
Azt írta(először),h.elaludt az immo lámpa. Csak amikor betette a bontottat, azután villog. Hát jóhogy villog..
De a rajzból láthatod,h.az indítómotort nem tiltja semmi. Az nem derült ki,h.milyen motor van benne. A másik eshetőség szerint amit most csatolok, esteleg az aut.váltó tilthatja. A jóval újabbaknál tilt indítómotort(a renault).
Ha visszaolvastál volna, igenis van relé. Korábban leírtam, hogy 2002-es automata váltós. Még korábban (túl rég?) leírtam, hogy 1,2 16V. Típus? D4FB7. Ki nézi azt?
Ha tényleg olvasnád a hozzászólásaimat, azt is látnád, hogy már működik, csupán érintkezési hiba volt. Egyébként az indításgátló valóban engedi pörögni az indítómotort, csak nem ad gyújtást. Bizonyos esetekben. Ha villog, akkor pörgetni se engedi.
Oks, a lènyeg,h.megoldottad! Milyen èrintkezèsi hiba?
A motorverziòt valòban nem làttam, így az elsö rajz nem stimmel. Elnèzèst! A màsodikon szerepel az àltalad emlitett relè is. Amit nem az inditàsgàtlò, hanem a vàltò vezèrel. Lehet,h.olyankor az tiltja az inditòzàst. Ès igazad van! Làttam, de csak most èrtettem Jòl, azt,h.megoldottad! A közèpsö relèt mozgathattad jòl! A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2019
Néztem azt a rajzot, mikor feltetted, de azt se sikerült kiderítenem, hogy ki-kicsoda rajta. Megnéztem még egyszer, de nem lettem sokkal okosabb. Ami nem egyértelmű, mint pl. az indítómotor vagy generátor, azokhoz kell egy jelmagyarázat.
Az természetes számomra 13 év használat után, hogy csak a váltó N állásában indít.
104 a gyújtáskapcsoló, 163 az önindító, 119 az aut.váltó, 107 az akksi, 103 a generátor.
260 a relétábla amiben van a 232 relénk. 295 a kormány előtti kijelző. 260 a benti bizti tábla, 597 a kinti.
Üdv.
Nem tudja valaki mire szolgál a 2 darab 60A biztosíték a motortérben lévő dobozban? Nekem nemrég megadta magát a felül lévő. tahliaI 2003 1.4 8 szelep benzin
Szia!
Azokon keresztül kapja a tápot az egész utastér. A benti biztitábla, a gyújtáskapcsoló és a világításkapcsoló.
Sziasztok, adott egy ilyen biztosítéktábla, volt vele gondom, beázott és a gyújtás rész állandó feszültség alá került és nem tudtam miatta leállítani a kocsit, szét lett szedve, ki lett pucolva, az egyik sarokban oxidálódott a nyák, ez le lett takarítva és lakkozva is lett. Ma összeszereltem, a hiba megoldódott viszont most a tompított fényszórót nem tudom felkapcsolni, ha rámérek a relé tekercságára, ami kapcsolná azt akkor az egyik oldalon mérem a helyes 12v-ot a másik végén viszont 5voltot (simán a táblán, kivett relével) tudok mérni, mi okozhatja ezt a hibát?
ez egy 3as renault clio, ha esetleg lenne , bár nem hiszem hogy létezik erről a nyákról rajz akkor meg tudná osztani azt? nekem csak kapcsolási rajz van meg A hozzászólás módosítva: Jan 18, 2019
Sziasztok, nem segitett az UCH atforrasztasa, rendeltem egyet itthonrol, jo draga volt, 27e postaval.
Egyaltalan nem biztos, hogy az UCH-BG v4.1 helyett jo lesz ez az N2 D v4.7, az a D nem tudom mit jelenthet. Igazabol az index es az ablaktorlo funkciot hasznalom csak az UCH-bol, remelem ez az OBD-s immo kikapcsolo is jo lesz hozza.
Szia.
Hol láttál OBD-s immo kikapcsolót?
iItt, de mar vagy 8 eve vettem, valami 19e ft volt akkor postaval.
https://www.hickleys.com/ A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2019
Moderátor által szerkesztve
kKi lett cserélve kompletten a biztosítéktábla és ugyan az a hiba,. Hhol keressek tovább???
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2019
Moderátor által szerkesztve
Bocsesz, mi a hiba jelenleg konkrétan?
Előfordul,_HOGYh.beázik de az is,_HOGY_h.elromlik vagy átég benne egy-egy relé. A benne lévő relék különbözőek. Van A, B, és C jelölésű relé. Nem szabad összecserélni őket!! Ez nem chat-oldal! A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2019
Moderátor által szerkesztve
Üdv.
Nemrég bedöglött a gyújtáskacsolóm leverte a motortérben a 60A biztosítékot és az aksin lévőt is.(aksi biztosíték az 125A volt a gyári 350 helyett) és szeretném nyomógombosra átalakítani. Mivelhogy imo is van benne ezért a kulcsot használnom kell. Nem tudja valaki melyik két kábelt kell összezárni hogy induljon a kocsi? Thalia 1.4 2003 évjárat 8 szelepes.
Szia, Clio 2 L65 vagy X65 az autód?
A hozzászólás módosítva: Jan 30, 2019
Köszönöm már időközben megkaptam a választ.
Sárga vezeték és a narancs színű közé kell beépíteni a kacsolót. A narancs színű vezetéket le kell vágni a gyújtáskapcsolóról. Amúgy miért clioval van összehasonlítva?
Mert a Thalia a ClioII szedán változata csak fantázianéven. Van még pár ilyen a nagyvilágban... (Hyundai i30 = Elantra touring; FIAT bravo - brava - marea; VW golf - jetta/bora; …)
Na most aztán felcsigáztál. Hogy lehet megállapítani melyik cliohoz hasonlít?
A vele egykorúhoz
Egy számmal eltérve számolják, a Clio II, a Thalia I... Annak a zárlatnak valami oka volt, nem valószínű, hogy a gyújtáskapcsoló okozta. Valamint az is cserélhető.
Ha tudom beindítom és elviszem a szerelőhöz. A tréler egy kicsit drága lenne a szerelőig mert mire eljutok odáig 88km. + a visszaút. Ha nem indulna marad a tréler.
Igen tudom hogy cserélhető.
sziasztok,
Clio2-nél (2002) a tolatólámpa kapcsolóját merre keressem? Legtöbbször nem világít a lámpa tolatáskor. köszi
A legtöbb autónál a sebváltóházba van belecsavarozva.
milyen motorral szerelt?
1,5d 82Le.
Sziasztok! Érdeklődnék van egy Renault 11.5dci egr probléma volt, vettem egyet és ki cseréltem, de a hiba ugyanúgy fenn áll P2413 a hibakód. Mit csináljak!!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |