Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Nos ez javítanom kell mert szíjcsúszás miatt lassult le, meggyőződésem volt hogy fogja a motort. Nem, beállítottam a szíjat és dolgozik. 8 barig nyomja szépen csak az indulás nem megy neki.
Szinte biztos voltam benne, hogy megtévesztő lehet a szíj lazasága. A starterra is mondtam, hogy mi lehet a megoldás.
Igen, köszi a segítséget. Van egy villanyszerelő kollégám, meséltem neki a sztorit holnap elviszem és ránéz.
Köszönöm a tanácsot mindenkinek!
Megcsináltam a hengerfejfordítást és át is szereltem. Végül 15x1-es lágy rézcső mellett döntöttem. Erre van forrasztva egy 18x1-es sárgaréz karika és csináltam két hollandi anyát záródugóból. Szuperül működik csak 5 bar felé már nem zár rendesen a fém a fémen illesztés. Ma teszek még teflonkarikát mindkét végére és jó lesz. Volt alkalmam tesztelgetni a reduktorokat is. Ezeken meg a festékszóró pisztoly előtti utolsó szűrőn kitágítottam a járatokat. Az első reduktorosképen a beneti nyílás hasonlítható össze, mennyit tágítottam rajta. Illetve, a másik képen a kimenet elég furán volt megoldva, először a két oldalsó nyílásba voolt vezetve a levegő, majd a nagy kimeneti nyílésba, ezért ide fúrtam egy közvetlen járatot is. Építek egy nagy szűrő-kondenzáló edényt és egy töltetes oszlop egységet is, félig már ez is készen van. Képek hamarosan A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2019
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy nincs e esteleg valakinek eladó lefújószelepe? Plusz egy újabb típusu ifa kompresszorom van azt szeretném felhasználni annyi, hogy szerintem a komplett olajzási rendszerbe be volt építve, az alján lévő csatlakozás awi-val be lett hegesztve, így kaptam. Ha csak simán felengedem olajjal meg kell oldanom a levegőztetést?
Szia! Igen az fontos, hogy ne legyen zárt a karter és a szellőzője felette legen az olajszintnek. Ha tudsz képet mutatni a mostani "kompriról" talán többet lehet segíteni ez ügyben. A lefújó szelep az üresjárati volna és azt Neked tartalmazná a nyomáskapcsolód ha olyat veszel és a kompresszorod nem folyamatos üzemre készül.
Mi baja lehet ha lezárom az olajházat? Végül ledugóztam.
A mozgó dugattyú miatt az "olajteknő" térfogata folyamatosan változik, ezért nem jó ledugózni.
A feltett kérdésre a választ Te magad is tudod csak bele kellene gondolnod a működés ezen részébe. Alul a dugattyúk alatt nincsenek szelepek és zárt a tér. a leggyengébb pontja a forgattyús háznak a tömítései, szimmeringjei. A többit ugye kitalálod.
Értem én de a lökettérfogathoz képest sokkal magyobb térfogatú a forgattyúsház térfogata. Nem lesz ott 1.5 bar nyomásnál nagyobb. Ha azt nem bírja ki a szimmering...
Kézzel szépen lehet forgatni, alig érezni különbséget a nyitotthoz képest.
Ha majd kinyomja a szimmeringet és ereszti az olajat a tengelyen és ott a forgás következtében szétteríti a szíjtárcsán és ott megkeni a szíjat, majd átgondolod a dolgot.
Meg olajjal tultoltestol is hibasodnak meg szimmeringek.Kell ra cso es egy literes flakon. 154cm3 tobblet es hiany.
Üdv.Pontosan mit is jelent "154cm3 tobblet es hiany."?Ennyi olaj kell bele?
Szervusz ! Van egy IFA és egy Csepel lefúvószelepem , melyiket kéred ? Üdv.
Ifa kompresszor lokete 40mm , furata 70mm. 154cm3 loketterfogat.
Volt rajta de azon is fújta az olajos párát és a kanna kupakja se volt valami jó. Majd később teszek rá ha találok egy keskeny festékes dobozt. Vettem amúgy már bele acél dörzsit, az talán felfogja az olajat a kipufogólevegőből.
Még levegőszűrő is kell, van egy csomó szűrőpaplanom, így ezt is magam építem majd, szerintem szűrőnek is jó lesz a festékes doboz. Közben megrendeltem e-bayen a szárító szerelvényeit meg egyebeket, amíg az ideér össze kéne rakni egy homokszóró kabint Számításom szerint 1400-as fordulaton 7 CFM az a fele a belépőszintű 3mm-es szórófúvóka igényének Motoralkatrészeket akarok tisztítani vele, tehát nem kell ipari teljesítmény de a második sűrítőre szükség lesz majd.
12x9-es LLDPE csövet vettem 5 méter és 1 méter darabokat. Hihetetlen, hogy mekkora ellenállása van az hosszabbnak a kicsihez képest, akkor érezni igazán ha számmal próbálok átfújni rajtuk.
Írtam PÜ-t.
Egyenlőre így állok. Látszik az alábbi képeken, hogy el van vakolva hegesztéssel az alján lévő gyári furat. Plusz az alján három furat azok csavarral ellátva és még egy csavar ráhegesztve egy darab vastagabb szeggel gondolom ilyen nívónak szánták. Lendkereke (ékszíjtárcsája) eléggé korrodált felületesen. Közben találtam egy régebben szerzett szerintem skoda liaz lefújószelepet, bár nem tudom hogyan kell és most hogy van beállítva. Tájékozódtam kicsit, maga a nívó furata is utólag lett szerintem bele fúrva.
A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2019
Üdv. Kész lett a kompresszorom. Köszönet a segítségért.
A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2019
Szia először is gratula. Milyen nyomócsövet használtál?
Heló. Köszi. 3/4-es gebo bordás cső. 15 barig nyomásálló és 550 fokig hőálló.
Igen, egyre megy.
A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2019
|
Bejelentkezés
Hirdetés |