Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Lapozás: OK   136 / 182
(#) strauszf válasza strauszf hozzászólására (») Máj 1, 2019 / 1
 
Nos ez javítanom kell mert szíjcsúszás miatt lassult le, meggyőződésem volt hogy fogja a motort. Nem, beállítottam a szíjat és dolgozik. 8 barig nyomja szépen csak az indulás nem megy neki.
(#) VIM válasza strauszf hozzászólására (») Máj 1, 2019 /
 
Szinte biztos voltam benne, hogy megtévesztő lehet a szíj lazasága. A starterra is mondtam, hogy mi lehet a megoldás.
(#) strauszf válasza VIM hozzászólására (») Máj 1, 2019 /
 
Igen, köszi a segítséget. Van egy villanyszerelő kollégám, meséltem neki a sztorit holnap elviszem és ránéz.
(#) szbalogh válasza erbe hozzászólására (») Máj 2, 2019 /
 
Köszönöm a tanácsot mindenkinek!

Megcsináltam a hengerfejfordítást és át is szereltem. Végül 15x1-es lágy rézcső mellett döntöttem. Erre van forrasztva egy 18x1-es sárgaréz karika és csináltam két hollandi anyát záródugóból. Szuperül működik csak 5 bar felé már nem zár rendesen a fém a fémen illesztés. Ma teszek még teflonkarikát mindkét végére és jó lesz.
Volt alkalmam tesztelgetni a reduktorokat is. Ezeken meg a festékszóró pisztoly előtti utolsó szűrőn kitágítottam a járatokat. Az első reduktorosképen a beneti nyílás hasonlítható össze, mennyit tágítottam rajta. Illetve, a másik képen a kimenet elég furán volt megoldva, először a két oldalsó nyílásba voolt vezetve a levegő, majd a nagy kimeneti nyílésba, ezért ide fúrtam egy közvetlen járatot is.
Építek egy nagy szűrő-kondenzáló edényt és egy töltetes oszlop egységet is, félig már ez is készen van. Képek hamarosan
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2019
(#) Geri86 hozzászólása Máj 3, 2019 /
 
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy nincs e esteleg valakinek eladó lefújószelepe? Plusz egy újabb típusu ifa kompresszorom van azt szeretném felhasználni annyi, hogy szerintem a komplett olajzási rendszerbe be volt építve, az alján lévő csatlakozás awi-val be lett hegesztve, így kaptam. Ha csak simán felengedem olajjal meg kell oldanom a levegőztetést?
(#) VIM válasza Geri86 hozzászólására (») Máj 3, 2019 /
 
Szia! Igen az fontos, hogy ne legyen zárt a karter és a szellőzője felette legen az olajszintnek. Ha tudsz képet mutatni a mostani "kompriról" talán többet lehet segíteni ez ügyben. A lefújó szelep az üresjárati volna és azt Neked tartalmazná a nyomáskapcsolód ha olyat veszel és a kompresszorod nem folyamatos üzemre készül.
(#) szbalogh válasza VIM hozzászólására (») Máj 4, 2019 /
 
Mi baja lehet ha lezárom az olajházat? Végül ledugóztam.
(#) Pali79 válasza szbalogh hozzászólására (») Máj 4, 2019 /
 
A mozgó dugattyú miatt az "olajteknő" térfogata folyamatosan változik, ezért nem jó ledugózni.
(#) VIM válasza szbalogh hozzászólására (») Máj 4, 2019 / 1
 
A feltett kérdésre a választ Te magad is tudod csak bele kellene gondolnod a működés ezen részébe. Alul a dugattyúk alatt nincsenek szelepek és zárt a tér. a leggyengébb pontja a forgattyús háznak a tömítései, szimmeringjei. A többit ugye kitalálod.
(#) szbalogh hozzászólása Máj 4, 2019 /
 
Értem én de a lökettérfogathoz képest sokkal magyobb térfogatú a forgattyúsház térfogata. Nem lesz ott 1.5 bar nyomásnál nagyobb. Ha azt nem bírja ki a szimmering...
Kézzel szépen lehet forgatni, alig érezni különbséget a nyitotthoz képest.
(#) VIM válasza szbalogh hozzászólására (») Máj 4, 2019 /
 
Ha majd kinyomja a szimmeringet és ereszti az olajat a tengelyen és ott a forgás következtében szétteríti a szíjtárcsán és ott megkeni a szíjat, majd átgondolod a dolgot.
(#) szbalogh hozzászólása Máj 4, 2019 /
 
Ha ezt tudom nem bajlódom a kompresszorépítéssel
(#) szsrobert válasza szbalogh hozzászólására (») Máj 4, 2019 /
 
Energiatakarekos
(#) szsrobert válasza szbalogh hozzászólására (») Máj 4, 2019 /
 
Meg olajjal tultoltestol is hibasodnak meg szimmeringek.Kell ra cso es egy literes flakon. 154cm3 tobblet es hiany.
(#) bojtorlaszlo válasza szsrobert hozzászólására (») Máj 5, 2019 /
 
Üdv.Pontosan mit is jelent "154cm3 tobblet es hiany."?Ennyi olaj kell bele?
(#) vezekenyiferenc válasza Geri86 hozzászólására (») Máj 5, 2019 /
 
Szervusz ! Van egy IFA és egy Csepel lefúvószelepem , melyiket kéred ? Üdv.
(#) szsrobert válasza bojtorlaszlo hozzászólására (») Máj 5, 2019 /
 
Ifa kompresszor lokete 40mm , furata 70mm. 154cm3 loketterfogat.
(#) szbalogh válasza szsrobert hozzászólására (») Máj 5, 2019 /
 
Volt rajta de azon is fújta az olajos párát és a kanna kupakja se volt valami jó. Majd később teszek rá ha találok egy keskeny festékes dobozt. Vettem amúgy már bele acél dörzsit, az talán felfogja az olajat a kipufogólevegőből.
Még levegőszűrő is kell, van egy csomó szűrőpaplanom, így ezt is magam építem majd, szerintem szűrőnek is jó lesz a festékes doboz.
Közben megrendeltem e-bayen a szárító szerelvényeit meg egyebeket, amíg az ideér össze kéne rakni egy homokszóró kabint Számításom szerint 1400-as fordulaton 7 CFM az a fele a belépőszintű 3mm-es szórófúvóka igényének Motoralkatrészeket akarok tisztítani vele, tehát nem kell ipari teljesítmény de a második sűrítőre szükség lesz majd.
(#) szbalogh hozzászólása Máj 8, 2019 /
 
12x9-es LLDPE csövet vettem 5 méter és 1 méter darabokat. Hihetetlen, hogy mekkora ellenállása van az hosszabbnak a kicsihez képest, akkor érezni igazán ha számmal próbálok átfújni rajtuk.
(#) Geri86 válasza vezekenyiferenc hozzászólására (») Máj 9, 2019 /
 
Írtam PÜ-t.
(#) Geri86 hozzászólása Máj 9, 2019 /
 
Egyenlőre így állok. Látszik az alábbi képeken, hogy el van vakolva hegesztéssel az alján lévő gyári furat. Plusz az alján három furat azok csavarral ellátva és még egy csavar ráhegesztve egy darab vastagabb szeggel gondolom ilyen nívónak szánták. Lendkereke (ékszíjtárcsája) eléggé korrodált felületesen. Közben találtam egy régebben szerzett szerintem skoda liaz lefújószelepet, bár nem tudom hogyan kell és most hogy van beállítva. Tájékozódtam kicsit, maga a nívó furata is utólag lett szerintem bele fúrva.
A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2019
(#) strauszf hozzászólása Máj 9, 2019 / 1
 
Üdv. Kész lett a kompresszorom. Köszönet a segítségért.
A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2019
(#) Pali79 válasza strauszf hozzászólására (») Máj 9, 2019 /
 
Szép, igényes munka! Gratulálok hozzá!
(#) strauszf válasza Pali79 hozzászólására (») Máj 9, 2019 /
 
Köszönöm!
(#) Geri86 válasza strauszf hozzászólására (») Máj 9, 2019 /
 
Szia először is gratula. Milyen nyomócsövet használtál?
(#) strauszf válasza Geri86 hozzászólására (») Máj 9, 2019 /
 
Heló. Köszi. 3/4-es gebo bordás cső. 15 barig nyomásálló és 550 fokig hőálló.
(#) Geri86 válasza strauszf hozzászólására (») Máj 9, 2019 /
 
Levegőre, vízre ugyanúgy 15 bar?
(#) Pali79 válasza Geri86 hozzászólására (») Máj 9, 2019 /
 
Nyomás szempontjából mi a különbség?
(#) strauszf válasza Geri86 hozzászólására (») Máj 9, 2019 /
 
Igen, egyre megy.
A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2019
(#) szbalogh válasza strauszf hozzászólására (») Máj 10, 2019 /
 
Csatlakozom az előttem szólókhoz, szép munka!
Viszont ez a cső nekem nagyon hamar megadta magát, nagyon vigyázz, hogy minél kevesebbet rázkódjon vagy hajolgasson! Főleg a csatlakozásoknál.
Következő: »»   136 / 182
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem