Fórum témák
» Több friss téma |
Köszönöm a gyors választ.Meg fogom próbálni.
Bocsánat, lehet hogy nem jól fogalmaztam.
A rádió panel 3.-3. láb összezárás kikapcsolja a riasztót. (Ha az a panel,amelynél lehet;nem tudom hogy a másiknál okoz-e kárt.A három gyújtás 906-osnál volt,de esélynek jó lehet...) Utána tudod a már leírt módszerrel 1-es kapcsolóval tanítani. Ha nem megy,akkor különböző az adó és vevő.
Köszönöm mégegyszer a gyors választ.
Sikerült megoldani a távkapcs programozását. A rádiópanel lábait kellett összeérinteni egy pillanatra.Ahogy leírtad.Ezután jött a tanítás.Tökéletesen működik.Örök hála.
Örülök hogy sikerült.
Megmentettél egy kiváló készüléket az utókornak. Ma már "youngtimer"-nek számít,de kiválóan megállja a helyét. Ha magasnyomású mosóval elkerülöd,örök élet meg egy nap.
Sziasztok!
LaserLine autóriasztóm egyik napról a másikra nem működik. Távirányítóra nem reagált, így jelenleg inkább kikapcsoltam. Lemerült távirányítóra gyanakodtam, de elemcserét követően sem használható. Távirányítón a visszajelző led gombnyomáskor felvillan, más nem történik. Ha a riasztót kulccsal visszakapcsolom a motortérben, akkor az irányjelzők folyamatosan égnek, hanghatás viszont nincs, illetve továbbra sem reagál semmire... Esetleg újratanítás segíthet, vagy mi lehet a gond? Előre is köszönöm a segítséget. Üdv Peti
Biztos, hogy nem működik és nem csak hangja nincs?
Szia,
A folyamatosan világító irányjelző és a semmi reakció miatt én arra tippelnék hogy beázott. Az index relé beégés nem jellemző a típusra,de végül is nem kizárható.Jellemző hiba viszont a hang kimenő trafó leégése...ha ez a kettő egyszerre jelentkezne,azt gondolhatnánk hogy nem reagál... De viszont sajnos sokkal inkább előforduló hiba a beázás. Először én ezt vizsgálnám meg. A két 6-os anyát meglazítod/leveszed,kihúzod a konzolról. A kábelköteg bevezető fedelet 3 csavart leveszed,(tömítés ne essen be a motortérbe...)csatit lehúzod. A készülék házat 6 csavar fogja óssze. Szedd szét,nézd meg van-e víz benne. Ha nincs,akkor is vizsgáld meg a panel alsó részét nagyítóval,előfordul hogy csak kevés víz jut be,és csak a panel alsó részét teszi tönkre. Ha száraz,és mindent rendben látsz,írj. Ha vizes,akkor sok szerencsét a tisztításhoz. Ha időben elkapod és mondjuk Kontakt WL-el le tudod mosni,még menthető. Érdemes.A mai napig az egyik legjobb riasztó.
Kiszereltem a riasztó házát a motortérből, illetve szemügyre vettem a belsejét!
Beázásnak nyoma nincs. (sajnos vagy nem sajnos, de nem ez lesz a hiba oka) Csatoltam néhány képet, hátha lenne még ötlet a hibakeresésre..
Esetleg lenne még egyéb ötlet, mit kéne kipróbálni / megnézni?
Köszönöm szépen a segítséget
Szia,
Képek alapján vízmentesnek tűnik a panel. Először akkor én a tápfeszültséget ellenőrizném,különös tekintettel a testre. Az,hogy műszerrel mérve van test,az nem biztos hogy valóban jó is.a fogyasztókon keresztül visszajöhet a test,ami aztán terhelve mégsem az lesz... Szóval fekete vezeték test,piros tápfesz,ellenőrizd őket egymáshoz képest. Furcsa az irányjelzők világítása. Amikor próbálod működtetni,figyeld meg kérlek hogy a led hogyan viselkedik,illetve a központi zár vezérlő relék kattannak-e. A távirányító tanítása le van írva fentebb,de egyenlőre vizsgáljuk a tüneteket. Üdv!
Sziasztok!
LaserLine távirányítóhoz (szögletes) keresek mikró kapcsolót. Esetleg tudja valaki milyen típus való bele?
Már nem emlékszem hogy furatszerelt, vagy SMD van -e benne, de tessék itt van mindkettő:
Furatszerelt SMD
Üdv,
A mikrokapcsoló ha magasabb azon segít a jól köszörült műszerész oldalcsípőfogó. Alacsonyabb ha jól emlékszem nincs. Ha esetleg a led nem világít és nem működik, akkor jellemző hiba a led eltörése. És mivel itt soros diódaként funkcionál,az egesz távkapcs.nem működik. Üdv
Ebben a méretben még nem gond az SMD sem, simán, hagyományos forrasztóval megoldható. Sőt, akár a lábas jószág is ráforrasztható helyette, csak ki kell hajlítani a lábát.
Szeretném megkérdezni, hogy ért valaki Laserline 680 autóriasztóhoz?
A ki-be kacsoláskor hallható hangot szeretném lehalkítani, a szomszédok miatt.
Üdv,
De hát le van írva amit csatoltál... Programozás funkcióba belép,2.programpont(két led villanás),gyújtás le-fel.
Sziasztok!Nemrég vettem egy Suzukit van bent egy Laserline 974 tipusú riasztó.nem volt hozzá távirányitó szereztem a neten de nem tudom hogy kell tanitani.Ráadásul a riasztó élesitett állapotba maradt rögtön visit ha a kulcsal bekapcsolom.Lehet ezzel mit kezdeni?Köszönöm a segitséget:
Üdv,
Ezen lap tetején és egy lappal visszafelé le van írva. Ha van még kérdés írj. Üdv!
Üdv köszönöm a választ.Csak az a baj hogy Én azt se tudom mi az a rádiópanel.
Üdv,
Akkor inkább ne kezj hozzá,hanem keresd Őt. Nem tudod úgy elkezdeni a tanítást,hogy a riasztó bekapcsolt állapotban van. Márpedig ahogy írtad is és üzemszerű működése miatt bekapcsolt állapotban indul a szervízkulcs elfordításával. És akkor még mindig ott a kérdés hogy a vevő és a vásárolt távirányító passzolnak-e egymáshoz,mint írtam kettő valtozat volt. Üdv!
Köszönöm a tanácsot de az egész nem ér enyit ugy hogy igy marad.Üdv!
Üdv,
A kiszerelés és a szétszerelés is le van írva ezen az oldalon. A rádiópanel merőleges a fő panelre. Ha nincs veszítenivaló,akkor megpróbálhatod. Ha a készüléket hosszabb időre kiveszed és a motor blokkolás be van kötve,akkor össze kell kötnöd a vastagabb zöld és zöld-sárga vezetékeket hogy az autó induljon. Üdv!
Sziasztok,
Laserline riasztó következőt produkálja. Lezárom távirányítóval pár másodperc múlva pittyog 2-t majd pár másodperc riaszt. Mi lehet a probléma? A hozzászólás módosítva: Aug 18, 2020
Szia,
Valamelyik ajtó bemenetén nyitott ajtót lát. Első körben a motortér kapcsolót ellenőrizd és hogy a beltér világítás elalszik-e ha bezárod. Riasztás után ha kikapcsolod,a led tovább villog. Két hosszabb szünet közt számold meg mennyit villog. Volt-e mostanában motor mosás vagy nagyobb pocsolya nagyobb sebességgel? Sajnos hajlamos a beázásra,ilyenkor bármi hibát tud produkálni.
Ha a nicknév az autó típusát takarja,akkor még egy tippem van.
Régebben kötöttünk úgy ajtó bemenetet,hogy a belső tér világításhoz menő kapcsolt negatív vezérlést fel kellett húzni egy ellenállással táp felé,mert volt rajta némi ellenőrző jel,ami elég volt hogy nyitva lássa az ajtót.Ha esetleg ez az ellenállás megszakadt,előfordulhat. A típusnak jellemző hibája a zárakban levő mikrokapcsoló hibája akár beázás miatt. Tapasztalat,ha esetleg ultrahangot jelez vissza a led memória,akkor szinte biztosan a riasztó házába jutott víz. Pont ahogy áll a helyén a riasztó,a bejutó víz megáll a ház alján és eléri a panel alsó részét. De ne szaladjunk előre,lássuk a led memóriát,mennyit villog vissza. És kérlek ne úgy számold mint az egyszeri ügyfél,aki ezt mondta: -Hetvennél meguntam.
Köszönöm a gyors választ.
A belső tér világítás elalszik a motorter kapcsoló törött de össze van kötve. A villogast délután tudom megszamolni. Motorter mosva volt de már előtte is vissza riasztott. A hozzászólás módosítva: Aug 19, 2020
Szia,
[quote]motorter kapcsoló törött de össze van kötve./quote] Ezt segíts értelmezni kérlek. Ha esetleg a műanyag zárhíd miatt test is megy a kapcsolóhoz (tehát összesen kettő),és ezek össze vannak kötve,még szép hogy nyitva jelez,ez a dolga. Autóriasztónál a negatívra húzott bemenet a nyitott állapot. Tehát szakadásban legyen,ha meghagyták a gyári vezetéket szürke vagy világoskék a bemenet,"levegőben" legyen. |
Bejelentkezés
Hirdetés |