Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Az a "CANCEL" gomb, csak nem minden karon van feltüntetve.
Értem. A funkció nyilván ugyan az, de az enyém ilyen:
Tempomat kar Most is mentem vele egy próbakört. VCDS-bem láttam, mindegyik bit reagál (Az utolsó elötti bit funkcióját nem tudom. Ott egyes van ha kapcsolom és nem tudom, hogy ez jó-e vagy nem). De mégse jó. A csatlakozó szerintem stimmel: mivel az anyába kötöttem be és az apában is ott van vezeték, ahova én az anyába kötöttem. A színeket a videónak megfelelően kötöttem. Agyalok de nincs ötletem. A kar hibájára gondolok, de ha rossz lenne, akkor a bitek se változnának. Agyalok, de nincs már tippem. Mire céloztál a "CANCEL" gommbal?
CANCEL=A sebességtartásból kilép, de az értéket nem felejti el.
Ezt értem. De nekem meg se tartja egyáltalán.
Elfelejtettem megírni, hogy mi volt a valós oka a klíma és tempomat üzemképtelenségének.
A biztosítékra, amit állandóan levert a villanyszerelő elmondása szerint 7 fogyasztó van rákötve, a fentiek mellett még például az olajszint érzékelő is. Kiderült, hogy az olajszint érzékelő zárlatos lett és annak cseréje után már nem verte le újra a biztosítékot, újra működik azóta is a klíma és tempomat is. A dolog szépséghibája, hogy a villanyszerelő beleszakította az olajleeresztő csavart a visszaszerelés után és olajteknőt is kellett cserélni, ami a 10000 Ft anyagár mellett még munkadíjjal is járt, de a legfájóbb nekem, hogy ezek után újra el kezdett jelezni az olajszintjelző hibásan, mint korábban. Van olaj, de mégis alacsony olajszintet jelez az új olajszint jelző is.
Nos félnapi agyalás után heuréka lett. Ez a cikk adott ihletet (vagy a biztosíték nem érintkezett normálisan): Hiba
Hátha másnak is segít majd. Egyébként én WD40-et fújtam bele. Most minden funkció működik. Ha valaki lenne olyan elvetemült és nekiesne szintúgy, segítek ha megakad.
Sziasztok, adott egy 01-es oktavia 2006-os 1.6-os akl motorkódos,a probléma a csomagtér zárral van.Ugyanis a vezető ajtóban lévő kapcsolóval nyit zárt, vagy ha az ajtóban elforditom a kulcsot, akkor is miden rendben működik.A probléma akkor van ha elforditom a kulcsot a gyujtáskapcsolóban mert akkor lezárnak a zárak ,de a csomagteret ezután már csak kulcsal tudom kinyitni, de viszont a vezető ajtóban lévő kapcsoló ami nyitja zárja a központi zárat az nem nyitja csak a négy ajtót,a csomagteret nem.Mi lehet a probléma? Vagy ennek igy is kell lenni? Előre is koszönöm a segítséget.
Szia! Talán a bal első ajtóban lévő zár vezérlő modulhoz menő vezeték kötegnél kellene vizsgálódni, nem e szakadt, törött valamelyik szál esetleg nem e beázott, mert hát a skodák beázósak ezen a téren.
A beázást nem tartom valószinünek mert mikor hozzámkerült az autó, ami több mint egy éve volt már akkor se müködött.Csak az az érdekes, hogy az ajtóban lévő kapcsolóval nyit zár,de ha a gyujtáskapcsolóban elforditom a kulcsot s ugy zár le a központi akkor a csomagteret már nem nyissa az ajtóban lévő kapcsoló.Vagy létezik hogy külön szál drót ad parancsot a nyitásra attól függően hogy az autó ajtajában lévő kapcsolóval volt lezárva,vagy pedig a gyujtáskapcsoló elforditásával?
Sziasztok!
A tünet a következő: skoda octavia mk1 1.8t Egy éjszakát áll a kocsi, beülök,hallom hogy az Ac működik (kb. 1 hónapos) Beindítom a kocsit, fölpörög (kb 1100 ford) aztán lefullad. Második indításra beindul simán. Hőmérséklet jeladó csere után két napig jó. (Hibakód nincs) Mitől megy tönkre a hőmérséklet jeladó? Két nap után megváltozik az ellenállása. Vagy ennyire sz* az alkatrészek minősége? (Febi) Tuti hogy a hőm. jeladó miatt indul másodszorra csak a kocsi, mert csere után egyből jó! Két napig! Van valakinek valami ötlete? A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2019
Moderátor által szerkesztve
Elektromos alkatrészekből csak gyárit szabad venni.
Nagyon ritka az, hogy jó az utángyártott.
Köszönöm. Megrendeltem a vw-t remélem jo lesz egy darabig
Attika,
Ne haragudj, hogy kérdezem, elfogadom, de mire alapozod ezt a véleményed, hogy elektromos alkatrészből csak a gyárit szabad venni? Ez konkrét tapasztalat? Vagy feltételezés? És ha ez így is van, szerinted mi lehet ennek a konkrét oka, mert azt kizártnak tartom, hogy van ma olyan öngyilkos vállalkozás, gyártó aki szándékosan rossz és megbízhatatlan alkatrészeket gyártana...??? Ha pedig azt tételezzük fel, hogy önérdekből (túlélés garanciája) bizonyára igen megbízhatót termékeket gyártanak a gyártók, akkor vajon mitől megy mégis tönkre szinte az összes elektronikus alkatrész? ...mert nem hinném, hogy magától. Ki vagy mi az, ami elrontja??? Hogyan? Ezt is meg tudod esetleg mondani? Kíváncsi lennék egy igazán hozzáértő, esetleg beavatott válaszára, véleményére - ha bárki más is tudja -, mert ez már számomra legalábbis felettébb gyanús... Nekem is hasonló problémám van/volt talán már 4 éve is folyamatosan, ma már inkább nem is foglalkozok vele. Akkor romlott el ugyanez a hőmérő jeladó, igaz nekem dízelem van, aminek az alapjárat elvileg hidegen sem emelkedhetne meg. Csere után nekem is jó volt kb. 4 hónapig (nem emelkedett meg az alapjárat hidegen vagy korábban még esetenként máskor is), de aztán most már szinte biztosan sejtem, hogy megint "elromlott", illetve lett vele valami, mert a hőmérsékletet ugyan jól jelzi a műszerfalon, de mégis megemeli 4 percre indítás után az alapjáratot és utána minden rendbe lesz. (De az olajszint érzékelőm is csere után pár nappal újra leromlott.) Ha a gyár (vagy maga gyártó konszern, mivel közösek az alkatrészek) nem épít bele szándékosan hibafaktort az autóba, akkor mi a magyarázata annak, hogy négy lába van, ha jól értettem ennek a hőmérő jeladónak és kettő megy a műszerfalra és kettő megy az ECU-ba??? Miért? És különös módon hogyan magyarázza azt bárki meg, hogy a műszerfalon szinte mindig jót jelez a jeladóból érkező jel, de az ECU meg rejtetten mégis hibás adatot "kap" az "idegen" jeladótól? Tényleg logikus a sokszor felmerült kérdés, miért nem ugyanaz az a jelet kapja a műszerfalra és az ECU is? Nekem csak egy válasz tud az eszembe jutni, hogy sokáig szándékosan rejtett tudjon maradni a hiba oka. Naiv kérdés, hogy és ez meg ki a csudának érdeke? Ez pont olyan, mint a tintapatronoknál van, ha nem a méregdrága gyárit veszel a nyomtatóba, akkor ne csodálkozz, ha majd elromlik, ijesztgeti ezzel mindenhol az embert, még a garancia is elveszik. Ha a gyár (vagy konszern) így szabotál más alkatrészgyártókat és egyben az autótulajdonosoknak is, hogy így okozzon igen nehezen felderíthető, adott esetben méregdrága javításokat és ezzel együtt durva anyagi kiadásokat és indokolatlan veszteséget szándékosan, akkor azért felveti, hogy nagyon durva anyagi felelősséggel, kártérítéssel is tartozhatna...! Itt Németországban rengeteg ilyen kártérítési per van! Ha a kipufogógáz értékeit manipulálják, akkor ezt vajon miért ne tennék? Ezek után mindenki elgondolkozhat azon, ha egy újabb autó fel tud kapcsolódni még az Internetre (óriási előnyökkel jár ez!), akkor a gyár vagy bárki más is ("jó" szándékú Hecker vagy hivatal) bármikor elő tud és biztosan elő is idéz majd hibákat az autón, ha éppen felülkerekedik a romboló szándéka, vagy ha nem is éppen publikus oka van, vagy csak egyszerűen kevés a bevétele...! És ki tudhatja azt, hogy mióta és mikor kapcsolódhatnak fel az autóink titokban az internetre. Van olyan, igen furcsa tapasztalatom is, ami azt is jelezheti, hogy ez akár konkrétan és tömeges méretekben, kísérletként vagy más okból működik is napjainkban. Feleségem autóján "váratlanul" (véletlenül) két hete kiégett a tompított fény a jobb oldalon. Ez így szokott lenni, ebbe még nincs semmi extra. DE, aznap este rengeteg szembejövő és autópályán leelőzött, illetve mögé besoroló szintén fél lámpás "helyzetjelző nélküli" tompított fény nélküli autóval találkozott, aminek éppen a jobb oldali tompított és helyzetjelzője volt kiégve. Mindegyiknek, egyiknek sem a bal. Ez azért itt nem volt jellemző egyébként eddig Németországban.... Ez még mindig nem jelenten önmagában semmit. De amikor ez most pár napja a bal oldali tompított fényszóróval ismétlődött meg, úgy hogy ekkor meg igen sok autónak szintén a bal oldali fényszórója égett ki a feleségemével együtt, akkor azért már ez igen elgondolkoztató lesz, hogy ez vajon mennyire lehet valóban véletlen... Mindenki saját belátására bízom. Ha a "védő"oltásokkal és gyógyszerekkel is tudatosan kísérleteznek az embereken (mint a nyulakon vagy patkányokon), akkor éppen ebből miért maradnánk ki? Ez az új adó (elektronikus probléma). Elég hülyék ehhez is az emberek és kellően naiv és buta módon azt sem feltelezi senki, hogy emögött és a sok digitalizált termék mögött éppen ez a kiszolgáltatottság áll a középpontban. Aki bedől neki, ingét gatyáját ráfizeti rendszeresen, sőt még el is adja az autóját vagy lecseréli (kidobja) mint a szintén véletlenül tönkre"ment", tönkretett TV-t, telefont, nyomtatót, vagy izzót, stb. Például én már 20 éve hallottam azt egy elektromos szakembertől, hogy az egyik közismert izzók nem az elhasználódás miatt égnek ki, hanem a beépített programozott pic miatt. Felhasználó kérésére módosítva. A hozzászólás módosítva: Szept 20, 2019
Moderátor által szerkesztve
Idézet: „Ne haragudj, hogy kérdezem, elfogadom, de mire alapozod ezt a véleményed, hogy elektromos alkatrészből csak a gyárit szabad venni? Ez konkrét tapasztalat? Vagy feltételezés?” Csak feltételezésből nem írnám, hogy csak gyárit szabad venni. Nagyon sok esetben volt, hogy az utángyártott lamdaszonda, beszívott levegő hőmérséklet jeladó, Map/Maf szenzor, FHP jeladó, stb, stb nem azokat a feszültség értékeket adta vissza amit egy gyári alkatrész. Konkrét példa egy lamdaszondánál, hogy a fűtő ellenállása még csak megközelítőleg sem volt az amit egy gyárinak kellett volna tudnia és az ECU kb 5 perc járás után hibát dobott. A tapasztalatom az, hogy működhet és működik is egy darabig utángyártott alkatrészekkel de sose fogja hozni a gyári értékeket. Az ECU tanult értékekből dolgozik és ha egy nem gyári alkatrész megközelítőleg jó értékeket produkál akkor azt nem teszi be hibának de megváltozik a motor viselkedése. Olyannal viszont találkoztam már, hogy egy nem gyári lamdaszonda tönkre tette a motorvezérlőt. Honda Civicnél például ha hibás lamda fűtés hibát ír a diag az lehet ECU probléma is és nem feltétlenül a szonda a rossz. Idézet: „Például én már 20 éve hallottam azt egy elektromos szakembertől, hogy az egyik közismert izzók nem az elhasználódás miatt égnek ki, hanem a beépített programozott pic miatt.” Ezen jót nevettem, egy izzóban sem találkoztam még Pic-el, persze itt most ugye autó izzókról beszélünk?
Kösz, hogy megosztottad a tapasztalatod. De a legfontosabbra nem írtál még választ. Várom.
Tehát akkor neked van arra is ötleted és magyarázatod, hogy: Miért van a hőmérő jeladónak négy lába és miért éppen mindig az romlik el az esetek többségében, ami az ECU-ra megy - és így rejtve marad egy laikus előtt - (főleg ha most lett cserélve), de az, ami műszerfalra megy, az általában mindig jól működik, még az után gyártott jeladók esetén is, így aztán el is terelve erről a területről a figyelmet??? Ez így még inkább tovább erősíti bennem a gyanút, hogy az ECU csinálja - akár feltanítva erre - a problémákat... Különösen azért mert eleinte még jól működik, aztán "romlik" el, pár nap múlva és nem rögtön jelzi, hogy ez nekem nem jó... Nem, az izzók esetében kivételesen nem autó izzókról volt szó. Nevetni azért nem kellene, mert így még nagy meglepetések érhetnek. Az, hogy ezt (önmegsemmisítés) most konkrétan PIC-kel oldották meg, vagy valami mással azt nem tudom, ez csak az én feltételezésem volt, de a tapasztalat mindenesetre egy szakitól jött, arra, amikor arról beszéltünk, hogy ezek a bizonyos P-betűvel kezdődő márkájú izzók nálam szinte hajszál pontosan egy évet bírnak ki (3 egymás után, 3 év alatt), aztán kisebb "robbanással" az egyik felkapcsoláskor kimúlik. Erre mondta, hogy hát persze, hiszen ezekbe az háztartási izzókba be van építve egy ilyen önmegsemmisítő megoldás... Ez nem vicc, hanem ez maga a valóság. Tapasztalat. Én azért azt már régóta nem gondolom, hogy csupa jó szándékú emberrel, cégekkel és mindenre befolyással bíró nagy befektetőkkel van dolgunk... A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2019
Szia! Nem kell semmin sem csodálkoznod, mert ezt az egész elromlós, önmegsemmisítős megoldásokat lehet tervezni. Úgy hívják, hogy élettartam tervezés. A cégek olyan mérnököket alkalmaznak akik hatékonyan tudnak élettartamot tervezni. A közlekedésben csak olyan "megoldásokat" lehet alkalmazni amik nem veszélyeztetik a közlekedésbiztonságot. A háztartásban belefér egy izzó "elpukkanása". Bővebben: Link
Csak azt ne mondd, hogy ezt nem tudtad vagy nem is sejtetted.
Ehhez van egy valós információm, amit egy nálunk működő izzógyártó cégnél hallottam: az izzóban levő töltőgázhoz egyszerűen meghatározott mennyiségű Oxigént kevernek. Ezzel allitják be a dobozra írt élettartamot.
WIM köszönöm a számomra meglepő válaszod és a végén lenne egy fontos kérdésem hozzád, vagy akiknek erről véleményük és/vagy tapasztalatuk van!
ITT EGY NAGY ÉS AGYONHALLGATOTT PROBLÉMÁRÓL, ÁTVERÉSRŐL, CSALÁSRÓL ÉS SZÁNDÉKOS, KÁROKOZÁSRÓL VAN SZÓ! Miért nem erről beszélnek a hírek a TV-ben, újságokban? Köszönöm a megerősítést és ahogyan látod ez nem csak az én naivitásom, hogy azt gondoljuk, hogy ha csinálnak egy alkatrészt, akkor az a gyakorlatban jó kellene legyen már csak a garancia és szavatosság, illetve a cég túlélése érdekében is. Akkor most azt ugye jól értem, hogy azért lesznek globális cégek, hogy büntetlenül megcsinálhassák ezeket a megkárosításaikat, hiszen egyeduralkodók a piacon, mástól lassan már nem tudsz semmit venni??? Ahogyan látod, konkrétan nevetségesnek nevezte attika, hogy komolyan gondolom-e, hogy izzók szándékosan semmisítik meg magukat. Külön köszönöm ebben kzozo megerősítését is. Erre nem számítottam. Nem ez számomra sem, és biztos vagyok benne, hogy az emberek 90%-nak egyáltalán nem nyilvánvaló dolog, hogy olyan dolgokat veszünk drága pénzen, elhazudott élettartam tervezéssel (garanciával) amik biztosan el lesznek rontva, mondjuk egy izzó esetén már egy év múlva. Különösen ezért nem sejtettem, mert mondjuk rá van írva egy hazugság, hogy pl. 30.000 óra, ami 3,5 évet jelentene, ha egyfolytában fel lenne kapcsolva az a bizonyos izzó! És ezért fizeted ki az árát, de az konkrétan már lopásnak számít, hogy ennek csak a töredéke az élettartamuk. (Ők is tudják, hogy ezért senki nem fogja beperelni őket!) De esetünkben itt már egészen másról és sokkal nagyobb felelősségről és összegekről van szó! Tehát akkor ezzel azt akarod mondani, konkrétan valós tény az is, hogy az autóba szerelt ECU képes arra is, hogy akár gyári, de akár idegen (utángyártott) alkatrészek szándékos elrontására, illetve azoknak az adatainak pl. kizárására, blokkolására, elutasítására, megváltoztatására, hogy azok további hibát idézzenek elő??? A válaszodból ez következik. VISZONT! Hol van ez benne bármely autó eladási szerződésekben, hogy az autóba nem szabad utángyártott alkatrészt tenni, mert akkor az ECU megsemmisítő funkciója azt szándékosan tönkreteszi, ezzel komoly anyagi kárt okozva Neked és még egy rejtett hibát is generál. Mivel általában senki sem gyanakszik a frissen cserélt alkatrészre, ez ezért egy nagyon tisztességtelen és etikátlan, szándékosan kárt okozó eljárás! Mert tudod, ha ez így van, akkor ez egy merőben új aspektusát mutatja be a jelen és a jövő autózásnak (beleértve az elektromos vagy bármilyen autót is, amit etikátlan emberek gyártanak), mert józan paraszti ésszel megáldott embereknek idővel - ha tudnának erről - követelniük kellene a kártérítést a szándékosan okozott károkért és köteleztetni kellene a gyártókat a (lásd dízelbotrány), hogy az autók ECU-jából távolítsák el, ezeket a rosszindulatú romboló alkalmazásokat, vírusokat! Adott esetben az össze autót vissza kell hívni, hogy a szándékosan fertőzött ECU-t lecseréljék felhasználóbarátra és minden egyes újonnan beszerelt, de elromló alkatrész esetén ingyenes kellene mindenkinek biztosítani gyártóktól független kivizsgálást az autó ECU-jának tisztasága, vagy szoftweres kártevő-mentesítése, cseréje és kártérítés kapcsán. Aztán ma már sok esetben online internetre kapcsolódnak az autók. Ha maga az ECU végez ilyen drasztikus rombolást, amit maga a gyár szereltet be - külön figyelemfelhívó tájékoztatás nélkül (önmegsemmisítés és élettartam tervezés címén), akkor maga a kifizetett vételár sem jogszerű és életszerű, mert nem lett erről a költségtényezőről tájékoztatva a vevő. Ahogyan a fogyasztás adatokat fel kell tüntetni, úgy ezeket is kötelező lenne feltüntetni, különösen ha ezt betervezi a gyár! Mutass nekem egyetlen olyan retardált embert, aki tudva ezt megvesz egy ilyen autót komoly, árcsökkentés nélkül, ha lehetne másikat, önmegsemmisítés nélkülit is venni a piacon! Idézet: „Tuti hogy a hőm. jeladó miatt indul másodszorra csak a kocsi, mert csere után egyből jó! Két napig!” Amint látod, szándékosan rontja el az ECU az autód adott hőérzékelő gombáját. Ezért megy tönkre pár nap után. Semmi baj az alkatrésszel, csak egyszerűen szabotálja az ECU! Mindezt anélkül, hogy erre a rejtett hibára és annak várható költségeire, a téged ért szándékos károsításra felhívták volna előre a figyelmed! Még örülj, hogy nem az AC pumpádat vagy egy drágább alkatrészt tett újra tönkre! Örülj annak is, hogy a Te autód még nem online, mert akkor majd gondol egyet a gyár és/vagy a szerviz és ha unatkozik vagy kevés volt a bevétele, belebuherál az autód elektronikájába és elront benne vagy csak egyszerűen leblokkol benne egy tetszőleges alkatrészt. Beviszed hozzá elkér egy helyes "kis" összeget és a blokkolást, amit ő tett bele, feloldja. Az autóhoz még hozzá sem kell nyúlnia, de azért hazaküld, hogy ne lásd hogyan oldja meg a hibát 2 perc alatt! Az etikátlan autógyártó a felelős ezért, nem a febi! Tulajdonképpen hány hőérzékelő gombát tett tönkre az ECU?
Tehát akkor melyik autóvásárlónak hívták erre a rendkívüli, (nem kopásból) eredő kiadásra (szándékos károkozásra és annak várható mértékére) a figyelmét a gyártók?
Mert az általad idézett (Bővebben: Link), nem éppen hivatalos (szakértői) és így nem is autentikus wikipédia forrás is így hivatkozik erre: Idézet: „programozott elavulás: pl. nyomtató összteljesítményét egy csip korlátozhatja, erre felhívják a vevő figyelmét.” Idézet: „Amint látod, szándékosan rontja el az ECU az autód adott hőérzékelő gombáját. Ezért megy tönkre pár nap után. Semmi baj az alkatrésszel, csak egyszerűen szabotálja az ECU!” Ezt nem értem, hogy honnan szedted, ilyet senki nem írt itt az oldalon sehol, vagy valamit nagyon félre értettél
Üdv Mindenkinek!
Egy velem megtörtént esetet osztanék meg, aztán döntsétek el, hogy szabotálja-e az ECU a szenzort, vagy sem? Egy euro 5-ös, azaz részecskeszűrős dízel motor részecskeszűrőjének nyomáskülönbség szenzora behalt, ami nem csoda, hisz 13 éves volt. Kicseréltem egy noname szenzorra, ami pofára ugyan úgy nézett ki. 1-2 hét után behalt az új szenzor is. A jelkimenetén az elvárt 0,5-4,7V helyett az 5V-os tápot adta ki folyamatomosan, nyomástól függetlenül. Széthúztam a csatlakozást és az ECU jelbemenetet nézve 5V-ot mértem, azaz a bemenet egy ellenállással fel van húzva 5V-ra. Ha gagyi a szenzor végtranyója, vagy akármije, akkor a nyári meleg, a motorhő és ez a plusz terhelés már kinyírhatja. Ez után kicseréltem a szenzort egy Del..i gyártmányra, azóta nincs gondom. ui. az általam említett noname szenzor vagy 50 autótípussal kompatibils és biztos 45-tel teljesen jól működik, de amelyikben esetleg egy kicsit izmosabb a felhúzó ellenállás, ott már lehalhat. Ez most az (után)gyártó, vagy az ECU hibája?
Látom nagyon a lelkedre vetted ezt az egészet DE NEM kellet volna. Az embereket nem kell tájékoztatni az ilyesmikről, elég ha annyit tud az ember, hogy az a valami elromlott és cserélni kell vagy másikat kell venni. A gyártók már régóta nem "tartós fogyasztási cikkeket" gyártanak hanem a fogyasztói társadalomnak eladható termékeket. A bőség zavara és a fogyasztói társadalom beállítottsága, (hogy szereti az olcsóságokat) tartja fenn ezt az egészet. Nem akarom még ezt is kifejteni bővebben, mert ez a párbeszéd egyáltalán nem tartozik a fórum ezen részéhez, nem itt kellene megbeszélni azt ami máskülönben hallgatólagosan elfogadott tény, hogy ami elromolhat az idővel el is fog romolni, ezt pedig lehet tervezni és kész. Ha besokallnak a modik, majd törölnek ebből a sok "skodás" felháborodásból minden nem ideillő hsz.-t.
Egy kis segítség kellene! ABS lámpám kigyulladt.Hibakód a következő! ABS hydralic pump-V-84
Szia! Szériahibás a nyomásérzékelő szenzor ... Talán egy diagnosztika többet mondana, hogy lehet e rajta még az értékeken korrigálni, tanítani vagy fel kell javítani és úgy adaptálni. Vannak akik erre vannak szakosodva. Nem házi szerelésre ajánlott a megoldás és szétszedni semmiképpen nem ajánlatos, mert akkor már nem fogják a hozzá értő emberek sem megjavítani.
Nagyon hasznos tapasztalat!
Köszönöm, hogy megosztottad velünk is, akiket legtöbben szeretnek bolondnak nézni. Csak az nem érti, aki nem akarja... Ha valakinek még volt pana-papához hasonló SZABOTÁLÓS ECU tapasztalata, engem azok is nagyon érdekelnének. Én, személy szerint nem örülök annak, ha valaki meg szeretné nekem mondani, hogy mi érdekelhet és mi nem. Sajnos ezért van annyi bolond ember, mert mindenkinek ha kell, ha nem szót fogadnak. WIM: Köszönöm a figyelmeztetésed, de én úgy gondolom, hogy az etika mindenkinek azt kellene diktálja, hogy ha tud (kiderít, megtud) valami mocskos, igazságtalan és agyonhallgatott dolgot, akkor nem annak a néhány mocskosnak nézzem az érdekeit (aki mindenkit meglop folyamatosan), aki miatt itt tartunk most ahol, hanem arról nemcsak érdemes, de kellene is beszélni, mert különben csak egyre mocskosabb és fullasztóbb lesz ez a világ... Ezért jutottunk el idáig, mert sajnos kinevelték belőlünk a jó és etikus dolgokat! De ezért én nem állok be az etikátlanok közé. Idézet: „hasonló SZABOTÁLÓS ECU tapasztalata” Élj ebben a tudatban ha téged ez boldoggá tesz Akkor már csak egyet árulj el, egy 380 ezer kilométert futott Honda Accordba miért gyári még minden elektronikai alkatrész aminek köze van a motorvezérléshez? Gondolom ez 1 a 10 millióhoz, hogy ebbe pont nem sabotálós ECU van. Ekkora ökörséget még soha nem hallottam, hogy egy gyári alkatrészt csak úgy tönkre tesz egy ECU mert neki ez van megírva szoftveresen
Sajnálom, hogy ennyire felbosszant az igazság megismerése.
Máskor azért tisztelettudóbban is fogalmazhatnál, nem azért mert az vagyok aki vagyok, csak pusztán azért, mert én is egyenrangú vagyok veled és én sem sértegettelek, különösen nem mások előtt nem degradáltalak ilyen durván ("ekkora ökörség") téged és a véleményedet. Tehát ha követted volna azt amit írtunk itt mindannyian, amit WIM vagy éppen pana-papa tapasztalt, válaszolt és a hivatkozott linket is elolvasod, a teljesen nyilvánvaló következtetést le tudod te is vonni, mert igazán nem bonyolult, nem szükséges egyetemi diploma hozzá. Miután annyira nem idevágó kérdést tettél most fel, ebből egyértelmű következik, hogy felületesen olvastál, mert azt azért nem gondolom, hogy szándékosan akarod mások ismereteit, tudását, felismeréseit, érzéseit rombolni... A kérdésedet éppen Te magad válaszoltad meg, nem is értem, hogy miért tetted azt fel? Másokat akarsz ezzel félrevezetni, vagy engem nézel ennyire sügérnek? Ezt írtad te: Idézet: „Akkor már csak egyet árulj el, egy 380 ezer kilométert futott Honda Accordba miért gyári még minden elektronikai alkatrész aminek köze van a motorvezérléshez?” inkább ne tetted volna... Itt egyrészt: Skoda Octaviákról (esetleg VW csoport) és annak ECU-járól volt szó elsősorban és más hasonló tapasztalatokról. (nem esett Honda Accordról így szó) - másrészt egész végig az után gyártott alkatrészek szándékos szabotálásáról beszéltünk, de te magad írod, hogy csak gyári alkatrészek vannak az autódban, tehát nincs és nem is lehet ezirányú tapasztalatod az autóddal kapcsolatban. - harmadrészt, nem kell összekeverni a szezont a fazonnal, mert az, hogy vannak szabotálós ECU-val rendelkező autók, egyáltalán nem azt jelenti, hogy minden autó ilyennel rendelkezik. Ezt sohasem írtam. Ezek után mindenki maga döntse el, hogy mi az ökörség és mi nem az. Arra természetesen megjött a válasz - egy kis logikával kikövetkeztethető a válaszokból -, amire te nem válaszoltál, hogy miért 4 kivezetéses az a hőmérsékletjeladó (Skoda Octávia), aminek mindig az a része "romlik el", ami az ECU-ra megy és miért nem az, ami a műszerfalra...??? És miért nem 2 kivezetéssel oldották ezt meg, amikor egyszerűbb, biztonságosabb, megbízhatóbb is lett volna..??? Ha így lett volna, nem olyan egyszerűen és észrevétlenül tud szabotálni az ECU, mert akkor a műszerfalon is észrevennéd, hogy összevissza mutatja a vízhőmérsékleti értéket... Nagy az esély rá - mert más logikus választ még senki nem tudott adni, - ezért van kettő helyett négy kivezetés rajta... |
Bejelentkezés
Hirdetés |