Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Renault elektronika
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Sziasztok.
Nagy bajban vagyok jelenleg. Thalia 2003 8 szelepes. Megyek előre és a sötétben feltűnik hogy nagyon fényes hátul minden. Pár villogást és dudát is kaptam. Megállva látom hogy a tolatólámpa világit mint a nyavalya. Mind a kettő. Megoldás van valakinek? A ködfényszóró lámpa elég sokszor villan. Nemrég tapasztaltam némi beázást. Tolatólámpa kapcsoló helye?
Váltón, tűzfal felé. (Derót megy béle.)
A szivacstömb alatt?
Sziasztok! Megan II MK2 coupé/cabrióhoz lenne valakinek kapcsolási rajza? Beázott és a gazdája 3 évig érlelte a garázsban.Szétrohadtak a konnektorok a vezető ülés alatt,az autó hátsó rész nem működik.Előre is köszi.
Köszi időközben megtaláltam és ki is cseréltem. Nem csak a kapcsolót hanem az olajat is. Szereti a frisset na.
Üdv! Segítséget szeretnék kérni. A Clio 2-es (1.2 16v) autóm két hétig bírja kb., utána lemerült aksi miatt nem indul. Kimérve egy nagyon minimális ,állandó fogyasztás van az autón, 0,03-0,04 kb. Annyit sikerült kideríteni, hogy az UHC első reléje van állandóan áram alatt, ha az UHC bisztijét kiszedem, megszűnik a fogyasztás. Van amit sikerült kiderítenem a relék közül, van amit nem és pont a hibát mutatót nem tudtam kinyomozni mihez tartozik. Esetleg a relékhez egy pontos infot illetve a 40-lábashoz egy kötési rajzot tudna valaki becsatolni? Előre is köszi!
A hozzászólás módosítva: Máj 21, 2020
Az normális ha van némi fogyasztás. Óra riasztó stb.
Nézd meg mennyire van töltésed.
Hali!
Át tudok küldeni egy service manualt, abban benne van. Meg akinek még szüksége van rá, csak szóljatok. Igaz az enyém dízel motoros, nálam akkor derült ki, hogy a generátor halott, amikor teljesen beállt és eldarálta a szíjtárcsát is. A felújítás és bemérés nem vészes. A szíjtárcsa, az igen, mert szabadonfutós!
Köszönöm a választ, minden lekötve,riasztó kikötve, mégis fogyaszt. Generátor jó,akksi új, kb. 2 hét és lemerül,nem indul.Feltöltve azonnal indul.
Köszönöm előre is,engem főleg az UHC panel érdekelne, amiből kiderül melyik relé kié és a lábak a csatin, ki,hová megy.
Sziasztok! Abszolút amatőrként szeretném kérdezni a profikat. A Renault Dialogy programban keresném a 2002-es Clio UCH részletes, elektronikus rajzát.
1. Található-e benne ilyen? 2. Miképp találom meg? A bejelentkezési adatokat csak a forgalmiból tudom kitölteni, sok dolog nincsen benne hozzá. A felületen nehezen igazodok ki, valami elérési út kellene. Köszönöm előre is, ha valaki ebben segíteni tud.
Hali!
Szombaton írtam egy privát üzenetet, de ha nem küldesz valami címet, amire elküldhetem, akkor nehezen fogod megkapni. Így most csak az a fájlt kapod meg amiben benne van a bekötése. A többi hasznos dolog nálam marad.
Na, pár hete megvolt a nyomáskapcsoló diagnosztika, minden frankó (a hozzáértők szerint ha rossz, akkor stabilan vagy 30 bar körüli értéket mutat vagy nullát). Így ezt a részét kizárnám. Nálam is valami kontakt gond lesz, mert szintén volt már olyan, mint nálad, hogy ha épp nem akar bekapcsolni és tekergetem a ventilátor kapcsolót, akkor be-be kapcsol. majd szétszedem, meglátom, mit találok.
Árammérő bekötve akksi és + kábel közé.
Utána biztosítéktábla elő és egyenként huzigálod ki őket. Ahol a fogyasztás hirtelen leesik vagy eltűnik, az a hunyó, onnan már csak egy rajz kérdése, nincs túl sok minden egy ágon. Ha így sem csökken, akkor jöhetnek a motortéri nagy biztosítékok, ott már nehezebb, mert sokféle dolgot látnak el.
Hello! Ez a Clio manual érdekelne engem is. Küldök privát üzenetet az email címemmel. Köszi előre is!
Üdv a fórumlakóknak! Renault clio MK2 1.5 dci immo led folyamatosan világít. Mindkét kulccsal ugyanaz a helyzet. Túl nagy szakértelem nincs de annál nagyob igyekezet, de ez nem vezetett eredményre Bizti, és relék csatlakozásainál nyoma nincs korródálásnak. Egy két vezetéket ami az UCH és az ECU közti kommunikációért felel ellenőriztem. Egyszerű szakadásvizsgálat rajz alapján. Az autó nem indul. Renault szervízbe félek elvinni mert tartok a magas költségektől. Tud valaki esetleg szekembert aki érdemben gyakorlatban tudna segíteni? Köszöm!
A hozzászólás módosítva: Júl 24, 2020
Hali!
Első körben az UCH csatlakozóit húzd le és dugd vissza (de gondolom ez megvolt), ha nem oké, akkor cserélj egy olvasó gyűrűt. Ha ezután sem jó, akkor jöhet a szakember egy Renault CLIP-el.
Szia, UCH csatik lehúzva. UCH és ECU közötti kétvezérlő CAN H és CAN L ellenőrizve. Befecskendező relétés ECU közöti vezetékek is rendben vannak. Biztosítékok, relétáblák alatti részeken korródálódásnak nyoma sincs. Tudom hogy CLIP, de ismerősnek van LAUNCH. Nem tudott kommunikálni az ECU val. Va egy másik 1.5 dci-m is, azzal a LAUNCH töéletesen kommunikál. Jöhetne szakember CLIPPEL, csak olyat keresek épp Ha nincs más megldás be kell vontatnom Renaultba. Kérdés ott nem fogják-e megállapítani hogy ECU, UCH és kulcs csere..nagyon magas költségekért
Mivel van egy másik ugyan ilyen kocsid, szerintem próbáld meg először átcserélni az olvasógyűrűt. ha nem segít akkor az UCH-t. Természetesen utóbbi esetén a másik autó kulcsát kell használnod, illetve annak a belsejét.
Egyébként a folyamatos immo LED valószínűleg nagyobb problémára utal. Ha jól emlékszem akkor hibás kulcs azonosításnál 4Hz-el villog. Viszont azt nem tudom, hogy ha nem olvas semmit az olvasó gyűrű hibája miatt, akkor mi a visszajelzés. Nekem már kellett a puszta közepéről bevontattatnom egy márkaszervízbe (elrohadt a váltórudazat). Mondjuk nem kellett sokat bajlódniuk vele, meg öreg autó kedvezmény, szóval korrektek voltak. Meglepően olcsó volt. A fuvar sokkal jobban fájt, meg az, hogy a Sárga Angyalon kívül senki sem akart dolgozni a környező városokba. Az ECU/UCH cserét bárhogy is nézzük, nem fogod olcsón megúszni. Bontottan is kb féláron van, legalábbis az UCH.
Nem tudom mi ütött bele. Megvigyázott kevés km-es példány. A szivem csücske és így hálálja meg Igen a holyamatosan világító immo led sajnos nagyobb hibára utal. Kb. mibe kerül ECU/UCH csere szervízben? Ma megcserélem az UCH-t. Mielőtt szervízbe viszem próbálnék alternatív megoldást találni. Nem sajnálom a pénzt rá.
A hozzászólás módosítva: Júl 25, 2020
Nekem csak az UCH-val volt bajom. Azt használtan olyan 25eFt környékén lehet találni. Csere egyszerű, fapados módszerrel még a kulcsokat sem kell újratanítani, csak a 8 lábú EEPROM-t kell megcserélni a két panel között. Egyszer megnéztem, újonnan 45-55eFt volt, de ezeket mind teljesen fel kell programozni CLIP-el. A többiről nincs információm.
Típus hiba az UCH probléma, meg a hátsó lámpa beázásából következő testzárlat. A hozzászólás módosítva: Júl 25, 2020
Megcseréltem. A másik autó UCH-val és a saját kulccsával villog az immo led. A saját kulccsával és a hozzáővaló kulcselektronikával folyamatosan világít az immo led.
Oké.
Nem tudom összerakni a képet. Ha a másik autó UCH-val villog. A két kulcsban pedig megcseréled az elektronikát és elindítható a járgány, akkor UCH hiba. Ha nem cseréled ki az UCH-t és a kulcsban is marad minden a régi helyén, csak az olvasó elektronikát cseréled át és megjavul, akkor az olvasógyűrűvel van baj.
Masik auto UCH + saját kulcs : immo led villog, autó nem indul. Másik auto UCH + sajátkukcs másik autókulcs elektronikával : immo led folyamatosan világít, autó ugyanúgy nem indul! Ma megnézem hány ponton kell lennie ECU csatlakozón testnek és melyik ponton kell kapjon tápot meg gyujtást. Ebből szervíz lesz szerintem
Nem lehet, hogy a távirányítóban a panelre forrasztott IMMO ferrit antenna szívat?
cserés UCH val meg a sajátkulcs + cserélt elektronikával villog. Ebben az esetben meg kéne mondani az immonak hogy új kulcselektronikája van. Ezt elméletileg lehet bypassal trükközni. De ha megkerülöm a kulcsolvasást akkor sem indul.
Nos, szerintem UCH probléma lesz.
Lementem a kocsihoz kipróbáltam. Ha nem látja a kulcsot, akkor gyorsan villog. Ha minden OK, akkor világít egy darabig, majd kialszik. Idézet: Elvileg ettől még a motorvezérlő tudja, hogy nem az az UCH van rajta. Anno én az EEPROM-ot cseréltem át a két UCH között, valószínű ezért nem jelentkezett ez a probléma nálam. „De ha megkerülöm a kulcsolvasást akkor sem indul.”
Igazad van, hisz ECU is UCH is kódolt. És szinte 100% hogy UCH. Az összes vezetéken végigmentünk rajz alaján. Mint kiderült az ECU ba az UCH ból megy két vezeték ( multiplexer) Az egyik CAN LOW a másik CAN HIGH Ha lenne kommunikáció akkor mindkét vezetéken ráadott gyujtásnál 2,7 V körüli értéknek kellene lenni. Sajnos csak (idle) feszt mértünk 2,45 V-ot. Immo rezgőkörben valami behalt UCH modulon belül. Irány a szervíz. Mindenesetre köszönöm a segítséget!
Üdv,
Van valaki köztetek aki ismeri a 2-es benzines megane elektronikáját? Konkrétan azt szeretném tudni, hogy mi szól bele a motormenedzsment részéről a klímavezérlésbe? Digitklímás. A hiba, hogy nem indul a kompresszor. Hibajelzés nincs, diagnosztika hibát nem mutat, gáznyomás rendben. Köszönöm A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2020
|
Bejelentkezés
Hirdetés |