Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
PayPal számlámhoz nem tudom hozzáadni a OTP-s számlaszámomat! A kétszeres biztonsági "mókák" miatt ezt újra meg kéne tennem. De nem fogadja el a szokásos xxxxxxxx-xxxxxxxx formátumot, de kötőjel nélkül sem...mi a baj?
Köszönöm.
Nem lehet, hogy az utolsó csoport "00000000" hiányzik neki?
Nálam - más banknál, más tranzakciónál - volt ilyen gond. Beírtam, és elfogadta. Addig nem.
Köszönöm....lehetséges. Úgy még nem próbáltam beírni (de hamarosan megpróbálom a sok nullákkal a végén).
Nem nyert...a nullák nem segítettek. A bank nevét is megpróbáltam többféleképpen beírni.
Öt éve nincs PayPal számlám, de úgy rémlik, kártyaszámot használ.
Én meg kártya nélkül, csak bankszámlával használom évek óta....
Mindkettőnknek igaza van. Ez az igazi kompromisszum.
Esetleg IBAN számmal? https://www.otpbank.hu/portal/hu/IBAN
Nekem mostanában nem akarják kiküldeni egyes csomagjaimat az ebayről:
Nov 24, 2020 2:47pm Tracking number provided Dec 9, 2020 5:00pm Hungary, Arrived at destination country airport Estimated delivery Dec 30, 2020 - Feb 22, 2021 Azaz December 9 óta itt van az országban és ülnek rajta, ma van 2021-02-08
Kérdezz: Email a Posta ügyfélszolgálatnak a ragszámmal.
Homeoffice-ben dolgoznak, az enyém is üldögél valahol már kettő is. Lehet várják az új vámszabályokat.
Mikortól lesznek új vámszabályok? Volt ami megjött szerencsére az értékesebb rendelések.
Közben kiderült, hogy nem kell a bankszámlát csatolni! Tévúton jártam ez ügyben.
Nemes egyszerűséggel pénzt lehet utalni a bankszámláról a PayPal egyenlegre. Eddig is évek óta így töltöttem fel a PayPalomat. Bejelentkezés után megjelennek a "popup"-ban az adatok, hogy hova. Másnapra rajta lesz az utalt összeg...
Ha itthon nem tudnak róla, nem biztos, hogy valóban az országban van.
Időben jelezni kéne a kereskedőnek a helyzetet és visszakérni a pénzt.
Tudnak róla:
Dec 11, 2020 4:56pm Hungary, Arrived at destination country airport Estimated delivery Step 4 - Upcoming - Estimated delivery Mon, Feb 15Mon, Feb 15 2021.02.19 és még nem jött meg, erről nem az eladó tehet.
Ahol az üzenetet kaptad, ott valami alapján kerestél rá. Gondolom ez egy nyomkövetési azonosító. Azt használva sok helyen lehet követni a küldeményt. Sőt nem csak lehet, hanem nagyon is célszerű, mert pl. elakadhat a vámeljárás alá vonásnál is, és ameddig nem küldöd meg az iratokat addig onnan nem mozdul sehová (pontosabban valamennyi idő után visszairányítják a feladónak).
Az enyém megjött, az csak 1 hónapot üldögélt
Nekem majd 2hetet ült rajta a királyiposta , igaz hogy kétnapon keresztül hivogattam( naponta többször is) a posta illetékest.
Sürün emlegetve a posta felügyeleti szervet . Hiába no csak attól sz@rnak be ha egymásnak uszitjuk őket. Volt esetem a helyi postán , ahol vagy 10en zizegtek az ablakok mögött , de csak 1 volt nyitva , elővettem egy nápolyit és úgy forgattam mintha mobil lenne kamerával , kicsit feltünően. A biztiőr bekisért a főnökhöz , neki mondtam hogy nekik akarok segíteni , mert úgy tudom a polgármester szét akar csapni köztük , itt meg tisztán látszik hogy ki dolgozik ... Mondta hogy ő nem látja a dolgozókat. Válaszoltam hogy már régtől feltalálták az átlátszó falat , úgy nevezik hogy ablak... Megegyeztünk hogy letörlöm a nápolyiról a felvételt ...
Szerintem összemosódik a Posta, és a NAV tevékenysége, illetve az arra elment idő. A nyomkövetésben egy ideje nem szerepel a vámkezelés ideje.
Nyomkövetésből meg a dhl ugyfélszolgálatától kiderült mikor adták át a postának.
Utána még a posta illetékese sem találta, nem volt semmi más kezelés.
Mindenesetre eljátszom a gondolattal , hogy ha legközelebb valami csomagom jönne , előtte felhívom a reklamációs vonalat ( bejelentem).
Sajna nem kikerülhetőek , mi mást lehetne csinálni . A hozzászólás módosítva: Feb 20, 2021
A probléma abból adódik, hogy nem követik nyomon azokat a küldeményeket, amiket elvileg nyomkövetéssel adnak fel. A posta honlapján remekül leírják milyen formátumú küldeményeket hajlandóak követni. Egyszerűen nevetséges, hogy a mai világban nem hajlandóak egy vonalkódpittyentést rászánni arra, hogy bekerüljön a nyomorult rendszerükbe egy adott csomag. Párszor megreklamáltam már ezt, de tojnak rá, nekik nem érdekük, hogy az ügyfél pontos tájékoztatást kapjon. A sablonlevelük (legalábbis többször is hasonló tartalommal jött vissza a válasz) így néz ki:
Idézet: „Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat. Elektronikus nyilvántartásunk alapján a megadott azonosítószámú küldeményről nem rendelkezünk információval, mivel az nem postai azonosító. A postai szabvány azonosítószámok első két betűjele: • postacsomag esetén: CA-CZ tartomány • könyvelt levélpostai küldemény esetén: RA-RZ tartomány • EMS gyorsposta küldemény esetén: EA-EZ tartomány ezt követi 9 számjegy, majd a végén ismét két betűjel, mely a feladó országot azonosítja. Amennyiben a feladáskor a küldemény nem kapott a fenti szerkezetű postai azonosítót, úgy a Magyar Posta nyilvántartásba vétel nélkül kezeli és az életútjáról sem rendelkezik információval. Az "UA-UZ + 9 számjegy + 2 betűs országkód" ugyan ISO szabványnak megfelelő azonosító, azonban kizárólag a küldemény tartalmának megkülönböztetésére szolgál. Az ilyen azonosítóval rendelkező küldemények áru tartalmúak, a belföldi hálózatban kezelésük nem könyvelt küldeményként történik, a nemzetközi előírásoknak megfelelően. Ezen levélpostai küldeményeket a postaigazgatások a feladást követően a szállítás során nem veszik nyilvántartásba. A küldemény esetleges megérkezéséről javasoljuk a helyi kézbesítő postán érdeklődjön. A témával kapcsolatban a honlapunkon található tájékoztatás a következő linken: https://posta.hu/tudta-e_on_azonosito_20181116 Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítettünk Önnek. ” Egy másik levél, ami ugyan olyan semmitmondó volt: Idézet: „Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat. Elektronikus nyilvántartásunk alapján a megküldött azonosítószámú küldeményről nem rendelkezünk információval. Az elküldött azonosítószám nem postai azonosítószám. A postai azonosítószámok első két betűjele - postacsomag esetén: CA-CZ tartomány, - könyvelt levélpostai küldemény esetén: RA-RZ tartomány, - EMS gyorsposta küldemény esetén: EA-EZ tartomány, ezt követi 9 számjegy, majd a végén ismét két betűjel (mely a feladó országot azonosítja). Amennyiben a feladáskor a küldemény nem kapott a fenti szerkezetű postai azonosítót, úgy a Magyar Posta kezelésébe érkezést követően nyilvántartás nélkül kezeljük. (A név- és címadatokról nem vezetünk nyilvántartást.) Ezért a megérkezéséről és a jelenlegi státuszáról nem rendelkezünk információval. A küldemény esetleges megérkezéséről a helyi kézbesítő postán javasoljuk érdeklődni. Bízunk benne, hogy válaszunkat megértéssel fogadja. ”
Rendelt valaki innen mostanában? Bővebben: EV Components
Akkumulátort rendeltem paypal-on keresztü fizettem,l de még válasz sem érkezett, sem tracking number nincsen.
A számodra semmit mondó levél végén azért van egy link, ami el is árulja miért is nem tudnak nyomkövetni minden azonosítót:
Idézet: „ Ha a Távol-Keletről rendelt termék szállítása ingyenes, akkor a kapott azonosító szám szinte biztosan nem alkalmas postai nyomkövetésre. A kínai webáruházak ugyanis zsákokba rakják ezeket a küldeményeket (egy zsákban 30-50 vagy akár 100 küldemény is lehet) és a zsák kap egy szállítási azonosítót: ezt a számot kapja meg minden ügyfél, akinek a küldeménye feltételezhetően a zsákban van. Az azonosító a küldeményeket tartalmazó zsákok szállításának és kezelésének lépéseiről ad információt általában Európáig, és nem minden esetben a célországig. Azaz a termék még csak Európába érkezett meg, amikor az azonosító már a célországi beérkezést mutatja.” És arra is magyarázat, hogy ha mondjuk az ali ír neked, hogy a csomagod már a célországban van, az még csak azt jelenti, hogy Európába érkezett meg, és nem feltétlen a magyar posta ül rajta.
Igen, ez a "magyarázat" azokra a csomagokra igaz, amik zsákolva valami S001210201210 akármi számmal érkeznek. Ezek valóban nyomkövetés nélküli csomagok. Azonban, amikor olyan csomagot reklamálsz meg, amire külön fizeted a postaköltséget, s a rajta lévő azonosító is megfelel a szabványnak, akkor is ezt a semmitmondó dumát küldik vissza.
Zsákos csomagot még nem reklamáltam meg náluk, mert azt tudom, hogy nem fogják nyomon követni. Az ISO szabványnak megfelelő csomagkövetési számokat se hajlandóak nyomon követni, s ott egyedi azonosító van a csomagon, nem a zsákszám van ráírva! Aztán meg külön slusszpoén, hogy az ilyen küldemény átvételét "aláíratja" veled a postás, mert neki könyvelt és nyomkövetett csomagként szerepel a listáján! De hiába szerepel úgy, a posta akkor is azt mondja rá, hogy nem az. Simán egymásnak ellentmondanak.
Tudsz mondani konkrét számokat, hogy lássuk mivel is van gond?
Hogyne:
LT492594900NL (ez megérkezett, de idehaza nem követett csomag) UG769682585BE (ezt másnak vihették ki, idehaza nem követett csomag) Ezek holland és belga postás csomagok, az ISO szabványnak megfelelő követési számmal, amit a posta kategórikusan közölt, hogy nem követik. S, hogy mivel van a gond? A posta hozzáállásával - ha meglátja, hogy nem az általa elvárt három kategória egyikébe esik a követési szám, akkor azonnal küldi a szabványlevelét, hogy felejtsd is el a kérdezősködést, mert ők aztán nem követik. A rendszerben (posta.hu nyomkövetés) meg úgy szerepel, mintha kivitték volna - ki is vitték, csak máshova; nálunk rendszeresen keverik a házszámokat és az utcát a közzel. |
Bejelentkezés
Hirdetés |