Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
A Csepel lesz. Nekem is jobban tetszik a kartergaz miatt, meg hogy nem dől belőle az olaj.
A másik eladó lesz, mennyit kérjek érte? (IFA)
Állapot függő!
Így innen ezt én nem tudom eldönteni! De én 12ezerért vettem egy komplettet, motorral tartállyal, indítórelével működésképesen. Máig ezt nyúzom! Zilek úgy készülnek mint a Luca széke, csak nem hónapokban, hanem években!
Láttad a zilem, az is egy évig állt mielőtt össze*sztam
Azt vettem észre hogy a felső holtponton a dugattyú nem mindig meg fel teljesen. Van itt egy kicsi abac, leégett motorral, nemtudom hogy megéri-e vele foglalkozni. Abban kb1 miliméter hézag van a dugó és a hengerfej kozott. Én sokak találom, lehet h koszorultetek belőle. Amúgy szerintem sokkal jobb ebből a szempontból a vékonyabb henger, hosszabb járású dugóval. Az IFA nagyon nagy atmerot használ. A hozzászólás módosítva: Ápr 12, 2021
Megvan a tartályom!!!
Már csak egy normális kompresszor kell rá ami megnyomja a vezérelt mérőről.
Ugyan mennyi volt? De mire ezt feltöltöd...
Én egyébként nem vagyok nagy tartály hívő! Ez csak akkor jó ha ritkán, rövid időre, nagy a levegő elvétel. Illetve ha akkora a kompi szállítása, hogy pár perc alatt felfújja! Bár ekkora méretben általában már teljesítmény szabályzott a a sűrítő!
90e Ft volt.
Egy kis kompresszor lesz az aknába, aminek lesz ideje felfújni, 10 barra. Lesz egy nagyobb teljesítményű, ami 9 báron kapcsol be. Homokfújni fogom használni.
Láttál már műnyagból hajtókart? Én sem.
Makita 18v konpresszora. Arra vettem hogy az építkezésre ne kelljen magammal vinni a nagy tartalyos kompit, slaggal kábellal vesződve, ha néhány furatot kell portalanítani a vegyi dübelhez.(Menetesszár ragasztó) Ha elég vékony lyukat fúrnék a fújócső végére, talán még működhetne is. Nem tudom hogy mennyi értelme van foglalkozni vele, ha ilyen hitványul rakták össze a belsejét. De hát mit vár az ember 23 ezer forintért... Akku nélkül! Dmp180
Ez a márka sem a régi... Vettem akkus fúrót, 10.8V os igaz, de újkorában két három lukat böktem hatos fúróval 0.8 as lemezbe és a tokmány azóta millimétereket kottyan, mérni nem mértem de másfél kettő megvan. Jó, működik, teszi a dolgát, de engem ez azért kicsit zavar. Haveré 18V os, sok éves, volt már gyilkolva is de most sem kottyan ekkorát.
Makitában nagyon nem mindegy melyik szériát veszi az ember!
A komoly cuccaiknak megvan az ára, a gagyiknak nincs, de azok annyit sem érnek! Azt a hajtókart én is műanyagból gyártanám! Ekkora méretben csak egy jó poént lehet gyártani, nem kompresszort!
Azért a mai műanyagoktól nem kell ám megijedni!
Biztos működne addig az öt percig amíg felmelegszik. Kép.
Amire kitalaltak, hogy kereketfújjon, arra biztos jó lenne. Nálam azért ez nem bírná sokáig. Egyedül a csatlakozója tetszik.kép. Ezt visszaküldöm, És ez lesz helyette: Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2021
Melyik legyen a következő áldozat?
Metabo: 60-45l/perc Bővebben: Link AEG:30l/perc Bővebben: Link Ryobi:??l/perc de berendelem mert az a legolcsóbb, legfeljebb visszakuldom(gyanítom regota nem frissitették az árat) Bővebben: Link
Ez csak 40k volt, végülis....
Szia!
Vésőgépekben évtizedek óta műanyag. És nem a kínaiban csak... Hiltiben, kék boschban is... Ipari, nyúzható gépekben is. Nem az a gyenge pont, hidd el.
Magasnyomású, de kicsi tartály felfújva 10-16 bárra (hűtőgép komp.)?? Venturi fúvókával még a szállított levegőt is meg lehet többszörözni! Pár furathoz elég.
A venturi jó ötlet!köszönöm!
Most a ryobit rendeltem meg, 50-ért. A Makita 23 volt, de visszakuldom. Az én gépeim is műanyagból vannak; de az aluházas gépek tartósabbak szerintem. Illetve ha egyben gyártasz le egy dugattyut egy hajtókarral egybeöntve, műanyagból, valószínűleg gumigyűrűvel, azt hogyan vezeted el a keletkezett hőt? A kínai ilyen típusú kompresszorok nem véletlen mennek tönkre. Vesogepben hol van kompresszor
Hajtókart említett, nem kompresszort!
Van bennük légdugattyú, amely az ütéseket intézi...
Vésőgépben? Az ütőműnél. Konkrétan ugyan úgy dugattyús kompresszor, csak nincs szelep. Sűrít. A sűrített levegő egy kis üllőt lökdös, sűrítésnél előre löki, szívásnál hátra rántja, az ütközik a tokmány végével, rajta keresztül a fúróval/vésővel.
Köszi nem tudtam hogy működik.
Szia! Én egy ilyennel fújkálom ha kell a kerekeket. Azzal kezdtem, hogy szétszedtem és a gyenge pontokat kiiktattam, megerősítettem a szelepeket és a dugót megkentem vazelinnel. Ebben a nagy fogaskerék a műanyag a többi része fém és elég jól bírja a gyűrődést. Az általad linkelt komprikkal biztosan nem veheti fel a versenyt de amit említettél műveletet arra megfelelne. Egy öt literes söröshordót lehetne vele feltölteni és onnan használni a levegőt nagyobb nyomáson de persze ezt össze kell barkácsolni.
Ez 18voltots. Nem lehet hogy a tied 10.8? Már nem akarok barkacsolni, pláne ilyen drágán nem. Mert oké hogy 23e, de az alkatrészek fele kuka, meg rengeteg minden kell hozzá, és akkor is csak 5 perc üzem a hivatalos, amit ha túlléptek, mehet a kukába mert a garancia ugrott. Megrendeltem a riobit, rendelek hozzá egy akkumlátor átalakítót Kínából, és máris kész a történet.
Sziasztok!
Szeretnék építeni egy kompresszort és ehhez szeretnék némi tanácsot kérni. Autó motorból érdeme-e csinálni? (Lehetőségem van fillérekért venni egy 1.6 meriva motort). Vagy inkább keressek teherautó kompresszort? (Hobbi célból homokfújni meg festékszórni is szeretnék vele ezért 3-4 henger kellene)
Van 3 fázisod legalább 3x25 A-rel?
Autó motorból csak jól felszerelt marós-esztergályos lásson neki kompresszort építeni.
És nem ártana, hozzá dízel motor, mert a benzines, jóesetben tud 10-11-bar-t.
Igen van 3x25A. Mit kellene esztergálni rajta? Bár igaz, hogy lenne egy felesleges ütem (kettő, a sűrítés meg a gyújtás helyett csak üresen tenne egy fordulatot a főtengely mielőtt kipufogna)
Azért gondoltam, hogy a benzines is jó lehet, mert normál esetben kell, hogy legyen benne 16-18 bar nyomás, ez alatt nevezhető kopottnak a motor.
Szerintem az eredeti hengerfej helyett egy teljesen új kell rugós szelepekkel, hogy jó legyen a hatásfoka. Ez komoly munka...
Én úgy csinálnám, hogy a kipu szelepekről kivenném a himbákat, vagy hydrotőkéket, a porlasztók, vagy benzinesnél a gyertya helyére gyártanék nyomó oldali szelepeket, vagy a kipufogó szelepek, helyére lehetne bemarni a csonka 200 szelepeit pl.
Ha nem veszed meg egy gyári kompresszor menetes szelepfedeleit, akkor azt biztosan. De készítheted csavarokkal rögzíthető szelepfedelekkel is.
Szívó és fújó szelepeket mindenképpen másikat kell alkotni hozzá, így nem lesz felesleges ütem. De ha ügyes esztergályos vagy, készíthetsz hozzá új vezérműtengelyeket is. De a hatékonyság nem fogja elérni az új hengerfejjel és szelepekkel elérhetőt. A padláson még megvan az a kompresszorom, amit kétütemű mopedmotorból alkottam. Olyan is. |
Bejelentkezés
Hirdetés |