Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Túlméretet külön kell kérni!! Megmondják mekkorát tudnak hozni.
Az enyémbe most 60,4 mm ment.. A dugógyártás nem biztos hogy rentábilis lesz. De ekkora fúrásnál sok kopásálló réteg már nem marad... A hozzászólás módosítva: Máj 17, 2021
Honnan lehet rendelni 60.4 dugattyut? Tudnál nekem szerezni?
Mégiscsak megvettem. Lemértem sublerrel 12mm a falvastagság. 5en 4 óra alatt hoztuk fel egy mélygarázsból és raktuk fel a futóra. A másik oldalon is van 2 kiállása. Most már csak egy kompresszort kell építeni mert a parkside el lenne vele egy darabig mire teleszuszogná.
A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2021
Mi a véleményetek ezekről a motorokról? Mennyire megbízhatóak?
???
Oszt ezeket ugyan ki gyártja? A kínai, de a Siemens is, kb kakit sem ér! SEW, Nord, Lammers, Leroy-Somer, nem rosszak!
A szerszámx-es aminek aluból van a tekercse?
Egyszer próbáltam egy 1,5KW-os helyére egy "3,3KW" -os verzióját, hát jó ha 1KW-ot letudott adni pár percig majd leégett.....
Elvileg a piros rézzel van tekerve, te melyiket probaltad?
Milyen motort vegyek ami nem 50 ezer, és tudja a 2.2-3 kW-ot?
Használtat!
Újba nem kapsz ennyiért használhatót, csak olyat ami a szemétben fog kikötni!
3kW-os moci már 13ampert fog fölvenni induláskor 230-ról ami azért nem kevéske.
Kompresszornál azért nem árt ha a motor nincs a határon terhelve mert az lessz amibe mi is beleszaladtunk hogy terhelés alatt nem akar elindulni és leégés lessz belőle. Nagy teljesítményű kompresszornál célszerű "380v-ra" készült motort használni ha van rá lehetőség azok bírják a terhelést. A 230-ra készült motorokat nagyon könnyű megfolytani . Baromi nagy folytás lehet esetleg két 13-as ékszíj a tárcsákon a kompresszor összekötésén akár. Azt már átforgatni is indulásból erő kell hozzá. Javaslom átgondolni hogy milyen kompresszorfejet mekkora terheléssel(bar/tartály) akarunk és hogy hová / mire akarjuk használni. Mindezek tudatában lehet tervezni egy megbízhatóan üzemelő kompresszort az adott feladatnak megfelelőre.
Használt nincs, ha lenne vettem volna. 80 ezerért lenne, de annyiért nem akarok venni. Annyiért már inkább at tekercselem az ipari hulladék motorokat.
A 13amper teljessen vállalható. Ez egy amolyan mozgatható nagyobb teljesítményű kompresszor lenne. Egy csepelt szeretnék vele hajtani, nagyobb fordulaton, 80 literes tartályjal. 3 fázis nincs mindenhol, ahogy nálam sem. Ezer muszály 230 motor.
Idézet: „Annyiért már inkább at tekercselem az ipari hulladék motorokat.” Az a baj, hogy ezekben a vas is kevés! Másrészt tudod te mennyibe kerül egy tekercseltetés? Kb 30ezer!! Szerintem ezt a zsét most tedd a rászánt összeg mellé és akkor nem lesz gondod! Olyan meg nincs hogy hogy nincs! Csak rossz helyen keresed!
Segítséget kérnék, hátha van ötlete valakinek! (kosárban kapott készülék összerakása)
Karcher nagynyomású mosó (indító kondenzátoros) motorját kellene bekötnöm, 4 db vezetéke van (fekete, piros és 2db kék). 230V "N" ágát fixen rákötve a fekete vezetékre és az "L"ágat a többi vezetéken próbálva : pirosnál lassú fordulatszámot, a kék vezetékeknél külön-külön próbálva nagyobb fordulatszámmal pörög a motor (természetesen kézzel bepörgetve, indítva). A készülék típusa K 7.20.
Ezt megérné megtekercseltetni?
Abac kompresszor, nem ázott el, de a motor le van égve. Burkolata sincs, ventilátor se. Ezért is éghetett le. Van rendes kiskompresszorom, ettől jobb, úgyhogy max tartalék lenne.
Másik kérdés:
A rába az jó kompresszor? Mennyit ér állapottól függően?
Szia! Nekem 2 hengeres csepelt hajt egy gyári 230-as 2200W-os 2800/min motor. Áfa nélkül volt 43-e Ft kb 2 éve. A fordulat kb negyedelve van 7-800-at forog a komresszor, így 12bar ig próbáltam, el bírja indítani! 400voltosból áttekert motorral ne is próbálkozz, ha kb ennyi fordulaton akarod járatni! Nekem 3db újonnan áttekert motor van polcon, induláskor a 25-ös kismegszakítót csapkodták lefelé úgy is, hogy a kompresszor 500/min-en volt járatva. 10-ből egyszer-kétszer elindítani sem bírták, pedig 2,2 Kw-ra voltak szintén tekerve! Ezzel a motorral soha nem volt probléma az előbbiekhez használt hőkioldót vissza kellett állítani alapra, de még sosem oldott le télen sem. Itt egy link az enyém is ilyen, de még kék színű: (https://agisys.hu/egyfazisu-motor) Tuti ez is kínai "made in prc" van ráírva az enyémre. Van még egy a családban az 230/ 1500W / 2800-as azon még made in italy szerepel. Azzal próbáltam először a kéthengeres csepelt, simán vitte, de hosszabb távon melegedett, ezért lett a 2.2-es. ezzel hibátlan. (De ez nem az amit 15-30 között árulnak a jófogáson!) Megéri a jelenlegi 50+fát, mert rengeteg cumitól kíméled meg magad!!
A hozzászólás módosítva: Máj 25, 2021
Ez a tartály már csereérett?Bővebben: Link
Ma vettem észre hogy ereszt a kis aranyos.
Áááá!
Csak egy bomba, ha még fel tudod fújni!
Holnap kész az új!
25 helyett 70 liter.
Megjött a Ryobi!
Nem tudom ki írta, de igaza volt. Ebben a méretben csak egy jó poént lehet gyártani, nem kompresszort. Játék az egész, de már már használható is lenne. Kellene hozzá egy levegő takarekos fujopisztoly, a nyomás csökkentőt levenni 5 barra, és úgy már egy fokkal jobb. Én eredetileg a betonba fúrt furatokat szerettem volna portalanitani, a kémiai dubelnek. Kb 10 perc alatt le tudom meríteni a Makita 5ah akkut. Ami szerintem jobb lenne az a metabo, ami bldc motoros, és dupla akkus. Az mindjárt 4xannyi levegőt nyom mint ez. Rá kellett jönnöm hogy nekem nem ér meg ennyi pénzt ez a kényelmi funkció, hogy ne kelljen vezetékezni. Az akkus flexxel nagyon meg vagyok elégedve, lassabb csiszolni, de a vezetek hiánya kárpótol, és összességében gyorsabb így dolgozni.
Jelen!!
Sziasztok!
Tanácsot kérnék használt TK200 sűrítő vásárlásához. Ennek milyen buktatói lehetnek? Pl.: lehet, hogy utolsó túlméretre van fúrva a henger? Vagy léghűtéses módban használták vízhűtés helyett és megsült benne valami (pl.: szelepek)? Kézzel való átforgatással ki lehet szűrni bármilyen hibát? Mire lehet/érdemes figyelni a vásárlásnál? További kérdések a típussal kapcsolatban: A Csonka katalógus szerint 2200-as fordulaton 3,2kW felvett teljesítmény mellett 380 liter/perc a légszállítás. (Ez a 678 liter/perc beszívott levegő mellett 56%-os hatásfokot jelent.) A fordulatszám és a légszállítás ugye egyenesen arányos? Tehát a kb. 1000-es fordulaton használt TK200 kb. 173 liter/perc légszállítással üzemel? És ekkor a felvett teljesítmény is arányosan kb. 1,5kW? Lehet az oldalára döntve szállítani ilyen sűrítőt? Az olaj nem folyik ki belőle, illetve nem folyik a hengerbe a dugattyú gyűrűk mellett? Köszi!
Idézet: „Tanácsot kérnék használt TK200 sűrítő vásárlásához.” Jó olcsón vedd, hogy férjen bele gazdaságilag egy teljes felújítás! Kicsi a valószívültsége,hogy az utolsó méreten lenne. Úgy szállítod ahogy akarod! De tedd jól záródó zacskóba! Úgyis szétszeded tök mind1 mi hova folyik, de le is engedheted belőle az olajat. A szívott, meg a szállított mennyiségek sok dologtól függenek! Ezek: térfogat, fordulat, használt nyomás, volumetrikus hatásfok (arány). Elég gyorsan el lehet oda jutni hogy a sűrítő már nem szállít, hiába forog! A felvett teljesítmény megint sok dologtól függ: térfogat, fordulat, végnyomás De a kívánt teljesítmény még 1 fordulat alatt sem egyforma! Itt még játszik a lendítő tömeg is. Effektív teljesítményt kell számolni.
Kész!
Klassz lett, gratulálok!
Hosszú idő után kész lett. Meg vagyok vele elégedve 3 fázisról működik 960 fordulaton 1kw os motor 1-1 hajtásal. Hűtés jól teszi a dolgát és kell is rá nélküle huzamosabb ideig nem lehetne használni. A víz keverését egy mosógép szivatyúval oldottam meg ami bevált nem melegszik nagyon hosszas használat mellett a radiátor egy fűtés radiátor hátánál egy ventilátorral. Az 50 literes pb palackot 2:45 alatt nyomja fel 8 bára.
Jól néz ki, a hengerfej csavarok jól mutatnak. Motor nem melegszik?
A bordásszíj bevált? Nem vándorol le a kerékről?
A motor simán bírja semmi melegedés nélkül. A bordás szíj nagyon jól bevált igaz kellet vele játszani mire sikerült jól beállítani de jó lett. Maga az autómata feszítő görgő pereme fogja így szépen középen fut.
Beszéltem egy kompresszor felújítóval. A csepelhez nincs alkatrész, a zilhezsem. A tk200 hoz van alkatrész. Ha azt nézem hogy 20000 egy felújító készlet a zilhez, akkor tényleg rá lehet fogni hogy nincs, mert ilyen alkatrész ár melett nem lehet gazdaságosan felújítást vallalni.
A tk200at 30.000 Ft-ért újítják fel, ahhoz minden alkatrész van.
Idézet: „A csepelhez nincs alkatrész, a zilhezsem” Szerintem van! Itt mondjuk csak darabokban: dugó T-150, ZIL kompresszor javítókészlet Itt egy komplett szett Idézet: „20000 egy felújító készlet a zilhez” Mennyi legyen 2 dugó, hozzá gyűrűk, szimering, szelepek, tömítések?
Így nem éri meg felújítani. Mennyi legyen? 10.000. Egy komplett szett.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |