Fórum témák
» Több friss téma |
Az érintkezők kivehetőek, van egy kis fül rajtuk, azt kell kimozdítani a műanyag ház ellenrészénél. Aztán ráforrasztasz egy új vezetéket és kész.
De még mindig nem derült ki, hogy innen mennek valahova a vezetékek? Van gyári erősítő benne és az hajtaná a többi hangszórót?
A csatit azt értem..
Ott tartok, magyarul sehol..,még azt sem sikerült behatárolnom hogy ez egy DELTA CC vagy DELTA CC BOSE hangrendszerrel szerelt autó.., messze nem ugyanaznak olvastam.... Bose- nél allitolag csak a rádiotelefon hangszoŕoja van direkt a rádioból meghajtva..,minden hangszoró egy BOSE aktiv rendszerrõl megy stb..,egyébbként ebben az autóban van eredeti rádiótelefon. Ha nem Bose akkor pl Nokia is lehet..,akkor elsőajtóban lévö hangszorók direkt a rádióról., hatsó ajtók es kalaptartó hangszórók aktiv rendszer, es erösitőröl mennek.., vagy erősitökröl (??) mennek.., ki tudja hol van....
1. Az hogy Nokia vagy Bose hangrendszer van ..,az hamar eldölt mikor az ajtókon lévő hangszórórácsán sasszemmel felfedeztük a "BOSE" szöveget....
2. Egy bontos SÁRGA Mini ISO vezetékes stekker cserével., és némi javitgatással sikerült a BAL-első hangszoró kivételével életre kelteni a rendszert....,A Bose erősitőt még nem leltük fel az autón .., csomagtartó baloldalán csak egy hatalmas telefonmodul van..,a rádion csak 2 Mini Iso van.., harmadik KÉK hiányzik., feltehetőleg mert gyárilag nincs benne CD váltó....,Nagyon elképzelhető ,hogy valahol tettek kisérletet ilyesmi utólagos beszerelésére, esetleg erősitő cserére(?)..,valami ilyesmi indokolhatja az eszméletlen mókolásokat., elsősorban a Sárga csati körül., de máshol is
Sziasztok!
Astra " J" gyári rádió átlettszerelve egy no name 2 DIN androidra.., a gyári boxban bent volt eredetileg a StartStopStart kapcsoló..., az uj fejegységben minden kapcsoló megvan ami az eredetiben megvolt ,kivéve az emlitetett STS kapcsolót!!! Ennek következtében egyáltalán nem lehet kikapcsolni , ezt a sokaknak nagyon nem tetsző funkciót. Létezik egy szimulátormodul ami automatizálja a kikapcsolást egy negativ impulzus beadásaval a gyári kapcsoló jelvezetékére, nálunk az eredeti kapcsoló nincs, igy nem tudjuk hogy a vezetékkötegben melyik szinü stb lehet ez a Jelvezeték!!!! Ebben tudnátok segiteni??? Köszi és üdv!
Hello!
20 éves opel zafira b rádió bekötését keresem, sajnos nem szabvány ISO, hanem saját gyári agymenés. köszi
Sziasztok! Kicseréltem az Astrában a gyaári Blaupunkt rádiós magnót, mert nagyon tompának éreztem a hangját (érdekelne, hogy ez lehet a kondik kiszáradásától vagy gyárilag ez ilyen vacak?)
Beraktam egy JVC-t, de ez nem tudja gyújtás nélkül a bekapcsolást, direktbe kötve meg véletlenül lerántja az aksit! Kitaláltam, hogy egy kis időzítő panelt berakok és az 15 percre összeköti a 12V-ot a gyújtás 12V-al. Öntartóba tettem, tehát ha ráadom a gyújtást akkor meghúz 15 percre és úgy is marad, ha leveszem a gyújtást. Minden tök jó is lenne, csak így meg nyitott ajtónál visít a csipogója, hogy benne maradt a kulcs. Van valami jó ötlet ennek a megoldására, hogy ne sípoljon? Valami dióda beépítéssel nem tudnám elérni, hogy csak a rádió kapjon mannát az autótól de visszafelé ne érezze úgy az autó, hogy gyújtáson maradt a kulcs?
Autós fejegység bekötési hiba lehetőségeSziasztok!Egy Fiat Puntóban (2003-as 1.2 benzines) van egy új bekötésű autórádió. A biztosítékot F39 (ha jól emlékszem) kivéve, a nyugalmi áram 10mA-re esik vissza. Ez a biztosíték többek között az autó rádió biztosítéka is egyben. Van egy F49 jelzésű biztosíték is, ami szintén az autórádió biztosítéka is. A gondom az, hogy ha aha az F39-et visszatesszük, akkor a nyugalmi áramfelvétel olyan 90-100mA-re nő meg, míg az F49 semmin nem változtat és a rádió sem kapcsol ki ha eltávolítjuk, és marad a 90mA körüli áramfelvétel. A kérdésem, hogy ha a két vezeték az autórádióban fix12V a memóriának és a 12V táp fel van cserélve az okozhat -e ilyet. Úgy gondolom, hogy igen. Másik kérdésem a csatolt képen látható fejegységgel kapcsolatos, az az lenne, hogy véletlenül nincs valakinek meg a csatlakozó kiosztása? Azt össze tudnám vetni a Puntó csatlakozójának kiosztásával, és meg lehetne jobban tippelni, hogy ez okozhatja a problémát, vagy sem. Elvileg mindegyik ISO csatlakozó, de lehet fel van cserélve gyárilag a kettő vezeték. Ezt nem tudom megmondani, mert nem bontom meg egyelőre a fejegységet, illetve az autó 10-12 napig nem lesz elérhető. A csatolt képeken látható a biztosítéktábla és a rádió, aminek nincs meg a leírása. Abban bízok, hátha valaki ráismer erre a rádiós fejegységre és tapasztalatait a bekötéssel kapcsolatban megosztja velem. Köszönöm! A hozzászólás módosítva: Okt 6, 2024
|
Bejelentkezés
Hirdetés |