Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió beszerelése
 
Témaindító: DEXA, idő: Aug 17, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   24 / 24
(#) Inhouse válasza Lezli46 hozzászólására (») Júl 24, 2022 / 1
 
Az érintkezők kivehetőek, van egy kis fül rajtuk, azt kell kimozdítani a műanyag ház ellenrészénél. Aztán ráforrasztasz egy új vezetéket és kész.
De még mindig nem derült ki, hogy innen mennek valahova a vezetékek? Van gyári erősítő benne és az hajtaná a többi hangszórót?
(#) Lezli46 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 24, 2022 /
 
A csatit azt értem..

Ott tartok, magyarul sehol..,még azt sem sikerült behatárolnom hogy ez egy DELTA CC vagy DELTA CC BOSE hangrendszerrel szerelt autó.., messze nem ugyanaznak olvastam....
Bose- nél allitolag csak a rádiotelefon hangszoŕoja van direkt a rádioból meghajtva..,minden hangszoró egy BOSE aktiv rendszerrõl megy stb..,egyébbként ebben az autóban van eredeti rádiótelefon.

Ha nem Bose akkor pl Nokia is lehet..,akkor elsőajtóban lévö hangszorók direkt a rádióról., hatsó ajtók es kalaptartó hangszórók aktiv rendszer, es erösitőröl mennek.., vagy erősitökröl (??) mennek.., ki tudja hol van....
(#) Lezli46 válasza Lezli46 hozzászólására (») Júl 25, 2022 /
 
1. Az hogy Nokia vagy Bose hangrendszer van ..,az hamar eldölt mikor az ajtókon lévő hangszórórácsán sasszemmel felfedeztük a "BOSE" szöveget....

2. Egy bontos SÁRGA Mini ISO vezetékes stekker cserével., és némi javitgatással sikerült a BAL-első hangszoró kivételével életre kelteni a rendszert....,A Bose erősitőt még nem leltük fel az autón .., csomagtartó baloldalán csak egy hatalmas telefonmodul van..,a rádion csak 2 Mini Iso van.., harmadik KÉK hiányzik., feltehetőleg mert gyárilag nincs benne CD váltó....,Nagyon elképzelhető ,hogy valahol tettek kisérletet ilyesmi utólagos beszerelésére, esetleg erősitő cserére(?)..,valami ilyesmi indokolhatja az eszméletlen mókolásokat., elsősorban a Sárga csati körül., de máshol is
(#) Lezli46 hozzászólása Aug 7, 2022 /
 
Sziasztok!

Astra " J" gyári rádió átlettszerelve egy no name 2 DIN androidra.., a gyári boxban bent volt eredetileg a StartStopStart kapcsoló..., az uj fejegységben minden kapcsoló megvan ami az eredetiben megvolt ,kivéve az emlitetett STS kapcsolót!!!
Ennek következtében egyáltalán nem lehet kikapcsolni , ezt a sokaknak nagyon nem tetsző funkciót.
Létezik egy szimulátormodul ami automatizálja a kikapcsolást egy negativ impulzus beadásaval a gyári kapcsoló jelvezetékére, nálunk az eredeti kapcsoló nincs, igy nem tudjuk hogy a vezetékkötegben melyik szinü stb lehet ez a Jelvezeték!!!! Ebben tudnátok segiteni???

Köszi és üdv!
(#) qvasz2 hozzászólása Máj 14, 2024 /
 
Hello!
20 éves opel zafira b rádió bekötését keresem, sajnos nem szabvány ISO, hanem saját gyári agymenés.
köszi
(#) Fidel hozzászólása Aug 7, 2024 /
 
Sziasztok! Kicseréltem az Astrában a gyaári Blaupunkt rádiós magnót, mert nagyon tompának éreztem a hangját (érdekelne, hogy ez lehet a kondik kiszáradásától vagy gyárilag ez ilyen vacak?)
Beraktam egy JVC-t, de ez nem tudja gyújtás nélkül a bekapcsolást, direktbe kötve meg véletlenül lerántja az aksit!
Kitaláltam, hogy egy kis időzítő panelt berakok és az 15 percre összeköti a 12V-ot a gyújtás 12V-al.
Öntartóba tettem, tehát ha ráadom a gyújtást akkor meghúz 15 percre és úgy is marad, ha leveszem a gyújtást.
Minden tök jó is lenne, csak így meg nyitott ajtónál visít a csipogója, hogy benne maradt a kulcs.
Van valami jó ötlet ennek a megoldására, hogy ne sípoljon?
Valami dióda beépítéssel nem tudnám elérni, hogy csak a rádió kapjon mannát az autótól de visszafelé ne érezze úgy az autó, hogy gyújtáson maradt a kulcs?
(#) KoblogPerGyok hozzászólása Okt 6, 2024 /
 

Autós fejegység bekötési hiba lehetősége

Sziasztok!

Egy Fiat Puntóban (2003-as 1.2 benzines) van egy új bekötésű autórádió. A biztosítékot F39 (ha jól emlékszem) kivéve, a nyugalmi áram 10mA-re esik vissza. Ez a biztosíték többek között az autó rádió biztosítéka is egyben. Van egy F49 jelzésű biztosíték is, ami szintén az autórádió biztosítéka is. A gondom az, hogy ha aha az F39-et visszatesszük, akkor a nyugalmi áramfelvétel olyan 90-100mA-re nő meg, míg az F49 semmin nem változtat és a rádió sem kapcsol ki ha eltávolítjuk, és marad a 90mA körüli áramfelvétel. A kérdésem, hogy ha a két vezeték az autórádióban fix12V a memóriának és a 12V táp fel van cserélve az okozhat -e ilyet. Úgy gondolom, hogy igen.
Másik kérdésem a csatolt képen látható fejegységgel kapcsolatos, az az lenne, hogy véletlenül nincs valakinek meg a csatlakozó kiosztása? Azt össze tudnám vetni a Puntó csatlakozójának kiosztásával, és meg lehetne jobban tippelni, hogy ez okozhatja a problémát, vagy sem. Elvileg mindegyik ISO csatlakozó, de lehet fel van cserélve gyárilag a kettő vezeték. Ezt nem tudom megmondani, mert nem bontom meg egyelőre a fejegységet, illetve az autó 10-12 napig nem lesz elérhető.

A csatolt képeken látható a biztosítéktábla és a rádió, aminek nincs meg a leírása. Abban bízok, hátha valaki ráismer erre a rádiós fejegységre és tapasztalatait a bekötéssel kapcsolatban megosztja velem.

Köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Okt 6, 2024
Következő: »»   24 / 24
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem