Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Minden, ami modell
Nitrometán , aztán a szétkopott motort cserélni. Milyen üzemanyagot használsz??
Az a vég, annál erősebbet ne használj. Én a 8.5 ccm ASP motorhoz 1 % nitrót használok , de megy mint a mérgezett egér.
Hát nekem az a baj hogy meg van már 2 hete de még mindig nem tudtam beállítani a motorját de már belefáradtam kezd elmenni tőle a kedvem
Szedd szét a porlasztót,de előtte mindent rajzolj le és ha lehet fényképezz. Vastagabb damil szállal pucold ki a járatokat .(van egész pici lyuk is )Az egészet mosd át nirohigitóval. Mártsd bele az üzemanyagba hogy be legyen olajozva.Van amikor a régi üzemanyagból bekocsonyásodott olaj kirakódik.Az üzi csőbe tegyél finomszűrőt. STB.
Hű, köszi a bő választ.
Vajon egy távcsihoz jó egy másik márkájú vevő, ami uazt a frekvenciát használja? (olcsóbb vevő+jobb távirányító) Egyébként először motort tennék bele, hogy száguldhassak egy kicsit, csak aztán jönne a távirányítás. Én is helizek, nekem ez az első ami most van, és coax-os. Fordultam egy hirtelent vele még ősszel, erre elvágták egymást a lapátok. Most pihen, de karácsonyra kap pár új garnitúrát. Az autózás azért olcsóbb, mert ritkábban tör össze bármit is az ember. Egyébként a driftesek 4keré mh-át úgy kell elképzelni, hogy 4 motorja van? vagy hogyan lehet mindet %-ra szabályozni? Azt a kanyarpontosítót kicsit ki tudod fejteni, mert elég furcsának hangzik. Nálunk az elekto****rd parkolójában tolták multkor úgy, hogy 3 benzines, és egy heli egymás ellen gyorsultak, meg forogtak-pörögtek.
Hát akkor ők igazán tudnak segiteni.beszélj velük segitsenek a motorodat beállitani,.
nagyobb majd később. nekem az építés is nagy móka, nem csak a játék.
Lehet hogy én ogre92nek akartam irni, de összekevertem a hozzászólást. Bocsi.
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni.Kellene nekem a világ legegyszerűbb, távirányítású autójának az építési rajza.Tudok szerezni hozzá mindent ami kell. A lényeg az, hogy egyszerű , és távirányítású legyen.
A drift elektronika : a helik giroszkópjához hasonló vagy is tök ugyan az-Szóval a vevő és a kormány szervó közé van kötve(a neve:piezoelektromos giroszkóp)Farolás közbenAz irányvaáltozásokat érzékelve hiper tempóban korrigálja az elfordulási szöget és autómatikusan kormányoz.Tehát te meg a girószkóp együtt kormányozzátok az autót.Te az irányt határozod meg a giro pedig az apró kormányzásokat veszi átt tőled,és ahogy kiérsz a kanyarból ismét magad vagy a kormánynál.Mert ez a kis bigyó csakis akkor dolgozik be neked ha rendellenes irány voltozás lép fel az autónál vagyis csuszik driftel.(A hajtás %-os kiosztása a kocsi tömeg középpontjátol függ,elöl vagy hátul nehezebb lessz mindíg az autó ezt ütik ki azzal a csellel hogy jobban toljon vagy huzzon az első ill. hátsó rész,ezeket a hajtás (A Hajtómotortól jövö bordásszij Ami hátra és előre viszi a hajtást a tengők felé ) elágazás után lehet megoldani
vagy éppen ott(bordszij kerekek elől és hátul kölömböznek meretre így ugyanannyit forognak de az erö közvetitésük majd jól külömbözik,ezzel játszani kell.Szóval vegyél egy rádiót tutit,pl futaba ,multiplex stb és.és akkor még gumikról kerékdőlésszögekről rugó gátló abba olaj de milyen mégnem is volt szó.Ja és a helibe ugyan ez a drift elktrka a farok rotor lapát bálásszögébe piszkál bele hogy ne pörögjön vagy az oldalszelek kompenzálását is öcselexi meg.Ha kellenek képek majd köldök,Ha videó kell Akkor youtube és oda meg rc drift,és onnan nem jössz elő soha,gyönyörüek nagyon
Sziasztok!
Van egy egyszerű modellem (tud előre menni és kanyarodni) meg van hozzá távirányító (2 csatornás). Azt szeretném megvalósítani, hogy a modellt számítógépről lehessen irányítani. Ebben kellene a segítségetek, hogy ezt hogyan tudnám a egyszerűen megoldani. Két dologra gondoltam: 1. Vagy a meglévő távirányítót szétszedem, és valamilyen módon rákötöm a pc-re. Talán ez a fapadosabb módszer. 2. Vagy ha lehet kapni pc-re köthető kis adót amin be tudom állítani a megfelelő frekvenciát (mint a távirányító), akkor azzal. Ez biztos egyszerűbb, csak nem tudom, hogy ilyen létezik-e és ha igen hol lehet beszerezni. Ha van ezeken kívül más megoldási lehetőség, akkor kíváncsi vagyok rá! Vagy szerintetek, hogy lehetne ezt megoldani?
ÉPPEN NEM VOLT VIKTOR MIKOR FELKAPOTT A TWISTER ENGEM MEG MÉG AZ IS HOGY , HOGYÉ MIKÓ MEG HOGYAN :yes: ÜDV ISTI
Jó, az ilyen elektroval még bőven ráérek. (giro)
Most csak egy motort cserélnék benne, hogy gyorsabb legen, meg talán szereznék bele egy difernciált (most nincs). Egy jó 30-40km/h-ás tempó volna az igazi, persze állíthatón, (pl 10-20-30-40km/h) hogy ottmaradjon a bringák mellet. Most műanyag fogaskerekek vannak a meghajtásban. Azokat kell fémre cserélni, vagy bírják? Majd megnézem az áttétekt, abból kijön, hogy hány kv-s motor kell, de a szükséges teljesítményt honnan tudhatom meg? A kormányzást is át kell alakítani (ez majdan a végén, ha lesz új távcsi) mert most valami furcsa dolog van benne ami csak végállásokat tud, és nem is túl pontos, így majd kell egy szervo oda.
Üdv !
Csak néhány oldalt lapoztam vissza és ezért elnézést, de sok dolgon felkaptam a fejem. - Egy távval nem irányítgatunk mindenféle modellt hiába tud több modellt a memóriája. (Frekiszabályozás) autó hajó - 27 vagy 40 Mhz . 35 Mhz kizárólag légi modell És nemigazán értem, hogy (játékokat) miért akartok tuningolni. 12 méter után elmegy az adás és ennek ellenére nagyobb tempót akarsz ? nézzetek szét inkább a modellezőfórumon ahol akár használtan néhány 10 ezerért igazi modelleket lehet kapni. Bővebben: Link Üdv : Creans
Abban igazad van, hogy az eredeti irány az volt, hogy autó-hajó => 27 v 40 MHz, repülőkre pedig 35 MHz.
De nézz szembe azzal, hogy ez már kicsit elavult szabályozás. Lehet hogy elméletileg még érvényben van, meg illene, stb... de gyakorlatilag ez már jópár éve felborult. Ha körülnézel akkor tucatszámra lehet kapni pl.: 2,4 GHz-en működő távirányítókat, vagy én már találkoztam 433 MHz-en irányított autóval is. De egy ismerősömnek van 56 MHz-en (!) működő helikoptere is. Nekem pedig kifejezetten repülőkhöz használható távom van, ami 72 MHz-en működik. A frekiszabályozás amit említettél, már inkább csak a múlté (gyakorlati szempontból).
Hello!
Nem vagyok modellező de egy modell autó távirányítójának építésébe fogtunk egy haverral. Az adó vevő egy 434MHz-es modul lesz. És egy egy pic lesz az adó és vevő oldalon. A távirányítót egy jojstickal szeretnénk megoldani. A kérdés az lenne hogy egy autót mennyire lesz kényelmes/kényelmetlen joystickal irányítani? Tehát nehezebb lesz az irányítás hagyományos modelltávirányítókkal?vagy ha nem akkor a modellezők mért nem jojstickot használnak?
Üdv !
Az általam említett frekik az európai hivatalos frekik a 2,4 Ghz az már más eset hiszen ott nem lehet csatornaütközés. És ezek nem ódivatu dolgok hiszen a frekvenciaszabályozás ma is érvényben van. Ezeket a szabályokat be kell tartani, ellenkező esetben akár tragédia is történhet. Modellezőhelyeken Pl.: modellreptér , tó, vagy pálya elengedhetetlen a frekvenciák illetve csatornák egyeztetése. "Ezeket a szabályokat be kell tartani, ellenkező esetben akár tragédia is történhet." Képzeld el, hogy repíti valaki a 2,2m es repülőjét ami 11Kg és 210 Km/h a végsebessége. 1 kilóméterrel arréb bekapcsolja az autóját egy hozzánemértő akinek ezeket az alap dolgokat nem mondták el. pont azon a frekin-csatin amin a repülő is van. Ebben az esetben a modell irányíthatatlan és valószínüleg lezuhan ha van egy kis szerencse akkor nem emberekre, autókra, de az anyagi kár ennek ellenre töb százezer Ft. Persze ekkora gépekben van mindenféle védelem erről lehet vitázni, hogy mi történik. De a lényegen nem változtat Tiszteletben kell tartani a frekiket ha másért nem is akkor csak azért, hogy a lelke nyugodt legyen az embernek, hogy biztos nem öltem meg senkit azzal, hogy az autómat nem engedélyezett frekin használtam. Egy kis olvasnivaló a magyarországon engedélyezett modellezőfrekvenciákról: Bővebben: Link remélem nem untatott az írogatásom. Üdv: Creans[i]
Szia !
Az, hogy pisztolytávval , vagy pultossal irányítasz szerintem mindegy, ha az irányokkal tisztában vagy akkor gyorsan átszokik az ember bármire (ez tapasztalat). Üdv : Creans
Szivemből szóltál.!!Mi csapaton belöl tudjuk és tiszteletben tartjuk az adófrekiket. A kocsi ablakába kinyomtatott papiron kiteszem a használt csatornákat. Mindig egyeztetünk repülés előtt. Az utólag érkezők váltanak ha ütközés van (frekit ) . De figyeld meg ::: csak repülős fogja ezt megtenni , autóst -hajóst nem érdekli.Volt már rá példa, hogy repülőztünk és Kb 50méterre leparkolt egy autó, kipattant belőle apuka és a gyerek és elkezdtek autókázni. És nem tecsós gagyival , hanem teljes hatótávú futabákkal.
Tisztában vagyok azzal, hogy hivatalosan ez még érvényben van, csupán elmondtam a tényeket, hogy ma már ez iszonyatosan nincsen betartva.
Írtad, hogy ha valaki reptet egy X kg-os gépet, 1 km-rel arrébb pedig valaki bekapcsolja az adóját akkor tragédia történhet... Ez így van, csak köze nincsen a frekikiosztáshoz. Ha a később bekapcsolódó egyén nem tud a másik modellezőről, és mondjuk ő is ugyanazon csatornát használja, hát istenem. Van ilyen. Kicsi rá az esély, de megeshet. Ha pedig tud róla, akkor nyilván odamegy, és megkérdezi, hogy nem azonos csatornán vannak-e. Egyébként ilyen esetben külön jól jön, hogy mindenféle frekit használnak már pl repülésben is, mert így sokkal kisebb az esélye, hogy ugyanazon frekvencián, ugyanazon csatornát használja 2 ember. De én nem vitatkozni szeretnék, csupán elmondtam a tényeket. Lehet akármilyen szabályozás, ha azokat már a boltok sem tartják be. Onnan kezdve, hogy olyan frekin működő távirányítót vesz valaki, amilyet akar, onnantól a hivatalos kiosztásnak értelme nincsen. Úgyis lesz (és van) olyan aki erről egyrészt nem tud, másrészt nem érdekli. Ha pedig meg tudja venni 72 vagy 40 MHz-re is a repülőhöz a távot, akkor meg is fogja. Nem kiszúrásból, csak egyszerűen ha lehet kapni, és nem olvas utána akkor miért ne venné meg?! Tudom, illik betartani, tiszteletben tartani stb... maximálisan tisztában vagyok vele, de ettől még tény, hogy már évek óta nincsen betartva az említett szabályozás. Hát ez van, tényleg lehet akár veszélyes is, teljesen igazad van. Sajnálatos.
Így van pittyu, erről beszélek. Repülősök egész biztosan oda fognak menni megkérdezni a csatornákat, hogy ne legyen gond (már csak saját érdekből is). De autósokra ez valóban nem jellemző. Nekem is van hasonló tapasztalatom. Neki nem oszt nem szoroz, ha esetleg beleránt egyet a kormányba... a mellette modellező repülős meg le van tojva. Beleránt egyet a magasságiba vagy a csűrőbe?! Érdekli?
És bizony nem egy autó megy 35 MHz-en. Ma már mindenki mindent vesz, mert mindent lehet, szabályozás ide, szabályozás oda.
Üdv !
Sajnálatos tényeket írtál. Az írásomnak csak annyi célja lenne, ha erre téved valaki aki belekóstolna a modellezésbe de semmi kiindulási pontja nincs akkor ne azt lássa, hogy bárki bármit bármivel irányíthat és tojik a szabályokra. Az a repülős - helis aki 35Mhz-től vagy 2.4Ghz-től eltér az felelőtlen ha komoly modellel teszi ezt.
Ezt most nem értem - az autós nem felelőtlen ha eltér a 27 vagy 40 MHz től, még ha gagyi is ?Mi az ami komoly vagy komolytalan modell ?Egy komolytalan jobban tud zavarni , mármint -adó- mert sokkal több feharmónikust nyom ki.
Most tettem szert pár dologra, dobozos sérült játékok. Már nekiálltam a bontásnak , sok led és egyéb apróság van bennük.
Csibe: itt a repülő.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |