Fórum témák
» Több friss téma |
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd!
I. A helyes tápfeszültségek megléte.
II. A kimeneten van-e egyenfeszültség.
Élesztés.
A megépített kapcsolásban 10 000µF/50 V -os az elkó, 24 V AC ról jár a végfok, természetesen a két csati külön szekunder tekercsről. A kész panelt BDW 93/94 el készítettem el, de lehet a 15 A-es BDW83/84 l vagy a nagyon gyors BDT65. a Tápban természetesen csak diódát szabad használni(ultragyors BY550, vagy MBR10100, stb)
A nyákot majd megnézem , valahol biztos megvan pcb formátumban.
Teljesítmény a tápfesztől függően akár 100w is lehet.
Sziasztok! Van egy AT CS-888 tipusú házimozi erősítőm. Nagy hangerőn egyszercsak elkezd zógni és recsegni... Ennek szerintetek mi lehet az oka?
Még nagyon kezdő vagyok...csak érdekel az elaktronika Válaszotokat előre is KÖSZI!
Hali...
Ehhez az erősítőhöz akarok tápot csinálni AC 16voltról...tennétek fel 1 egyszerű rajzot ?
Tul sok az a AC:16volt, abbol dc:22.5volt lesz. Elég lesz az AC12volt is és szimetrikus kell legyen
És 16,6 V váltóból 9 V egyenhez? (kivezérlésjelzőnek)
Na szóval... van 1 kocka tápom...régi erősítőböl szedtem ki mert már nagyon az utolsókat rúgta és a kijelzőpanel is behalt rajta Amit lead a táp:
16V 42V 16,6V 30V 2,5V és természetesen váltóba... És kérdésem lenne,hogy a 16voltjával bepróbálkozhatok-e az alább említett erősítőnél..
Szia: semmi képp nem jó az ötleted ! enek az erősítőnek szimetrikus táp kell !Ahogyan írod a trafód adatait ez így erre nem alkalmas .Az erősítő max feszültsége az 2x 18volt DC.Ha vissza osztod a 18 volt Dc t 1,41 el akkor az csak 13 volt : vagyis az optimális trafó ehhez 2X12 volt AC . A 16 volt AC ból egyszerüen tudsz csinálni 9 Dc t egy greatz , után némi puffer , ezután tehetssz Lm 7809 et ? vagy egy áteresztő tranzisztoros megoldással is megoldható!
Sziasztok.