Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Minden, ami modell
Még annyit, hogy ne vezessünk senkit félre: a fekete doboz elemzésekor az derült ki, hogy a légikatasztrófa az irreális terhelések miatt következett be . "Melyet a pilóta virtuóz műrepülése" okozott,.Kiszakadt a szárny belépőoldali tartócsapja. Tehát ha továbbrais 3D figurákat akarsz csinálni egy "trénerrel " akkor baromira erősre építsd.
öcsike!! tök állat sztem az uj test.
pittyre meg ne halgass , a tankok acélból vannak mégis összetörnek. Amúgy meg a f1 -re is azért járnak az emberek hogy baró baleseteket lássanak. Úgyhogy csak így tovább, csak 1-re kell figyelni ha repülni akarsz szolj és viszek kamerát, csak az emlék miatt!!!
stevastz pittyu,majd ezzel 3d-zek.
szevasz pittyu majd ezzel 3D-ek a sőtétben elég rossz írni.
Szeva nem,hogy repűlni de még egy ejtőernyőst is ki akkarok dobni belőle.
Sziasztok!
Egy számomra tök érdekes, és tanulságosnak ígérkező ötlettel álltam elő, amit egy helikopterbe szeretnék beleépíteni. Azzal amit be szeretnék tenni semmi gond nem is lenne csak magával a géppel. Olyan kérdésem lenne például, hogy mekkora fordulatszám kell nagyjából? Vagy pl az, hogy ahogy néztem ezt topicot szinte az össze modell helikopter tetején két szinten helyezkedtek el a lapátkerekek,( bocsi nem tudom mi szakneve ) és nem tudom, hogy ez mi célt szolgál. Vagy vmi alap insturkció kellene, hogy mégis mi kell ahhoz fel szálljon, milyen motort ajánlotok. És lenne itt még néhány elvi kérdés is, amikre csak saját kútfőből találtam választ. Pl azt gondolom hogy a farok rotor azért van, hogy kompenzálja a forgást, amit másik rotor létre hoz, de akkor hogy fordul a helikopter, a farok rotor gyorsításával vagy lassításával? Vagy ha már a gép elkezdett emelkedni, akkor miért áll meg valahol, és miért nem emelkedik a csillagos égig? Bocs a sok hülye kérdésért, és bocs ha túl triviális dolgokat kérdeztem hülyeségekkel telt tűzdelve, de kérem aki tud az pár szóban válaszoljon Előre is köszönöm.
Szia pittyu!nézd mekkora az ernyő tok,szerinted benne van az ernyő
Huhhh!
Hol kezdjem?....... En fel eve repulok egy HBK2 helivel, meg nem tudok 3D-t, de jon az hamar. Kerdeseidre a valasz: 1. 'lapatkerekek'- flybar paddle (bocs csak az angol nevet tudom) ez hivatott segiteni a stabilitast, es ez segit a szervomotoroknak ( ez hasonlo mint a nagy heliknel a hidraulikus szervo). 2. a farok rotor tenyleg azert van hogy kompenzalja a elfordulast a fuggoleges tengelyhez kepest amit forotor letrehoz. Es persze ez segit, ha te akarod hogy elforduljon valamelyik iranyba( farok rotor ford.szam valtoztatassal, vagy allasszog valtoztatassal). 3. 'Vagy ha már a gép elkezdett emelkedni, akkor miért áll meg valahol, és miért nem emelkedik a csillagos égig' miert nem? ket okbol: -elvesziti a radio kontrolt, - lemerul az aksi , vagy kifogy a nafta . Velemenyem szerint vegyel egy 3 csatornas helit kezdesnek, csak hogy elsajatitani az alapokat, hogy megertsd az oreg Sikorsky hogy is gondolta annak idelyen. Meg persze sok jo linkekbol lehet tanulni vagy you tube: - www.heliguy.com - www.RChelicopter.com meg sok magyar oldal, amit nem nagyon tudok. Remelem segitettem tisztazni (vagy homalyositani ) ezt azt.
Köszi szépen, nagyon sokat segítettél
Két kérdésem maradt csupán A két felső "lapátkeréknek" milyen szögben kell állni egymáshoz képes? És mennyi egy olyan modell körülbelül? ( ja és 3 csatorna mire utal?)
3. pontot kiegészíteném a legfontosabbal:
Azért nem emelkedik a végtelenségig, mert nálad van a távirányító, és Te irányítod a modellt. Addig emelkedik, ameddig akarod (ésszerű határokig).
Aha. És ezt a gyakorlatban hogy oldják meg? A sebességének lassításával?
Szia. A Kanari kipufját szétszedtem. van benne egy terelő- fojtó lemez . A képek nem túl jók ,de látszik a lényeg.Úgy van megcsinálva, hogy pörögjön az égéstermék a dobban. A motorról a csonk nem középen van, hanem eltolva és a lemezen nem jukak vannak hanem sajtolt nyílások amik pörgetik a füstöt.
szia!holnap ki megyek gyuláhozz,és rajzot kapok tőle,hogy kell meg csinálni a kipufancsot.De az ismerösödel kellene beszélni,hogy le tudná gyártani és mi kell hozzá.
Koszi a kiegeszitest.
Gondoltam azert az egyertelmu. Ki azaz orult aki felkuldene tul magasra, a legkedvesebb szitakotojet.
A ket felso lapatnak, teljesen egysikban kell lennie.
Azt nem tudom mennyibe kerul, erdeklodj utanna a legkozelebbi modell boltba, vagy ebay. A 3 csatorna arra utal, hogy: 1. motor fordulatszam ( jobbaknal egyben a rotor allasszog allitas) fel-le 2. oldalkormany ( jobbra-balra) 3. elore-hatra A tobb csatornasoknal belejon a csures, gyroskop allitas, es sok mas egyebb. A 3 csatornasak viszonylag stabilak levegoben, konnyebb veluk kezdeni ( bar en kihagytam ). 1. pontban utaltam a (#394463) kerdesedre is. Jo repulest mindenkinek!
Egyebbkent mire gondoltal amikor irtad ezt?
"Egy számomra tök érdekes, és tanulságosnak ígérkező ötlettel álltam elő, amit egy helikopterbe szeretnék beleépíteni. "
Először is, köszi a választ.
Az ötlet pedig, az, hogy olyan helikoptert építsek, ami olyat tud csinálni, hogy miután felszáll, megkeres egy infra fényt kibocsátó fényforrást. Először addig elkezd a tengelye körül forogni, míg előtte nem lesz a fényforrás, majd elindul előre, addig a míg fölé nem ér. Bár sok értelme nincs, de tényleg nagyon tanulságos, nem is elektronika szempontból, hanem modell építésiből. Az elektronikai elvét már sikeresen kitaláltam, viszont a modellépítőssel szerintem meggyűlik a bajom, de nem baj, pont ettől lesz szép, hogy nem hullik az ember ölébe
Bár most ahogy kezdek kicsit jobban belemélyedni, meg kipróbáltam egy helikopter szimulátor programot, a dolog erősen a kivitelezhetetlen felé tart
Hát egy helit megépíteni, főleg modellező mult nélkül tényleg esélytelen. Helit amugy sem szoktak házilag barkácsolni, nem az a kategória mint egy repcsi!
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni. Kinéztem egy Apache AH-64 modellhelikoptert, 37 cm-es típus, Carson. A bökkenő az, hogy ezekkel az adatokkal hatalmas árszórásban lehet kapni ezt a típust. Lehet-e különbség a gyártó esetében; milyen gép, mennyire való kezdőnek? http://www.modellfutar.hu/termekek/carsoncgfapacheah644chhelikopter/124 A kinézett típus
Üdv !
Amit kinéztél az kifejezetten kezdő heli legalábbis ránézésre, mivel ez egy koax heli . Az adott típust nem ismerem, de a CARSON nem szokott rosszat gyártani . Az árban tényleg nagy a szórás - Érdemes szétnézni távol keleti shopokban mert sok 10 ezret lehet spórolni, ha kihagyod a magyar pénzéhes kereskedőket. Üdv : Creans
nekem van 1 hasonlóm eladó, 1 baja van, az alsó rotorlapátot pótolni kell mert sajna eltörtem. Amugy ha érdekel rakok róla fotót . Szintén carson csak a nagyobbik változat kb 50 centis.
Hali
Adott egy ratyi 2 csatornás RC távirányító,és hozzá egy vevő,jelenlegi tudása, motorok teljes fordulaton való jobbra-balra forgatása,de én azt szeretném ha a fordulatszám is szabályozható lenne,ezt hogy lehetne megoldani,lehetőleg minél egyszerűbben?
Vagy alapból felejtős az egész?
Gondolom ehhez az adónak is olyan kialakításúnak kellene lennie hogy fokozatosan szabályozni lehessen a vevő kimeneti feszültségét,amint már mondtam ez a "szett" csak max motor fordulatot/állóhelyzetet tud,magyarán fordulatszabályozás nuku
Na szóval,szerinted van esély arra hogy eme ratyi "szettel" valaha fordulatot fogok szabályozni?
Akkor felejtős az egész,ennél egyszerűbbre gondoltam,ha már pic is van a dologban,köszönöm nem kérek belőle.
//mellesleg működik ám a taps kp,ha kb 5 centire a mikrofontól izomból tapsolok egyet,szóval nem valami érzékeny
Modell épitését tervezem, de mielött elkezdeném, szeretném leszimulálni dolgokat! Ismertek programokat amivel ez lehetséges ?
(nem áramkör tervezöre gondoltam) PL egy helikopterre mekkora motor, nyomaték, kell, mekkora sulyt emel fel, esetleg egy auto,ra szintén motor, nyomaték, ilyen valos fizikai szimuláciokra alkalmas programot keresek. Ismertek ilyet ?
http://www.mikrokopter.de
Ezt ismeritek-e? Elég kivitelezhetőnek tűnik házilag is, és a 4 motorral erősnek is, hogy felvigyen egy fényképezőt, kamerát.
Sziasztok ,Néhány kép az új repcsiröl,és már be repültük.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |