Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Lapozás: OK   117 / 1271
(#) hodito válasza bringas2 hozzászólására (») Jún 28, 2009 /
 
készenlétben a trafon mért feszültség 152v
de be kapcsolni nem akart
(#) szogi72 hozzászólása Jún 28, 2009 /
 
Üdv. mindenkinek !
Segítséget kérnék , kaptam egy ITT2163T tipusú TV-t , és véletlenül aktivizáltam a gyerekzár funkciót (véletlenül)

Azóta megállt a tudomány sajna.
V.ki segítene hogyan kell deaktiválni azt a francos gyerekzárat ?
Előre is köszönöm

Szogi72
(#) laj91 hozzászólása Jún 28, 2009 /
 
Sziasztok!
Van e videoton ts 3361 osd típusú tvm, annyi a baja, hogy kiment benne a biztosíték, de előtte volt egy áram szünet és akkor ment ki, és utána még annyit csinált, hogy felvillant a kis piros égője, de mindig kialudt! Ha egy kapcsolási rajzot tudna valaki, vagy bármi segítséget tudnátok adni megköszönném! Még kezdő vagyok azért az elektronikában, és ez jó lenne tanulásnak!

DSCF5079.JPG
    
(#) laj91 hozzászólása Jún 28, 2009 /
 
Még annyit, hogy nem kezdetem el kimérni a tápban a tranyókat és a sortrafónál sem, elöbb inább kérdezek úgy gondoltam! De jól gondolom, hogy ott keressem a hibát?
(#) gabor128 válasza ferzoo hozzászólására (») Jún 30, 2009 /
 
Szia!
A tápkörben kicseréltem az elkókat.
Sajnos ez nem segített rajta.

Lefényképeztem, hogy mit produkál még mindig.
Bekapcsoláskor sokáig semmi, majd a 34-es képen levő ábra villog a képernyőn, végül bejön a kép.
A kép a 31-es képen alul csíkos és az alsó 1/8-ada a képnek nem is látszik.

Egyéb ötlet a javításra, valaki?
(#) gabor128 válasza gabor128 hozzászólására (») Jún 30, 2009 /
 
Szerintem az alsó részt, ahol nem látszik a kép, azt próbálja a fölött kirajzolni, és ezért csíkos ott azon a részen a kép.
(#) dezsi001 hozzászólása Júl 1, 2009 /