Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Elektromos roller
Szerelő nem kapkodja el,haver vett egy másikat csak az akksinak annyi(2szintig tölti)honnan lehet tudni hogy a 2 közül melyik ment tönkre vagy csere mind a 2?
Hello! Haverom adott egy roller motort mert neki nincs rá szüksége. Két darabban adta oda , és én nem tudom összerakni az oldalán lévő két nagy mágnes miatt. Azt szeretném megkérdezni hogy hogyan lehetne összerakni, de ha mégse érdemes-e elvinni szerelőhöz vagy ez már nem fog működni. 100W-os.
Szia, látni kellene a problémát mert ez a távsegítség így nem működik, de a 100W az semmit nem ér!
Talán egy 10 kilós gyerek műanyag járművét meghajtja de semmi több!!! 250W alatt ne is gondolkodj az az alap! Ami meg az elfogadható kategóriát illeti az az 500 és 750W teljesítmény. (van ezzel kapcsolatban tapasztalatom)
Ez a motor típusától is függ, nekem pédául sikerült egy olyat szereznem, aminek a nyomatéka 50NM! és csak 200W-os, a motor és kerék között 1:1 átétellel kb. 18km/h-ra képes egy 26"-os bicikli kerék esetén, mivel hogy arra lesz. Van a motoron áttétel is 240ford/perc-re lassítja. Egy sima áttétel nélküli motor esetén teljesen egyetértek veled, de mint látod, ha megfejeljük egy kis plusszal, máris más a hejzet.
Nekem 250w-os a motor 20al megy kb. és húz mint az állat úgyhogy bőven elég főleg hogy max.300Wos motorral vannak szerelve! Havernak a kormánya néha meg se mozdul állítólag csapágy és kuka mert nem lehet cserélni de szerintem hülyeség!
Hello! Tettem róla fel képeket, ha ennyire gyenge akkor veszek erősebbet de, azért érdekelne hogy mehet a kukába vagy még használható.
Hát ha neked nem kell inkább add nekem
Ha működik akkor nem akarom kidobni csak nem tudom összerakni és érdekelne hogy hogyan kell.
Köszönöm a segítséget, az alja sajnos nem szedhető le mert egybe van forrasztva az oldalával, ezért megpróbálom a cérnás módszert, csak még nem tudom hova fűzzem a cérnát, de majd kitalálom.
Eddig megy csak az a baj hogy sehol sincs rajta lyuk ahol kivezethetem a cérnát.
Sikerült összerakni a motort, a szénkeféket damillal rögzítettem és fellül kivezettem legalább 3 óra volt mire ezt megvalósítottam, de most működik.
Üdv Mindenkinek! Remélem még nem halt meg ez a fórum és legalább egy vki hozzáértő is elolvassa a kérdéseimet. Szóval amiért szert tettem egy ilyen elektromos rollerre az a motorja volt(meg a fogaskereke a lánccal), a gyermekeim számára kellett a pedalos gokartjukba. Motorvezérlés kuka. Fogtam egy akksit 12V xAh, a motort és egy régi akkus csavarbehajtó nyomógombját és már működik is. A (hülye)kérdések: azért van benne gyárilag 2 db 12 V-os akku, mert akkor erősebb, mint egy db-al? Mekkora lehet az Ah érték maximum? Mit csinálna egy kicsi pl 35Ah 12 V-os autó akkuval? Az elektromosság tőlem távol áll igencsak ezért lsz ne hurrogjatok le nagyon. Azért a kérdéseket teszem fel előbb és nem próbálom ki, mert nem akarom, hogy a motor a kukában végezze. Köszi mindekinek a segítséget.
Kb. meddig bírhatja egy ilyen üzemben működtetett savas aksi? Mert ugye ereddetileg nem erre lett tervezve, csak az ára jóval kedvezőbb mint zselés tárasi.
Értem, mert ugye kicsit drága 12V 24Ah 10.000-ért amikor savasból kb. ennyiért 12V 55Ah-t kapok. Csak ugye kicsit félek hogy a husszútávú üzemben ilyen módú használattól nem-e hamarabb tönkremegy mint a zselés.
Hello! Az biztos, hogy 24V-os volt gyárilag(két 12 V12 Ah), csak most nem volt otthon két akksim, ezért próbáltam egy motor(12V kb 10Ah) akksival, azzal indul, megy. A motoron semmit nem találok, tök szűz. Elsősorban nem az ára miatt tettem fel a kérdéseket, hanem a motor terhelhetősége, maximális teljesítménye és mégis le nem égetése miatt. (laikusként: két 12 V-os benne lévő akku amik 12Ah-ak voltak helyettesítem 2 db 12 V 35Ah-val, akkor sem lesz a szerkezetnek baja, csak hosszabb ideig bírja?)
öööö és mi van akkor, ha egy 12V 12 Ah és egy 12V 35Ah(vagy e fölötti) két akkut kötök össze a 24V eléréséhez?
hát nem biztos, hogy jelen tudásommal ki fogok rúgatni pár felsőv ezetőt az elműnél, de kapizsgálom a dolgot. Köszi a segítséget....!
Szevasztok!
Nem rollerhez, de egy BLDC motorvezérlőre lenne szükségem, reméltem itt tudtok segíteni. A gond az, hogy van egy 4200 rpm/V fordulatszámú 10A-es max áramfelvételű BLDC motorom modellautóhoz és egy kefés szabályzóm hozzá. A kefés motorok ugyebár 2fázisúak de a BLDC 3 fázisú. Modellboltokban lehet ugyan kapni 15k forintért szabályzót, de nem szeretnék ennyi pénzt költeni rá, ha van olcsóbb megoldás is. Tehát olyan kapcsolásra lenne szükségem, amivel vezérelni lehet a motort 5-12 V-os feszültségtartományban. A segítséget előre is köszönöm.
http://www.beatyourtruck.com/forum/showthread.php?p=694529
Lehetséges hogy enyi lenne az egész ? :eek2:
Nos összeállt a kép! Megy a gokart a két 12 V-os akku megtette a hatását, még velem is jól megy. viszont előáált egy probléma, nem bírta az akkusfúró szabályzója. Most nincs, csak ki vagy bekapcsolt állapot, nincs fokozatosság. Erre vki nem tudna egy számomra is kézzelfgoható megoldást javasolni? Ha egy 220 Val működő fúrógép fokozatkapcsolóját használom, azzal jobban bírna? Köszi, mindenkinek
Nem. Az valtakozo aramra mukodik, mas az elve. Fazishasitas.
Amit te szeretnel, az PWM rendszeru.
A hozzászólásaimból kiderült, hogy nem vagyok egy agymenő elektromos témában. Az írásodból az látom, hogy működni nem fog, ezt értem is, de megoldás kellene. Nincs ötleted??? üdv
A 12V-os akkukat sorosan vagy parhuzamosan kototted?
Fogsz egy kimerult akkuju csavarhuzot, abban kicsereled a FETet egy nagyobb terhelhetosegure (legalabb dupla fesz, tripla aram).
Sorosan a 24 V eléréséhez.
A mostani csavarozó 7,2V-os volt, ami nem bírta a kiképzést
Hello! Még mindig a kérdések. Sajna nem áll össze a kép. Nem tudom megvalósítani, hogy ezt az átkozott roller motort 24 V-al meghajtva fokozatzosan tudjam működtetni. Vki legyen már olyan kedves és ossza meg velem a legegyszerűbb legjobban működő megoldást. Ha vki esetleg tud készíteni egy működőképes fokozatkapcsolót, jelentkezhetne nála, hátha meg tudunk egyezni )) A címem: Email Ismét köszi!
A legegyszerubb tuning! Nekem es a haveromnak is volt egy-egy egyforma rollere.En 90 kilos voltam a haver pedig 75 kg, tehat az ove kicsit gyorsabb volt. En elektromuszeresz, O festo. Nem hagyhattam szo nelkul. A turbo fokozat: A duda helyere egy 40 amperes autos relet kotottem a zaro erintkezot a motorra es az aksi plusszara, tehat kisontoltem a vezerlest. Ezzel jobb lett a gyorsulasom es a vegsebessegem, de kisebb a hatotavolsag, mert jobban terheltem az aksit. Parhuzamosan megduplaztam az aksikat es gyosabban messzebbre jutottam. A vegkifejlet: beegett a rele es a feknel erosebb volt a motor(250 wattos). Akkorat estem, de akkorat... de az enyem volt a gyorsabb!
Hello Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni. A képen a roller elektronikája és gázkarja látható. Szeretném úgy bekötni az elektronikát, hogy a gázkarral müködtethető legyen a motor. Semmi más nem kell, sem a kulcs, sem a duda, index vagy féklámpa, világítás. Csak ennyi info kellene: Akku +/-; motor +/-; gázkar 3 vezetéke. Eznekívül mit kell összekötni ahhoz, hogy életre keljen? Köszi, és üdv
szokott a vezérlésen rajz lenni.
Nekem zöld/sárga vastag vezeték a motorhoz megy piros fekete vastag az táp és van egy pár vékony vezeték 3 eres az biztos ami a gázkarhoz megy.Azt hiszem nálam zöld /sárga /piros.A fekete/piros vékonyak a fékkontrol jobbill.bal de majd lemegyek megnézem az enyémet ha még érdekel. Nálad a piros kék mehet a motorra ill. kiméred a gázkar felé nem mehet csak 5V |
Bejelentkezés
Hirdetés |