Fórum témák
» Több friss téma |
Helo mindenkinek! Trackpro CS-13 autóriasztó bekötési rajzát és jampolását keresem! Tudna valaki segíteni!
Sziasztok !
Volna egy kérdésem, vettem egy autó riasztót, beszereltem, és amikor kinyitom az ajtót a riasztó kikapcsolt állapotában, bármikor, 30mp-re villogtatja az indexet, de ha becsukom megszunik majd ujra kezdi ha megint kinyitom, mitöl lehet ez a jelenség ? Köszönöm !
Ha vannak rajta jamperek ezt a funkciót lehethogy ki lehet kapcsolni!! Használati utasításban kell hogy szerepeljen!!
Köszi a segítséget, de sajnos csak egy jamper van, amivel a központizár idejét 0.5-3.5 ms ra lehet változtatni, esetleg még arra is gondoltam, hogy az ajtó kapcsoló miatt csinálja esetleg dióda kéne bele de milyen es hogy kössem bele? negatív és pozítív kapcsolás esetén ? egy B corsanal.
Van neki ilyen kivezetése door trigger ( - ) door trigger ( +)
Nem hiszem hogy diódával lehet orvosolni,akkor ez egy ilyen tipusú riasztó,egy ismerősömnek is hasonló van s már évek óta igy használja
+ vagy - door trigger az hogy az ajókapcsolója a testre vagy a +12V-ra zár!!
Azt nem ismerem, de biztos az is hasonlo. Békülj ki vele. (vagy szereld ki)
akos70, laci77 urak köszönöm a segítséget, valóban ez bizony ilyen tipus, nem rossz a dolog, figyelmeztetés gyanánt, meg hát megszokás kérdése, és az öcsém majd elviseli a kocsijában közben kiderült a pontos tipusa SPY LFQ-038C
hogyha esetleg más is kérdezné, vagy írná ezt a dolgot! U.i: Kösznöm szépen, a bekötése pedig olyan mint a thor riasztóké egy az egyben a jampereket kivéve ezen csak a central ideje (pneu,v. elek. 0.5-3.5) állítható.
Most, hogy így írod, szereltem egy ilyet egy barátomnak még tavaly...pár hétre rá hívott egy este, hogy nem bírják kikapcsolni. Próbálgattam egy párszor és egyszer egy gyújtás le-fel, rádugom-lehúzom játék közben rendbe jött, másképp nem...
Aztán eltelt pár hét és megint, akkor már ezzel a módszerrel sem sikerült, kért helyette egy másikat, de még őrzi, nem cseréltük ki, ez meg így rendben van, mert a biztije ki van véve... A lényeg, hogy megbánta a "jó vételt"... Üdv Inhouse
Üdv!
A gyújtás 5x-i ráadása, ill levétele, (csukott ajtónál) úgy hogy kikapcsolt állapotban álljon meg a kulcs, általában belépteti a felhasználót programozás üzemmódba. Ha nincs jumper, akkor ez lehet a megoldás..... Ha belépett ebbe a módba, egyszerűen a távir-ről lehet programozni a riasztó leírását követve. Tamás
Üdv. tamas125 az a gond, hogy sajnos ezekhez a riasztókhoz, csak egy nyeszlett párlapos leiras van, prsze angolul, amiben a távirányító programozása és még egy két dolog van de hogy mást hogy lehet rajta állitani na az nincs, nem is tudom, hogy lehet magyarnyelvü leirás nélkül valamit is forgalmazni de ez nem ide tartozik mondjuk, csak duhitö, még ha szerelőhöz vinném se tudná beállítani hacsak nem foglalkozott esetleg már ilyennel de próbálgatva neki is a dolga nehéz.
Valahonnan jó volna magyar leirást keriteni de ez nehéz még ott is ahol vettük!
Üdv!
Igen, tényleg semmit sem ér a gyári leírás. Nem vagyok hülyegyerek, de az én riasztóm magyar leírásából is csak nehezen tudtam a lényeget kihámolni... (mondjuk ebben az is közrejátszott, hogy az volt az első riogató, mit kötöttem) Jha, meg az is, hogy Gépészmérnök vagyok, és az elektro csak hobbi.. Egyébként egy angol leírás sokszor jobb, mint egy hevenyészett magyarra fordított fecni.. Csak ezen is többszöri átolvasásra lehet értelmezni, hogy valójában mit is akar... Tamás
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni? Vettem egy riasztót és elkezdtem bekötni (Suzuki Swift), bekötöttem a tápot, szirénát, két lámpát, ajtókapcsoló, leállításgomb, kétfokozatú ütésérzékelő. Kihagytam: motormegszakítás, ablakzárás, nyitott csomagtér, indítás, lábfék (van ami nincs, van ami meg számomra nem volt egyértelmű). Nekem annyi is elég lenne ha mozgásra valamint ajtónyitásra riaszt. A felsoroltakat bekötve nyomogatom a távirányítót és nem reagál semmire, multiméterrel rámértem az állandó 12V-ot megkapja. Most a kérdésem az lenne hogy feltétlen kell neki az indítás bekötése is (rajz nem egyértelmű de az ACC-re tippelnék), valamint hogy a riasztóba be van e programozva a hozzá kapott távvez vagy nekem kelleni elsőkörben azzal kezdeni? Előre is köszönöm. Rajzot mellékeltem.
Szia!
Ha csak tápot adsz neki, az irányítókra már kellene reagálnia.. Programozd rá a távokat a leírásában foglaltak szerint, és működnie kell... Mondjuk a programozáshoz szükség lehet az "ajtókapcsoló" és az "indítás" szál bekötésére. Ez a kék, és fehér vezeték.... Valószínűleg írja, hogy csukott ajtónál gyújtás 5x ki-be, stb-stb... Jó lesz az! Tamás
Szia Tamás!
Még annyiban tudnál segíteni hogy az indítás (fehér) szálat nekem pontosan hova kellene bekötni? Találtam egy suzuki szervízkönyvet magyarur 1993-2000-ig, nekem 1995-ös évjáratú a kocsim és gondolom a biztosítéktáblázatnak meg kellene egyeznie (képet mellékeltem) csak angol és nem nagyon vágom meg nálam a bizt.doboz jobb oldalán van még kettő 10A bizti ami fényszóróké (a lámpákat ide kötöttem). A kérdés az lenne hogy az indítást hova kössem, valamint a motormegszakítási szál fontos e? Előre is köszi.
Sziasztok nekem is lenne egy nagy kérdésem én az ajtokapcsolot nem tudom bekötni nem értem a müködési elvét hogy mit kell neki adni mármint a riaszto felének ugyan az a riasztom van mint tom79 nek!!valaki tud segiteni??
Az "inditás" forditási hiba, valojában gyujtásra kell kötni. (Az angol nyelvü rajzon IGN- nek van jelölve.)
Egy probalámpával keresel egy vezetéket vagy biztit, ahol ráadott gyujtásnál áram van. A megszakitás nem fontos, anélkül is müködik a riaszto. Én általában az inditomotort szoktam megszakitani a gyujtáskapcsolonál.
Ha a kék vezetéknek testet adsz, aktiválodik a riaszto. Ezt a kék vezetéket kell az ajtokapcsolora kötni, ha a kapcsolo testet kapcsol (általában igen). Régebbi autoknál egyszerü a helyzet, mert az ajtokapcsolok párhuzamosan vannak kötve egymással, igy a ha csak egyre rákötöd, bármelyik ajro nyitgására riasztani fog. Ujabb tipusok a hozzáértöknek is szoktak fejtörést okozni néha.
Sziasztok. Kaptam egy hd nevű csodariasztót. Az indexeket meg a kp-it már sikerült megtalálnom és bekötnöm nekem már nincs az oszlopon ajtókapcsoló így megkerestem az öt ajtó vezetékét összehoztam egy szálra és így kötöttem rá. bekapcsolás után viszont 20mp-re automatikusan riaszt. Tudnátok esetleg szájbarágósan segíteni a motorblokkolást és a többit is bekötni? A relézést sem nagyon értem(egyáltalán). Előre is köszönök minden segítséget. Egy 2-es puntóba szeretném beleerőszakolni.
hello!
tudna valaki segiteni nekem bevan kötve nekem a riasztó de nagyon régi fajta és szeretném kicserélni egy újra az lenne a kérdésem hogy újra kellene kábeleznem vagy a régire áljak rá bár a régi kábelek szine teljesen eltérőek mint az új riasztó kábelek szine előrre is köszönöm
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni. Van nekem egy Octaviam, és kaptam egy riasztót hozzá. Így a régit azt ki barkácsoltam belőle, a vezetékeket megjegyeztem, és az ujat bekötöttem. Két dolog van amit nem értek. 1. a kp. zártól két vezeték jön ki. Egy fekete és egy piros-fehér, ezeket hová kellene kötnöm, mert nem akarja az igazságot. 2. Az ajtónyitás érzékelése hogy működik ezem, mert azt sem találom, de az előzővel vinnyogot nyitásra ezt kipróbáltam. Várom Válaszotokat! Előre is Köszönöm a segítséget. A mellékletben a risztom bekötési útmutatója.
Honnan jön ki a 2 vezeték? A kp zár vezérlőből? Nincs a piroson egy lengő biztosíték? Valószínű, hogy a vezérlő tápja lesz, a piros a +12V, a fekete a test... Mit nem akar csinálni, mit hova kötöttél, amikor ezt próbáltad?
A bekötési útmutatóval úgy jártál, mint már sokan mások előtted...egy használhatatlan képet töltöttél fel, aki ez alapján tud segíteni, az nagy spíler... Az új Skodákon az ajtónyitást érzékelő mikrokapcsoló a zárban van. Üdv Inhouse
Köszi a gyors választ. A bal1-ből jön a két vezeték. Ezekre volt a régi bekötve. Nagyon nem merem kötögetni, nehogy elcsesszem. Annyit olvastam most róla, hogy negatív jelzéssel szabályzott 2es típusú zár ami nekem, van de ezel még sokra nem megyek.
De akkor ahogy olvasom az is lehet, hogy az egyik vezeték a záré, a másik pedig a mikrokapcsolóé lenne?
És sajnos más rajzom nincs, ennyit kaptam hozzá. Ez alapján barkácsolgatom!
Az ajtónyitás érzékelést megoldottam, a régiben volt egy vezeték ami a tetőkárpit felé ment, gyorsan kiderítettem, hogy a belsővilágításthoz tartozik
Még annyit sikerült kiderítenem, hogy ha testelem a vezetékeket a fekete nyit és szintén testre a piros-fehér zár, csak hova kössem őket?
Nem igazán olvashato a rajz, igy csak annyit tudok segiteni, hogy a riaszton lévö, és a központi zárhoz tartozo 6 vezetékböl kettöt testre kötni, kettöt kihagyni, 1-1-et pedig a nyito és záro vezetékekre, amit emlitettél.
Hát, még most sem tiszta...
A bal első ajtóból jön 2 vezeték, ami a kp záré? Gyári, vagy utólagos? A KP zárak zöme 5 vezetékes és negatívat kapcsol, az 5 vezetékből (ami a vezérlő motorokhoz megy), 2 a motor, 3 pedig egy mikrokapcsoló, testet kapcsol ide vagy oda, attól függően, hogy nyitva, vagy zárva van. A hátsó ajtókhoz 2 vezeték megy, csak motor. A kp zár vezérlőjét - ami a folytonos jelből impulzust csinál a motoroknak - nem igazán szokták a bal1-be rakni, inkább a műszerfal alá. Ha gyári a kp zár, akkor lehet, hogy a zárral van egyben és nem egy univerzális motor van benne. A vezérlése is lehet más... Üdv Inhouse
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Úgy néz ki sikerült megoldanom!(Inhousenak:gyári a kpzár). Nyit,zár. Az egyedüli pici grimbusz, hogyha rajta a risztó én meg kinyitom kulcsal rendesen megszólal a sziréna és le is engedi mind a négy ablakot De ez nem zavar(Bár ha valaki tudja a megoldás szivesen veszem). Mégegyszer köszi mindenkinek!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |