Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Szerintem 1:1 áttételben nyugodtan maghajthatod a kompresszort.Az 1400-as fordulat nem sok.A légkulcs sok levegőt zabál,ha lefelezed a fordulatot,az lehet a légkulcshoz kevés lessz.
Sziasztok
Elkészült, olajbetöltőn nem nyomja a levegőt . Még víztartályt kell csinálnom neki, de ugy néz ki, hogy jó lesz. 7 bar-ra van állitva azt kb. 1 perc alatt eléri.
Belevágtam egy kis tartály tesztelésbe, hoztam egy kb. 10 literes 20baros tűzoltó palackot, és egy (valószínű) permetező tartályt, ami 15 liter körül van. Klímakompresszor 35 másodperc alatt feltolja 6barra Persze néhány ilyen móka után tűzforró a cucc.
Néhány kép: Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Bővebben: Link Tud valaki rendes levegős kompresszort ajánlani? Max. 10 barig.
Hali!
Én a TK 200-as kéthengeres kompit ajánlanám neked.
Üdv! Tudja valaki hogy ez mi lehet? Szerintem csavar kompresszor
Igen,valószínű hogy az lessz. Esetleg adattábla?
Szerintem nem kompresszor,inkább vákumszivattyu,azért van felül a tartály mert fel kell tölteni fojadékkal adott szintig....gondolom de nem biztos!
Nagyon könnyű kompresszort csinálni belőle varázslat nélkül is--fogod oszt elcseréled pld. egy IFA (vagy más) kompresszorra.--És ezt komolyan mondom. :yes: Attól hogy mindketőben van dugattyú ,hajtókar,szelepek,stb...stb--még nem ugyan az a kettő.Teljesen más egy kompresszor szelep(szívó-nyomó) mint egy benzines motor szívó-kipufogó szelepe.A komprsszióról már nem is beszélek -nézd meg a két hengerfej közötti különbséget.Viszont a benzines értékesebb így könyen el lehet cserélni egy --(és neked jobb egy egyhengeres)--kompresszorra.Én is pont ma csinálom-tam a kompresszorom,igaz három fázisú motorral.
Bocsi "gyerekek" ,ezt a választ nagyon "félre néztem"--a hsz még az első oldalon volt.
A vizes vákumszivattyúk máshogyan néznek ki.Ez lehet csavar kompresszor de nem nagy nyomású.
Üdv!
Valaki segítsen már nekem, hogy van egy TK-200 kéthengeres kompim, most szeretném üzembe helyezni, van rajta egy olajbetöltőnyílás, ahogy kitekerem a csavart, szerintem lenni kéne rajta egy nívópálcának, de olyan mintha le lenne csípve. Szóval a kérdés az lenne hogy mennyi olaj kellhet bele, ha most tök üres?? És hogy milyen olaj való bele?? gondolom kimondott kompresszor olaj, vagy esetleg más olajjal is helyettesíthető??
Igaz elnézhettem de ha csavarkompresszor akkor nem kettő csőcsatlakozásnak kellene rajt lenni? Bocsi Freedomocska erre akartam küldeni.....
Szevasz!
Ezt eredetileg a meghajtó motor olajköre látta el úgynevezett nyomó olajozással.Az olaj 15W40-es motorolaj lehet.Olajat nem teljesen a főtengelyig kell beletölteni úgy,hogy a hajtókarok "belecsapkodjanak". Így a hengerek fala szóró olajozást kap.
Igen ,kettőnek kellene lenni és általában lapos "O" alakú vagy piskóta alakú a ház. A két "csiga" tengely pedig fogaskerékkel van összekapcsolva belül. Nehéz így biztosat mondani. Vákuum szivattyút úgy tudnék elképzelni ebből az alakból ha száraz lamellás lenne .
Köszi István!
Volt benne még talán egy deci olaj, már jó régi lehetett, leengedtem, lecseréltem, sajna nem tudom hogy mennyi lehet az az olajmennyiség ami még éppen elég, és a főtengelyt sem éri el, szóval beletöltöttem 2.5 deci motorolajat, remélem jó lesz, eddig ketyeg szépen.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni egy Festo PEV-1/4-B nyomáskapcsoló elektromos bekötésében? 4 csatlakozóhely van rajta: 1 Switching voltage 2 Open output 3 Close output 4 Earthing Az lenne a kérdésem, hogy mit hova kell kötni rajta? Köszönöm!
Heló!
1. Bemenet. (a kapcsolandó feszültségé) 2. Kimenet, kiesve záró érintkezője (nyomásra nyit) 3. Kimenet, húzva záró érintkezője (a nyomásra zár) 4. Földelés. (test) Üdv.:VIM
Oké, köszönöm!
Szóval az a helyzet, hogy kicsit hülye vagyok és szeretném ha leírnád "szájbarágósan" is, hogy mit hova kell kötnöm(pl a hűtőmotorról melyik vezetéket hova és így tovább).Remélem nem gond! Köszönöm szépen!
Visszafelé irom a 4-est a földelésre,a Testre,Fém Vázra.
2-es a Kompresszor egyik kábele 1-es a Fázis a konnekorból A konnektor másik vezetéke a kompresszor másik szabad vezetékére,a kapcsoló nélkül. 3-ast pedig szépen szabadon hagyod....
Oké, köszi!
Hali!
Ha esetleg a forgattyúház nyomása kinyomná a beletöltött olajat,akkor kell mellé csinálni egy külön olajtartályt.Ha nincs benne olaj,azt úgy veszed észre,hogy elkezd kopogni. Ha így járnál,vagy érdekel,írj és küldök róla rajzot.
Visszanéztem,már felraktam a rajzot,a 3. oldalon megnézheted.
Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy egy kéthengeres Csepel kompresszornak mennyi az 'üzemi' fordulatszáma? Vagy meddig forgatható el károsodás nélkül? A válaszokat előre is köszönöm!
Szia!
Általában 1000-1500 1/min az ideális fordulatszám.
Üdv uraim!
Ha tudna valaki segíteni annak megköszönném. Szóval venni akarok egy házilag épített régi kompresszort, ami 380as motorral szerelt. a bibi, hogy nekem csak 220vom van. Kérdés az, hogy átköthető e a motor 220vra? Illetve nem e okoz gondot a működésben. A motor 3kwos ha minden igaz.
Nagyon szépen köszönöm az információt!
A motor valószínűleg átköthető 230V-ra. A működésében nem okoz problémát, de 1/3 teljesítmény mindenképpen elveszik, az indítóereje töredéke lesz a 380V-os működéshez képest. 3kW-os motort már nem egyszerű 230V-ról elindítani, legalább 20-25A-os óra kell hozzá.
Sziasztok!
Látom, hogy elég jól ki van vesézve ez a kérdés, de valaki segítsen nekem légyszi! Összeraktam a kompresszort /TK200/ 2db plussz 3KW villanymotor. Nagyon szuperul működik, de a bajom nekem is az olajszint. Csináltam rá egy egy Lada fékolajtartályból tágulási tartályt. Már menet közben is köpködi bele az olajat, de ha megáll akkor meg lök akkora luftot a tartályba, hogy majdnem lelöki. Most olvastam, hogy kb. 2-3 deci oljat kell bele önteni, én 9 decivel probáltam. Kérdésem a következő lenne: -Sok az olaj? -Sok az olaj, és a kompresszió gyűrük is kopottak? -Sok az olaj, nem jó a tartály plussz még gyűrük is? |
Bejelentkezés
Hirdetés |