Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Csöves erősítő készítése
Ne feledd betartani a fórum viselkedési szabályait, és a topik megmaradásának feltételeit. [link]
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
szia Az lenne a kérdésem hogy a kapacitások hány voltosak legyenek? És a vs1 320 oda mekkorát érdemes betenni, illetve a vissza csatolásnál mekkora ellálás kell (R21), illetve előfoknak jó e az ecc83. Sajnálom hogy ilyen bugyutának tünő kérdéseket teszek föl csak sajnos kezdő vagyok, ez a második erősitőm csöves ből.
A lehetőségekhez illeszkedik a rajzon szereplő alkatrészek listája. A 470 µF -es kondi a börzén kapható 450V-os Daewo kivitel lehet, de az MM 220 µF , 350V-osa is még éppen megfelel, természetesen ebből kettő párhuzamosan, de jó lehet az EPCOS 400V-os 390 µF -os Lomexes kondenzátor is, a C3-nak is megteszi a Lomexes 120 µF , 400V. A csatolókondik legalább 400V-osak legyenek (C1, C2, C5). A többi kondenzátorra nincs ekkora igénybevétel, oda (C11, C10) elegendő a 63V-os is. C4, C6, C7, C8 25V-os is jó lesz, de 35V-os szerepel a rajzon. A 6N2P az ECC83 orosz megfelelője, tehát csak a bekötésre figyelj, a 83-as fűtőköre ettől eltér. Az R21 értéke az igényeid szerint alakulhat, a kapcsolóval lehet szakadást generálni (ekkor teljesen mindegy, mekkora az ellenállás, azonban a célszerűség valamilyen határok közé szorítja. 10k fölé nem érdemes menni, ilyen értéknek már elég kicsi a hatása. Célszerű legalább 1 - 4,7k környékére "belőni". Ezt most csak sacc/kb. mondtam, nem számoltam utána. Esetleg érdeklődj CIROKL, ill. CHZ kollégáktól, hogy Ők milyen értéket tettek bele.
Üdv Imi65