Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Tuti hogy van, vagy a motortérben az akksi körül vagy balra alul a kormányoszloptól balra a tűzfalon (le kell bontani a kormány alatti burkolatokat) függőlegesen de ne kérdezd hogy pontosan melyik, de ha szét van szedve és ráadod a gyújtást akkor zúgnia kellene kb 5-10 mp-ig ha műküdik. Ha a kezedet ráteszed a relére jobban érzékeled hogy melyik dolgozik.
Üdv Mindenki!
NEm Skoda de elektromos a gond és sok szaki jár ide talán tudnak okosságot mondani nekem erre : Van egy 2006 os Ford tranzitunk aminek világít az ABS visszajelzője és nem alszik el . A kocsin a két első kerék lett leszedve majd bakon kipörgetve hogy üt-e ezután jött a hiba az abs -el a jeladókat mértem nem szakadtak a csatik is jónak tűnnek a fékolaj kicsit kevés volt azt után töltötten mondjuk az egyik munkahenger kicsit ereszt de az csak nem jelent még gondot esetleg a hibakódot kéne kiolvastatni törölni de miért lenne hibakód benne ? Valankinek van ötlete mit nézzek meg még, mi lehet a gond ?
Nincs megsérülve a jeladó háza?
Nincs rajta fémszemcse, forgács, egyéb? Ellenállás mennyi rajta? Vezeték épség? Nem lett véletlen rárakva a vezetékre bakoláskor? Kiolvasni nem ártana. Lehet más probléma is.
Kerékagy csapágy nem volt mostanában cserélve?
Köszönöm mindenkinek aki foglakozott a problematikámmal! Olvastam egy amerikai fórumon én is a kerékcsapágy mizériáról ,hogy létezik ABS-es és nem ABS-es de egy árban vannak stb... mindenesre ahhoz nem nyúltunk.
Csak a kerekek lettek átforgatva mert tojásosra koptak valamiért ezért is lett megpörgetve emelőn az egész. A probléma megoldódott kb a 3. kilométer autózásnál elaludt a lámpa és azóta jó! :yes:
Épp minden, a csatik egy kicsit porosak voltak az ellenállást igaz csak dióda mérővel mértem de ugyanannyi volt mind a 4/na jó 10 százalék eltéréssel/ de pár km után rendbe jött! Köszönöm a segítséged!
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek.2006-os Octaviám időnként melegen elgyengül, az ECU-ban szegény keverék hibaüzenet van. A motor 1.6-os 74 KW-os ,motorkód:BFQ. Ha valaki tudna segíteni megköszöném!
Szia!
Megtudod mondani, hogy mi volt a hibakód száma (mit olvasott ki a VAG)?
Szia!
Sajnos nem! A hőgombát cserélem ki hétfőn ill. a levegőmennyiség mérőt akarom megtisztítani. Utána elviszem újra diagnosztikára. Esetleg nem tudsz ajánlani valamilyen kábelt , progit laptophoz?
Szia!
Szerimtem nem a hőgomba okozhatja a problémát, hanem a szívócső nyomás jeladó és légtömeg mérő közül valamelyik, vagy valahol repedés van a levegős csatorna rendszerben. A progit meg a hozzá tartozó csatit majd megkérdezem a cimbitől, aki nekem is segített kiolvasni a hibát a kocsinkból, hogy milyen is kell a Te kocsidhoz.
Hali!
Az elgyengülés csak hosszabb távon produkálja , akkor se mindig. A szívócső nyomás jeladót hol találom?
Az érzékelőt a motor bal oldalán, belülről a levegő csatorna végében (közel a blokkhoz), kell keresni.
A progi és csati kérdése folyamatban.
Szia!
Ilyen elrendezésűek az érzékelők a 8V-n is? EGR van benne?
Szia!
Az enyém is hasonlót produkált. A hibatárolóban szegény keverék üzi volt. A hőgomba kb. 20 C°-ot csalt a pc szerint. Kicseréltem az üzenet eltünt a kocsi jól megy eddig. köszönöm a segítséget mindenkinek aki segí tett.
Sziasztok!
Elfelejtetem írni, hogy megtisztítottam a légtömegmérőt is.
sziasztok
2000 évi octavia 1.4 8v alapjárat ingadozik ha a höfokmutato eléri azoptimális értéket -középre beáll- akkor megtorpan és utánna fulladcsak.de hüvös idöben csutka fütéssel nemcsinálja.valami tulmelegedne ?ha valaki tud valamit irja már meg kösszi. AMD-tipus
Szia!
Az óra nekem is 90°-on állt de az ECU 107°-ot mutatott. A hibaüzenet szegény keverék volt.
akkor högomba cserét mondasz?és az pontosan hol van a motorban nem nagyon vagyok othon hogy melyik mi en meg hol van.
Szia!
Itt van amit keresel. Bővebben: Link
hali. lehet hogy hülye a kérdés de a müszerfalon a mutato avizhöfokát vagy az olajhöfokát mutatja mert nekem akkor van galiba ha beáll a mutato középre na akkor befullad 2000 ig huz utánna fullad. 5.ben padlon olyankor 100 atmegy maxtovább nem leet huzatni
akkor most melyet cseréljem ki?
hali! 1-2 ezer forintért kiolvasák a hibatárolódat. Ez olcsobb megoldás , mint megvenni minden felesleges alkatrészt. Kompreszió? Egyébként én a vízhőfok gombát cseréltem.
Azért fullad meleg motornál mert mikor hideg a motor akkor a motorvezérlő nem veszi figyelembe a lamda jelt mert ez egy E2 es motor és mikor bemelegedik akkor figyeli a lamdát. A szegény keverék ért nem a hőgomba a hibás, ha az a rossz akkor hidegen nehezen indul mert nem tudja melyik üzem módban van. Az teljesen normális hogy az óra 90 ot mutat közben meg 100 os a motor 110 foknál kapcsolja a ventilátort.
Ez tipikus lamda hiba hogy melegen minden baja van.
És honnan tudja az autó, hogy mikor kell figyelni a lambdára?
Honnan tudja az autó mikor üzemmeleg?
honnan mert énsemtudom
Kedves fórumozó társam!
Én a helyedben először is átnézném a csatlakozási pontokat, valamint a pillangószelepet és környékét alaposan áttisztítanám. Nekem minden bajom volt az autómmal (octavia 1600ccm) de szerencsémre sikerült házilag megjavítanom, holott a "szakszerviz" már mindent cserélt volna (kb. 100-120 e forintért.) Vedd mérvadónak sufnituning és szamara véleményeit nagyon sokat segíthet. (Hozzáértő jószándékú emberkék. Köszönet nekik, és a többi segítőnek.) Előző hozzászólásaimban megtalálod az én hibáimat amit sikerült megoldanom. További jó munkát és sikeres javítást kívánok. Csibai, Salgótarján
mefogadom holnap elkezdem bontani meg hozzák az ujj gombát s majd meglátjuk.köcce mindenkinek maj irok hogy mi lett hátha másnak is tudok segitteni
ha hidegen nem csinálja és melegen igen akkor valószínű tudja hogy melyik üzemállapotba van.
helló!
szintén skodával szenvedek. 2006-os oktávia 1,6 tele problémával. hidegen nem mindig indul, nem húzza rá a szívatót, csak néha. a meleg motornál az indítás idegölő sok köszörüléssel indul. kipufogógáz ellenőrző lámpa állandóan világít. a szerviz többször tesztelte, semmilyen hibakódot nem mutatott. még hozzá tartozik, hogy a gáz is be van szerelve. még a klíma is elromlott, vagyis nagyon gyengén hűt, mi a teendő??? a takarítás befolyásolja? a csövek sem hidegek. hol kell takarítani? a fórumban eddig melegen nehéz indításról nem olvastam. ha tud valaki segíteni, előre is köszönöm.
És mi van akkor, ha rossz adatot küld a lambdaszonda és elszegényíti a keveréket?
Esetleg ahogy előttem is írta valaki, hogy a hőgomba rossz értéke miatt a vezérlőegység előbb visszavette a befecskendezési időt? (mivel melegnek tudta a vezérlő a hidegebb motort). A hőmérséklet meg nem valószínű, annak elég pontosnak kell lenni, pont az előbb elmondottak miatt.
hali.akkor most vegyek högombát vagy ne?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |