Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » WPB égetőszoftver fejlesztése/tesztelése
Lapozás: OK   9 / 22
(#) glaci hozzászólása Aug 19, 2010 /
 
Elsősorban Watt-hoz szól a kédésem, de mások véleménye is érdekek.
Én is abszolút kezdő vagyok.Építettem egy WPB_F18_LPT égetőt.A Vpp-t 34063-mal csináltam.A WPB_F18_F16_1.19b-vel teszteltem a működést, Vdd 5,12V;Vpp 12,55V;PGC/RB6 0-5,12 V;PGD/RB7 4,6 V ezek szerint ez rendben lenne.Egy LCF mérőt építenék PIC16F628A-vel.Beraktam a PIC-et, csatlakoztattam az LPT csatlakozót, ráadtam az usb-ből az 5V-ot, kijelöl-tem a PIC-et rákattitottam a PIC azonosításra, néhányat villant a sárga és a zöld led, majd kiírta, hogy
nem ismerte fel a PIC-et és felsorolta a hibalehetősé-geket és nem megyünk tovább.Mi a további lehetőség?
(#) watt válasza glaci hozzászólására (») Aug 19, 2010 /
 
Az 555-ös DCDC helyett tetted a 34063-at?
Az mit jelent, hogy
Idézet:
„PGD/RB7 4,6 V”
0 és 4,6V a megfelelő teszt esetén?
Milyen vezetékeket és milyen hosszúakat használsz? (LPT, ICSP)
A PIC-re milyen módon kötötted az ICSP vonalakat?
Egy két fénykép sokat segítene.
(#) glaci válasza watt hozzászólására (») Aug 19, 2010 /
 
A 34063 a DC-DC átalakítást végzi.
Igen a PGD/RB7 0-4,6 V.
Az LTP vezeték csatlakozótól csatlakozóig 1,18 m.
Az ICSP 0,13 m.
(#) watt válasza glaci hozzászólására (») Aug 19, 2010 /
 
Az LPT kábel hosszú. Próbáld meg 40..60cm-es szalagkábellel, vagy UTP kábellel.
Az MCLR, PGD, PGC lábak az áramkörben nincsenek más funkcióra is használva? Ha igen, hogy oldottad meg az égetés közbeni leválasztást az egyéb áramkörről? Van rajz az áramkörödről?
(#) glaci válasza watt hozzászólására (») Aug 19, 2010 /
 
A szalagkábelt még ma megcsinálom.Ugye az megfelelő ha a jelenlegi csatlakozókról leforrasztom a kábelt és a szalagkábelt forrasztom a helyére.
Az IC3 nincs berakva, így a 10-es lábra menő R5 10k lóg a levegőben.A többi láb nincs használva, ill az MCLR diódával van leválasztva.
(#) watt válasza glaci hozzászólására (») Aug 19, 2010 /