Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   4 / 48
(#) bbalazs_ válasza toroid hozzászólására (») Dec 9, 2010 /
 
A bal hatso ajto nyitasat erzekelo kapcsolo nem erintkezik vagy nem bont (kapcsolastol fuggoen).
(#) toroid válasza bbalazs_ hozzászólására (») Dec 23, 2010 /
 
Koszonom a valaszt.


Esetleg valaki tudja, hogy hol talalhato ez a bizonyos erzekelo kapcsolo?
Ja es meg egy kerdes: miert nem vilagit az ablakemelo kapcsoloba a led?

Koszonom.
(#) Inhouse válasza toroid hozzászólására (») Dec 23, 2010 /
 
A bal hátsó ajtóé a zárban van, lehet vele szívni...
Esetleg eltörhetett a vezeték az ajtó és a kaszni között, de nagyobb a valószínűsége a mikrokapcsolónak.

Üdv
Inhouse
(#) timea60 válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 23, 2010 /
 
Szia. A Golf 4-esek tipushibája, hogy az ajtókban lévő nyitásérzékelő lámpa nem világít, és szinte minden esetben a nyitásérzékelő kapcsoló a felelős ezért. Nem érdemes vele foglalkozni, mert hiába cseréled ki nagyon hamar elromlik az új is. Tipushiba bele kell nyugodni. Pedig Volkswagen... De a motor és a kaszni no. 1. Nekem is ilyenem van.
(#) akos70 válasza timea60 hozzászólására (») Dec 23, 2010 /
 
Épp tegnap cseréltem egy Seatban, az 7 évet bírt (még gyári volt). Persze nyugodtan bírhatna 30-at is, mint a régi autókban, de azok az idők elmúltak.
Belenyugodni viszont nem kötelező, 5-7 vagy 10 évente ki kell cserélni. Az anyagköltség minimális, munkában viszont elég macerás.
(#) bodg hozzászólása Feb 18, 2011 /
 
Sziasztok! A következő problémám van a golffal, az elektromos ablakemelő kapcsoló nem kapja meg a feszültséget. (0,06v mérhető a-bc pontok között(táp), b-l pontoknál 11,58v van, mely a lámpa). Menet közben már tapasztaltam olyat 1x, hogy nem tudom felhúzni az ablakot, majd egy kis idő elteltével működött. Na most újra jelentkezett a hiba. (De most már maradt is.) Érdekes hogy a biztosíték táblában nincs biztosítéka. Ebben szeretnék segítséget kérni, még mielőtt nekiesnék a szétszedésnek, hogy hol lehet a kontaktikus ill. megtörve, oxidálódva a kábel?? .. Hátha valakinek már van iylen tapasztalata..
(#) Inhouse válasza bodg hozzászólására (») Feb 18, 2011 /
 
Az ajtók csuklópontjánál a kábelátvezetések szoktak eltörni, minden autónál...

Üdv
Inhouse
(#) bodg válasza Inhouse hozzászólására (») Feb 18, 2011 /
 
De ha jól gondolom, az ajtónál csak a D-E jelű ( a fenti kép alapján) kábel megy.? ami a motort vezérli. "Bentről " jön be 3 kábel +, - , és egy másik + ami a világítás kapcsolóra van rákötve, a nyomógomb megvilágítás végett. akku- és a ez a kapcsoló közti távra gondolnék. Csak ha nincs biztosítéka , így nem tudom hogy hol lehet szakadási pont, ill kötési pont. Esetleg a gyújtáskapcsolónál lehet ? ill. ott milyen kötéssel ? kicsit ez a magától "megjavult" dolog miatt érdekes. Meg ha a gyújtáskapcsolónál lenne akkor hogy férek hozzá.
(#) akos70 válasza bodg hozzászólására (») Feb 18, 2011 /
 
Szerintem nem gyári ez az ablakemelő, úgyhogy a biztijét ne a többi között keresd. A beszerelő oda tette, ahol épp jónak látta, de jó eséllyel a műszerfal alatt bal oldalon les. Én ott keresném először.
(#) Inhouse válasza bodg hozzászólására (») Feb 20, 2011 /
 
A megjavult dolog egyértelműen kontakt hibára utal. Ez lehet oxidáció, rossz kötés, vagy vezetéktörés, pl. ahogy írtam az ajtó csuklópontjában. A világítás része a kapcsolónak a világítástól kap áramot, a motorok vagy gyújtás utánról, vagy közvetlenül (persze biztosítékon keresztül). Mivel ez utóbbiak vastagabb vezetékek, ezek fognak először törni...
Esetleg lehet még olyan túláramvédő alkatrész, ami a motort védi. Ezek öngyógyulós biztosítékok, ha pl. megszorul a motor, de kapja tovább az áramot, ez kiold, majd elvileg visszaáll. Ha esetleg nem, akkor áll az egész...

Üdv
Inhouse
(#) bodg hozzászólása Feb 20, 2011 /
 
Köszönöm a hozzászólásokat, Meg lett a hiba. Képeket mellékelek hátha még valakinek jól jöhet..
Üdv.Bodg
(#) Inhouse válasza bodg hozzászólására (») Feb 23, 2011 /
 
Az a biztosíték zárlattól ment ki. A zárlatot pedig okozta valami, a biztosítékcsere nem végleges megoldás...
Még mindig lehet törött vezeték az ajtók csuklópontjában, ahol összeérhet +12V és test...ha nem most, legközelebb amikor olyan pozícióba kerülnek...

Üdv
Inhouse
(#) csabiq hozzászólása Márc 23, 2011 /
 
Üdv mindenkinek!
Van egy 2001es kombi kivitelü golf IVesem...
Központ zár,4 el. ablakemelő... Egy kulcsot kaptam vele,távirányitót nem.
A problémám vele a következő: Néha,ha nyitom a sofőr felöli oldalon a kocsit,magától leengedi mind a 4 ablakot!
Nem tudom a többi felöl csinálna-e ilyet,mert csak ott szoktam nyitni,vagy a csomagtartótol,de ott még nem tapasztaltam ilyen problémát!
(#) timea60 hozzászólása Márc 23, 2011 /
 
Sziasztok! Valaki tudna segíteni a 2001-es gyártású 1,6-os Golf IV-esben az ablakemelőket szeretném rendbe rakni, ehhez kérnék segítséget. Hogyan lehet leszedni kulturáltan az ajtók belső burkolatát, hogy ne sérüljön meg semmi. Ha valaki tud segíteni esetleg ezzel foglalkozó fényképeket is tartalmazó weboldal is érdekelne. Köszönöm
(#) akos70 válasza timea60 hozzászólására (») Márc 23, 2011 /
 
Ha nem csináltál még ilyet, azt javaslom, vidd el szakemberhez. Nem a kárpit leszedése a macerás, hanem ami mögötte találsz.
(#) lanti válasza csabiq hozzászólására (») Márc 23, 2011 /
 
A zár -kapcsoló körül nézelődj talán szorul vagy ragad, mert ez egy komfort funkció! Ha bezárd és úgy tartod a kulcsot akkor meg felhúzza ami le van eresztve!
(#) lanti válasza akos70 hozzászólására (») Márc 23, 2011 /
 
Engem is érdekelne! A szakit most egyenlőre hagyjuk, tudom pl hogy szegecselt az ablakemelő és az egész elektronika a bal ajtóban van , de az enyémen cserélték az ajtót és nem tettek a kárpit alá fóliát vagy rosszul ragasztották fel igy párásodik befagy a zár stb .
(#) akos70 válasza lanti hozzászólására (») Márc 23, 2011 /
 
Emlékeim szerint nincs azon fólia. Minek is lenne, mikor telibe van lemezelve az egész ajtó belseje. Erre a lemezre vannak belülről felszegecselve az ablakemelő sínjei.
(Megérdemelne pár korbácsütést, aki megtervezte.)
(#) csabiq válasza lanti hozzászólására (») Márc 23, 2011 /
 
Most hogy mondod,kicsit akad is a kulcs...
Köszönöm szépen a tanácsot! Megtisztitom a zárat és minden klappol
(#) lanti válasza akos70 hozzászólására (») Márc 24, 2011 /
 
Affene eltörtek az ablakot a sínhez fogó patentjeim már csak ezért is szét kell szednem + a zár is szorul nagy meccs lesz.
(#) akos70 válasza lanti hozzászólására (») Márc 24, 2011 /
 
Szét akartad szedni, és eltört?
(#) lanti válasza akos70 hozzászólására (») Márc 24, 2011 /
 
Nem, még télen fagyban le akartam engedni az ablakot hát az ablak maradt a sin meg lement azóta azon agyalok h szétszedem és azt a kék műanyag kacatot kicserélem benne ami eltört 2db ha jól néztem .
(#) liderces hozzászólása Márc 27, 2011 /
 
Sziasztok! Olyan problémára keresek megoldást hogy 99-es 4-es golfom hátsó ablaktörlője nem áll meg. Folyamatosan töröl szaggatott üzemben. Először csak néha csinálta vagy egy erősebb hátsó ajtó lecsapás után msot már addig jutott hogy meg sem áll. A kormánykapcsoló lehet a ludas vagy a motor, esetleg kábelkötegben eltört vezeték? Köszönettel üdv
(#) VIM válasza liderces hozzászólására (») Ápr 12, 2011 /
 
Szia! Látom még nem oldódott meg a probléma. Mellékelek egy rajzot két részletben az ablaktörlő és mosó részről. Valószínű, hogy a fék szál törött el a flexibilis részben. Egy ilyen relé a főrelé, ami ebbe a típusba való. Mivel az ajtócsapkodásra romlott a helyzet, így előbb azt nézd meg szálszakadás szempontjából.
(#) timea60 hozzászólása Ápr 12, 2011 /
 
Szia VIM! Valami fényképed nincs, hogy hogyan lehet szétszedni egy Golf 4-es ajtó burkolatát, hogy eljussak a lényeghez? Tehát szakszerűen, hogy ne menjen semmi tönkre.
(#) lanti hozzászólása Ápr 12, 2011 /
 
Csatlakozom az előttem szólóhoz én is nagyon kíváncsi vagyok az ajtószétszedésre!
(#) liderces válasza VIM hozzászólására (») Ápr 12, 2011 /
 
Hello! Mindenki és kedves válaszoló! Szal probléma megoldva. Egy vezeték a bal oldali gumi átvezetőben szakadt el és hol érintkezett hol nem. A végére már gondolom teljesen eltávolodott és azért ment állandóan.
Az utánam kérdezőknek üzenném a hátsó ajtó két oldalán belül van két fül, mélyedés. Ezekben található egy-egy csavar. Ha ezeket kivettük akkor óvatosan le kell feszegetni a burkolatot, először az alsó él mentén, innen már csak patentok tartják de azok erősen. Nekem először nem akart lejönni a két csavar után nagyon tartott még valami, aztán egy erős rántás és lent volt. remélem segitettem. De azért óvatosan.
(#) VIM válasza timea60 hozzászólására (») Ápr 13, 2011 /
 
Szia! Itt az egyik, és itt a másik. A csavarhúzó (torx) az mágneses legyen!
(#) timea60 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 13, 2011 /
 
Szia VIM. Igen-igen ezek kellettek nekem. Hálásan köszönöm a szívességedet! Remélem másnak is nagyon hasznos, sajnos én ezeket nem találtam meg sehol eddig. Köszönöm.
(#) VIM válasza timea60 hozzászólására (») Ápr 13, 2011 /
 
Ezen az oldalon sok minden megtalálható. Bal oldalt, kicsit lejjebb van a keresője. Ha oda beírod a specifikus típust, űrtartalmat, motorkódot, akkor már csak kattintgatni kell minden lehetőségre, ami csak adódik (hacsak nem tudsz oroszul).
Következő: »»   4 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem