Fórum témák
» Több friss téma |
Szia! Szerintem az egy körösből vegyél még egyet és a rajzok szerint kösd be. Ha jól látom így még spórolhatsz is kb. 600Ft-ot, mert az U2 2590Ft az U1 meg csak 990Ft és még marad egy zöld LEDed is.
A hozzászólás módosítva: Feb 23, 2018
Sziasztok!
beszerettem volna kötni a alábbi visszajelzőt: https://www.smid.hu/smid/utanfuto_vonohorog_visszajelzo_elektronika...Si121H nem sikerült sajna, hiszen nem értek hozzá, de hátha tudtok benne segíteni a gondom az vele, hogy a horgon lévő dugalj egyes csatlakozója a kocsi hátuljánál lévő bal indexhez, míg a 4-es dugalj a jobb oldali indexhez van bekötve, ami talán jó is, a fotó világítás rendben. a visszajelző leírása alapján a citrom az egyes, a zöld a négyes dugalj, a fehér a test. eddig oké. vagyis hát 1.hova is kössem a dugaljhoz menő vezetékeket?? gondolom nem kell a horogtól elhúzni a vezetéket? nyilván jó lenne onnan is ahova a dugalj be van kötve a kocsi hátuljánál 2. a bal illetve a jobb indexet honnan szedjem le??? nekem, full hozzá nem értőnek a bal index már be van kötve meg a jobb is , vagyis az megegyezik a egyes meg a négyes dugaljal. egyébként volt rajta visszajelző ledes de nem volt jól bekötve, (nem én csináltam ) gondoltam bekötöm ezt az "egyszerű" hanggal jelzőt plusz kérdésem lenne még egy c2 mudol bekötéshez csak, hogy okosodjam:"A bekötés áramirány helyesen (piros a bejövő, míg a sárga az elmenő áram, a kék test) történjen." mi az, hogy bejövő meg elmenő?? Köszi a választ és, hogy nem nevettetek ki
Szia! A bekötése rá van nyomtatva a kis dobozkára. A zöld nyilak az irányjelzőket szimbolizálják a körök pedig az utánfutó aljzat bekötési pontjait. Megkeresed hátul az aljzathoz menő vezetékköteget és abból is az 1. bal irány és a 4. jobb irány pontjaiba csatlakozó vezetékeket. Ezeket kell elvágni a neked tetszőleges helyen (ahol neked könnyű a csatlakozást kialakítani) és a szálakba sorba bekötni az oldalakat. A kimenőnek nevezett szál az az aljzat felé megy majd oldalanként. A narancs színű bal oldali index "bejövőnek" a párja az 1. pontra menő sárga vezeték lesz, a szürke jobb oldalinak pedig a 4. pontra menő zöld szál. Ahol elvágod majd a vezetéket ott az elvágott vezetékvégek közé kell a megadott párosítással bekötni a szálakat. A fehéret csak simán rákötöd az aljzathoz menő 3. pontra csatlakozó vezetékre (nem kell elvágni). Bővebben: Link
Szia. a matrica alapján nagyon egyértelműnek tűnik a bekötés, ezért is vágtam neki magam.
de akkor az én meglátásom szerint a bal index meg az egyes aljzat egy és ugyan az, illetve a jobb index és a négyes aljzat. ergó össze kellene kötnöm őket, ami nem jó. megkerestem az aljzathoz menő vezetékeket, azzal nincs gondom, szépen ott van a bal meg a jobb oldali leválasztás is a kocsi hátuljába. azaz a csomagtérben a bal indexre rá van kötve az egyes dugalj, a másik oldalt a jobb. én ezekre a pontokra akartam kötni. de akkor a indexet hova kössem?? mármint a citromsárgát meg szürkét? mert ahogy én látom a dolgot a dugalj egyes megy kocsi bal index vezetékéhez, négyes dugalj meg a kocsi jobb index vezetékéhez a csomagtérben. szóval az én olvasatomban a egyes dugalj megegyezik a bal indexel, a négyes meg a jobb indexel
az elvágáson agyalok
azt akartad írni, hogy ami megy most a kocsitól az egyes dugaljhoz azt elvágni és rákötni a citromra, a másik oldalt dettó?? azaz megszüntetem a mostani közvetlen kapcsolatot a kocsitól a dugaljhoz? ezáltal a a dugaljokhoz a visszajelzőn keresztül megy az áram ha most jól gondolkozom akkor vágni se kell, csak leszedem a sárgát illetve a zöldet a kocsitól és rákötöm a visszajelzőre
Akkor ahogyan a rajz mutatja.
Szia!
Nagyon szépen köszönöm! Sikerült ott hibáztam, hogy nem szakítottam meg a kapcsolatot az index és a dugalj között, de így most lekötöttem a sárgát és a zöldet az indexről és leírás szerint megcsináltam.
A Móricka rajzok segíteni szoktak ha a szavakból nem derül ki a lényeg.
A hozzászólás módosítva: Ápr 1, 2018
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni "Uiv-01" visszajelző működésével kapcsolatosan. Ford mondeoba van beszerelve kettő darab. Akármelyik irányba, akármelyiken próbálva a hangolást, nem sikerül villogásra bírni a visszajelző ledet. Próbáltam futóval és nélküle is. A led csak egy pillanatra villan, ha kapcsolom az index kart. Elméletileg működött. Tudnátok segíteni a hibakeresésben?
Az olyan!
Csak villanni fog, úgy kell beállítani hogy az csak utifut csatlakozása esetén villanjon.
Az a probléma, hogy se utánfutóval, sem pedig nélküle nem sikerül működtetni - ahogy írtam is. Amennyiben villogna valahogy, már tudnám hangolni az utánfutóval.
Több menetes tekercs kell..
Nyolc menet volt a legtöbb. Gondolom azért az egész műanyag testet nem kell "feltölteni". Az fontos egyébként, hogy a csövön hol helyezkedik el a teker? Végeken, vagy középen?
Sziasztok!
Felszereltem egy vonóhorgot a kocsimra! Most be kéne kötnöm a visszajelző ledet. 2 körös ledet vettem, az kell a kocsiba is elvileg.Ez egy 2007 es chevi lacetti! Kérdés az hogy hol találok legközelebb a műszerfalhoz olyan vezetéket ami kapcsolatban van a hátsó indexel és rá lehet ezt a szerkezetet csatlakoztatni!?!? Az index relére 3 vezeték megy azt kilőttem! A hátsó kábelköteg csatlakozási pontjánál próbáltam multmiéterrel megtalálni a nekem kellő vezetéket csak olyan jelenségbe botlottam hogy több egyforma színjelű vezeték is van és műszerrel is legalább 6 jelet találok csak a bal hátsó index csatlakozójára kezdek! Kezdek kétségbe esni lassan vízből veszem ki az oxigént de nem bírom megérteni hogy lehet egy széthúzott nagy csatlakozó mindkét felén jelet fognom 1 árva vezeték másik végéhez képest :S ...... Köszi előre is ha valaki tud segíteni egy magam fajta amatőrnek! |
Bejelentkezés
Hirdetés |