Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Ha életvitelszerűen nyomjuk a gázt, akkor ilyet kell csinányi (eredetileg 150HP volt benne) :
Nos szoval akkor egy utolsó kérdés.Lehet ugy átiratni a számitogep az autoban hogy nagyobb teljesitmény de ugy hogy azt müszakin ne jöjjön elö?
Több mint 50%... tudnak ezek a finnek. Bár egy eredetileg visszafogott motornál ez tulajdonképpen nem is sok. A lényeg, hogy az elektronika szervezi át a motor töltési viszonyait, és az üzemanyag befecskendezés időpontját, szintén villamos szenzorok figyelik a kipufogó gáz összetételét, hőfokát, töltőlevegő sebességét, nyomását motor hőfokát és még néhány apró de lényeges adatot... Itt kell összhangot teremteni, ami egy szál csavarhúzóval reménytelen.
200 az az 50... (150 - 466HP) Persze ehhez már az elektronika kevés.
(Mondjuk ehhez már kell kuplung is, meg váltó... meg fék. )
Műszakin nem szoktak teljesítményt mérni.
Azt értem én de co-t mérnek és ott nem bukik le a dolog? vagy hogy másik turbo van a motortérben?
Ha most azt mondod viccelsz, még elhiszem....
Ez egy fordulatszám-nyomaték, és fordulatszám-teljesítmény grafikon, a motor előző állapotáról egy szó sincs róla. (Először én is azt hittem egy teljesítmény összehasonlító görbe, de nem az.)
Mercedes 250D turbo 20V (OM605962)
Eredetileg 150 LE. :yes:
Ha CO-t mérnek is, és az jó, nem okoz problémát. Arról meg hogy mikor milyen turbót szerelt a gyár, fogalmuk sincs.
Dízel 4700-on nyomatékcsúccsal és 7000 fölé forgatva? Nem épp a hosszú élettartam garanciája...
Valószínüleg nem is bevásárlóautónak készült.
Ezek a finnek
Dehogynem, ha gyorsan le kell ugrani a közértbe, mert nincs otthon kávé, éppen optimális.
Szép napot!
Van egy c20ne motorú opel amire nem bírok szikrát csiholni sehogy. A motorvezérlő nem akarja kapcsolgatni a gyújtótrafót, két motorvezérlőével is próbáltam de semmi. Valami tilthatja, hogy ne adjon jelet?
A főtengely jeladóra gondolsz ami a leömlő mellet van?
Meg kellene lennie egy másiknak a vezérműtengelynél is.
Igen, bár én nem tudom, hol van az adott motoron.
Autodata szerint nincs de megnézem inkább az autóban.
Az cserélve lett de így sem.
És a vezérmű tengelynél semmi sincs.
Persze azokkal nincs gond ellenőriztem már az összeset.
Valami előzménye volt a dolognak? Javítgatás?
Immós? Kulcsleejtés?
Az autó ment viszont óriásiakat rántott mikor rájött menet közben, fel is villant ilyenkor a MIL lámpa. Cseréltük a motor vezérlőt akkor sem szűnt meg, erre kivettük a főtengely jeladót aztán vissza, utánna 2 percet ment és leállt amikor hozzá értem a jeladóhoz.
Ekkor jeladó csere új motor vezérlő de semmi. Mindemellett 13 hiba kódot ír már régóta, lambda szonda csere után is. Indításkor a benzinpumpa reléje kb 0,5 másodpercenként huzogat. És még egy az oktánszám váltónak 220 ohm-nak kellene lennie de 2.4kohm betettem addig egy 220 ohmos ellenállást hátha de így sem.
A testkábeleket is ellenőrizted? Olyan kontakthiba érzésem van a leírtakból.
Megvan minden testkábel nem kontaktosak.
Egyébként a főtengely jeladóról veszi a gyújtáshoz a jelet vagy mi az ami meghatározza neki, hogy gyújtani a kellene ?
Nekem is. Én rámérnék arra a jeladóra, semmi nem garantálja, hogy egy másik bontott jó.
Szkópom nincs, autodata szerint meg 400-800 ohm között kell lennie és ez kb 470ohm volt.
Ha mozgatod a vezetékét akkor is? Főleg tőben a jeladónál.
Azt még nem néztem de most megnézem. A régi az változik az új az 480ohm. És van egy másik is csak ezt nem tudom berakni mert hosszú a szára ez 520ohm.
Hi
Én is jártam már ilyen cipőben. Szóval nekem sem volt szkopom így csináltam rá ledes műveleti erősítős "villogót" azaz ha kapcsolt a jeladó villant a led is. Macerás de ha nincs más akkor ez is egy megoldás lehet s így már lehet látni hogy hol akad el a jel. Az Én esetemben a gyújtásmodul volt a hibás. Igaz nekem C14NZ motor van benne így ott csak egy HALL sensor van amiről a jel megy az ECU-ba onnan a gyújtásmodulba onnan meg a trafóra. |
Bejelentkezés
Hirdetés |