Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóhifihez, nagy kapacitású kondenzátor
Lapozás: OK   11 / 11
(#) Ge Lee válasza szsrobert hozzászólására (») Nov 24, 2017 /
 
Arra már a 90-es években rájöttek hogy előbb utóbb kevés lesz a szufla az autókban, és a veszteségek miatt növelni kellene a gépjárművek feszültségét 42V-ra, de aztán az egészből a mai napig semmi nem lett, maradt az elavult 12V-os rendszer.
Link1, link2, link3.
Pedig nagyon szépek voltak azok a tervek amiket láttam akkoriban, az önindítót és a generátort egyetlen elektromos koszorú helyettesítette volna a motor és a váltó között, ami fékezéskor energiát is termelt volna vissza a rendszerbe. Helyette "alkottak" "jó" kis elektromos autót, amit megvehetsz tripla áron, és mehetsz vele 100-150km-t.
(#) pinyó39 válasza pinyó39 hozzászólására (») Jan 1, 2018 /
 
Még egy adósság 2017-ről. Saját tákolat, kb 90-es évek vége.
(#) pinyó39 válasza pinyó39 hozzászólására (») Jan 1, 2018 /
 
Bocs, nem ment fel egyben.
(#) EcoPityu válasza pinyó39 hozzászólására (») Jan 2, 2018 /
 
A277D a király! Én is begyűjtöttem néhányat tarcsiba, ínségesebb időkre...
(#) pinyó39 válasza EcoPityu hozzászólására (») Jan 2, 2018 /
 
Szerintem királyabb mint az eredetije az UAA180, nekem jobban bevált, pedig az is van még valahol itthon, a kínaiak is lekoppintották.
(#) EcoPityu válasza pinyó39 hozzászólására (») Jan 2, 2018 /
 
Nem az A277D volt előbb? Már csak abból kiindulva, hogy az A273D, és az A274D egy tokban a 1524? Szerintem az A-s IC-k a korábbiak...
(#) pinyó39 válasza EcoPityu hozzászólására (») Jan 2, 2018 /
 
Hát nem tudom, én ahogy visszaemlékszem az átkosban többször a keleti blokk mâsolt a nyugatiról, nem a Bosch másolta le a Remixtől a gyújtóelektronikát és adta el tízszeres áron hanem pont fordítva (tized áron adta a Remix) stb...
A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2018
Következő: »»   11 / 11
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem