Arra már a 90-es években rájöttek hogy előbb utóbb kevés lesz a szufla az autókban, és a veszteségek miatt növelni kellene a gépjárművek feszültségét 42V-ra, de aztán az egészből a mai napig semmi nem lett, maradt az elavult 12V-os rendszer.
Link1,
link2,
link3.
Pedig nagyon szépek voltak azok a tervek amiket láttam akkoriban, az önindítót és a generátort egyetlen elektromos koszorú helyettesítette volna a motor és a váltó között, ami fékezéskor energiát is termelt volna vissza a rendszerbe. Helyette "alkottak" "jó" kis elektromos autót, amit megvehetsz tripla áron, és mehetsz vele 100-150km-t.
Még egy adósság 2017-ről. Saját tákolat, kb 90-es évek vége.
Bocs, nem ment fel egyben.
A277D a király! Én is begyűjtöttem néhányat tarcsiba, ínségesebb időkre...
Szerintem királyabb mint az eredetije az UAA180, nekem jobban bevált, pedig az is van még valahol itthon, a kínaiak is lekoppintották.
Nem az A277D volt előbb? Már csak abból kiindulva, hogy az A273D, és az A274D egy tokban a 1524? Szerintem az A-s IC-k a korábbiak...
Hát nem tudom, én ahogy visszaemlékszem az átkosban többször a keleti blokk mâsolt a nyugatiról, nem a Bosch másolta le a Remixtől a gyújtóelektronikát és adta el tízszeres áron hanem pont fordítva (tized áron adta a Remix) stb...
A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2018