Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Hello,
Nem lehet , hogy a forgató motorral van a probléma , akkor is produkál ilyen hibát.
Nem tudom, mindenesetre rendeltem egy olvasó fejegységet kínából 2-3 hét múlva kiderül.
Üdvözlet mindenkinek!
Egy olyan problémával küszködöm, hogy több gyári VW rádiónál, öregebb és újabb típusoknál is, a basszus beállítása után elszáll a beállítás, azaz véletlenszerűen emeli és vágja a basszust. Ugyanennél a típusnál találkoztam olyannal is, ami a hangerőt változtatta. Találkozott esetleg valaki hasonló jellegű problémával, illetve tudnátok valamilyen tanácsot adni? Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Nem tudom jó helyen járok e a kérdésemmel, de ha nem, nyugodtan zavarjatok át a megfelelő topicba, a fórumot böngészve ez tűnt a legmegfelelőbbnek. Adott egy VDO Dayton CD 2100-as (butábbik) fejegység. Bővebben: Link Itt van hozzá User Manual is: Bővebben: Link Ez a fejegység tudja a kihangosító funkciót, a könyvben az is benne van, melyik vezeték ez. A kérdésem a következő lenne. Ha jól tudom ezek a bemenetek csak monoban szólnak, hogy lehetne ebből stereot csinálni, valamint hogyan tudom rákötni egy jack csatival a telefonom, avagy bármi mást? Ez is egy ugyanolyan analóg jellel müxik mint ami a telóból kijön, vagy kell hozzá építeni valamit hogy ez működjön? Jha, meg a könyv egyetlen kábelt ír a kihangosításhoz, de még egy mono jacknek is legalább kettő kell, akkor hogy is van ez? A lényeg, hogy ezt a bemenetet szeretném használni hogy külső egységről tudjak zenét hallgatni. Ha az okosabbik verzió lenne, egyszerűbb dolgom volna, mert azon van cd tár vezérlés, az enyém sajnos azt nem tudja. A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2013
Hali. Van egy Roadstar CD-774RD/FM autórádióm.
Gond vele, hogy nem fog semmilyen rádiójelet, csak susog... Valami tipikus probléma lehet?
Üdv!
Valószínű hogy csak repedt , forrasztások , a tunerben. Kiveszed és nagyítóval átnézed. A vastag pár menetes tekercsek lábait átforrasztani. Máshoz nem nyúlni , mert elhangolódik.
Hello,
Az nem kihangosító hanem "Mute" ha veszel egy autós kihangosítót akkor a rádióhoz tudod kötni úgy , hogy csörgés esetén a rádiódat lekapcsolja mert feltételezi beszélni fogsz, olyankor a kihangosító testet ad neki és máris néma. Meg lehet oldani a CD-n keresztül az AUX-ot de mérlegelned kell , mennyire tudsz forrasztani és mennyire boldugulsz az elektronikával.
Szevasz, a tuner az a jobb hátsó sarokban a kis fémdobozban lévő modul nem?
Üdv !
Igen. Az antenna alj alatt.
A kezelési könyv szerint nemcsak némítani tud, hanem bemenetként is funkcionál, a menüben is választható hogy mute, vagy tel in legyen.
A cd-n keresztüli bekötéshez mire van szükség? Sajnos kapcsolási rajzot égen földön nem találtam hozzá. A forrasztással nincsen gond, az elektronikával kevésbé vagyok jóban, de azért a kondikat ellenállásokat, ic-ket felismerem. Meg van segítségem ilyen téren kéznél.
Hello,
Az alaplapon a CD csatlakozónál meg kell keresni az L / R csatornát és oda kell beiktatni az aux szálat. Ha akarsz CD ről is zenét hallgatni akkor egy 5 polusó Jack anya csatlakozót kell oda raknod, így ha nincs bedugva semmi akkor CD-t tudsz hallgatni ha pedig bevan akkor az aux-ot. De szerintem keress először service manual-t mert ott jelölik melyik kell neked, addig kár is bármit venni.
Sziasztok!
Vettem ma egy Mercedes Becker Audio 10-es, w203-as Mercibe való CD rádiót, otthon kipróbáltam, és kb 30 másodpercig szépen működik majd kiírja hogy PROD. Utána okvastam, hogy ezt tényleg csak akkor lehet használni, ha ugyanolyan az autó, és a can buszon kommunikál? Mért ilyen ez? Hogyan lehetne kijátszani?? Köszi!
Egyszerű a válaszom sehogy egyedi a kicsike , és az autó egyedi tartozéka .Illetve talán meg lehet hack..... ni , de az nagyon sok píz.
Nem lehet valahogy kiszedni azt az IC-t ami ezt az ellenőrzést végzi?
A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2013
Az attól függ milyen megoldású. Én egyszer csináltam ilyet egy Alfa rómeóba cseréltek ilyen fejegységet , és a bejelentkező Alfa lógónál már nem ment tovább megállt. Mivel nem a megfelelő kocsiban volt.
Szóval ha a processzorban van a dolog , akkor csak processzor cserével lehet , ami általában BGA tokozású. Ha külön van , akkor is ki kell olvasni a tartalmat , és átírni , vagy egy úgynevezett 0 szériás programmal feltölteni ami kocsi független.Azért nem szabad megvenni kéztől ilyesmit , mert az tuti nem fog más autóban működni , illetve külön megkérdezni , hogy ki van e már ütve , vagy nincs. Ami nincs az általában 20 - 30 E ft.Ami már használható , és minden szoftver működik is rajta , tehát teljes értékű az 200 E ft tól felfelé , attól függ milyen tudással rendelkezik.Szóval nem olyan olcsó dolog ez.
Azért ez annyira nem hinnán hogy drága lenne, *
A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2013
Pedig jobb ha elhiszed , hogy húzós áraik vannak.
Én anno egy ilyet csináltam , ez most alaphangon 145 Eft használtan , és illetve használhatóan. És ebben navigáció , telefon, DVD, multifunkciós kormány vezérelt , és még sorolhatnám mik voltak.
Ja, az persze, de ez egy sima CD-rádió csak gyári Merci (Becker) én olyan 20-30 körül láttam. Sajnálatos hogy egy elektronikai fórumon nem lehet megoldani ezt az elektronikai problémát.
Nem hinném hogy azzal bármi baj lenne, ha a SAJÁT dolgomat használni is szeretném.
Sokféle fejegység van , ezt nem írtad , hogy milyen.
Két dolog van a Mercik nél 1 Kulcs függő , tehát a slusszkulcson keresztül minden kapcsolatban van , minden egység .2 kód kártya , ami csak a mondjuk CD / rádiót blokkolja . 3 széria számot kér a készülék, vagy pin kódot , ha ez el van rontva párszor azt hiszem három a próbálkozások száma , akkor letilt a készülék.Valamelyik időre tilt , tehát el kell telnie bizonyos órának , aztán lehet megint próbálkozni.Valamelyik meg csak egy másodlagos kód beírásával nyílik .
Előbb raktam ki képet, a típusa Becker BE4410. Állítólag a CAN buszon kommunikál, ezekszerint a kulccsal?
*
És igen elképzelhető , hogy a kulcsával , mert a Merciknél , általában minden a kulcsban van , és viszont . A hozzászólás módosítva: Szept 24, 2013
Sziasztok. Adott egy renault autó rádió. A Cd részét kéne megjavítsam, de ott tartok, hogy azt se tudom, hova kell a táp neki és hova megy a hangszóró... 3 csatlakozó egység van abből kettő minden valószínűséggel a kijelzőre és a kormány alatti kezelő szervekre megy. Így marad 8+7 láb
Valaki nem tudnak egy rajzzal szolgálni amin rajta van a lábkiosztás? RENRWD131-10 a szerkezet típusa.
Nem tuti, de szerintem ebből érdemes kiindulni: Bővebben: Link
Köszönöm, holnap megpróbálom. Az A és B csati alakja megegyezik a C az másféle de az nem lényeges most. Meg az A csatiből itt hiányzik a rajzon levő 2es láb.
Rátaláltam, de azért köszönöm a segítséget. A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2013
Azért van önbizalmad! ISO csatlakozót sem ismered, de már javítani akarod...
Ezt én sem értettem... Nézem, sima ISO, mi a gond?
Minden újszülött úgy kezdi, hogy nem ismeri, de megtanulja.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |