Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Sziasztok!
Olyan problémám lenne h kaptam egy Fujitsu Ten D220RC márkájú rádiót csak a kódot nem tudom! Product No. 121001-89500161 Serial No. FT21895A2900282 Légyszives segitsetek pls
Sziasztok!
Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy vettem, egy peugeot Partnert használtan, és a gyári rádióba elcseszték 14-nél többször a kódot, és az end felirat jelenik meg a kijelzőjén, lehet-e vele vmit kezdeni, azon kívül, hogy jó messzire eldobom?? Válaszokat előre is köszi!
Üdv. Új vagy a régi Peugeot Partner? Ha régi akkor a rádió kód a peugeo-sok szerint az alváz számban van. Ha megvan a kód akkor hagyni kell bekapcsolva és egy idő után megjelenik a vízszintes csík és bevihető a jó kód. Vagy az akkut le kell venni és utána jelenik meg a vizszintes vonal , és bevihető a cód. Ha nics kód akkor a PEUGEO-sok forgalmi és 5000Ft ért megmonják. Öreg T
Köszönöm! A partner 2002.11. havi, 2.0 Hdi. Hagytam bekapcsolva de csak annyi jelent meg kb 10 perc után, hogy END, a vízszintes csíkok nem jönnek, az eredeti kód megvan a könyvében. Akku resetet megpróbálom aztán ha ne megy irány a szervíz!
Üdv. Akkor ez már az új Partner a nagy lámpás.Mert az enyém 03 havi ,de már akkor is volt nagy lámpás.Az itteni szervizes nem ismer END hibát. Öreg T
Sziasztok!
JVC KD-G352 rádiómból szeretnék kihozni vonal jelet, amit erősítőre kötnék, mivel nincs rajta RCA aljzat. Csinált már valaki ilyesmit? Honnan vegyem le a jelet? A végfok IC bemenetéről?
Hali!
Igen, onnan is veheted.
Jó estét. Szerintem egy új gépet nem kellene szétszedni. Garancia ! Meglehet oldani a hangszóró jelből is, terhelés nélkül. Igaz én nem 1-2 db ellenállásra gondolok. Az olyan is. Ha megvételkor a 4000 Ft külömbséget nem választotta, akkor érdemes készen megvenni. Öreg T
Köszi a válaszokat!
Sajnos amikor vettem, nem volt olyan USB-s, RCA-s rádió ami megfelelő lett volna számomra. Ha a hangszórójelről veszem le, az milyen nagyságrendű minőségvesztéssel jár? Érdemes egyáltalán ilyen módon megoldani? Van egy Pioneer 2920-asom is, melynek lelopták az előlapját. Majd ebben megnézem hogy honnan jön ki az RCA aljzat.
Megnéztem a Pio.2920-as paneljét és megtaláltam a végfok ícé bemeneteit. Ebben a rádióban van RCA kimenet, de csak a hátsó csatornáké (kék keretben). Az első csatornák kimenetét nem építették be, bár a helye ott van (fehér keret). A sárga keretben vannak a végfok ícé bemenetei. A hátsó bal és az első jobb csatorna még a (C301-C304) 470nF-os csatolókondik előtt közösítve van, a hátsó jobb és az első bal úgyszintén. Az ícé 4 db független bemenete a C301-C304 kondikkal sorbakötött C305-C308 470nF-os kondikról kapja meg a jelet. A kérdésem az volna, hogy levehetem e a jelet a piros keretben lévő pontokról. Gondolom a JVC rádióm is valami hasonló megoldást rejt.
Üdv. Mindenképp az RCA kiépítése a jobb megoldás , mivel a végfokról levett jel már torz és zajosabb. Ha kapok címet megkisérlem átküldeni egy 6-os szériás régebbi JVC dokumentet.Ide nem tudom feltölteni mert 2 MB. Ha megy a dolog Tudok kábel korbácsot is küldeni (RCA) csatlakozó kábelt. Öreg T
Üdv!
Itt az egyik @ címem: slagerband kukac gmail pont com A kábelkivezetéssel nem lesz gondom, biztosan megtudom csinálni. Köszi szépen a segítséget
Szivesen ha egyáltalán ezzel segítettem . Öreg T
Gyári csatlakozóra ráforasztasz egy X-over átalakítót. MNC-ből 1500-2000 Ft-ba kerül kb.
Azt régebben észrevettem, hogy a 20-éves vagy öregebb autó rádiók érzékenysége sokkal nagyobb mint a mostaniaké. Ez nekem azért okoz bánatot, mert eddig a régi autómban hazáig hallgathattam a Lánchíd rádiót (Valkón akom). Egy huszonéves Blaupunkt rádió volt benne. A mostani autómban egy néhány éves Sony van, de már Gödöllőn megszűnik az adás. Nincs-e valakinek antenna erősítő kapcsolása amivel kissé meg tunningolhatnám.
sziasztok a problémám hogy a kocsiba a km-er lcd kijelzön jelenik meg ami hiányos van amikor viszajön van amikor hiányos nem találom a hibát a kijelzö lenne lenne a gáz vagy nem tudom ha valaki segitene megköszönném
Hali!
Ha van amikor visszajön, akkor biztos hogy az LCD és az alaplap közötti átvezetés a hibás. Tehát csupán kontakthiba van, viszont a javításhoz talán egy szakértő segítséget kellene kérned, nehogy nagyobb hiba keletkezzen. (Gondolom, te nem vagy műszerész, vagy ilyesmi?)
az egyik jo a másik nem két képet dobok fel
Ha óvatos nyomásra "javul", akkor az lesz, amit írtam.
De ez két különböző kijelző, nem? Szerintem ezzel a hibával mindenképp egy autóvillamossági szerelőt keress meg a környékeden. (most mennem kell dolgozni)
sajnos nem változik szét volt szedve
nem vagyok müszerész csak egyszerü jármü vilamosságis
Ja, értem...
Gumi átvezető van közte?
a kijelzönél van csak gumi amugy szallag kábelen megy és igan két külön kijelzö mint egy zsbszámologépnél
Üdv Zolika. Igen a régi rádiókna és főleg a Blaupunktnak volt a legjobb tuner-je. No és a többi is érzékenyebb volt. Ez a tömeggyártás és a minél olcsóbban előállítható gépek átka. A másik ok pedik a sok helyi adó miatt nincs is szükség a nagyon jó érzékenységre mivel az adók nagy része csak egy megadott körzetet láthet el. Csak nálluk az adók minősségével is igen sok probléma. Szerintem igen sokan fognak hozzászólni , esetleg másnak különbözik a véleménye.
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám van, hogy az MNC Innocd fejegységem indításkor mindig újraindul, és ezt szeretném kiiktatni, szünetmentesíteni. Arra eddig rájöttem, hogy elég hozzá egy dióda és egy kondi, de milyen és mekkora? Egyáltalán létezik erre megfelelő teljesítményű kondi? Kérlek a kérdés miatt ne nézzetek hülyének, csak egy informatikus vagyok. A választ előre is köszönöm!
Sziasztok!
Philips CAR 2004-es típusu autórádióm van, nem találom rajta a kézi hangolás lehetőségét. Garmin nüvi 765T navigációt szeretnék vele összehangolni, de csak automata keresést tudok indítani, meg is találja a navi jelét, de tovább keres..
Sziasztok!
Az autós rádiómban ilyen LA4743 végfok IC van. Nemrég csináltam egy autós erősítőt , úgy mindenestől. Az autósrádiót átalakítottam úgy, hogy a rádióról az előfokba menő jelet megbontottam és egy kapcsolóval át lehetett váltani, hogy egy külső(most épp telefon) szóljon. Összekötöttem eme erősítővel, aminek a kimenetén műterhelés volt, meg akartam nézni hogy "számilag" mit tud. A táp az egy villanymotorral hajtott generátor amit egy akkut töltőt. Az tuti bírta a terhelést. Mikor nagyobb basszusokat ütött akkor a rádió kijelző mindig be-be villant, volt hogy néha teljesen elment a kijelző akkor, bár a kábel se volt túl vastag...talán azért csinálta. Aztán bemenő jelnek sima szinusz 50hz-et raktam. Tekertem a hangerőt szép folyamatosan, majd 16-17A-t vett fel az erősítő, a rádió is majdnem maxon volt, halványodott egy kicsit a kijelző, majd elment a kép és egy pukkanást követően elszállt a végfok IC! Azóta mégcsak be se kapcsol! Szerintetek ez miért történt meg? A füstöt csak az ICből láttam, de be se tudom kapcsolni, lehet más is megsérült, vagy végfok IC nélkül már nem is kapcsol be? Titi, még te segítettél sokat mikor ezzel a rádióval vacakoltam, neked van ötleted hogy ez miért történhetett? Ja és magán a rádión nemvolt hangszóró.
Nekem nem egészen tiszta, hogy hova kötötted az általad készített végfokot, ill az szállt el, vagy a rádióban lévő?
Sziasztok!
Kicsit félre értettetek. Itt egy kép hogyan is volt összekötve. Szóval magán a rádióra nemvolt kötve hangszóró. És füst szált ki belőle. Mikor egy picit visszaraktam a tápot rá, akkor a végfok füstölt. Bár először, mikor kiszállt a füst az is onnan jött de a végfok IC mellet van valamiféle spéci feszültség szabályzót/stabilizátor IC, nem tudom, hogy az sérült-e mert utána csak a végfokból jött. Már csak azért is, mert nem értem hogy így miért ment tönkre, meg ha csak az ment szét akkor miért nem lehet bekapcsolni sem? |
Bejelentkezés
Hirdetés |