Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Lapozás: OK   45 / 214
(#) CsemanAttila válasza Vasi82 hozzászólására (») Jún 9, 2010 /
 
Hali, Nem igazán értem, a csavarhúzó másik vége meg a kezedben volt? Úgy hogy tud áramkör kialakulni?? Nem értem. Haverod kocsijába meg biztos elvan kötve valami ha dudálásra kikapcsol egy rádió!
(#) Vasi82 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jún 9, 2010 /
 
A rádió jól volt bekötve,nekem is az volt az első,amit megnéztem. De már vett új rádiót,be lett dugva,és megy hibátlanul. Ennek meg jól értetted,a csavarhúzót testre értetem,a szigetelt vége a kezembe,és megszólal. Különben nem jön hang belöle. Számomra is érthetetlen,azért kérek segítséget.
(#) proba válasza Vasi82 hozzászólására (») Jún 9, 2010 /
 
Első körben a rádió testjét mérném ki.(nem az antenna csatin,egyéb kósza útvonalon kap testet.) Második körben a végfok ha cserélve volt és nem az eredeti van benne akkor a hangszóró ágban lévő/nem lévő gerjedésgátló kondik megléte/hiánya .esetleg valami nem bekötött mute/védelem/kibe szál .Esetleg a telefon csatlakozó tréfálkozik.
Kedvenc hiba a hangszóró egyik fele testelődik .Azoknál a rádióknál ahol ez eleve testen van ,fel sem tűnik.
A rádióban minden csavar benne van? (az alaplapot lefogató csavarok néha testelnek is,
(#) Vasi82 válasza proba hozzászólására (») Jún 9, 2010 /
 
A testeket már átméregettem, mert azt hittem, hogy valahova nem jut el. Át is forrasztottam őket, mert voltak olyanok ami ki voltak repedezve. Ohmikusan kimértem a test pontjait. A Végfok még gyári, gyári forrasztások voltak benne, de már ezeket is átforrasztottam mert itt is voltak gyanús lábak. A hangszóró ágban vannak smd kondik. Azokat hogyan tudom kimérni? Mert az én müszim nem képes rá. A mute szálat holnap megnézem, de arra csak akkor hallgat el, ha van vezérlés. ha nincs használatba nem kell bekötni. Telefon meg még nincs rajta. A csavarok meg nem számítanak, mert összeszerelve is ugyanezt produkálja, meg a házon keresztül nem megy sehova test.
A mute ágat megnézem, és majd írok.
Előre is kösz!
(#) bigyo108 válasza oregtamas0202 hozzászólására (») Jún 10, 2010 /
 
Üdv T ....

Szerinted van olyan kijelződ ami jólenne ehhez a típushoz ?
DC 247 .... vagy ezeket nem lehet vegyíteni ?
(#) oregtamas0202 válasza bigyo108 hozzászólására (») Jún 10, 2010 /
 
Üdv. Biztos megoldható , de sem esztétikailag sem mechanikailag nem kivitelezhető a legtöbb esetben. Én nem foglalkoznék vele. Olcsóbban tudsz venni hasonlót vagy jobb készüléket. Öreg T
(#) ElektroJózsi hozzászólása Jún 11, 2010 /
 
Sziasztok. Vettem egy Renault megane classic I-t. Van benne egy roadstar autórádió. Ha leveszem a gyújtást a rádió ki kapcsol, ez nem is lenne baj de a memóriáját elveszíti. Úgy értem hogy be állítom a frekvenciákat, a hangszínszabályzót, mindent és ha leveszem a gyújtást és aztán vissza adom minden el van veszve, kezdhetem előről. Mi lehet rosszul be kötve?
(#) titi válasza ElektroJózsi hozzászólására (») Jún 11, 2010 / 1
 
Hali!
Elvileg 2 szálon kap +12V-ot. Az egyiket gyújtáskapcsolón keresztül, a másikat pedig állandó +12V-ra kellene kapcsolni, de ezek szerint nálad az is a gyújtáskapcsolón keresztül kap áramot.
(#) ElektroJózsi hozzászólása Jún 11, 2010 /
 
tehát a memória szála is a gyújtáskapcsolóra van kötve. De a két vezeté közül melyik lenne az? és hol tudok a megane-ba állíndó 12 voltot kapni hogy ne kelljen a motortérből + vezetéket behúzni?
(#) SzervízMacska válasza ElektroJózsi hozzászólására (») Jún 11, 2010 /
 
Biztosíték tábla?
(#) titi válasza ElektroJózsi hozzászólására (») Jún 11, 2010 /
 
Nincs felirat a vezetékeken? Általában sárga színű, de jobb lenne megbizonyosodni róla.
(#) akos70 válasza ElektroJózsi hozzászólására (») Jún 11, 2010 /
 
Ha a két + fel van cserélve, akkor is ez a tünet. Biztos, hogy van a rádió vezetékei között állandó+.
(#) ElektroJózsi hozzászólása Jún 12, 2010 /
 
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Majd kiveszem a rádiót megnézem a vezetékeket és ha megtalálom a sárgát, vagy a feliratot rajta akkor elvágom és a rádióból jövő felét rákötöm valahol a +12-re.
(#) Vasi82 válasza ElektroJózsi hozzászólására (») Jún 12, 2010 /
 
Hello! Nem kell elvágni,a piros,és a sárga vezetékek bonthatóak elvileg,azokat kellene felcserélni. Piros a sárgába, sárga a pirosba. De egybe is lehet dugni. Kombináld össze,hogy jó legyen.
(#) Vasi82 válasza proba hozzászólására (») Jún 13, 2010 /
 
Megnéztem a mute ágat, és szerintem működik.
kipróbáltam, hogy megszakítottam a végfok felé menő mute ágat, és akkor is ugyanúgy viselkedett, csak amikor lekapcsoltam, koppant a hangszóró.
A kondikat is megpróbáltam kimérni,diódán, és mind a 8-nál ugyan azt az értéket mutatta.
(#) Ranger21 hozzászólása Jún 15, 2010 /
 
Üdv Mesterek. Kb 1hónapja vettem egy Alpine IDA-X311-es fejegységet, amivel annyi lenne a probléma, h melegszik, méghozzá nem is kicsit. Előtte volt két Pioneer azoknak nem volt semmi gondja, de az Alpine olyan szinten fűt, h ebben az időjárásban akár még reggel is 15-20 perc aktívabb zenehallgatás után elkezdi visszavenni a hangerőt eltűnik a dinamika és torzítani kezd. Ilyenkor ha kiveszem a kocsiból akkor olyan forró az egész, h meg sem tudom fogni, pláne a hátulján a végfok hűtőbordája. Ezzel a problémával felkerestem pár Alpine viszonteladót ahol mind azt mondták, h ezzel nem nagyon lehet mit csinálni, mert valószínűleg nincs helye szellőzni. Mondom OK, tényleg nem volt sok helye, de megoldottam mert tényleg volt a kocsiba a végfok mögött egy nagy darab műanyag konzol szerűség, azt kivágtam, kb most 2x annyi helye lett mint volt, de a jelenség ugyan az. A Fejegység leterhelve nincs, Testzárlat nincs a hangszóróknál (4x13cm Sony Xplod+6db Tweeter.) Az Isocsatinál mérve 3.6 Ohm van a hangszóróknál csatornánként. Tehát az lenne a kérdésem, h ilyenkor mit lehet csinálni? A Pioneer-nek nem volt semmi baja a melegedéssel. Sőt előtte volt 1 Sony annak se volt semmi gondja. Pont azért vettem Alpine-t h ne legyen semmi gond, erre meg fűt mint egy olajradiátor. Viszont ameddig nem melegszik túl iszonyatosan szépen szól. A Segítséget előre is köszönöm!
(#) babonyi hozzászólása Jún 15, 2010 /
 
Sziasztok!
Nekem olyan problémám van hogy reggel ha bekapcsolom a rádiót minden OK, de ha egy pár órát áll a napon az autóm akkor nem szól a rádióm!
Megnéztem a csatlakozásokat, a hangszórók egyértelműen jók, a vezetékekkel sincsen semmi baj ,a rádió működik csak nem szól! Kicseréltem egy másik rádióra és azzal is ugyan ez a helyzet! Lehet hogy a meleg valamit befolyásol? Nem tudom mi lehet a probléma!!

Kérem segítsetek!!!
(#) CsemanAttila válasza babonyi hozzászólására (») Jún 15, 2010 /
 
"a rádió működik csak nem szól! " Akkor most ez hogyis van? Adj neki máshonnét áramokat! Ha így is ugyan azt csinálja, rakj fölé egy napernyőt
(#) babonyi válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jún 15, 2010 /
 
A rádió kijelzőjén kiírja az adót csak nem szólnak a hangszórók! De ha nincs meleg akkor szólnak a hangszórók is álltalában! A hangszórók tuti jók!

Viszont a tipped azért kipróbálom!
köszi
(#) brichy76 hozzászólása Jún 16, 2010 /
 
Sziasztok ! Sony cdx-s22 típusú autó rádiómnak az a gondja hogy nem szól a rádió része! Már próbáltuk másik antennával is,de úgysem jó! Tud valaki valamilyen ötletet mi lehet a baja ?
(#) nagytorok hozzászólása Jún 19, 2010 /
 
WV gyári autórádió helyett más rádió nem veszi rendesen az adást mert az antenna erősítő nem kap tápot, így szükség van egy tápfeladóra! Van valakinek rajza róla, segítsen!
(#) CIROKL válasza nagytorok hozzászólására (») Jún 19, 2010 /
 
Idézet:
„tápfeladóra!”
Ez micsoda ?
De a kérdésed az egyszerű az elektromos anetnnádat egyszerűen a + ágra kell kötni és máris veszi az adást rendesen ehhez semmi féle kapcsolási rajz nem igen kell !
(#) SzervízMacska válasza nagytorok hozzászólására (») Jún 19, 2010 /
 
Én sem hallottam a tápfeladóról, de abból a jó kis cuccból, amit felszippantottál előtte, feltétlenül kérek!
(#) nagytorok válasza CIROKL hozzászólására (») Jún 20, 2010 /
 
amit leírtál az igaz, csak annyi a bibi ,hogy az antenna erősítőnek nincs külön kivezetve a + vezetéke, hanem a gyári rádió úgy van megalkotva, hogy az antenna vezetéken keresztül kapja a tápot, ezért ha kicseréljük más (nem eredeti)típusra a rádiót, nem lesz jó a vétel, ezért kell a tápfeladó!Bolti ára elég drága, de házilag is meg lehet csinálni, ami olcsóbb, csak nincs hozzá rajzom!

Üdv:
(#) vizor válasza nagytorok hozzászólására (») Jún 20, 2010 /
 
Mit értesz drágán? az 1550 Ft a drága, vagy az az érzés, hogy ennyiért ránézésre csak pár szál drótot kapsz?

Antenna adapter ISO - ISO tápfeladó
(#) krisyboy hozzászólása Jún 20, 2010 /
 
Sziasztok!

Skoda Octavia Gyári CD rádió kikódolásban tudtok segíteni?

krisz
(#) Vasi82 válasza Ranger21 hozzászólására (») Jún 20, 2010 /
 
Helló!
Olvastam a problémád, és meg kellene nézned, hogy a rádiónál meg van e rendesen a feszültség, amikor hallgatod a zenét, ugyanis ha leesik a feszültség, melegedhet a végfok. Ez akkor is előfordulhat, ha kicsi a tápkábel keresztmetszete a kocsiba. Szükség esetén cserélném vastagabbra.
(#) Zupp87 hozzászólása Jún 20, 2010 /
 
Hello!
Kérdéssel fordulok tihozzátok.
Van nekem egy öreg Fordom, benne egy Kenwood KDC-4090R tipusú CD-s rádióval. Az vele a problémám, hogy elég sok CD-t nyögvenyelve, vagy egyáltalán nem visz (nyögvenyelve = bekapcsolás után kattyog egy darabig, aztán talán beolvassa, ha sokáig kattyog, át tunerre, vissza CD-re, és néha így már egyből viszi, pedig már takarítottam is a fejet, és már kínomban 2xesen is írtam - saját lemezekről van szó természetesen). Az 1991-es asztali Kenwood CD-m viszont csont nélkül játsza ezeket a lemezeket, csakúgy mint a másik autónkban a Pioneer (mindkét fejegység csak audioCD-t eszik). Bár az az RW-t az asztali egyáltalán nem. Viszont az autós Kenwood az RW lemezeket (a műsoros CD-k mellett) csont nélkül olvassa, és játsza, szinte azonnal. Próbáltam kutatni a potit a fejen, amivel a lézert lehet birizgálni.. nem találtam, vagy nem fértem hozzá. Mi lehet ebben az esetben a gubanc? Megoldaná e a fejpoti tekergetése a gondot? Mert nekem kicsit nonszensz, hogy az újraírható CD-ket minden további nélkül játssza, míg a sima, egyszerírható korongokkal vitatkozik.
(#) kolti hozzászólása Jún 22, 2010 /
 
Jack csatlakozót szerettem volna rákötni az autós magnómra.
Ahogy próbálgattam, hogy hogyan szól, egyszercsak elhallgatott.
Semi reakció hiába csinálok bármit.
1 db. biztosíték van benne azt nem csapta ki és áramot is kap.
Szétszedtem semmi égést szakadást nem látok m. méter se jelzi, h valahol meg lenne szakadva.
hol keressem a hibát?
Alulról:
http://kephost.hu/image-19D0_4C20EA81.jpg
Felülről:
http://kephost.hu/image-661C_4C20EA81.jpg
(#) SzervízMacska válasza kolti hozzászólására (») Jún 22, 2010 /
 
Első sorban magadban! Próbáld az oldal keresőjét használatba venni és az épületes kérdéseidnek nem naponta nyitogatni újabb témákat. Látod, ENNYI autórádiós téma van már. Miért nem felelt meg egyik sem?
Következő: »»   45 / 214
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem