Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autós erősítős kérdések, problémák
Témaindító: Thomas10100, idő: Dec 28, 2005
Témakörök:
Szia!
Van nekem egy soundstream erősítőm eladó tipusa: sa-164 , ha már erősítőt akarsz venni, nem tudom mekkora teljesítmény kell ez 4X45watt 4ohmon hídban 2X120watt 4ohmon 12.000-ért.
Üdv !
Amit felsoroltál , ennyiért már ÚJ garanciális erősítőt is kapsz. Persze a Te döntésed. Öreg T.
Köszi!
Egyenlőre még nézelődőm/informálódom,ha kelleni fog jelentkezem
Üdv Mindenki !
Olyan kérdésem lenne hogy lancia lybra jtd autóba hol található a bose erősítő ? Idézet: „Jel-/zajtávolság > 95 dBA Csörgéstényező névleges teljesítménynél” Mindig van új a nap alatt... Üdv Inhouse
Tesókáim...
Ha már itt ennyire feljött ez az autótranszformátoros teljesítmény"növelés" (lehet, így is jobb mint egy 1562), akkor már túrtam egy kicsit, és elővettem az én jókis ezeréves DIN méretű EQ-s Booster-emet. Ez is kimenőtrafós, az egyik oldal köhög, és jó lenne megmókolni végre... Az elvről tudtok-e valami pontosat, mert ahogy szétnyitottam, elég káosz... Olyan mintha a kimenettel még sorba jönne a szekunder feszkó, és így lesz izmosabb. Egy síma ellenütemű végfok megspékelve a kis k.b. 30VA-es trafóval! Sajna semmit nem találok kimenőtrafós autóerősítőkről a neten, még ezt a SAL-os vacakot sem szedte szét senki, hogy lerajzolja... Pedig az segítene! Szörnyű!
Sziasztok!
Nem is mondtam, mi lett a sorsa az MNC-nek... 1 napig volt a Corsa-ban! DB jam CD 34-es track "gyönyörűen" szólt rajta, és még a "cadilac vagy mi?" szám főleg! Csak én nem hangnyomásra , hanem zenét hallgatni készítettem volna a rendszert... Háát kiesett belőle gyorsan! Visszakerült a kis bandpassom, és, mivel nem adtam el a jó kis Dragstert, hanem megjavítottam, most az hajtja... Széjjel!
Ha legközelebb valaki beállít egy ilyen rossz trafós erősítővel akkor a belét nem a MÉH-be viszem hanem eljöhetsz érte és kirajzolhatod mindannyiunk okulására.
Üdv !
Ha elfogadsz egy tanácsot , akkor döntött hátlapot csinálnék (kissebb helyigégy), ami az ülés háttámláját követi . Valamint a reflex nyilás két befelé fordúló darabját elhagynám és a nyilást hátúl párhuzamossá tenném a hátlappal. A reflex nyilés hátlaptól való távolsága pedig a nyillás szélességével azonos legyen. Gondolom a reflex nyilás méretét számoltad? Öreg T.
Szia!
Tegnap úgy felhúzott,(van egy szegmense az autóerősítőknek,amit homály fed a számomra) hogy eldöntöttem, kirajzolom! Azért köszönöm a felajánlást!
Szia T!
A hangfal (főként a reflex nyílás) méretét a net-en egy másik JBL GT 5-12 dupla ládáról koppintottam. Bár ott egy térbe dolgozott a két JBL és dupla széles volt a nyílás, ezt osztottam ketté a külön rekeszeknek, ha már ketté van osztva a láda... Az űrtartalom pedig a JBL gyári ajánlása alapján ~ 50liter/ hsz. Amúgy a műhelyemben jól szólt, minden frekvencián, az is igaz, hogy az vagy 10 légköbméter, nem 2 mint a Corsa... Sajna átfaragni már nem fogom, mert a szerszámok sem fértek be tőle, megmarad "buliládának"!
Üdv !
Mivel több márkánál láttam az ajánlott megoldást , így mertem ajánlani. Öreg T
Hello mindenkinek! A következő lenne a problémám: A minap vettem egy kb 30 éves autórádiót, azzal a céllal hogy kiveszem az erősítőjét és úgy használom az. szétszedés előtt ment is rendesen (amúgy tda2004) de amikor kivettem a panelt mindent levágtam(vezeték) hogy ne legyen útba. rákapcsoltam a feszt ekkor búgás az volt a hangszórón, tehát megy az erőlködő. De amint a bemeneti lábhoz értem bármi fémmel úgy búgott a rendszer mint atom. próbáltam becsatoló kondival de akkor is... Az lehet gond hogy a rádióvevő réstről nem vettem le a bemenetet, és az zavar be?
valaki szerelt már esetleg dls ca 50 erősítőt?
az a baja hogy mindig elengengedi a forrasztás a végfok ic ket. valami komolyabb baja lehet mert nem bírták még megcsinálni már 3 szerelőnél volt.EGY KAPCSOLÁSI RAJZ SEM ÁRTANA. SEGÍTENE VALAKI?
Szia Sajna tévedtem, mégse szól az erősítő! EZZ
A diódát beleraktam,akkor szólt,de megint elérkezte az csinálni hogy, 10-15 percet kell várni (bekapcsolás után) aztán 5-7 másodpercig recseg és jön a zene.. Raktam fel pár képet,hátha megtalálaod a probléma okát!
Szia!
Egy ilyet köss rá ha lehet, hangerőszabályzó nélkül nem lesz jó!
Szia!
/jó lett volna, ha az a teló tud MAKRO üzemmódot.../ Itt az IC-d adatlapja, ellenőrizd, hogy a tápfeszültség a VCC lábakon megvan-e (12V), és a hangszóró kimeneteken van-e féltáp (közel 6V)! 11,12,15,16... Ja, és a 4-es lábon van-e minimum 3V! Pityu
Az ic-t 2 helyen lehet elindítani, és le állítani. Ez az 1-es, és a 4-es lába.
Szerintem a hibát is itt keresd. Az 1-es lábát szokták némításra használni. Beteszek egy kapcsolási rajzot, ezen látni fogod, hogy a 4-es lábnak hogy állítják elő a működéshez szükséges feszültséget 2 ellenállással. Lehet nálad ezen a lábon kicsi a feszültség, és nem tud be kapcsolni az ic. 2 oka lehet. Az áramkörödben lévő ellenállás kontakt hibás, vagy a tápfeszültséged kicsi. Ha a tápod kicsi, akkor méretezd át az ellenállás osztót, hogy a kisebb tápról is meg legyen az ic lábán a 3V. Ha az 1-es láb okozza, akkor azzal is bánj el ugyan így.
Hello
Van havernak egy ilyen erősítője: Bővebben: Link Tegnapelőtt amikor mentünk szegedre akkor végig szénnéterhelve szólt (csutkára feltekerve) és úgy félúton egyszercsak csattant egy nagyot a mélynyomó és ek hallgatott az egész. Mi lehet a baja? Túlfeszt. biztos hogy nem kapott mert a PC-nek és egyéb cuccoknak semmi baja.
Ellenőrizd az invertert majd utána a végfokot.
Az invertert most nézem és leadja a +-80V-ot. A végfok meg külön egy trafóról lett kipróbálva és szólt. Csak akkor nem jó hogyha a saját inverteréhez van kötve. Nem értem.
Akkor még nem lehet olyan rossz a helyzet. Valami védelem szólhatott közbe. Gondolom felszíni hibát nem látsz.
Látszatra semmi hiba, és azt sem hiszem hogy hőmegfutás védelme lett volna mert a dobozt amiben az erősítő van azt 12db 9cm-es pc ventillátor szellőzteti (6 nyomja be, 6 szívja).
Pedig ha a táp is jó és a végfok is csak együtt nem működnek akkor valami a kettő közt kell legyen. A végfoknál is nézd meg, hogy a tápfesz eljut-e odáig. Sok smd biztosíték is van amikkel még én sem vagyok tisztába.
HÁHÁ megvagy. Találtam a túfeszvédelem környékén egy hangya s.gge méretű biztit, kicseréltem és most jó az egész. Mint kiderült az előfoké volt az a biztosíték. Azért a segítséget kössz.
Az oké, hogy most jó. De a biztosíték nem szokott ok nélkűl kiolvadni (valami gubanc volt/van.) Tehát egy alapos átvizsgálásra megérett, továbbá próbáldd húzamosabb ideig terhelni. Ha nem lesz gond, akkor minden rendben van... Egyébként ez egy 850$-os erősítő, ha jól látom. Nem semmi erősítője van a haverodnak. :yes:
Fogalmam sincs hogy miért ment ki. Mert vagy 2 órán keresztül bőgettük (járó motor, szomszédok repkedtek az örömtől)és semmi baja nem volt. Úgy is kipróbáltuk hogy haver hirtelen belepadlózott és jó 5mp-ig padlógázal pörgette a motort és úgysem volt semmi azon kívül hogy a fesz felment 14.8V-ra. Úgyhogy fogalmam sincs mi volt vele de most JÓ!
Jólvan, ha jó akkor minden jó. De a biztosíték akkor sem szokott kiolvadni ok nélkűl. Ha megy és nincs baja, akkor minden rendben van.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |