Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Babetta elektronika
 
Témaindító: sandwich248, idő: Júl 16, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 2
(#) szikorapéter válasza madzagos hozzászólására (») Júl 18, 2018 /
 
Nem , működik még egyszerűen csak korszerűsítem a motort mert nemsokára "hosszabb" utakat is kívánok majd vele megtenni.
(#) madzagos válasza szikorapéter hozzászólására (») Júl 18, 2018 /
 
Akkor tedd vissza rá. nagyon ritkán megy tönkre.Illetve van babettás ismerősöd? egy másik babettára fel kéne tenni a komplett gyújtást.Aztán egyesével kipróbálni a darabjait.De először kell rá egy 4 voltos trafó
A hozzászólás módosítva: Júl 18, 2018
(#) szikorapéter válasza madzagos hozzászólására (») Júl 18, 2018 /
 
Erősen repedezett a háza ezért cserélném még most. Nem volna jó ha a 40Km (csak oda) út alatt állna meg valahol.
(#) madzagos válasza szikorapéter hozzászólására (») Júl 18, 2018 /
 
Az enyém is olyan volt csak a vizet nem szerette. Szilikonnal kikentem aztán úgy adtam el a motort rá 3 év múlva. nonstop üzembe volt addig
(#) Gafly válasza szikorapéter hozzászólására (») Júl 18, 2018 /
 
Az meg elmarad. Így jártál...
(#) Tyutyu 49 válasza madzagos hozzászólására (») Júl 18, 2018 / 1
 
Az biztos,hogy a tranzimóst nem lehet tirisztorossal helyettesíteni!! Ilyenkor legjobb ha kompletten cseréled az alaplapot /impulzus tekercs/,és a gerjesztő tekercset. a trafó 4V.-os és speciális,nem helyettesíthető,csak tabletta trafóval! Ekkor indulnia kell neki.Egyébként a gyári gyertya hézag 0,4mm. Annak idején kollégával sokat javítottam ezeket a vackokat,bár nagyon nem szerettem őket javítani. Ő már sajnos nem javít többet. Én világ életemben Simsonos voltam.
(#) madzagos válasza Tyutyu 49 hozzászólására (») Júl 18, 2018 /
 
Akkor csak jól emlékeztem.
(#) szikorapéter válasza Tyutyu 49 hozzászólására (») Júl 18, 2018 /
 
Én annó 1:1-ben cserélgettem le ezeket még 3 évvel ezelőtt egyikkel sem volt gond. Most lecseréltem a sajátom erre ez az egy nem megy. Holott a másik 14 meg anno gond nélkül indult elsőre.
(#) P1251500 hozzászólása Júl 18, 2018 /
 
Szia mindenkinek!
Biztos ismeritek,de hátha van valakinek itt új információ:
Bővebben: Link

Nekem is van egy példányom ami hibátlanul működik mai napig is.
A hozzászólás módosítva: Júl 18, 2018
(#) szikorapéter válasza szikorapéter hozzászólására (») Júl 21, 2018 /
 
Ami a legérdekesebb: most visszaraktam a gyári gyújtást és semmi, se az se a tirisztorossal nem megy, pedig a tranzimóssal látványosan erősebb a szikra.
(#) szikorapéter válasza szikorapéter hozzászólására (») Júl 21, 2018 /
 
Na ez megvolna. Szikra helyén motor jön meg megáll.
Probléma viszont adva vagyon: a motor beindul szinte pöccre, megy is, bár alapjárat nem sok van e majd belövöm, viszont bárhova állítom a gyújtást van olyan pont ahol fel se pörög, de van olyan ahol már majdnem használható, viszont a jeladót nem lehet tovább tolni (óramutató járásával megegyező irányban tökig ki van tolva az alaplap) így éppen azt mondom használható a motor már mert megyeget de van hogy ritkán visszaköhög a karbiba.
Babetta 207-es 210-esnek a hengerével és dugójával.
A dugó picit lóg (csapszeg és hajtókar közti bronz el van picit kopva így van egy pici kottyanása, lehet emiatt nem tudnék neki rendes alapjáratot és gyújtást lőni? )
Viszont terhelés alatt úgy 40-ig szépen megy.

Másik témába vágó dolog: ledesítem a babszit de nem tudom hogy oldjam meg a feszültség korlátozást mivel igen széleskörűen változik a feszültség tartománya sajnos. Hátul fék visszajelzős lámpa, elől tompított-reflektoros első lámpa + irányjelzők. Ezeket akarom felszerelni rá.
Következő: »»   2 / 2
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem