Fórum témák
» Több friss téma |
Igen, ez is egy jó ötlet. Olyan led izzó is létezik amiben a helyzetjelző és a féklámpa egyben van? Jelenleg ilyen van benne.
Amit adtál segédprogramot, annak a kitöltésében segítenél? Mi a led nyitófeszültsége? Gondolom ez a 12Volt lesz. Honnan tudom a LED-en átfolyó áramot? (mA)
Vélhetően nem! A 12V a tápfeszültség lesz. A Led nyitófeszültsége és árama katalógus adat. Tulajdonképpen a névleges áramra beálló nyitófeszültséget adjál meg, pont a számítás elvégezhetősége céljából..
Elvileg létezik! SMD Red OBC P21/5W Car LED Light Bulb
Ezekhez nem kell elektronika egy egy előtét ellenállás a pozitív ágba. bár nekem fék és a világítás külön van így nekem elég volt 2 db 3 led-es led szalag darab. Amit írtam hasonlóm van 1,5K 1 W ellenállással van bekötve.
A sebesség váltó működik az elektromos fék az ami nem nagyon.
Üdv. Ebben a lítium ebike akkuban "Samsung SDI-3610B" lehet-e cellákat cserélni? Köszönöm.
Ha szét lehet szedni, "elvileg" minden akkuban lehet cellát cserélni.
Kérdés az elektronika mit szól hozzá, ha van benne egyáltalán. Látatlanban más se fog tudni többet mondani...
Még én sem láttam, hozzák rövidesen van benne elektronika, mondták. Attól félek, elektronika véglegesen letilthat, nem tudom. De állítólag van ilyen, hogy ne lehessen cellát cserélni. Hol lehet venni bele cellát? Köszi.
Azt esetleg megtudod mondani, hogy milyen előtét ellenállás kellene elé?
És ha ezt az ellenállást beteszem, akkor az nem gond, hogy a táp fesz az 36V, a led izzó meg 12V-os?
Előbb vedd meg! 12 V mérd meg az áram felvételét és akkor pontosabb leszek, de nekem hasonló van és annál 1,5k 1 w-os van emlékem szerint kb 2 éve. Igen akkor maradhat 36 v
Sziasztok azt szeretném kérdezni , ért valaki a velox sprinterhez?
Az elektromos fék nem nagyon akar működni. Amikor jó volt akkor is csak a jobb oldali fékkar behúzására reagált. Nem tudom gyárilag hogy van? Most azt csinálja behúzom a féket nem csinál semmit és amikor elengedem néha egy pillanatra "bekap" aztán semmi. Hogyan működik az elektromos fék?
Van pár rossz 12 v sima izzóm amit már alakítottam át ledesre a búra eltávolításával. Lehet rakok össze ma 1 db-t de csak pirosat mert magas fényűbe csak az van. Ha kész küldök képet is de nem ígérem.
Nos ígértetem siettem nem a legjobb, de kész.
Tehettél volna bele többet is, ki tudja mennyi fénye lesz...
A fotó nem adja vissza de hidd el kellemetlenül erős a mögöttem lévőnek! Az ellenállásnak is kellett hely és napfényben készült a kép. Na de ennyit arról hogy szívességből elkészítem és csak negatív kritikát kapok! Kérem a moderátort törölje a képeim!
Szia! Ellenőrizd első sorban a fék kar mikro kapcsolóit hogy rendesen működnek e.
Ha igen akkor az elektronikához vezető kábeleket hogy nincs e szakadás vagy kontakt hiba. ha azok is tuti rendbe vannak akkor az elektronikába csatlakozó 2 eres vezetéket keresd meg és ott húzd szét a csatlakozót zárd rövidre, ha a motor így elindul akkor vezérlésben van a hiba.
A motort leállítja ha a fékkart behúzom . Csak az "elektromos fék nem lassít . Az elektronikába csatlakozó 2 eres vezetéket nem értem, az a fékkaroktól menő vezeték? Jobb és bal oldali féknek is kellene vinni a "motorféket?"
Igen az a vezeték! De kép nélkül nehéz milyen vezérlőd van! Van olyan elektronika ami 2X2 vezetékes fék szál van és abból általában csak az egyik motorfékes "az első fék". de rengeteg féle van. kb 120 volt már nálam de 2 egyforma még nem volt. enyémbe pl egy 2 eres volt és az motor fékes is. De ha jól emlékszem egy vagy két db FET kapcsolja a motor féket azaz pl a motor zöld vagy kék tekercsét zárja rövidre de már nem mernék rá mérget venni.Elektronikán belül lehet egy forrasztási hiba is ha csak néha jó néha nem. Ilyenhez is volt szerencsém
Köszi ez már konkrétabb válasz . meg próbálom először szét húzogatni és kontaktilag karban tartani.
Bocs ha nem voltam elég tiszta! Majd írd meg mire jutottál és keresünk tovább. De képet tegyél fel
Köszönöm! Legalább értékeli valaki. Anyag költség max 100 ft ha van idő kínlódni vele 40V terveztem.
Én megcsináltam ezt a 3-as töltőt, tényleg nagyon jól sikerült feltölteni az aksikat, úgy látszik túlságosan is erősek lettek, pedig csak csepptöltéssel lettek töltve.
Az történt, mikor beindítottam a bicajt, a kerék hátrafelé kezdett el rángatva forogni. A motornak is valami baja lett, mert most kicsit szorul. Eddig, amikor toltam bicajt, a töltésjelző lámpa egyenletesen égett, de most villog...
Üdv
Valamikor veloxot javítottam ! A két fékkar külön működik ( elektromos ) ! Mind két kar lekapcsolja a vezérlő elektronikát ! Ha az első kerékkel fékezel akkor a motor is fékez , ha a hátsó kerékkel akkor csak lekapcsolja az elektronikát , fékbovden nélkül szabadon futna a kerék . Fékkapcsoló egyezik a régi asztali számítógép reset gomb alatti --- nem találom a megfelelő szót ! Szerencsére nem olyan gyors az E-bike mint a robbanós társa és az első fék is gyatra , így megúszható a kormányon keresztüli esés , "első kerekes fékezés " !
Üdv
A trafót 11 Volt környékére kell tekerni . Mivel sokan kételkednek ! Senki nem kérdezett ! Jó tanács ? ! Az ilyen töltőtrafót célszerű úgy méretezni (11 V +/-) Graetz +olyan 1000 Uf kondi és mérni a feszt a kondin akku nélkül (14.4-14.6 Volt !!!!!! ) . 10 K Ohm ellenállást tenni a kondira , következő mérés ! Lajos merném állítani kerek 12 Voltra tekerted a trafót így 17 Volt a töltő fesz ami ugye sok ! Illik az akkut töltés után pihentetni egy órát , kivétel autó az minden szabályt felrúg ! 3 db 75 A/h kb 3 Amper töltés . Még nem sikerült megmérni a valóságban a töltési végfeszt , a háromkerekű a haveromé aki legyártotta . Miért kb 3 Amper ? : Akkunként kellene mérni ami változó lehet ! 3 x 17 = 51 Volt ÉN 3 szál dróttal varrtam a toroidomat !
értem köszi a segit. nem tudtam hogy kükön működik a két fékkar . látszólag az is közösítve van a fej idom alatt mint a többi bringánál.
Pedig úgy lett töltve, ahogy az előbb írtad. Az aksik feszültsége rendben volt.
Nem lettek magasabb feszültségre töltve. Az aksik egyenként 12,6 V-osak. 0,1 A-ral töltöttem ezeket egy napig. Aztán 1 nap pihenés. És ezt nem bírta ki ez a kis kínai
Több helyen írogattad a pufferkondit. Akkutöltőbe felesleges a pufferkondi. Az akkunál nagyobb puffert nem nagyon találsz.
Csak a mérés miatt írta gondolom. Egy kondival látható mekkora a maximális feszültség. Akkuval meg csak esetleg napok múlva. Erre azért van szükség, mert a multiméterek nem tudják pontosan mérni a csúcsfeszültséget.
A hozzászólás módosítva: Feb 6, 2017
A méréshez elég a műszer elé egy integrálótag néhány nF-os kondenzátorral.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |