Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Egy ilyen elektromos kerékpár teszter kapcsolási rajzot kérhetnék én is? Köszönettel: Zsolt
Sziasztok!Nem tudja valaki megmondani,hogy CON1,CON2...CON12 csatlakozók mit funkcionálnak?Mit jelent az Y1,Y2,Y3,Y4,Y5,Y6?
Sziasztok!Egy részét kibogarásztam!CON1(piros,barna)irányjelző;CON2(kék,fekete,barna)?;CON3(kék,piros)irányjelző;CON4(fekete,zöld,piros)gázkar;CON5(kék,barna)kürt nyomógomb;CON6(sárga,piros)?;CON7(fekete,fekete/fehér)kürt;CON8(piros,fehér)világítás(fényszóró);CON9(fekete,fehér)?;CON10(barna,fekete)fékkar;CON11(kék,fekete)fékkar;CON12(fehér,zöld,piros,fekete,kék)?
Sziasztok !
Bicaj "elektromosító" szetteket nézegetek ... Légyszi' segítsetek oszlatni a homályt vén h*e fejemben - A fékkarban levő kapcsoló bontó vagy záró ? Esetleg nem kapcsoló, hanem HALL vagy valami egyéb extra érzékelő ? Most használt gépemen van egy váltó-érintkezős reed-cső, használható lesz, vagy muszáj gyári fékkart is venni ? - Ha a hajtóművön levő forgásérzékelő működteti a pedelec (rásegítő) szolgáltatást ez azt jelenti,amikor forog a pedál - húz a motor ? Vajon a motorvezérlő tartalmaz felfutást (ramp ?) vagy csak durr odavágja a teljesítményt a motornak mondván ~300W nem fog földhöz vágni ? Pl.: 36V, 7AH akkupack van ( tudom kicsit karcsú) az mondjuk fél teljesítménnyel (~150W) bő órát, talán 80 percet tud hajtani ? 150W 36V feszültségen 4,2A (plusz veszteségek) Így lehet saccolni a 20-30 km hatótávot ( ~ 20 km/h átlagsebességgel...) Köszi: Macs.
Sziasztok!A Tornádó TRD018-as bicikliben a fékkarban lévő mikrókapcsoló nyitó vagy záró gyárilag?
Szia,
Az eddig általam látott kit-eken bontó a fékkapcsoló, vagyis alapból rövidzár. Így biztonságosabb egy kábelszakadás-érintkezési hiba esetén. Ha a pedál érzékelő csak mágnesgyűrűs-hall szenzoros (és nem nyomaték érzékelős) akkor "digitális", de a 300W-al nem fog kiugrani alólad. Jellemzően lehet állítani lépésekben a rásegítés mértékét, ha ettől aggódsz, induláshoz lejjebb lehet venni. A megtehető táv és a fogyasztás rengeteg mindntől függ, pl. ezen a linken található kalkulátorral tudod becsülni a szükséges teljesítményt. Ezt felszorozva az idővel/távolsággal megkapod a hatótávot vagy szükséges akku kapacitást. Nekem egész jól közelíti a valóságot, de érdemes az akksit túlméretezni, mert sokkal hosszabb lesz az élettartama, ha csak 20-80% között használod. A hozzászólás módosítva: Szept 15, 2020
Megkövetem magam, a fékkapcsoló záró érintkező, alapból nyitott, rosszul írtam korábban. Természetesen az egyes gyártóknál lehet eltérés, de sehol nem találtam erre vonatkozó leírást. Talán úgy lehetne ellenőrizni, hogy a nem használt fékkapcsoló vezetékét a vezérlő oldalon elég szabadon hagyni, vagy kell-e rá lezáró dugó (rövidzár). Ez talán a hirdetés képen/összeszerelési leírásban is benne van.
Az kavart meg, hogy a szétszedett kapcsolós fékkar kapcsolóján az asztalon rövidzárat mértem, de ez az eredeti helyén a fékezés állapota, amikor a fékkar nem nyomja be a kapcsolót...
Tisztelt fórumtársak!
Az alábbi vezérlőnél el akadtam, bizonytalan lettem! Sok elektronikát kötöttem már illetve javítottam. (nem mostanában) Szeretnék segítséget kérni hogy a lentiekben csatolt vezérlő bekötését be tudjam azonosítani! Örömmel vennék mind jó lelkű segítséget! Köszönöm!
Ha felteszel egy kérdést, nem biztos hogy kapsz rá választ, az azt jelenti, most senki sem tudta, -azonban biztosan más is kíváncsi lenne rá rajtad kívül is.
Ha rájöttél a megoldásra, és be is bököd, csak magát a megoldást nem, az azt közli velünk: te várod a segítséget, de te nem adod meg másoknak. Ezen a fórumon csúnya dolog ez...
Elnézést a csatolmány le maradt! Pótolom nem szándékos volt! A tapasztalatom meg amúgy is az hogy alig van válasz vagy semmi érdemleges. Sajnos máshol is tapasztalom ezt és az mást érdekel hogy engem hogy szolgál ki ez a forgalmazó és mást meg nem. Ezt az elektronikát amúgy sem ajánlanám senkinek. Maradok az eddig be váltaknál de ettől pótolom a leírást amit ki nyomoztam.
Én eddig még csak kettő elektromos kerékpárvezérlőt szereltem kényszerűségből a családba, de meggyűlt a bajom velük, mert pont ugyanolyant nem lehetett beszerezni. Mindegyiket némileg át kellettem szerelni. Kerestem a neten valami hasonló bekötésűt és az ismeretlen részeken kísérleteztem, bár vigyázva.
Itt egy nagyjából hasonló vezérlő, bár az látszik, hogy nem ugyanaz, de hátha segít a beazonosításba.
Szia! Köszönöm hogy írtál! Ezeken googli találatokon rég túl voltam és meg sem közelíti sem csatlakozóra nem vezeték színekre.
zöld fehér vezérlő szálat gázkarhoz még nem láttam és nálam a 4-es csatlakozóba pont az van. Viszont így meg lett a gáz vezérlő bár a benne levő sárga vezeték nem tudom mi de nem is kellett a lényeg a gáz és fék szál volt. Ezek így meg lettek. A 3-as csatlakozóval sem foglalkoztam mert fix fordulat kellett de ez a 3-sebesség fokozat. Fel akartam tölteni a leírást ha gépemhez jutok de így már le írtam.
" Az alacsony feszültség védelmet biztosan ki tudom kapcsolni."
Szia ez engem is érdekelne.Ezt hogyan kell?
Van egy ellenállás osztó amin lehet lefelé módosítani de teljesen kikapcsolni nem ajánlatos.
Szia.A legtöbb akksiban már van BMS ami lekapcsolja az aksit, ha elért egy min feszültséget.
És igy akkor lehetne használni egy 36V-os vezérlőt 24V-os , 12 V-os aksival is.
Végülis nem controllert vettem, hanem egy komplett járművet. De egyébként feszültség osztót kell megbuherálni.
24V igen, de a 12V hoz már jelentősebb módosítás szükséges.
Alacsony feszültségnél a MOSFET-ek nem kapnak elég vezérlőfeszültséget és pillanatok alatt túlmelegszenek.
12Vnak elvileg elegnek kene lenni nekik.
12V-hoz vegyetek hozzá passzoló kontrollert. De ilyen alacsony feszültséget egy e-bike vagy hasonló elektromos eszköz sem használ...
Vennek, ha lenne. Eddig 0 darabot talaltam.
Van, de nem elektromos kerékpárokhoz, az autómodellek brushless szabályzói ilyenek, csak azok fordulat szabályozása impulzus szélességgel történik.
Értelmetlen 12V-ot használni. A téma címe elektromos kerékpár. Oda kell minimum 200W. 12V-ból akarsz 16A-t kivenni folyamatosan? Indulásnál még több kellene. Inkább használnak 36V-ot, abból folyamatos 5A nem gond, de a gyorsításkori 10-15A sem.
Már egy gyerekeknek készült 120W-os e-rollerben is 24V-os akksipakk van (2db 12V-os sorba).
Üdv srácok.
Segítség kellene. Van egy CityMantiS CMS-F16 elektromos bicajom. Garancia nincs rá, és Kínai. Jelenség az hogy gáz adásra ránt aztán olyan mintha le tiltana, és akkor nem megy tovább, sajnos kézzel is le lehet fogni. Csináltam két videót. Ha valaki tudna segíteni melyik irányba induljak el. Előre is köszönöm. CityMantiS CMS-F16 hiba CityMantiS CMS-F16 hiba 2
Van két hajtásom, 12 voltosak terheletlenül 5 amper az áram felvétel. a tengely 17.5 mm átmérőjű.
Egy három kerekűt szeretnék építeni, és ezzel hajtanám. Ha egy kevés akkor kettővel. Nem láncos hajtás lenne, ha nem bordás szíj. Olvastam, hogy ez a hajtás azért nem jó mert ha az áramot lekapcsolom akkor vissza felé nem forog. Ezért a gépkocsi generátoroknál alkalmazott szabadon futó kerékkel gondoltam megoldani. Az is bordás szíjas. A képeken a motorok, elektronika. Mivel ezen a téren járatlan vagyok kérem a véleményeteket. Az elektronika kefés motorhoz van és Dc 10-50 voltig és 60 amperig használható A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2020
Milyen 3 kerekűt akarsz? Nem lesz ez túl lassú az áttétel miatt?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |