Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Nem értek én a lovakhoz, csak a fejét ütöm!
Azért furcsállom, mert átméregettem benne mindent, relék érintkezői sincsenek besülve. Arra számítottam, hogy van még egy rejtett doboz valahol. Ezekszerint végig kell követnem a vezetékeket az ajtóig. Lehet valahol megtörtek. Nem egy hálás munka, főleg ha az ajtót is szét kell szedjem. Majd jelentkezem ha megtaláltam a hibát. kössz a hozzászólást! üdv. pintyu
Inkább a zárómotorok szoktak meghibásodni, a vezérlőre nem jellemző.
Sziasztok.
Egy 1.6 1991-es fiat tempra került sajnos használatomba. Ma reggel megtankoltam és az indítás után a műszerfal el kezdett villogni. Nem tudjátok mi lehet a gond olyan mintha nem kapna villanyt. Ha leállítom a gépet és várok 15-20 percet, utána elindítom akkor először nem villog aztán lassan villog és hogy telik az idő gyorsabban. Előre is köszi. Karesz
Sziasztok!
Van egy 2002!-es Fiat Uno-m. Sikerült belemennem egy kátyúba,nem kapott nagyot, de a motor azonnal leállt... Azóta sem indúl Szikra van, benzin nem jön. Átnéztem a csatlakozókat, reléket, biztosítékokat...semmi. A motorvezérlő meghibásodhatott? Hogy lehet ezt kizárni? ...keresgéltem a net-en ezt a típusú motorvezérlőt...nem találtam. Ehhez az évjárathoz nem sok alkatrész kompatibilis, kicsit be vagyok parázva, hogy ha ez a baja, nem is kapok hozzá... vagy horror áron. Ötlet? Köszönöm!
Nem tudok róla...
Ha van, ez hol lehet benne és mit tudok kezdeni vele? Köszönöm!
A motortérben keress egy ilyesmi kapcsolót. Meg kell nyomni, kattan, és mehetsz tovább.
Egyelőre nem találom, de még keresgélem...csak nagyon sötét van
Ez kb. hol lehet? Az utastérben is előfordulhat?
Mindig a motortérben szokott lenni. Általában az aksi környékén. És leginkább piros színű szokott lenni.
Sajna én nem találok ilyet...
Majd holnap világosban alaposabban megnézem. Köszönöm a segítségedet!
Üdv! Elnézést hogy bele szólok de nekem a bravámban a vezetői ülés alatt van.
Köszönöm, hogy beleszóltál , karasgélek az utastérben is...
Ezt nem tudtam, köszi az infót, még jól jöhet.
Remélem tudtam segíteni! Még ha jól tudom a puntónak is ott van .
Talán még a kárpit is takarja egy kicsit. Az ülés bal szélénél keresd alul, középen, ahol a "pukli" van.
Győzelem!
Anyós üléssel szemben, a kesztyűtartó alatt, jobbra fent fekete kis doboz--> teteje megnyom -->és kész Köszönöm mindenkinek!!!
A Palioban is ott található. A célja, hogy "boruláskor" elzárja az üzemanyag vezetéket, nehogy berobbanjon. Erős lejtőn sokáig állva/araszolva is előfordulhat, hogy kiugrik. (Én is szívtam vele, a régi Unomon volt ugyan itt, azzal jártam így, mint Te.)
Van nekem egy Fiat Tipo 1.4IE-m (1989).
Megtudja-e valaki mondani hogy miért van azt hogy a BOSCH befecskendező computer-nek minden lábán lennie kell-e villanynak? Az enyémnek mindegyik lábán van: 12V-tól 12,6V-ig. Illetve az intercia kapcsoló az satuféknél is be tud kattanni? Egyébként az a bajom hogy nem volt se szikra, se benzin és nem spriccol az injektor. Szikrát direkt kötéssel megoldottam (trafó is és a Digiplex is kapott direktbe villanyt), az AC pumpa is megkapta direktbe a villanyt. Most már csak az a baj hogy nem spriccol az injektor. Ha valaki tud rá vmi jó kis mókolást azt meghívom egy sörre
Sziasztok,
szeretném a segítségetek kérni, hátha ha valaki tud írni nekem ezzel kapcsolatban valami okosat. Van egy 97es 1,4 Fiat Bravóm és jelenleg ezeket a hibákat produkálja most: Menet közben elkezd rángatni és utána kigyullad az injektor lámpa. Kiolvastattam és a fordulatszám jeladót érzékelte hibának. Szerelő szerint ez hülyeség.
És mi az, ami a szerelőd szerint NEM hülyeség? Legalább rámért arra a jeladóra, vagy lerendezte ennyivel?
Nem mért rá. Azt mondta leveszi a szelep fedélházat és megnézi hogy a vezérműtengely milyen állapotban van, mert lehet, hogy el van kopva, mert a motor alapból ad ki egy zakatoló hangot, mint hogyha diesel motor lenne. És lehet nem megfelelő a motoröblítése.
A szerelőd öblítése viszont nagyon is megfelelőnek tűnik. A helyedben őt cserélném elsőnek.
Köszi.
Akkor ezek szerint ha hibás akkor berángathat tőle? Mert holnap kéne visszavinni reggel 8ra a kocsit :S:S és most nem tudom mi tévőlegyek :S
Sőt, meg is állhat. Lehet valami kontakthiba is a csatlakozónál, vagy megtörve a vezeték a jeladó tövében.
Helló
A zakatoló hang valóban lehet veztengely.Viszont attól nem rángat.Vagyis rángat de csak alacsony fordulaton tartott gáz melett.Ennek inkább az a tünete,hogy 4000-nél nem pörög jobban.Valamint az injektor lámpa sem fog kigyulladni egy hechanikai hibától.Mellesleg a bravónak igen jó topikja van.WWW.fiatbravo.hu.Érdemes beregelni jó kis csapat. üdv
Szia! A zakatolás vagy inkább kopogás nekem is volt a bravámban és nekem is azt mondták a vezérmű tengelyem kopott! És most ősszel mikor olajat cseréltem CASTROL -ra cseréltem és lássatok csodát nincs kopogás! A rángatás viszont lehet egy kontakt hiba az injektor környékén, én lehuzigáltam minden csatlakozót és befújtam kontaktspray -vel és azóta nem rángat és nem hullámzik az alapjáratom. Ja de szokott rángatni mikor jó vizes benzint kapok itt a szomszéd falusi kis benzinkúton! Szidom is a pofájukat rendesen miatta!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |