Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   14 / 65
(#) akos70 válasza pintyu hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Mit vártál?
(#) pintyu válasza akos70 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Nem értek én a lovakhoz, csak a fejét ütöm!

Azért furcsállom, mert átméregettem benne mindent, relék érintkezői sincsenek besülve. Arra számítottam, hogy van még egy rejtett doboz valahol.
Ezekszerint végig kell követnem a vezetékeket az ajtóig. Lehet valahol megtörtek. Nem egy hálás munka, főleg ha az ajtót is szét kell szedjem. Majd jelentkezem ha megtaláltam a hibát.

kössz a hozzászólást!
üdv. pintyu
(#) akos70 válasza pintyu hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Inkább a zárómotorok szoktak meghibásodni, a vezérlőre nem jellemző.
(#) kborzok hozzászólása Jan 26, 2011 /
 
Sziasztok.
Egy 1.6 1991-es fiat tempra került sajnos használatomba. Ma reggel megtankoltam és az indítás után a műszerfal el kezdett villogni. Nem tudjátok mi lehet a gond olyan mintha nem kapna villanyt. Ha leállítom a gépet és várok 15-20 percet, utána elindítom akkor először nem villog aztán lassan villog és hogy telik az idő gyorsabban.
Előre is köszi.
Karesz
(#) sanyike hozzászólása Jan 29, 2011 /
 
Sziasztok!

Van egy 2002!-es Fiat Uno-m.

Sikerült belemennem egy kátyúba,nem kapott nagyot, de a motor azonnal leállt...
Azóta sem indúl

Szikra van, benzin nem jön.
Átnéztem a csatlakozókat, reléket, biztosítékokat...semmi.

A motorvezérlő meghibásodhatott? Hogy lehet ezt kizárni?

...keresgéltem a net-en ezt a típusú motorvezérlőt...nem találtam. Ehhez az évjárathoz nem sok alkatrész kompatibilis, kicsit be vagyok parázva, hogy ha ez a baja, nem is kapok hozzá... vagy horror áron.

Ötlet? Köszönöm!
(#) akos70 válasza sanyike hozzászólására (») Jan 29, 2011 / 1
 
Van benne inerciakapcsoló?
(#) sanyike válasza akos70 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Nem tudok róla...
Ha van, ez hol lehet benne és mit tudok kezdeni vele?

Köszönöm!
(#) akos70 válasza sanyike hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
A motortérben keress egy ilyesmi kapcsolót. Meg kell nyomni, kattan, és mehetsz tovább.

névtelen.JPG
    
(#) sanyike válasza akos70 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Egyelőre nem találom, de még keresgélem...csak nagyon sötét van

Ez kb. hol lehet? Az utastérben is előfordulhat?
(#) akos70 válasza sanyike hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Mindig a motortérben szokott lenni. Általában az aksi környékén. És leginkább piros színű szokott lenni.
(#) sanyike válasza akos70 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Sajna én nem találok ilyet...

Majd holnap világosban alaposabban megnézem.

Köszönöm a segítségedet!
(#) jóbi81 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 29, 2011 / 1
 
Üdv! Elnézést hogy bele szólok de nekem a bravámban a vezetői ülés alatt van.
(#) sanyike válasza jóbi81 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Köszönöm, hogy beleszóltál , karasgélek az utastérben is...
(#) akos70 válasza jóbi81 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Ezt nem tudtam, köszi az infót, még jól jöhet.
(#) jóbi81 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 29, 2011 / 1
 
Remélem tudtam segíteni! Még ha jól tudom a puntónak is ott van .
(#) VIM válasza sanyike hozzászólására (») Jan 29, 2011 / 1
 
Talán még a kárpit is takarja egy kicsit. Az ülés bal szélénél keresd alul, középen, ahol a "pukli" van.
(#) sanyike válasza VIM hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Győzelem!

Anyós üléssel szemben, a kesztyűtartó alatt, jobbra fent fekete kis doboz--> teteje megnyom -->és kész

Köszönöm mindenkinek!!!
(#) Frankye válasza sanyike hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
A Palioban is ott található. A célja, hogy "boruláskor" elzárja az üzemanyag vezetéket, nehogy berobbanjon. Erős lejtőn sokáig állva/araszolva is előfordulhat, hogy kiugrik. (Én is szívtam vele, a régi Unomon volt ugyan itt, azzal jártam így, mint Te.)
(#) ati012 hozzászólása Feb 11, 2011 /
 
Van nekem egy Fiat Tipo 1.4IE-m (1989).
Megtudja-e valaki mondani hogy miért van azt hogy a BOSCH befecskendező computer-nek minden lábán lennie kell-e villanynak? Az enyémnek mindegyik lábán van: 12V-tól 12,6V-ig.

Illetve az intercia kapcsoló az satuféknél is be tud kattanni?

Egyébként az a bajom hogy nem volt se szikra, se benzin és nem spriccol az injektor.

Szikrát direkt kötéssel megoldottam (trafó is és a Digiplex is kapott direktbe villanyt), az AC pumpa is megkapta direktbe a villanyt. Most már csak az a baj hogy nem spriccol az injektor.

Ha valaki tud rá vmi jó kis mókolást azt meghívom egy sörre
(#) Bettina hozzászólása Feb 13, 2011 /
 
Sziasztok,
szeretném a segítségetek kérni, hátha ha valaki tud írni nekem ezzel kapcsolatban valami okosat.

Van egy 97es 1,4 Fiat Bravóm és jelenleg ezeket a hibákat produkálja most:
Menet közben elkezd rángatni és utána kigyullad az injektor lámpa.
Kiolvastattam és a fordulatszám jeladót érzékelte hibának. Szerelő szerint ez hülyeség.
(#) akos70 válasza Bettina hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
És mi az, ami a szerelőd szerint NEM hülyeség? Legalább rámért arra a jeladóra, vagy lerendezte ennyivel?
(#) Bettina válasza akos70 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Nem mért rá. Azt mondta leveszi a szelep fedélházat és megnézi hogy a vezérműtengely milyen állapotban van, mert lehet, hogy el van kopva, mert a motor alapból ad ki egy zakatoló hangot, mint hogyha diesel motor lenne. És lehet nem megfelelő a motoröblítése.
(#) akos70 válasza Bettina hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
A szerelőd öblítése viszont nagyon is megfelelőnek tűnik. A helyedben őt cserélném elsőnek.
(#) Bettina hozzászólása Feb 13, 2011 /
 
És a jeladót hogyan lehet kimérni?
(#) akos70 válasza Bettina hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Szakadásvizsgálattal.
(#) Bettina hozzászólása Feb 13, 2011 /
 
Köszi.
Akkor ezek szerint ha hibás akkor berángathat tőle?
Mert holnap kéne visszavinni reggel 8ra a kocsit :S:S és most nem tudom mi tévőlegyek :S
(#) akos70 válasza Bettina hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Sőt, meg is állhat. Lehet valami kontakthiba is a csatlakozónál, vagy megtörve a vezeték a jeladó tövében.
(#) berobbantam válasza Bettina hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Helló
A zakatoló hang valóban lehet veztengely.Viszont attól nem rángat.Vagyis rángat de csak alacsony fordulaton tartott gáz melett.Ennek inkább az a tünete,hogy 4000-nél nem pörög jobban.Valamint az injektor lámpa sem fog kigyulladni egy hechanikai hibától.Mellesleg a bravónak igen jó topikja van.WWW.fiatbravo.hu.Érdemes beregelni jó kis csapat.
üdv
(#) jóbi81 válasza akos70 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Szia! A zakatolás vagy inkább kopogás nekem is volt a bravámban és nekem is azt mondták a vezérmű tengelyem kopott! És most ősszel mikor olajat cseréltem CASTROL -ra cseréltem és lássatok csodát nincs kopogás! A rángatás viszont lehet egy kontakt hiba az injektor környékén, én lehuzigáltam minden csatlakozót és befújtam kontaktspray -vel és azóta nem rángat és nem hullámzik az alapjáratom. Ja de szokott rángatni mikor jó vizes benzint kapok itt a szomszéd falusi kis benzinkúton! Szidom is a pofájukat rendesen miatta!
(#) akos70 válasza jóbi81 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
A zakatolást a hidrotőkék csinálhatták, de emiatt nem rángat, és nincs hibajelzés.
Következő: »»   14 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem