Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Vim
A müszerfalon van egy feszültségstabilizátor ic. Az ha kiég elméletileg beáll az egéssz mutató, meg az LCD kijelzése is nem, vagy ha netalán zárlatba megy át nem lehetséges, hogy hibás értékeket kezdek kapni? Meg sem tudom nézni. Az autó magyarországon van és csak husvétra jönnek haza. Az egyik Opel forumon olvastam, hogy az a hibájuk szokott lenni, és következtetés képp gondolom, nem-e itt is az a ludas? Te mit mondassz, ez vagy valamelyik Op ic vette le a szijjat?
A benzintanknál szét kellett volna húzni a csatlakozókat és úgy babrálnia műszerfalat. Még most is megpróbálhatod a szintjelzőt megvizsgálni a csatlakozási pontnál. Szerintem csak kontakthibás, azért mér téves értéket.
Megtisztitottam a csatlakozókat, az összeset, de a mérések az majd 2 hónap mulva lesznek csak. Az autó per pill Budapesten van az meg 800 km re van töllem, én meg Kézdivásárhelyen vagyok. A srác akié az autó meg nem érti az elektronikát abszolut.
sziasztok.Kérdésem lenne azzal kapcsolatban hogy melyik relé mire szolgál a fiat temprában.ha valaki tudna küldeni esetleg egy leirást a bizt.tábláról az megköszönném.
Sziasztok!
Van egy 96os fiat brava autom. hidegen gyul egy kulcsra, melegen nem gyul tobb mint 10 perc szunet utan mar csak 2 ora mulva gyul, miutan kihult. A teszter szerint az indito kulcsal van a hiba , nem fogadja el a chippet. Mostmar menet kozben all le a motor, es a muszer falon megjelenik a kulcs. Ha tudtok segiteni jo lenne. elore is koszi.
Szia! Nekem is 96os bravám van 1,4 es és ugyan ez volt a problémám! És tényleg az indító kulcs a hibás nekem meg van az eredeti mesterkulcs azzal indítottam párszor utána megszűnt ez a hiba és most már indul a rendes kulccsal is. Ha van mester kulcsod próbáld azzal és utána hátha magához tér!
szia , sajnos nincsen mester kulcsom hozza, csak a kek kulcs van.
Nem tudod ugyan az a kulcs nem hasznalhato mas kontakthoz?
Csak a saját mester kulcsával lehet használni! Már próbáltuk hogy az én mesterkulcsommal egy másik autót indítani de semmi nem tűnik el a kulcs jel a műszerfalról!
Sziasztok!
Nekem egy 1.6os fiat tipom van, két héttel ezelőttig semmi baja nem volt, amikor egyszercsak kijelzett az aksi. 2 hete így használom, és semmi problémát nem vettem észre,hogy rosszabbul működne az autó...reggelenként is pöccre indul, ha alacsony a fordulatszám, akkor világít az aksi visszajelzője, ha magasabb a fordulatszám, akkor eltűnik.. nem igazán értek ehhez, megköszönném, ha valaki adna tanácsot ezügyben..
Meghibásodott a generátorod.
Ha visszaolvasol sok-sok oldalla előrébb, akkor megtalálod az élményemről szóló leírást, pont ilyen hibával kapcsolatban. (Fiat Tempra)
igen, olvastam, de te azt írtad,hogy nem indul.. nekem meg ugyanúgy indul, mint előtte, semmi baja, viszont visszajelzi az aksit..reménykedem,hogy csak szénkefét kell cserélni
Az első pár hétben nekem is indult... Amíg az akksi bírta ezzel a csökkentett töltéssel... Azért is vágtam neki a vidéki útnak.
Természetesen távgyógyításra nem vállalkozok. Lehet, hogy valóban a szénkefe csere megoldja a problémát. Én csak azt írtam le, hogy ilyen hibajelenség nálam milyen hibát jelentett. Egyébként a dióda csere (már, ha az a baj...) sem bunyolultabb a kefecserénél, csak rá kell jönni, hogy mi is a hiba.
azért köszi a tippet !
Nem valószínű, inkább egy dióda gyengélkedik.
ha például adok neki egy gázfröccsöt akkor elalszik a visszajelző és ha mondjuk 100km/h-val megyek az autópályán, akkor sem világít..csak álló helyzetben, illetve, ha alacsony a fordulatszám..remélem a héten még kibírja...
Lehet, hogy már túl vagy rajta, de az ékszíjat nézted? Nehogy csak egy egyszerű kopás, vagy lazulás okozza a hibát.
Üdv . Vagy esetleg a gerjesztő vezetéked oxidálódott és csak nagyobb fordulaton tölt rendesen de a vezetékek ha meglazulnak akkor is okoznak ilyet de én is először az ékszíjat nézném meg! ja és a szíjtárcsát. Próbáld meg mérjél rá hogy hány voltot ad le alapjáraton és nagyobb fordulaton.
A vékonyabb! általában rádugó sarus de lehet hogy egy hatos csavar fogja az szokott eloxidálódni És nem kap elég áramot. Pont karácsonykor volt itt nálam egy puntó és ez volt a baja! Felcsiszoltam a vezetékeket befújtam kontakt sprével És azóta teljesen meg van elégedve a tulaj!
Na jó, bevallom, beugratós kérdés volt. A kereklámpás Ladák óta már nem nagyon van olyan, hogy gerjesztő vezeték.
Ezek a generátorok már belső gerjesztésűek. Sok tipusnál a töltés elindulásához szükség van a vékony vezetékre (ami a visszajelzőé), de indítás után ezt akár el is lehet vágni, nincs tovább jelentősége.
Mérj rá mikor lehuzod a zsinórt és mikor rajta van! próbáld ki! megéri!
Szerintem próbáld te.
Milyen Punto volt ez?
Én már próbáltam !És nem mindegy hogy 12 V vagy 13,9 V oltot ad le!
95 ös 1,2-es motorral
Sziasztok!
Van egy 92-es Fiat Tipom. Már egy jó ideje tönkrement a központi záram. Eleinte csak néha nem akart működni. Végül egyfolytában kattogott a központi reléje, de ilyenkor már nem csinált semmit . A relés panelt kibontottam, ott nem hinném hogy baj lenne. Az lenne a kérdésem, hogy merre van ennek a tipusnak a központizár vezérlője? Bontóban azt mondtak, hogy a jobb oldali ajtóban, de feleslegesen nem akarom szétszedni. Előre is köszönök minden segítséget! |
Bejelentkezés
Hirdetés |