Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   13 / 65
(#) Gyuresz válasza VIM hozzászólására (») Jan 12, 2011 /
 
Vim
A müszerfalon van egy feszültségstabilizátor ic. Az ha kiég elméletileg beáll az egéssz mutató, meg az LCD kijelzése is nem, vagy ha netalán zárlatba megy át nem lehetséges, hogy hibás értékeket kezdek kapni? Meg sem tudom nézni. Az autó magyarországon van és csak husvétra jönnek haza. Az egyik Opel forumon olvastam, hogy az a hibájuk szokott lenni, és következtetés képp gondolom, nem-e itt is az a ludas? Te mit mondassz, ez vagy valamelyik Op ic vette le a szijjat?
(#) hideg83 válasza VIM hozzászólására (») Jan 12, 2011 /
 
Hello.Köszönöm a feltöltést.
(#) VIM válasza Gyuresz hozzászólására (») Jan 13, 2011 /
 
A benzintanknál szét kellett volna húzni a csatlakozókat és úgy babrálnia műszerfalat. Még most is megpróbálhatod a szintjelzőt megvizsgálni a csatlakozási pontnál. Szerintem csak kontakthibás, azért mér téves értéket.
(#) Gyuresz válasza VIM hozzászólására (») Jan 13, 2011 /
 
Megtisztitottam a csatlakozókat, az összeset, de a mérések az majd 2 hónap mulva lesznek csak. Az autó per pill Budapesten van az meg 800 km re van töllem, én meg Kézdivásárhelyen vagyok. A srác akié az autó meg nem érti az elektronikát abszolut.
(#) eddy980 hozzászólása Jan 17, 2011 /
 
sziasztok.Kérdésem lenne azzal kapcsolatban hogy melyik relé mire szolgál a fiat temprában.ha valaki tudna küldeni esetleg egy leirást a bizt.tábláról az megköszönném.
(#) pityu fiat brava válasza Peti.Janka hozzászólására (») Jan 22, 2011 /
 
Sziasztok!

Van egy 96os fiat brava autom. hidegen gyul egy kulcsra, melegen nem gyul tobb mint 10 perc szunet utan mar csak 2 ora mulva gyul, miutan kihult.
A teszter szerint az indito kulcsal van a hiba , nem fogadja el a chippet.
Mostmar menet kozben all le a motor, es a muszer falon megjelenik a kulcs.

Ha tudtok segiteni jo lenne. elore is koszi.
(#) jóbi81 válasza pityu fiat brava hozzászólására (») Jan 22, 2011 /
 
Szia! Nekem is 96os bravám van 1,4 es és ugyan ez volt a problémám! És tényleg az indító kulcs a hibás nekem meg van az eredeti mesterkulcs azzal indítottam párszor utána megszűnt ez a hiba és most már indul a rendes kulccsal is. Ha van mester kulcsod próbáld azzal és utána hátha magához tér!
(#) pityu fiat brava válasza jóbi81 hozzászólására (») Jan 22, 2011 /
 
szia , sajnos nincsen mester kulcsom hozza, csak a kek kulcs van.
Nem tudod ugyan az a kulcs nem hasznalhato mas kontakthoz?
(#) jóbi81 válasza pityu fiat brava hozzászólására (») Jan 22, 2011 /
 
Csak a saját mester kulcsával lehet használni! Már próbáltuk hogy az én mesterkulcsommal egy másik autót indítani de semmi nem tűnik el a kulcs jel a műszerfalról!
(#) Netty hozzászólása Jan 24, 2011 /
 
Sziasztok!
Nekem egy 1.6os fiat tipom van, két héttel ezelőttig semmi baja nem volt, amikor egyszercsak kijelzett az aksi. 2 hete így használom, és semmi problémát nem vettem észre,hogy rosszabbul működne az autó...reggelenként is pöccre indul, ha alacsony a fordulatszám, akkor világít az aksi visszajelzője, ha magasabb a fordulatszám, akkor eltűnik..
nem igazán értek ehhez, megköszönném, ha valaki adna tanácsot ezügyben..
(#) elektrorudi válasza Netty hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Meghibásodott a generátorod.
Ha visszaolvasol sok-sok oldalla előrébb, akkor megtalálod az élményemről szóló leírást, pont ilyen hibával kapcsolatban. (Fiat Tempra)
(#) Netty válasza elektrorudi hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
igen, olvastam, de te azt írtad,hogy nem indul.. nekem meg ugyanúgy indul, mint előtte, semmi baja, viszont visszajelzi az aksit..reménykedem,hogy csak szénkefét kell cserélni
(#) elektrorudi válasza Netty hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Az első pár hétben nekem is indult... Amíg az akksi bírta ezzel a csökkentett töltéssel... Azért is vágtam neki a vidéki útnak.
Természetesen távgyógyításra nem vállalkozok. Lehet, hogy valóban a szénkefe csere megoldja a problémát. Én csak azt írtam le, hogy ilyen hibajelenség nálam milyen hibát jelentett. Egyébként a dióda csere (már, ha az a baj...) sem bunyolultabb a kefecserénél, csak rá kell jönni, hogy mi is a hiba.
(#) Netty válasza elektrorudi hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
azért köszi a tippet !
(#) akos70 válasza Netty hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Nem valószínű, inkább egy dióda gyengélkedik.
(#) Netty hozzászólása Jan 24, 2011 /
 
ha például adok neki egy gázfröccsöt akkor elalszik a visszajelző és ha mondjuk 100km/h-val megyek az autópályán, akkor sem világít..csak álló helyzetben, illetve, ha alacsony a fordulatszám..remélem a héten még kibírja...
(#) zolika60 válasza Netty hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Lehet, hogy már túl vagy rajta, de az ékszíjat nézted? Nehogy csak egy egyszerű kopás, vagy lazulás okozza a hibát.
(#) jóbi81 válasza Netty hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Üdv . Vagy esetleg a gerjesztő vezetéked oxidálódott és csak nagyobb fordulaton tölt rendesen de a vezetékek ha meglazulnak akkor is okoznak ilyet de én is először az ékszíjat nézném meg! ja és a szíjtárcsát. Próbáld meg mérjél rá hogy hány voltot ad le alapjáraton és nagyobb fordulaton.
(#) akos70 válasza jóbi81 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Melyik a gerjesztő vezeték?
(#) jóbi81 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
A vékonyabb! általában rádugó sarus de lehet hogy egy hatos csavar fogja az szokott eloxidálódni És nem kap elég áramot. Pont karácsonykor volt itt nálam egy puntó és ez volt a baja! Felcsiszoltam a vezetékeket befújtam kontakt sprével És azóta teljesen meg van elégedve a tulaj!
(#) akos70 válasza jóbi81 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Na jó, bevallom, beugratós kérdés volt. A kereklámpás Ladák óta már nem nagyon van olyan, hogy gerjesztő vezeték.
Ezek a generátorok már belső gerjesztésűek. Sok tipusnál a töltés elindulásához szükség van a vékony vezetékre (ami a visszajelzőé), de indítás után ezt akár el is lehet vágni, nincs tovább jelentősége.
(#) jóbi81 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 25, 2011 1 /
 
Na próbáld meg lehúzni!
(#) jóbi81 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Mérj rá mikor lehuzod a zsinórt és mikor rajta van! próbáld ki! megéri!
(#) akos70 válasza jóbi81 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Szerintem próbáld te.
Milyen Punto volt ez?
(#) jóbi81 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Én már próbáltam !És nem mindegy hogy 12 V vagy 13,9 V oltot ad le!
95 ös 1,2-es motorral
(#) akos70 válasza jóbi81 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Milyen Puntó, milyen generátor?
(#) akos70 válasza jóbi81 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Kb. ez lesz az.

Belső gerjesztésű Marelli. 1 vezeték elég a működéséhez.
(#) pintyu hozzászólása Jan 25, 2011 /
 
Sziasztok!

Van egy 92-es Fiat Tipom. Már egy jó ideje tönkrement a központi záram. Eleinte csak néha nem akart működni. Végül egyfolytában kattogott a központi reléje, de ilyenkor már nem csinált semmit .
A relés panelt kibontottam, ott nem hinném hogy baj lenne.
Az lenne a kérdésem, hogy merre van ennek a tipusnak a központizár vezérlője? Bontóban azt mondtak, hogy a jobb oldali ajtóban, de feleslegesen nem akarom szétszedni.

Előre is köszönök minden segítséget!
(#) akos70 válasza pintyu hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Itt::

névtelen.JPG
    
(#) pintyu válasza akos70 hozzászólására (») Jan 25, 2011 /
 
Köszi, ezt én is megtaláltam.
Ebben vannak a relék meg pár kis tranyó. Akkor ennyi lenne az egész "vezérlő"?
Következő: »»   13 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem