Fórum témák
» Több friss téma |
Na itt van a szétszerelés fotókkal:http://volkswagen.msk.ru/&ei=sE37See1CcXE_QblhcymBA&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dhttp://volkswagen.msk.ru/%26hl%3Dhu%26sa%3DG
nem tölti be a linket rendesen rá kell keresned
A kesztyűtartó bal oldalában van a vellany az biztosan nem mikrokapcsolós direktben kellene neki feszt kapnia mert maga a szofita izzó foglalata és a takaró műanyag egyben van és egy rugószáron keresztűl kapja meg a +-t úgy hogy kinyitod az ajtaját a kesztyűtartónak és a rugószár hozzáér az izzó egyik szárához .Ezért arra gondolok hogy a csatlakozóban feszültséget kellene mérnem függetlenül attól hogy érintkezik e a foglalattal a rugó vagy nem ,de nincs semmi villany . Egyébként ki sem lehet venni a helyéről amíg a csatlakozót le nem húzod .
Azért csak óvatosan mert ha ezt rutinból csinálod egyszer majd eldurran a légzsák!
Sziasztok! Van egy 2003-as 1.6 16v (BCB) golfom és olyan anomáliám van, hogy a műszerfal fixen 20%-ot csal felfelé. Tehát 50-nél (gps-el mérve) 60-at mutat, 100-nál 120-at és így tovább. Mi lehet itt a baj? Műszerfal? Én arra gondolok egyébként, hogy piszkálhatták az óráját, vszínű tekergették vagy akarták és vmit elcsesztek. Igazából nem is az érdekel miért van ez, hanem, hogy hogyan lehetne megoldani Ötlet?
Már hogyan durranhatna el széthúzott csatlakozóval?
Ez a betegség, már egyes kettes golfokban is volt. A kilométeróra mutatójának rugófáradása okozta a régebbieken. A javítása egyszerű volt. Kiszerelted az órát. A mutató végét átemeled az alsó ütközőn. Az ütköző alatt a számlapon van egy jelölés ami csak kiszerelt óránál látszik a mutatónak ilyenkor ide kell mutatnia. Ha nem így van lehúzod a tengelyről a megfelelő irányba fordítva visszateszed a helyére. Remélem érthető volt és a négyes golfon sincs ez másképp.
Sose aggódj emiatt.Az én km órám is csal kb 8-at felfelé.Asszony toyotája meg 18-at!! Múltkor 95-tel mentem el a 3 lábú mellett(80) mégsem kaptam fotót.
Bár a gumi/felni méret is meghatározó.Nekem 205/55/16" a gyári és az is van rajta.Így csal kb 8km/órát GPS-sel mérve. Én is azt veszem etalonnak.
na ezt nem ajánlom.Elektromos jeladó /szinkronmotor páros ne így kalibráljunk már! Inkább akkor dugjuk rá vag com-ra vagy valami komolyabb műszerre ha annyira fontos.
Nem tudtam, hogy szinkronmotoros. Természetesen azt nem lehet így. :yes:
Jólenne ha ennyi lenne, de ha jól tudom itt minden elektromos, egy darab rugó nincs a műszerfalban, inkább elektromos biz* van
attrax: végülis így járok már vele 2 éve, már hozzászoktam, de azért csak bosszant, a 20%, tehát nem fixen mutat pár km-al többet hanem százalékban, pl a végsebességem óra szerint 235 körül van ami elég vicces egy 1.6-tól XD bár csajozós az tény Én arra gondolok, (gőzöm sincs hogy van csak tippelek) hogy van a műszerfalnak egy saját chipje, ami ugye feldolgozza a jeleket amik jönnek (fordszám, seb, víz, tank) stb. és azon van egy program és ez lehet behányva és máshogy tekeri a mutatót, vagy nemtom. VAG-COM adhat erről vmi infót?
235?? durva, bár 180-nál az csak 216 vagy jobban tolod ennél is? Hát nem kéne! El kéne vinned valami szakihoz akinek van műszere.Biztos hogy be lehet kalibrálni.Próbáld meg a VW fórumokat. Pl:VW depo ott van sok jó szaki.Mondom a miénk is csal 80-nál kb 96-ot mutat az pont 20%. nem hat meg.
Itt megoldják, ha nem gumiméret hiba.
Hát ez tényleg okos dolog, multiméterrel légzsákot mérni!!!!!
Ha fel akarod robbantani, akkor nyugodtan!!!!!
Én már jeleztem nem kéne játszadozni a csatlakozó huzogatásával és egyéb trükkök, az nem ugy lett kitalálva. Azon kívül ott van még a statikus fesz, egy megfelelő pulcsi oszt durran. De majd az élet eldönti menyire volt életképes a dolog.
Butaság azt gondolni, hogy egy multimétertől beindul a légzsák. Próbáltál már légzsákot indítani? Ahhoz jóval nagyobb áram kell. Olyan 0,08A minimum. A multiméter Ohm mérésben csak uA nagyságrendű. Ezerszeres minimum a különbség.
Te tudod!
Biztosan voltál légzsák tanfolyamon!!! Szerinted a csatlakozója miért van úgy kialakítva, hogy ha széthúzod a csatit a légzsák oldalod a 2 lábat rövidre zárja? Talán azért, hogy semmiféle potenciálkülönbség nem alakulhasson ki??!!
Ha így lenne, csak rövidzárat mérhetnék rajta a szokásos néhány száz ohm helyett. :yes: Bővebben: Link Jobb képet hirtelen nem találtam, de itt is látszik a hátsó képen, hogy semmiféle rövidre zárás nincs a lábak között.
Hát én nem 1 légzsákkal találkoztam, aminél van rövidzár!
De mindegy, nem az én életemmel játszol! Lehet, hogy nagyon kicsi az esélye annak, hogy elszólja magát, de ha képentalál miközben méregeted, akkor az nem lesz kellemes, főleg mivel a fém része fog eltalálni!!!
Már ez csak így van nem rémültem meg tőle. Ha rövidzár volna, nem lenne értelme méricskélni.
Golf 4 2001-es évjárat Millenium. A csomagtér ajtóhoz menő vezetékekről kellene rajz. Van valakinek?
Szia! Hogy ne rakjam fel újra, itt megtalálod a Golf ezen évjáratához tartozó rajzokat.
Látom nem érted a csati működését!!
Csak akkor hoz létre rövidzárat, ha széthúzod a csatlakozót.
gps szerint 195-el mentem akkor, a gyári adat 186, vszínű volt kis lejtő vagy hátszél azért ment jobban nem emlékszem már, az M1-esen voltam azt tudom
Megnézem azokat a fórumokat, köszi. zolika60: Téli-nyári garnitúrám is 205-55-16, szal gumimérettel kétlem, hogy baj lenne
Ha nem titok mit keresel a rajzon? üdv
Különösebben semmit, csak sok rajzot itt megtalálok és lementem a későbbiek során jól tudom őket hasznosítani. Ennyi.
Ja ok azt hittem valami problémád van abban lehet tudtam volna segiteni mi merre megy. üdv
Hát itt még a falnak is szeme van? ÁÁÁÁ neeeem nem olyan vagyok. Különben is.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |