Fórum témák
» Több friss téma |
Akkor marad a Haudek. Profi módon bekalibrálják.
szevasz
nekem eltort az a csovecske ,szetszedtem es esztergalyoztattam ra olyat h ratudjam huzni a regire/szerencsemre az original cso felenel csavarodott el/ 1mm-rel kb ha vastagabb az atmeroje+koze 1kis vasragaszt,1 kicsit hosszabb volt de lecsiszoltam es olyan mint az uj kb lekopogva 4 eve tart amugy az komolyan csak motorrel 1ut adjak ami kb 160euro
Helló,
Van egy '98 Golf 4 1,9TDI autóm. Manuális ablakokkal és tükrökkel, valamint sima slusszkulcs van hozzá. Talán még annyi infót, hogy digitklímás. Szeretném átépíteni az autót elektromos ablakos-tükrösre, valamint bicskakulcsot is szeretnék hozzá. Ajtókárpitokat ülésekkel együtt már szereztem elektromos ablakost. Ülések ülésfűtésesek, így majd azt is bekötném. Kérdésem, hoyg kinyomozható-e hoyg a komfort elektronikámra ráköthetők e az ablakok illetve a tükrök?Valamint tudja e a bicskakulcsot kezelni!? Ha nem akkor kitudom e cserélni a komfortmodult, olyanra ami ezt tudja, anélkül hoyg az autó tönkre tenném? Passat B5ből van egy elektromos jobb oldali tükröm, abból átpakolnám a motrot a manuálisba, ha átlehet!? Alkatrészekkel van itt aki foglalkozik, mármint van neki és eladná? Pl elektromos panelok ajtóba, ülésfűtéskapcsoló, bicskakulcs,stb. Köszönöm a válaszokat! Üdv Laika
Sziasztok!
Van egy 2005-ös golf V-öm. Egyszer már leállt (menet közben) kiolvasták nekem, hogy FŐ RELÉ, (de nem szakszervízben), aztán újra beindult. Most megint leállt. Már unom. Tudnátok segíteni, hogy hol találhatom meg, mert a szervíz kéri a cikkszámot, hogy tudjanak olyat rendelni! Köszi!!!R
Hali! Egy ismerősömnek is hasonló gondja volt. Igaz hogy skoda fábia de a motor az ugyan ugy VW. Szal neki is leállt és nem indult vagy ha igen akkor sem volt alapjárat csak nagyob fordulat de mondom leállt. Neki is a kiolvasás fő relét jelzett. Aztán kiderült hogy a vezérmülánc ugrott el egy fogat. Figyelj oda! üdv
Köszi!
Itt nincs gond ha újra beindul. Nem tudom, azt mondják, hogy beéghet a relé, de, hogy hol a fenében van az a FŐRELÉ??
Csak a régebbieket ismerem, de a biztosíték táblán keresném. Egy 40-50A-es relé lehet. Arról ismered meg, hogy a kapcsolt lábai jóval szélesebbek mint egy normál relén.
Hát elvileg a müszerfal alatt van egy nagyobb relé lehet a felirata 409. amugy hol vannak benne a biztik? Valahol mögötte vagy a közelében kell legyen a relé panel. Alulról nézzél be a pedálok fölött a müszerfal alá.
Az ilyen relék általában a motortérben egy zárt fekete műanyag dobozban találhatóak.
Írtam, hogy csak a régebbieket ismerem.
alvázszámot motor kódot tudnál mondani? etos-ban megnézem ha benne van
Szia! BKC a motorkód, az alvázszám:1J0
sajna a többit nem tudom mert nincs itt a papírja. Köszi előre is !
Szia! Ha minden igaz, akkor 1K0 906 381 a rendelési száma. A motor 1.9TDI és ilyen befecskendezője van (piezo-s). Rajzom az sajna nincs a motorvezérlőről.
hát ez az etosnak kevés nem ugy kezdődik hogy wvwzzz meg ilyenek? 17 karakter?
...de, igen úgy kezdődik, és így folytatódik.
Köszi:E
Helló, (golf4 kombi diesel 66kw)
nem működik az OBD csatlakozóm(működött), abszolút nem komunikál, több műszerrel is kipróbáltuk! Van valakinek valami ötlete? vagy egyszerűen szállszakadás, amit esetleg ki lehetne mérni valahogy? Köszönöm!
Szia! Kicsit több infóra volna szükség .... mondjuk motorkód, hűrtartalom és évjárat.
Hát nem pont azt "bötyköltem" meg? Talán nincs meg a test kontaktusa a csatlakozónak. A csatlakozó pontok számait beleírtam a keretbe.
Ez akkor nem Can -Bus? Amúgy utálatos egy csatlakozó szerintem simán kicsúszhatott egy vezeték nekem is nehezen megy rá
Helló
Nem cseréltél véletlenül mostanában rádiót?
Van még talán egy biztosítója is de lehet, hogy az a telefoné (12).
hát volt rádió csere is meg egy aktív mélyládát is betettem,
annyit kimértem a steckeren hogy van test meg 12v, ezért nem értem és köszönöm az eddigi hozzászólásokat
Próbáld meg úgy lekérdezni, hogy addig kiveszed a rádiót.
Némelyik rádió bezavar, mert nem tud mit kezdeni a sebességjellel!
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. IV-es Golf középkonzol (fűtéskapcsolók mögötti) világítás megadta magát. Hogyan lehetne házilag orvosolni a problémát? Odáig eljutottam, hogy a kapcsolok körüli műanyag burkolatot leszedtem. Hogyan tovább? (Opelnél a tekerőgombot kellett leszedni, itt nem tudom, hogyan lehetne hozzáférni az izzókhoz) Segítségetek előre is köszönöm! Üdv. J
Helló
Nem kell szétszedni, csak a középső kapcsolót (venti) kell kihúzni és mögötte van az izzó! 1db izzó van az egész fűtéskonzolhoz! Elég nehezen jön ki a kapcsoló, kombi fogó és rongy kell hozzá, hogy ne cseszd össze.
Köszönöm szépen gyors válaszodat, segítségedet!
Sikerült! A korábbi márkabarátokhoz hasonlóan "nálam" is jelentkezett a probléma...a jobb első ajtó kinyitásakor nem kapcsolódik fel a belső világítás, továbbá járó motornál, ugyanezen ajtó ki és becsukásakor nem élesedik a riasztó. A korábbi hozzászólások elolvasása után, arra gondolok, hogy a mikrokapcsoló adta meg magát. Azt szeretném kérdezni volt e már neked ilyenhez szerencséd, illetve mennyire macera a cseréje? J.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy Golf4 kombim(2003) aminek a csomagtartóját egy ideje már nem tudom távnyitni csak a kulcsával manuálisan. Ellenőriztem a cs.tartó motorját nem kap feszültséget amikor nyomom a távnyitót. Az ajtók rendben nyitnak zárnak. A központi egység(confort module-fekete dobozra gondolok a kormány alatt) a csomagtartó motor másik vége, ahol nincs szakadás a motor és a központi egység között. A központi egységben lehet valami relé amit cserélni kell jobb esetben? Vagy más lehet a gond szerintetek? Előre is köszönöm a segítséget! |
Bejelentkezés
Hirdetés |