Fórum témák
» Több friss téma |
Na nem ez volt a baja csak! Tettem bele új tranyót, átméregettem az IGBT hidat, a motornál mind a 3 láb közt egységesen 2.4 ohmot mértem. elidult a klíma és ahogy tápot adott kintre már ment is le az autómata. De úgy hogy még a földszinten az óra melletti 25A is lement nem csak a lakásban a 10A-es. Úgyhogy más gond is van.
Esetleg valaki vállalja, hogy ha elküldöm a panelt akkor megnézi?
Esetleg nem próbáltad felvenni a kapcsolatot a Whirlpool-al? Lehet, hogy csak kültéri panelra tudnának egy elfogadható árat adni. Kicserélni meg ki tudod...
Meg volt! Azzal indítottunk, és a kiszállás/bevizsgálás (max 10 perc) volt 12000Ft, és akkor mondta csávó, hogy 70000 a panel, plusz a kiszállás, javítás, egyéb felmerülő költésgekkel együtt 90-100000Ft. Hozzáteszem, ennek a klímának a nagyobbik tesója (12000btu) 105000Ft volt akcióban az edigitalban!
A kompresszor tekercsellenállását esetleg le tudnád mérni? Esetleg tudod, mit kapcsol az az IGBT , amit kicseréltél?
A kompresszort írtam fentebb, hogy 2,4ohm mind a 3 láb közt minden variációban.
Úgy vettem ki, hogy az IGBT kapcsolja a feszt a greatz után, a kondi "erdőre", és onnan tovább az IGBT hídra.
Azt hittem az IGBT hidat mérted meg, ott van a 2,4 ohm. Már örültem, hogy ott legalább nincs zárlat.
Esetleg azt nézd már meg, hogy amit beforrasztottál új alkatrész az tönkrement-e most. A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2017
Majd ha kibontom megnézem. Az IGBT hídnál sehol sem volt zárlat.
Azt a mindenit, komoly árajánlatot kaptál megáll az eszem.Néhány éve jelentek meg ezek a "fostalicska" inverterek és kijelenthetem, hogy majdnem mindig az elektronika a hunyó az egész tákolmányban.Nekem meg egyetlen inverteres készüléket sem sikerült megjavítanom amelynek az elektronikája hibásodott meg viszont a régi on/off klímákból rengeteget "gyógyítottam" meg úgy elektronika vagy hűtéskör hibásat, de egy biztos inverteres klímára pénzt nem aldóznék a közeljövőben!
Az a baj az On/Off klímákat betiltották. Így már csak f***s inverteres van, ami egy vagyont hoz a cégeknek, mert sokkal több benne a meghibásodásra hajlamos cucc. De ugye pont ez a jó benne. Ilyen javítási árakkal inkább kidobja az ember és vesz egy újat! Szomorú, de ez az új világ, és egy inverteres nem fog elmenni 10 éveket.
Hello
Tipikus inverteres gond ezeknél. Sajnos ez az a kategória amit megvenni se szabad.... Amúgy az az IGBT az aktív PFC teljesítmény kapcsolója, kisebb hálózati hibánál szeret már átmenni rövidzárba. Amúgy van hibakódja is, figyeli az elektronika, hogy megy a PFC vagy sem, ha nem megy akkor nem engedi indítani a kompresszort. 98%ba az IGBT csere megszokta oldani a problémát.
Az lemaradt, hogy a 2,5kW osnak 31500Ft a panelja, a 3,5kW-osnak pedig 34500Ft.
Romániában meg mindig lehet vásárolni on/off klímát.Persze a nagyobb áruházakban, barkácsboltokban itt is csak az inverteres létezik de a netten bőven lehet beszállítót találni régi típusú klímához.
De akkor melyik az a kategória amit érdemes megvenni?
Már csak inverteres van szóval azt kikerülni nem tudjuk. De inverteresből mi az ami megfizethető és nem döglik be ilyen korán?
pl ott van a CASCADE, GREE, pl megfizethető, 5év garanciás. Vagy PL a GALANZ olcsó, igaz csak 1+2 év a garancia. eddig ezekkel sose volt gondunk.
Tudok eladó 0 perces, bontatlan gyári csomagolású GREE, MIDEA on/off 3,5kw-os klímákat.
Én is, de ez javítós téma nem az apró ...
sziasztok
Egy Audi A4 b6 klima nem kapcsol be , hiába nyomom a gombot pirosra vált, szelepen néztem a gázt , nyomás van benne, a kompresszor tekercse nem szakadt. Hol keressem a bajt??
Mértednis a nyomást,vagy csak szisszentettél ki egy kis gázt a szelepen? Ha igen,mennyi volt?
István
A nyomásmérésnek csak járó kompresszornál van értelme ... Ha a gáz fele mát elszivárgott a nyomás akkor is csak a hómérséklettől és a gáz fajtájától függ ha áll a kompresszor .
A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2017
Üdv kedves hozzászólók
Tehát igen csak sziszentettem és álló motorral azt hiszem, elég nagyot szisszent,
Holnap egy ismerősömmel megnézzük,amugy müködés közben mennyinek kell lenni kb ?
.Ne a gázzal foglalkozz a kompresszor üzemi kondenzátorát cseréld ki és el fog indulni ,
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2017
Azt hol keressem?
ez autó klima, mehanikus a kompresszor meghajtása, hova megy kondenzátor ide?
Nem az elektromos kondira gondolt szerintem, hanem az elpárologtató ellenpárjára.
Egyébként elindul a kompresszor? Hallod a kuplungot kattanni, és forog is ?
Bocs elnéztem , azt gondoltam hogy ez split klima . Az auto klimához sajnos nem értek .
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2017
Ez nem kuplungos, de nem megy, az elektronika nem engedi valami végett
Sziasztok.Inverteres klímám vezérlő panelja nincs meg.Működhetne on-off-ra átalakítva?Esetleg beszerezni a gyári panelt?Valakinek tapasztalata,észrevétele,tanács lenne?Beltéri típusa:Genex Gold GG5WMGR-45G
Szia!
A kültéri vagy a beltéri panelje hiányzik? Át lehet alakítani, de szinte tuti, hogy nem éri meg. Invertereseknél a kompresszor 3 fázisú aszinkron vagy pedig BLDC (kefenélküli egyenáramú - ez esetben felejtős). Eredeti panelt nem tudom honnan lehetne beszerezni... Esetleg: Bővebben: Link |
Bejelentkezés
Hirdetés |